Версия за печат

00087-2014-0046

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, Студентски град, бл. 5, За: И.Кривошиева, Република България 1700, София, Тел.: 02 8681169, E-mail: rajon@studentski-so.org, Факс: 02 8686116

Място/места за контакт: Студентски град, бл. 5, ет. 4, стая 406

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg, www.studentski.bg.

Адрес на профила на купувача: www.studentski.bg.

Електронен достъп до информация: www.studentski.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

СО - Район "Студентски", Студентски град, бл.5, ет. 1, Център за информация и услуги, За: И.Кривошиева, България 1700, София, Тел.: 02 8681169, E-mail: rajon@studentski-so.org, Факс: 02 8681168

Място/места за контакт: гр. София, Студентски град, бл.5, ет. 4, стая 406

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.studentski.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Информация и публичност” по проект: „Изграждане и усъвършенстване на знанията и уменията на служителите от общинската администрация на Столична община – район „Студентски”, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”, приоритетна ос ІІ ”Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2.”Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-11, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 13 (13 - Рекламни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката обхваща дейности по информация и публичност, а именно: Организиране на встъпителна и заключителна пресконференция;Подготовка и отпечатане на 2000 бр. рекламни брошури, 2бр. табели;Публикуване статии в електронни медии - 2бр;Публикуване статии в печатни медии - 2бр; Изработване и поставяне на рекламни плакати.- 10 бр.;

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79810000, 79341400

Описание:

Услуги по печатане на печатни изделия
Услуги, свързани с рекламни кампании

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Организиране на встъпителна и заключителна пресконференция;Подготовка и отпечатане на 2000 бр. рекламни брошури, 2бр. табели;Публикуване статии в електронни медии - 2бр;Публикуване статии в печатни медии - 2бр; Изработване и поставяне на рекламни плакати.- 10 бр.;

Стойност, без да се включва ДДС
4167 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

27.10.2014 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в настоящата процедура е в размер до 1% (един) процент от прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка - 40 /четиридесет/ лв. без начислено ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от общата цена по договора без ДДС. Гаранциите се представят в една от формите съгласно чл. 60 от ЗОП, като участникът сам избира формата на гаранцията, както следва:парична сума - представя се банково бордеро за внесен паричен депозит по банковата сметка на СО – район „Студентски”: Банка: „Общинска банка“ АД – клон „Младост”, IBAN: BG33SOMB91303317618401, BIC: SOMBBGSF или оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция със срок на валидност 30 дни след изтичане срока на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Обществената поръчка се финансира по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 година, приоритетна ос II „Управление на човешките ресурси“, подпроритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация“, бюджетна линия BG051PO002/13/2.2.-11, съгласно сключен Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с рег. № 13-22-89/27.01.2014 г. за финансиране на дейностите, включени в проект с наименование „Изграждане и усъвършенстване на знанията и уменията на служителите от общинската администрация на Столична община – район „Студентски”. Плащанията се извършват в български лева, с банков превод по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ както следва : 1.авансово плащане -20%; 2.окончателно плащане в размер на 80% от цената по договора, което се извършва след приемането и одобряването на заключителния доклад за изпълнението и подписване на окончателни предавателно-приемателни и констативни протоколи без забележки и представена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. След представяне на фактура плащането се извършва в тридесет дневен срок съгласно чл. 303а от ТЗ.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват всички български или чуждестранни физически и/или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания на Възложителя в настоящите указания и документацията за участие. Участниците следва да представят: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Административни сведения за участника . 3. Заверено копие на документ за регистрация или документ/декларация, съдържаща Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя и в официален превод на български език. Участникът прилага удостоверение за актуално състояние, само в случай, че не е представил ЕИК. Ако е посочен ЕИК, участникът има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър и да не представя доказателства за обстоятелства, вписани в търговския регистър, както и да не представя актове, обявени в търговския регистър, с изключение на всички други обстоятелства невписани в Търговския регистър. В тези случаи в списъка на документите се посочва „не се прилага, съгласно чл. 23, ал. 4 от ЗТР”. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документа по тази точка се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. В този случай към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието си в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. 4. Когато участникът е обединение, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. 5. Документ за гаранция за участие. Когато гаранцията е под формата на банкова гаранция, същата е по образеца от документацията за участие или по образец на банката/ когато е по образец на банката тя следва да съдържа условия,разписани в образеца от документацията/ ;. 6. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 106, ал. 1, чл. 107, ал. 1 и чл. 109, ал. 2, б "а" от Регламент /ЕС, ЕВРАТОМ/ № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25.10.2012г. относно финонсовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза. 7. Декларация за участие на подизпълнители с посочен вид и дял на дейностите, които ще извършват; 8. Декларация от всеки от подизпълнителите относно съгласие за участието му в изпълнението на поръчката ;9. Декларация за приемане на условията в проекта на договор ;. 10. Образец на Декларация по чл.56 ал.1 т.11 от ЗОП ; От участие в процедурата се отстранява участник, за който е налице, което и да е от обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т.1, от б.а) до б.д), т.2 и 2, т.1, т.3, т.4, т.5 от ЗОП

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Информация за оборота от услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, за последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да има реализиран оборот за последните 3 (три) години от изпълнени услуги, сходни с предмета на обществената поръчка в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на: 12000,00 лв. (дванадесет хиляди лева) без ДДС; Под услуги сходни с обекта на поръчката следва да се разбира изработване на печатни и информационни материали и/или организиране на публични събития.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано до крайния срок за подаване на офертите За всеки от договорите участникът трябва да представи референции (препоръки) за добро изпълнение с дата, подпис и печат, издадени от възложителите по съответните договори. От информацията в представените от участниците референции (препоръки) трябва да е видно предмета на съответния договор, стойността на договора, дата на сключване и период на изпълнение по договора, както и дали е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания; Списък на екипа от експерти - по образец Приложение № 4.2., придружен с автобиографиите им, Декларация за разположение на експерт; Документите, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на лицата са: копия от дипломи за завършено образование, удостоверения и други; препоръки и референции, издадени на предложените експерти (от други работодатели, ако имат такива). Участникът може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава – членка на Европейския съюз. В този случай възложителят не може да отстрани участника от процедура по възлагане за обществена поръчка или да откаже да сключи договор с него на основание, че не е представил някой от документите по чл. 48, ал. 2, чл. 50, ал. 1 и 2 , чл. 51 и чл. 53, ал. 1 от ЗОП, при условие че обстоятелството се доказва от представеното удостоверение. Участник може да използва ресурсите на едно или повече други физически или юридически лица (трето лице) при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участник в процедурата трябва да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация: Да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано до крайния срок за подаване на офертите минимум два договора с предмет, сходен с предмета на поръчката (услуги, изработване на печатни и информационни материали и/или организиране на публични събития). Участникът трябва да има на разположение за целия срок на изпълнение на поръчката наети на трудов или граждански договор минимум: o един експерт дизайн и предпечатна подготовка, който да отговаря на следните минимални изисквания: Образователно-квалификационна степен - бакалавър; Професионален опит - минимум 2 години опит в областта на дизайна и предпечатната подготовка. - един експерт организиране събития, който да отговаря на следните минимални изисквания: Образователно-квалификационна степен: бакалавър; Професионален опит: минимум 2 години опит в областта на организиране на събития. Когато Участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, минималните технически изисквания се прилагат за обединението като цяло. Минималните технически изисквания се отнасят към подизпълнителите съобразно дела на тяхното участие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09.05.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
19.05.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

Страдата на район "Студентски", бл. 5, ет. 4, заседателна сграда

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Проект: „Изграждане и усъвършенстване на знанията и уменията на служителите от общинската администрация на Столична община – район „Студентски”, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”, приоритетна ос ІІ ”Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2.”Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-11, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие от официалния интернет сайт на възложителя htpp:/www.sofia.bg/, Раздел "Профил на купувача" и на сайта на Район "Студентски" www.studentski.bg, в раздел "Профил на купувача - обществени поръчки".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

СО - Район "Студентски", отдел ПНО, Студентски град, бл. 5, Република България 1700, София, Тел.: 02 8687584, E-mail: rajon@studentski-so.org, Факс: 02 8686116

Интернет адрес/и:

URL: http://www.studentski.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.04.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ