02718-2014-0048
Технически редакции | ||
![]() |
||
03.04.2014 08:52 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
03.04.2014 08:52 ч. : | 03/04/2014 08:13 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
03.04.2014 08:52 ч. : | 03/04/2014 08:13 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
03.04.2014 08:53 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
BG-Пловдив: Покупка
Доставки
Териториално поделение "Държавно горско стопанство - Пловдив" към Южноцентрално държавно предприятие - гр. Смолян, бул. "Шести септември" № 93, За: Цветана Бързинска - юрисконсулт, Република България 4002, Пловдив, Тел.: 032 643470, E-mail: dgsplovdiv@ucdp-smolian.com, Факс: 032 644106
Място/места за контакт: Териториално поделение "Държавно горско стопанство - Пловдив"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://dgsplovdiv.ucdp-smolian.com/ http://ucdp-smolian.com/.
Адрес на профила на купувача: http://dgsplovdiv.ucdp-smolian.com/ http://ucdp-smolian.com/.
Електронен достъп до информация: http://dgsplovdiv.ucdp-smolian.com/ http://ucdp-smolian.com/.
Публичноправна организация
Друг: Стопанисване на горите - управление, възпроизводство, ползване и опазване на горите
НЕ
“Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП “ДГС - Пловдив”, открита с Решение № I - 65/04.02.2014г. на Директора на ТП “Държавно горско стопанство – Пловдив“ (ТП “ДГС - Пловдив“) за откриване на процедура за възлагане на обществена поръчка.
Предмет на откритата процедура е “Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП “ДГС - Пловдив”, открита с Решение № I - 65/04.02.2014г. на Директора на ТП “Държавно горско стопанство – Пловдив“ (ТП “ДГС - Пловдив“) за откриване на процедура за възлагане на обществена поръчка. Предметът на обществената поръчка включва: доставка на канцеларски материали и офис консумативи, подробно описани в „Пълно описание“ - Приложение №3, неразделна част от документацията за участие. Възложителят не се задължава да усвои всички посочени видове и количества артикули, описани в пълното описание на предмета на поръчката (Приложение №3), както може да заявява и артикули извън посочените в приложената номенклатура до изчерпване на финансовия ресурс по сключения договор. Възложителят не се задължава да усвои целия финансов ресурс по сключения договор. Възложителят ще заявява необходимите му артикули с отделни заявки /писмено или по телефон/. Срок на изпълнение на поръчката: 36 месеца, считано от датата на сключване на договора.
22800000, 30124000, 30125100, 30125110, 30125120
Описание:
Открита
НЕ
ДА
18.03.2014 г.
6
„Роел – 98” ООД, община Столична, район Лозенец, бул. Христо Смирненски № 53, Република България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП
03.04.2014 г.