Версия за печат

00031-2014-0002

BG-Малко Търново: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Малко Търново, ул. “Малкотърновска комуна” № 3, За: Деян Йотов, България 8162, Малко Търново, Тел.: 0876 078020, E-mail: diotov@malkotarnovo.org, Факс: 05952 3128

Място/места за контакт: ул. “Малкотърновска комуна” № 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.malkotarnovo.org/.

Адрес на профила на купувача: http://www.malkotarnovo.org/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител по дейности, свързани с реконструкция и благоустрояване на обекти в гр. Малко Търново, по две обособени позиции: Обособена позиция № 1: Реконструкция на улична мрежа и благоустрояване на междублокови пространства в гр. Малко Търново и Обособена позиция № 2: Благоустрояване и озеленяване на част от УПИ XXI , кв. 2 по плана на гр. Малко Търново”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Малко Търново
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Избор на изпълнител по дейности, свързани с реконструкция и благоустрояване на обекти в гр. Малко Търново, по две обособени позиции: Обособена позиция №1:Реконструкция на улична мрежа и благоустрояване на междублокови пространства в гр. Малко Търново: Под обект 1: Реконструкция на улична мрежа в гр. Малко Търново Техническото задание, третира следните улици: ул. „Дунав", ул. „Тодор Бояджиев", ул. „Марица", ул. между кв.66 и кв.78 по плана на гр. Малко Търново Основните цели на разработката при стриктно спазване на изискванията на Техническото задание подобряване на градската среда и естетичния вид на някои от улици от уличната мрежа на гр.Малко Търново - основен ремонт на улиците при максимално придържане към съществуващата регулация; - подмяна на съществуващите бордюри и ремонт на тротоари; Гарантиране на добро отводняване (коригиране нивото на съществуващите ревизионни и дъждоприемни шахти); Под обект 2: Благоустрояване на междублокови пространства в гр. Малко Търново - Благоустрояване на района около бл.10 и бл.9 УПИ-1 - за комплексно жилищно строителство и кухня столова на АПК, кв. 62 по плана на гр. Малко Търново Проектът предвижда: реконструиране на съществуващата тротоарна настилка около блоковете, полагане на нова тротоарна настилка по новопроектираните тротоари и полагане на асфалтова настилка. Тротоарите и предвидените рампи осигуряват достъпна среда за пешеходците и хората в неравностойно положение. Асфалтовата настилка е необходима за да се осигури автомобилен достъп до сградите и паркиране. Чрез проектната разработка са постигнати 13 бр. паркоместа. Съществуващите озеленени площи и дървета около сградите се запазват. - Благоустрояване на междублоково пространство около бл. 16 и бл. 17 к-с „Изток" УПИ-1 за комплексно жилищно строителство и КОО в кв. 36 по плана на гр. Малко Търново Проектът предвижда: полагане на тротоарна настилка по новопроектираните тротоари и полагане на асфалтова настилка. Тротоарите и предвидените рампи осигуряват достъпна среда за пешеходците и хората в неравностойно положение. Асфалтовата настилка е необходима за да се осигури автомобилен достъп до сградите и паркиране. Чрез проектната разработка са постигнати 24 бр. паркоместа. Съществуващите озеленени площи и дървета около сградите се запазват. Между новопроектираните тротоари - алеи и сградите също се озеленява. Площите на различните настилки да се гледат от количествената сметка към проекта, която е изготвена по част геодезия. При изпълнението на настилките да се спазва технологията на полагане. Обособена позиция №2: Благоустрояване и озеленяване на част от УПИ XXI , кв. 2 по плана на гр. Малко Търново Обектът се намира в гр.Малко Търново и е част от парцела определен, за озеленяване и благоустрояване. Проектът обхваща голяма част от УПИ XXI, с площ около 8 декара и решава проблемите с благоустрояването на пространството, което е важно за представителната визия на входа на града. Останалата част от УПИ XXI е определена за гробищен парк. Предвижда се: 1. Изграждане на нова алейна мрежа 2. Ремонт на съществуваща тротоарна настилка и изграждане на нова тротоарна настилка към пътната мрежа граничеща с парка 3. Нови площадки и кътове: • Кътове за отдих - 2бр. 4. Озеленяване на пространството със следните задължителни елементи: • Реконструкция на съществуващата дълготрайна декоративна растителност; • Изграждане на зелен пояс от вечнозелена растителност, отделящ главния път, и новопроектираната площ, от гробищен парк; • Ефектни декоративни видове от дървесна, храстова и цветна растителност, подчертаващи главните алеи; • Дървесна растителност осигуряваща сянка; • Да се балансира процента на иглолистната и широколистната растителност; 6. Парково осветление. 7. Парково обзавеждане (пейки и кошчета за отпадъци);

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233330, 45233260, 45212100

Описание:

Строителни работи по изпълнение на основа на улици
Строителни и монтажни работи на пешеходни пътища
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на съоръжения за отдих и развлечения

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Избор на изпълнител по дейности, свързани с реконструкция и благоустрояване на обекти в гр. Малко Търново, по две обособени позиции: Обособена позиция №1:Реконструкция на улична мрежа и благоустрояване на междублокови пространства в гр. Малко Търново: Под обект 1: Реконструкция на улична мрежа в гр. Малко Търново Техническото задание, третира следните улици: ул. „Дунав", ул. „Тодор Бояджиев", ул. „Марица", ул. между кв.66 и кв.78 по плана на гр. Малко Търново Основните цели на разработката при стриктно спазване на изискванията на Техническото задание подобряване на градската среда и естетичния вид на някои от улици от уличната мрежа на гр.Малко Търново - основен ремонт на улиците при максимално придържане към съществуващата регулация; - подмяна на съществуващите бордюри и ремонт на тротоари; Гарантиране на добро отводняване (коригиране нивото на съществуващите ревизионни и дъждоприемни шахти); Под обект 2: Благоустрояване на междублокови пространства в гр. Малко Търново - Благоустрояване на района около бл.10 и бл.9 УПИ-1 - за комплексно жилищно строителство и кухня столова на АПК, кв. 62 по плана на гр. Малко Търново Проектът предвижда: реконструиране на съществуващата тротоарна настилка около блоковете, полагане на нова тротоарна настилка по новопроектираните тротоари и полагане на асфалтова настилка. Тротоарите и предвидените рампи осигуряват достъпна среда за пешеходците и хората в неравностойно положение. Асфалтовата настилка е необходима за да се осигури автомобилен достъп до сградите и паркиране. Чрез проектната разработка са постигнати 13 бр. паркоместа. Съществуващите озеленени площи и дървета около сградите се запазват. - Благоустрояване на междублоково пространство около бл. 16 и бл. 17 к-с „Изток" УПИ-1 за комплексно жилищно строителство и КОО в кв. 36 по плана на гр. Малко Търново Проектът предвижда: полагане на тротоарна настилка по новопроектираните тротоари и полагане на асфалтова настилка. Тротоарите и предвидените рампи осигуряват достъпна среда за пешеходците и хората в неравностойно положение. Асфалтовата настилка е необходима за да се осигури автомобилен достъп до сградите и паркиране. Чрез проектната разработка са постигнати 24 бр. паркоместа. Съществуващите озеленени площи и дървета около сградите се запазват. Между новопроектираните тротоари - алеи и сградите също се озеленява. Площите на различните настилки да се гледат от количествената сметка към проекта, която е изготвена по част геодезия. При изпълнението на настилките да се спазва технологията на полагане. Обособена позиция №2: Благоустрояване и озеленяване на част от УПИ XXI , кв. 2 по плана на гр. Малко Търново Обектът се намира в гр.Малко Търново и е част от парцела определен, за озеленяване и благоустрояване. Проектът обхваща голяма част от УПИ XXI, с площ около 8 декара и решава проблемите с благоустрояването на пространството, което е важно за представителната визия на входа на града. Останалата част от УПИ XXI е определена за гробищен парк. Предвижда се: 1. Изграждане на нова алейна мрежа 2. Ремонт на съществуваща тротоарна настилка и изграждане на нова тротоарна настилка към пътната мрежа граничеща с парка 3. Нови площадки и кътове: • Кътове за отдих - 2бр. 4. Озеленяване на пространството със следните задължителни елементи: • Реконструкция на съществуващата дълготрайна декоративна растителност; • Изграждане на зелен пояс от вечнозелена растителност, отделящ главния път, и новопроектираната площ, от гробищен парк; • Ефектни декоративни видове от дървесна, храстова и цветна растителност, подчертаващи главните алеи; • Дървесна растителност осигуряваща сянка; • Да се балансира процента на иглолистната и широколистната растителност; 6. Парково осветление. 7. Парково обзавеждане (пейки и кошчета за отпадъци);

Прогнозна стойност без ДДС
885278 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: 7.1. Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер на Обособена позиция № 1 – 5 000,00 лв. (пет хиляди лева) Обособена позиция № 2 – 3 200,00 лв. (три хиляди и двеста лева) 7.1.1. Гаранцията за участие следва да бъде представена под формата на банкова гаранция - в оригинал или под формата на парична сума, преведена по следната банковата сметка на възложителя: IBAN: BG10UNCR76303300000394; BIC: UNCRBGSF, банка „Уникредит Булбанк” АД, клон Малко Търново Титуляр на сметката : Община Малко Търново 7.1.2. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. 7.1.3. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 7.1.4. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 7.2. Гаранция за изпълнение на договора по съответната обособена позиция е в размер на 2% (два процента) от стойността на договора без ДДС. 7.2.1. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, преведена по следната банкова сметка на Община Малко Търново: IBAN BG10UNCR76303300000394; BIC: UNCRBGSF, банка „Уникредит Булбанк” АД, клон Малко Търново Титуляр на сметката : Община Малко Търново 7.2.3. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 7.2.4. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 7.2.5. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция - възложителят има право да усвои изцяло или част от гаранцията за изпълнение на договора при доказано неточно изпълнение на задължения по договора от страна на изпълнителя, възложителят има право да усвои такава част от гаранцията, която покрива отговорността на изпълнителя за неизпълнението, включително размера на начислените неустойки, ако изпълнителя е надвишил срока за изпълнение; при едностранно прекратяване на договора от възложителя поради доказано виновно неизпълнение на задължения на изпълнителя по договора, сумата от гаранцията за изпълнение се усвоява изцяло като обезщетение за прекратяването му. Възстановяването на гаранцията за добро изпълнение или неинкасираната част от нея се извършва от възложителя 30 (тридесет) дни след подписване на констативен акт обр. 15 за установяване годността за приемане на строежа. 7.3. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 7.4. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Републиканския бюджет съгласно Постановление № 19 от 7 февруари 2014 год. на МС за одобряване на средства от резерва по чл. 1, ал. 2, раздел II, т. 4.1.2 от Закона за държавния бюджет на Република България за 2014 год., в размера определен по Приложение №1 към чл.1 ал.2 т.1 от ПМС №19

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и предварително обявените от възложителя. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от възложителя условия. Участниците в откритата процедура са длъжни да спазват изискуемите срокове и условия, посочени в обявлението, техническите спецификации и документацията на откритата процедура за обществената поръчка. Участниците представят задължително оферта в оригинал за участие в настоящата процедура. Участникът следва да представи оферта с приложени документи в обхвата, посочен в чл. 56, ал. 1 от ЗОП и съгласно условията на възложителя за участие в настоящата процедура. Участие на обединение / консорциум - Участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка могат да вземат на равни начала всички български и чуждестранни физически и юридически лица, както и техните обединения, притежаващи капацитет, необходим за успешна реализация на обекта на настоящата обществена поръчка. Тези условия са валидни за всички физически и юридически лица, компании и дружества, учредени по и управлявани съгласно нормативни актове от гражданското, търговското или публичното право на държавата, в която са установени участниците. Ако участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице с ЕИК в Агенцията по вписванията, преди подаването на офертата за настоящата обществена поръчка, тогава неговите членове задължително сключват споразумение с нотариална заверка на подпис и съдържание помежду си за целите на настоящата обществена поръчка. Като минимум, споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, гарантиращи следното: • че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора. • да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума. • участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. • че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора • не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата. В споразумението, членовете на обединението трябва да определят едно физическо лице, което официално да представлява обединението за целите на настоящата обществена поръчка. След подаването на офертата не се допускат никакви промени в състава му. Споразумението за създаването на обединение задължително се прилага към офертата на участника. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 3. декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с услугите, предмет на поръчката. -Участник в настоящата обществена поръчка, който е обединение, ще бъде отстранен от нея, ако: • към офертата му не е приложено споразумение за сьздаването на обединение и/или • в приложеното споразумение липсват клаузи, уреждащи всички изисквания, посочени в т. 5.5. по-горе и/или • съставът на обединението се е променил след подаването на офертата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът в процедурата трябва да отговаря на минимални изисквания за икономическо и финансово състояние, както следва: 1. В процедурата могат да участват лица, които за последните три финансово приключили години (2011, 2012 и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, са реализирали оборот от СМР не по-малко от : Обособена позиция №1: 1 000 000,00 лева (един милион лева) без вкл. ДДС; Обособена позиция №2: 640 000,00 лева (шестстотин и четиридесет хиляди лева) без вкл. ДДС. 2. Участникът (член на обединение когато е приложимо) следва да притежава сключена валидна към датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите, застраховка за професионална отговорност на Участниците в строителството съгласно чл. 171 ал.1 от ЗУТ или еквивалентен документ на стойност, покриваща минималната застрахователна сума и вида строеж, съответстващ на дейностите по предмета на настоящата поръчка по съответната обособена позиция (при участие по обособена позиция №2 застраховката/ите/ следва да покрива и дейности по проектиране).
Минимални изисквания: 1. Обстоятелството се декларира със Справка по член 50 ал.1 т.3 от ЗОП за реализираните обороти и се удостоверява със заверено копие от баланс, отчет за приходите и разходите и справка за приходите на участника от дейности, сходни с предмета на поръчката, за всяка една от последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, когато публикуването им се изисква съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени, или представяне на ЕИК (в случате, когато същите са надлежно публикувани в Търговския реигтър към Агенция по вписванията). В случай, че към момента на подаване на офертата участникът няма изготвени горецитираните съставни части на годишните финансови отчети за 2013 г., то същият представя справка за общия оборот и приходите от дейности, сходни с предмета на поръчката, подписана от представляващия участника и главния счетоводител.; 2. Обстоятелството се удостоверява с копие от валидна застрахователна полица на стойност, покриваща минималната застрахователна сума вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка, или еквивалентен документ. Към копието се прилага в свободен текст Декларация от участника, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието и ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на строителството и договора. * При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата трябва да отговаря на минимални изисквания за технически възможности и квалификация, както следва: 1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите договор/и/ за извършване на СМР, обекти, които включват заедно и/или поотделно изпълнението на строително-монтажни работи по : Обособена позиция №1: изграждане и/или реконструкция/ремонт и/или рехабилитация на пътища/улици Обособена позиция №2: изграждане и/или реконструкция/ремонт и/или рехабилитация на пътища/улици и изграждане и/или реконструкция/ремонт и/или рехабилитация на зони за отдих. 2.Всеки участник трябва да разполага с квалифициран и опитен инженерно–технически екип. Инженерно–техническият екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката по съответната обособена позиция трябва да отговаря на следните изисквания: • Един Технически ръководител – технически правоспособно лице съгл. чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, с опит като технически ръководител при изпълнението на поне един обект по изграждане и/или рехабилитация и/или ремонт на пътни участъци. Професионален опит минимум 5 години по специалността и най-малко 3 години опит като технически ръководител на строителен обект. • Един Специалист – контрол на качеството - технически правоспособно лице съгл. чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, да има минимум 2 години професионален стаж по специалността и да притежава валиден към датата на подаване на офертата сертификат/удостоверение за преминат курс за контрол на качеството и/или документ, удостоверяващ, че лицето заема длъжност и/или са му възложени функции на отговорник по контрола на качеството. • Един Специалист – по безопасност и здраве (БЗ), лице, притежаващо удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност в строителството, или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени. • При участие по Обособена позиция №1 участникът трябва да разполага и с Проектантски екип, състоящ се проектанти по минимум следните части: - ПБЗ; - Пътна. • При участие по Обособена позиция №2 участникът трябва да разполага и с Проектантски екип, състоящ се проектанти по минимум следните части: - Един Специалист - висше образование със специалност "Ландшафтен архитект " или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 години професионален опит по специалността 3.Всеки участник следва да разполага за участие по която и да е от обособените позиции в настоящата поръчка с необходимото собствено или наето минимално строително оборудване, транспортни средства и механизация за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката, в което число минимум: 1. Автогрейдер- 1 бр.; 2. Автобагер - 1 бр.; 3. Валяк вибрационен - над 10 т. - 1 бр.; 4. Самосвал - 2 бр.; 5. Автокран - 1 бр.; • При участие по Обособена позиция №1 участникът трябва да разполага и с: 1. Машина за фрезоване - 1бр.; 2. Машина за рязане на асфалт - 1 бр. 3. Асфалтополагач - 1 бр.;
Минимални изисквания: 1. Обстоятелството се декларира със Справка по член 51, ал.1, т.2 от ЗОП за изпълнени договори, сходни с предмета на поръчката, през последните 5 години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите. Справката трябва да е придружена от заверени копия на референции за включените в справката договори. Референциите трябва да включват информация за възложителите, предмета на договора, периода на изпълнение, процентът изпълнен от Участника (когато същият не е изпълнил поръчката самостоятелно), както и това дали обектът е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Всички експерти-проектанти трябва да притежават необходимата квалификация и пълна проектантска правоспособност по съответната част и да имат минимум 3 (три) години професионален опит по специалността си. В случай, че конкретно лице притежава пълна проектантска правоспособност по повече от една от изискуемите части на проекта, то в този случай е допустимо това лице да изготви повече от една част от работния проект. ВАЖНО! При участие и по двете обособени позиции едновременно се допуска едни и същи лица по съответните позиции (длъжности) от екипа на участника да участват в изпълнението и на другата обособена позиция за аналогична позиция (длъжност). Обстоятелството се декларира със Справка декларация за инженерно-техническия екип по образец, придружени от професионални биографии на експертите, дипломи, сертификати, удостоверения или други документи, удостоверяващи необходимата квалификация и документи доказващи опита на посочените лица. Квалификацията се удостоверява с копия на дипломи, сертификати, удостоверения и др. Опитът /специфичния опит/ се удостоверява с копия на трудови книжки, копия на трудови договори, референции от работодатели, референции от възложители и др, като информацията извлечена от същите следва да доазва, че конкретния експерт е извършал съответната дейност. Всяко лице, чиито копия от дипломи, трудова/осигурителна книжка или други документи, съдържащи лични данни, са приложени към офертата подписва декларация за съгласие за предоставяне на лични данни, както и декларация за разположение за изпълнение на поръчката. Участниците представят и декларация, за това че се задължават да поемат на свой риск осигуряването на изискващите се по българското законодателство визи, разрешения за пребиваване и разрешения за работа на работниците и служители, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка за лицата, установени в страни, с които РБългария има визов режим. Участниците може да предлагат в справката декларация за инженерно-техническия екип и други водещи специалисти, така че да бъдат подсигурени с техническо ръководство всички проектни части – по преценка на изпълнителя, съгласно представеното техническо предложение обвързано с визуализирания строителен график за изпълнение на поръчката. 3.Обстоятелството се декларира с Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка. Към декларацията участникът прилага и доказателства за собственост, респ. правното основание, на което участникът ще ползва конкретно посоченото от него оборудване за срока на изпълнение на поръчката (копия на фактури, договор за лизинг, договор за наем и др.).
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Срок за изпълнение – П1; тежест: 10
Показател: Техническо предложение –П2; тежест: 50
Показател: Ценово предложение – П3; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.04.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие в процедурата може да бъде закупена на хартиен носител всеки работен ден от 9:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 17:00 часа в срока посочен в обявлението. Стойността на настоящата документация на хартиен носител е в размер 24.00 лв. (двадесет и четири лева) с включен ДДС, като сумата се заплаща в посочения в обявлението срок на касата на община Малко Търново, находяща се в гр. Малко Търново, ул. „Малкотърновкса комуна“ № 3 срещу редовно издаден платежен документ или се превежда по банкова сметка: IBAN: BG82UNCR76308400000205; BIC: UNCRBGSF, код за вид плащане: 447000, банка „Уникредит Булбанк” АД, клон Малко Търново Титуляр на сметката : Община Малко Търново * Таксите по превода и транспортните разходи за доставка с куриерска служба са за сметка на участника.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.04.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

заседателната зала в сградата на Общината на адрес: гр. Малко Търново, ул. “Малкотърновска комуна” № 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Реконструкция на улична мрежа и благоустрояване на междублокови пространства в гр. Малко Търново
1) Кратко описание

Обособена позиция №1: Реконструкция на улична мрежа и благоустрояване на междублокови пространства в гр. Малко Търново с: Под обект 1: Реконструкция на улична мрежа в гр. Малко Търново Техническото задание, третира следните улици: ул. „Дунав", ул. „Тодор Бояджиев", ул. „Марица", ул. между кв.66 и кв.78 по плана на гр. Малко Търново Основните цели на разработката при стриктно спазване на изискванията на Техническото задание подобряване на градската среда и естетичния вид на някои от улици от уличната мрежа на гр.Малко Търново - основен ремонт на улиците при максимално придържане към съществуващата регулация; - подмяна на съществуващите бордюри и ремонт на тротоари; Гарантиране на добро отводняване (коригиране нивото на съществуващите ревизионни и дъждоприемни шахти); Под обект 2: Благоустрояване на междублокови пространства в гр. Малко Търново - Благоустрояване на района около бл.10 и бл.9 УПИ-1 - за комплексно жилищно строителство и кухня столова на АПК, кв. 62 по плана на гр. Малко Търново Проектът предвижда: реконструиране на съществуващата тротоарна настилка около блоковете, полагане на нова тротоарна настилка по новопроектираните тротоари и полагане на асфалтова настилка. Тротоарите и предвидените рампи осигуряват достъпна среда за пешеходците и хората в неравностойно положение. Асфалтовата настилка е необходима за да се осигури автомобилен достъп до сградите и паркиране. Чрез проектната разработка са постигнати 13 бр. паркоместа. Съществуващите озеленени площи и дървета около сградите се запазват. - Благоустрояване на междублоково пространство около бл. 16 и бл. 17 к-с „Изток" УПИ-1 за комплексно жилищно строителство и КОО в кв. 36 по плана на гр. Малко Търново Проектът предвижда: полагане на тротоарна настилка по новопроектираните тротоари и полагане на асфалтова настилка. Тротоарите и предвидените рампи осигуряват достъпна среда за пешеходците и хората в неравностойно положение. Асфалтовата настилка е необходима за да се осигури автомобилен достъп до сградите и паркиране. Чрез проектната разработка са постигнати 24 бр. паркоместа. Съществуващите озеленени площи и дървета около сградите се запазват. Между новопроектираните тротоари - алеи и сградите също се озеленява. Площите на различните настилки да се гледат от количествената сметка към проекта, която е изготвена по част геодезия. При изпълнението на настилките да се спазва технологията на полагане.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233330, 45233260

Описание:

Строителни работи по изпълнение на основа на улици
Строителни и монтажни работи на пешеходни пътища

3) Количество или обем

Обособена позиция №1: Реконструкция на улична мрежа и благоустрояване на междублокови пространства в гр. Малко Търново с: Под обект 1: Реконструкция на улична мрежа в гр. Малко Търново Техническото задание, третира следните улици: ул. „Дунав", ул. „Тодор Бояджиев", ул. „Марица", ул. между кв.66 и кв.78 по плана на гр. Малко Търново Основните цели на разработката при стриктно спазване на изискванията на Техническото задание подобряване на градската среда и естетичния вид на някои от улици от уличната мрежа на гр.Малко Търново - основен ремонт на улиците при максимално придържане към съществуващата регулация; - подмяна на съществуващите бордюри и ремонт на тротоари; Гарантиране на добро отводняване (коригиране нивото на съществуващите ревизионни и дъждоприемни шахти); Под обект 2: Благоустрояване на междублокови пространства в гр. Малко Търново - Благоустрояване на района около бл.10 и бл.9 УПИ-1 - за комплексно жилищно строителство и кухня столова на АПК, кв. 62 по плана на гр. Малко Търново Проектът предвижда: реконструиране на съществуващата тротоарна настилка около блоковете, полагане на нова тротоарна настилка по новопроектираните тротоари и полагане на асфалтова настилка. Тротоарите и предвидените рампи осигуряват достъпна среда за пешеходците и хората в неравностойно положение. Асфалтовата настилка е необходима за да се осигури автомобилен достъп до сградите и паркиране. Чрез проектната разработка са постигнати 13 бр. паркоместа. Съществуващите озеленени площи и дървета около сградите се запазват. - Благоустрояване на междублоково пространство около бл. 16 и бл. 17 к-с „Изток" УПИ-1 за комплексно жилищно строителство и КОО в кв. 36 по плана на гр. Малко Търново Проектът предвижда: полагане на тротоарна настилка по новопроектираните тротоари и полагане на асфалтова настилка. Тротоарите и предвидените рампи осигуряват достъпна среда за пешеходците и хората в неравностойно положение. Асфалтовата настилка е необходима за да се осигури автомобилен достъп до сградите и паркиране. Чрез проектната разработка са постигнати 24 бр. паркоместа. Съществуващите озеленени площи и дървета около сградите се запазват. Между новопроектираните тротоари - алеи и сградите също се озеленява. Площите на различните настилки да се гледат от количествената сметка към проекта, която е изготвена по част геодезия. При изпълнението на настилките да се спазва технологията на полагане.

Прогнозна стойност, без ДДС
565278 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Благоустрояване и озеленяване на част от УПИ XXI , кв. 2 по плана на гр. Малко Търново
1) Кратко описание

Обектът се намира в гр.Малко Търново и е част от парцела определен, за озеленяване и благоустрояване. Проектът обхваща голяма част от УПИ XXI, с площ около 8 декара и решава проблемите с благоустрояването на пространството, което е важно за представителната визия на входа на града. Останалата част от УПИ XXI е определена за гробищен парк. Предвижда се: 1. Изграждане на нова алейна мрежа 2. Ремонт на съществуваща тротоарна настилка и изграждане на нова тротоарна настилка към пътната мрежа граничеща с парка 3. Нови площадки и кътове: • Кътове за отдих - 2бр. 4. Озеленяване на пространството със следните задължителни елементи: • Реконструкция на съществуващата дълготрайна декоративна растителност; • Изграждане на зелен пояс от вечнозелена растителност, отделящ главния път, и новопроектираната площ, от гробищен парк; • Ефектни декоративни видове от дървесна, храстова и цветна растителност, подчертаващи главните алеи; • Дървесна растителност осигуряваща сянка; • Да се балансира процента на иглолистната и широколистната растителност; 6. Парково осветление. 7. Парково обзавеждане (пейки и кошчета за отпадъци);

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212100, 45233260

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на съоръжения за отдих и развлечения
Строителни и монтажни работи на пешеходни пътища

3) Количество или обем

Обектът се намира в гр.Малко Търново и е част от парцела определен, за озеленяване и благоустрояване. Проектът обхваща голяма част от УПИ XXI, с площ около 8 декара и решава проблемите с благоустрояването на пространството, което е важно за представителната визия на входа на града. Останалата част от УПИ XXI е определена за гробищен парк. Предвижда се: 1. Изграждане на нова алейна мрежа 2. Ремонт на съществуваща тротоарна настилка и изграждане на нова тротоарна настилка към пътната мрежа граничеща с парка 3. Нови площадки и кътове: • Кътове за отдих - 2бр. 4. Озеленяване на пространството със следните задължителни елементи: • Реконструкция на съществуващата дълготрайна декоративна растителност; • Изграждане на зелен пояс от вечнозелена растителност, отделящ главния път, и новопроектираната площ, от гробищен парк; • Ефектни декоративни видове от дървесна, храстова и цветна растителност, подчертаващи главните алеи; • Дървесна растителност осигуряваща сянка; • Да се балансира процента на иглолистната и широколистната растителност; 6. Парково осветление. 7. Парково обзавеждане (пейки и кошчета за отпадъци);

Прогнозна стойност, без ДДС
320000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12