Версия за печат

00051-2014-0010

BG-Видин: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Видин, пл."Бдинци" № 2, За: Добромир Дилов - заместник кмет, България 3700, Видин, Тел.: 094 609416, E-mail: kmet@vidin.bg, Факс: 094 601132

Място/места за контакт: гр. Видин, пл."Бдинци" № 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vidin.bg.

Адрес на профила на купувача: www.vidin.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Улично осветление в селищата на територията на община Видин извън общинския център

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Видин
Код NUTS: BG311
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Улично осветление в селищата на територията на Община Видин. 1. с Кошава -монтаж на УОТ върху съществуваща рогатка и налична кабелна линия за улично осветление, монтаж на УОТ на стълб, без налична рогатка и монтаж на стълб, рогатка и УОТ.2.Ботево - монтаж на УОТ на стълб, без налична рогатка.3. с.Въртоп- монтаж на УОТ върху съществуваща рогатка и налична кабелна линия за улично осветление и монтаж на УОТ на стълб, без налична рогатка.4. с.Гомотарци- монтаж на УОТ върху съществуваща рогатка и налична кабелна линия за улично осветление и монтаж на УОТ на стълб, без налична рогатка.5. с. Дружба- монтаж на УОТ върху съществуваща рогатка и налична кабелна линия за улично осветление, монтаж на УОТ на стълб, без налична рогатка и монтаж на стълб, рогатка и УОТ.6. с.Каленик- монтаж на УОТ върху съществуваща рогатка и налична кабелна линия за улично осветление, монтаж на УОТ на стълб, без налична рогатка и монтаж на стълб, рогатка и УОТ.7. с.Бела Рада- монтаж на УОТ върху съществуваща рогатка и налична кабелна линия за улично осветление и монтаж на УОТ на стълб, без налична рогатка.8. с.Градец- монтаж на УОТ върху съществуваща рогатка и налична кабелна линия за улично осветление, монтаж на УОТ на стълб, без налична рогатка и монтаж на стълб, рогатка и УОТ.9. с.Майор Узуново- монтаж на УОТ върху съществуваща рогатка и налична кабелна линия за улично осветление, монтаж на УОТ на стълб, без налична рогатка и монтаж на стълб, рогатка и УОТ.10. с.Плакудер- монтаж на УОТ върху съществуваща рогатка и налична кабелна линия за улично осветление и монтаж на УОТ на стълб, без налична рогатка. 11. с.Ивановци-монтаж на УОТ върху съществуваща рогатка и налична кабелна линия за улично осветление и монтаж на УОТ на стълб, без налична рогатка.12. с .Жеглица- монтаж на УОТ на стълб, без налична рогатка и монтаж на стълб, рогатка и УОТ. 13. с.Капитановци- монтаж на УОТ върху съществуваща рогатка и налична кабелна линия за улично осветление и монтаж на стълб, рогатка и УОТ.14. с.Генерал Мариново- монтаж на УОТ върху съществуваща рогатка и налична кабелна линия за улично осветление монтаж на УОТ на стълб, без налична рогатка.15. с.Пешаково- монтаж на УОТ на стълб, без налична рогатка.16. с.Буковец- монтаж на УОТ на стълб, без налична рогатка и доставка и монтаж на кабел AL/2R – 2х16 м2.17. с.Рупци- монтаж на УОТ върху съществуваща рогатка и налична кабелна линия за улично осветление, монтаж на УОТ на стълб, без налична рогатка и монтаж на стълб, рогатка и УОТ.18. с.Акациево- монтаж на УОТ върху съществуваща рогатка и налична кабелна линия за улично осветление, монтаж на УОТ на стълб, без налична рогатка и монтаж на стълб, рогатка и УОТ.19. с.Гайтанци- монтаж на УОТ върху съществуваща рогатка и налична кабелна линия за улично осветление, монтаж на УОТ на стълб, без налична рогатка и монтаж на стълб, рогатка и УОТ.20. гр.Дунавци-монтаж на УОТ на стълб, без налична рогатка и монтаж на стълб, рогатка и УОТ.21. с.Кутово- монтаж на УОТ върху съществуваща рогатка и налична кабелна линия за улично осветление и монтаж на УОТ на стълб, без налична рогатка.22. с.Антимово- монтаж на УОТ върху съществуваща рогатка и налична кабелна линия за улично осветление, монтаж на УОТ на стълб, без налична рогатка и доставка и монтаж на куки и кабел.23. с.Цар Симеоново- монтаж на УОТ на стълб, без налична рогатка.24. с.Иново- монтаж на УОТ на стълб, без налична рогатка.25. с.Покрайна- монтаж на УОТ върху съществуваща рогатка и налична кабелна линия за улично осветление, монтаж на УОТ на стълб, без налична рогатка и монтаж на стълб, рогатка и УОТ.26. с.Слана бара- монтаж на УОТ на стълб, без налична рогатка и монтаж на стълб, рогатка и УОТ.27. с.Новоселци-монтаж на УОТ на стълб, без налична рогатка, доставка и монтаж на куки с изолатор и кабел AL/R 1х16 м2. 28 с.Търняне- монтаж на УОТ на стълб, без налична рогатка и монтаж на стълб, рогатка и УОТ.29.с.Войница-монтаж на УОТ върху съществуваща рогатка и налична кабелна линия и монтаж на УОТ на стълб, без налична рогатка

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Видовете дейности, обект на поръчката, са обособени съгласно количествена сметка

Прогнозна стойност без ДДС
92000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. 1. Гаранция за участие Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 920.00 лева (деветстотин и двадесет лева); Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Видин: IBAN: BG79DEMI92403300046030 BIC: DEMIBGSF Наименование на банката: “Търговска банка Д” АД–клон Видин или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за участие. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 2 % от стойността на договора и е със срок на валидност, надвишаващ с 30 дни срока на приключване на дейностите по настоящата обществена поръчка. Гаранцията за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Община Видин: IBAN: BG79DEMI92403300046030 BIC: DEMIBGSF Наименование на банката: “Търговска банка Д” АД–клон Видин или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за изпълнение . При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Банковата гаранция за изпълнение или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват, както следва: 1.Възложителят изплаща на Изпълнителя аванс по банковата сметка на Изпълнителя в размер на 10 % (десет процента). Авансът се изплаща в срок до 20 (двадесет) дни, след подписване на настоящия договора и представяне на: - Оригинал на банкова гаранция за стойността на авансовото плащане. Банковата гаранция се освобождава след изпълнено и отчетено строителство на стойност същата или по-голяма от нейната стойност. - Оригинал на фактура, на стойност равна на авансовото плащане. 2. Стойността на аванса се приспада пропорционално от всеки следващ акт (Протокол/Акт образец 19), фактура и плащане по реда на т.3. 3. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на актуваните и действително извършени дейности за всеки месец (когато е приложимо) от стартиране на изпълнението на работите по договора на база на представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ протоколи по време на строителството и одобрени от лицето от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, изпълняващо инвеститорски контрол. Срокът за одобряване на Акт обр. 19 за приемане на извършени СМР от страна на Възложителя е 7 календарни дни. При забележки или рекламации от страна на Възложителя, Изпълнителят следва да ги отстрани. 4.Окончателно плащане се извършва след подписване на протокол в срок от 20 календарни дни след представяне от Изпълнителя на Възложителя на одобрените от лицата, осъществяващи инвеститорски контрол, регламентирани разходно-оправдателни документи (актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г.), доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателна фактура и приемането на последните от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя оригинал или нотариално заверено копие на документ с нотариална заверка на подписите, с който е създадено обединението, съдържащо минимум изискванията на възложителя посочени в документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Необходимите документи, които участникът трябва да представи за участие, са: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника или упълномощеното от него лице; 2. Оферта – попълва се по образец; 3. Заверено копие от документа за регистрация или единен идентификационен код /ЕИК/, съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност – за участник, физическо лице; 4. Пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата, в случай че офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация; 5. В случай че участникът е обединение, което не е юридическо лице - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. 6. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП - по образец; 7. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - по образец; Наличие на някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 3, т. 4 и т. 5 води до отстраняване на участника от процедурата. 8. Доказателства за икономическото и финансово състояние и за техническите възможности и/или квалификация на участника съгласно поле III.2.2) и III.2.3) от настоящото обявление и документацията за участие; 9. Оригинален документ за гаранция за участие в процедурата; 10. Административни сведения за участника – по образец; 11. Декларация от всеки от подизпълнителите относно съгласие за участието му в изпълнението на поръчката, когато е приложимо - по образец; 12. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – по образец; 13. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП по образец 14. Документ за закупуване на документация за участие в процедурата – заверено от участника копие; Документите по т.1-14 се поставят в плик №1 "Документи за подбор", съгласно документацията за участие. 15. Техническо предложение (попълва се по образец) и приложенията към него - поставя се в плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката "; 16. Ценово предложение (попълва се по образец) и приложенията към него - поставя се в плик № 3. "Предлагана цена".
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1. Справка – декларация за общия оборот и за оборота, сходен с обекта на поръчката (строително монтажни работи и/или изграждане на улично осветление), за последните три години /2011, 2012 и 2013 г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 1.2. Заверени копия от баланса и отчета за приходи и разходи за 2011, 2012 и 2013 г. Участниците могат да посочат ЕИК и да не представят изискваните документи по т. 1.1.2., в случай че са заявили и представили за обявяване годишния финансов отчет за съответните години в Търговския регистър, съгласно чл. 40 от Закона за счетоводството и същите са публично достъпни. 2.1 Копия от полиците за застраховка „професионална отговорност” по чл.171 от ЗУТ на участника, удостоверяващи обхвата на застрахователна защита. Участниците – чуждестранни лица, представят заверени копия от баланса и отчета за приходите и разходите като съставна част от годишния финансов отчет, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която са установени.
Минимални изисквания: Участникът в процедурата следва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: 1. Да има реализиран оборот от сходни с предмета на поръчката дейности (строително монтажни работи и/или изграждане на улично осветление) общо за последните 3 /три/ финансови години (2011, 2012 и 2013 г.) или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко 200 000 лева /двеста / без ДДС. 2 Документ, удостоверяващ наличието на валидно сключена застраховка „Професионална отговорност”, съгласно изискванията на чл. 171 от Закона за устройството на територията и Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171 от ЗУТ, но изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1. Списък на договорите за строителство, сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните пет години /2009, 2010, 2011, 2012 и 2013 г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, с посочени: обект (предмет); възложител (получател); стойност; начална и крайна дата на всеки договор; качество, в което е изпълняван договора (в качеството на изпълнител, участник в обединение или подизпълнител). 1.2. Препоръка/и за добро изпълнение на всички договори, включени в списъка по т. 1.1. 2.1.Заверено копие от сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват, сходен с предмета на поръчката (строителство). 3.1.Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя издадено на името на Изпълнителя (участника/ците в обединението), строежи от втора група, 4-та категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 3, буква „а“ от ЗУТ. 4.1.Заверено копие от сертификат ISO 14001:2004 или еквивалентен с обхват, сходен с предмета на поръчката (строителство). 5.1.Заверено копие от сертификат OHSAS 18001:2007 или еквивалентен за здравословни и безопасни условия на труд с обхват, сходен с предмета на поръчката (строителство).
Минимални изисквания: 1. През последните пет години /2009, 2010, 2011, 2012 и 2013 г./ участникът да е изпълнил успешно поне два договора с предмет, сходен с предмета на поръчката, придружени с препоръки за добро изпълнение. Забележка: Под „договори за строителство с характер, подобен на предмета на настоящата поръчка” се разбират договори за строително монтажни работи и/или изграждане на улично осветление). 2. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна с обхват, сходен с предмета на поръчката (строителство); 3.Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнението на строежи от втора група, 4-та категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 3, буква „а“ от ЗУТ, и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр. 108/29.12.2008 г. или съответен регистър на държава членка на Европейския съюз, или еквивалентен документ на друга държава страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, с обхват на дейностите съответстващи на изпълнение на строежи втора категория. (чл. 3, ал. 2 от Закона за камарата на строителите). 4. Участникът следва да има внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентна с обхват, сходен с предмета на (строителство); 5. Участникът следва да има внедрена система за здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалентна с обхват, сходен с предмета на поръчката (строителство).
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: 1. Предлагана цена – П1; тежест: 40
Показател: 2. Срок за изпълнение – П2; тежест: 20
Показател: 3.Организация и методи на работата ; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.05.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата може да бъде заплатена на каса в сградата на Община Видин или по банков път на следната сметка на община Видин: IBAN: BG44DEMI92408400046021, BIС: DEMIBGSF, код за вид плащане: 447000 Наименование на банката: “Търговска банка Д” АД – клон Видин. При закупуване на документацията заинтересованите лица задължително представят адрес, телефон, факс, електронна поща и лице за контакт, за верността на които носят отговорност. Документацията за участие се получава в сградата на Община Видин, след заплащане на цената й. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Пълен достъп до настоящата документация е предоставен на официалния уеб-сайт на Община Видин - www.vidin.bg .

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.05.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.05.2014 г.  Час: 10:30
Място

Заседателната зала на Община Видин

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя www.vidin.bg от датата на изпращане на настоящото обявление. Датата, часа и мястото за отваряне и повестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: www.vidin.bg . Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се извърши строителството или да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството или към предоставяните услуги.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 ал.5 т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ