Версия за печат

01460-2014-0001

BG-Смолян: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 120506497

"УЧЕНИЧЕСКО И СТОЛОВО ХРАНЕНЕ" ЕООД, бул. България №10, За: Григор Павлов - управител на "Ученическо и столово хранене" ЕООД, Република България 4700, Смолян, Тел.: 0301 65190, E-mail: ush_smolian@abv.bg

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://www.smolyan.bg/bg/menu/fl/32.

Електронен достъп до информация: http://www.smolyan.bg/bg/menu/fl/32.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 120506497

"Ученическо и столово хранене" ЕООД, бул. " България " № 10, За: Григор Павлов, Република България 4700, Смолян, Тел.: 0301 65190

Място/места за контакт: в сградата на Община Смолян – източно крило, ет. 6, ст. 608

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 120506497

"Ученическо и столово хранене" ЕООД, бул. " България " № 10, За: Григор Павлов, Република България 4700, Смолян, Тел.: 0301 65190

Място/места за контакт: в сградата на Община Смолян – източно крило, ет. 6, ст. 608

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Предмет на настоящата обществена поръчка е „ДОСТАВКА” по смисъла на чл.3, ал.1, т.1 от ЗОП с наименование: „ИЗВЪРШВАНЕ НА ДОСТАВКИ НА МЕСО И МЕСНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА "УЧЕНИЧЕСКО И СТОЛОВО ХРАНЕНЕ" ЕООД”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Място на изпълнение на доставките са складовите бази на детски заведения и детска кухня в населените места на територията на община Смолян по списък съгласно т.1 от Техническо задание, съдържащо се в Том ІІ – Книга ІІ, неразделна част от документацията за участие.
Код NUTS: BG424
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обект на настоящата обществена поръчка е „ДОСТАВКА” по смисъла на чл.3, ал.1, т.1 от ЗОП с наименование: „ИЗВЪРШВАНЕ НА ДОСТАВКИ НА МЕСО И МЕСНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА "УЧЕНИЧЕСКО И СТОЛОВО ХРАНЕНЕ" ЕООД” Обществената поръчка включва периодични доставки на месо и месни продукти. Конкретните видове, характеристики, изисквания и количества на доставяните хранителни продукти са подробно и детайлно описани в Техническо задание - съдържащо се в Том ІІ – Книга ІІ, и Количественa сметкa, съдържаща се в Том ІІ – Книга ІІІ, неразделна част от документацията за участие. Изпълнението на поръчката се осъществява чрез периодични доставки. Количествата и вида на отделните доставки на хранителни продукти се определят със заявки от Управителя на "УЧЕНИЧЕСКО И СТОЛОВО ХРАНЕНЕ" ЕООД или упълномощен от него представител по списъка съгласно т.1 от Техническото задание, съдържащо се в Том ІІ – Книга ІІ, неразделна част от документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15100000 (FA03)

Описание:

Месо и месни продукти (За училища )

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обществената поръчка включва периодични доставки на месо и месни продукти, както следва: пиле-замразено - 4200кг; пиле филе - 4300кг; пиле охладено - 1700 кг; пилешки бутчета - 1500 кг; пилешки крила - 1000кг; траен колбас - 400кг; малотраен колбас - 100кг; телешки шол - 1000кг; кайма телешка - 600кг; кайма смес - 1000кг; свинско контра филе - 800кг; свинско бон филе - 100кг; телешко бон филе - 100кг; кюфте - 4000бр; кебапче - 4000бр; шилешко месо - 100 кг; агнешко месо - 100 кг; свински врат - 50кг; свински бут - 100 кг; телешко месо за готвене - 200кг;

Стойност, без да се включва ДДС
100000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора за изпълнение. Гаранцията за участие в процедурата е 1000.00 лева /хиляда лева/; Гаранцията за изпълнение е сума в размер на 2 % /две на сто/ от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за участие и за изпълнение се представя в една от следните форми: парична сума внесена в брой на касата на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или чрез банков превод по банкова сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ ЕООД IBAN: BG49IABG74915001741000, BIC код: IABG BGSF, банка: „ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК“ АД, клон Смолян, или банкова гаранция. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При представяне на гаранцията за участие в платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. При представяне на гаранцията за изпълнение в платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, по който се представя гаранцията. Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на „банкова гаранция”, тя трябва да отговаря на следните съществени условия: - банковата гаранция е безусловна, неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, в зависимост от претендираното обезщетение; - с банковата гаранция банката гарант се задължава да извърши безусловно плащане при първо писмено искане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, в случай че участникът оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на оферти или е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Ако определеният изпълнител избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на „банкова гаранция”, тя трябва да отговаря на следните съществени условия: - банковата гаранция е безусловна, неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, в зависимост от претендираното обезщетение; - с банковата гаранция банката гарант се задължава да извърши безусловно плащане при първо писмено искане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, в случай че изпълнителят не е изпълнил което и да е от задълженията си по договора за изпълнение. Срокът на валидност на банковата гаранция за участие трябва да е не по-кратък от срока на валидност на офертата, посочен в т.IV.3.7 от обявлението, а срокът на валидност на банковата гаранцията за изпълнение–30 дни след изтичане на крайния срок на действие на договора за изпълнение. Възложителят има право: да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата обжалва решението за определяне на изпълнител, и да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите или е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. В случай на забавено, некачествено, непълно или лошо изпълнение на договора ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право да усвои гаранцията за изпълнение до максималния й размер. Възложителят освобождава гаранциите за участие при условията на чл.62 от ЗОП. При качествено, точно и съобразено с клаузите на настоящия договор изпълнение гаранцията за изпълнение се освобождава в срок до 30 дни след изпълнението на договора и при условие, че за този срок не са направени забележки от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за отстраняване на рекламации от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Финансирането на настоящата обществена поръчка е със собствени средства на възложителя. Предложените от участниците цени за изпълнение на поръчката трябва да са съобразени с финансовия ресурс, който възложителят може да осигури. Общата цена за изпълнение на доставките, предмет на настоящата обществена поръчка, е в размер до 100 000.00 лева /словом сто хиляди лева/ без ДДС. Участник, чието ценово предложение надхвърля съответна горепосочена обща стойност за изпълнение, се отстранява от участие. 2. Схема на плащане Заплащането на цената на договора се извършва по банков път в български лева при условията, подробно описани в проекта на договор, съдържащ се в Том ІІ – Книга VII, неразделна част от документацията за участие, при следната схема за плащане: • авансово плащане по договора не се предвижда; • действително доставените и приети количества хранителни продукти се заплащат при спазване на изискванията за ценообразуване съгласно условията на поръчката и съгласно предложения срок за разсрочено плащане на изпълнените доставки от участника, който е определен за изпълнител, след представяне на фактура, отговаряща на изискванията на Закона за счетоводството, придружена със складова разписка за предаването на хранителните продукти в съответното място за изпълнение на доставките и двустранно подписан приемно-предавателен протокол.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Всеки участник следва да отговаря на изискванията съгласно чл.70, ал.1 от Наредба № 5 от 25.05.2006 г. за хигиената на храните, а именно: Всеки участник следва: • да е въвел, прилага и поддържа система от процедури и програми за управление безопасността на храните или • да е въвел, прилага и поддържа система за Анализ на опасностите и критични контролни точки (система НАССР) или • да е въвел, прилага и поддържа процедури в съответствие с принципите на системата НАССР (когато цялостното внедряване на системата е неприложимо).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всяка оферта трябва да съдържа: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Оферта - по обр.. 3. Регистрационни документи на участника: 3.1. Заверено от участника копие от документа за регистрация, актуално състояние и БУЛСТАТ или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. 2. Копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. 3. Оригинал или нотариално заверено копие на договор/споразумение за създаване на обединение с нотариална заверка на подписите и заверено от участника копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице / неперсонифицирано дружество по ЗЗД. Забележка: Документът /договорът/ за създаване на обединението задължително трябва да съдържа клаузи, които: - да съдържат информация за разпределението на участието на лицата, включени в обединението, при изпълнението на дейностите, предмет на поръчката – описание на видовете работи и дейности, които ще изпълнява всеки участник в обединението; - да гарантират по безусловен начин, че: - всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора, в това число за плащанията и за качественото му изпълнение; - съставът на обединението няма да се променя след подаването на офертата; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора за настоящата обществена поръчка, в случай че обединението бъде избрано за изпълнител. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата - в приложимите случаи. 5. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.50 от ЗОП и техническите възможности и квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени в изискуемите документи съответно в раздел ІІІ.2.2. и раздел ІІІ.2.3. от настоящото обявление. 6. Документ за гаранция за участие – оригинал. 7. Заверено от участника копие от документ (фактура) за закупена документация за участие. 8. Списък на подизпълнителите - по обр.. 9. Декларация от всеки от подизпълнителите - по обр.. 10. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал.2, т.1-5 и ал.5 от ЗОП – по обр.. 11. Декларация от участника, че е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката и с документацията за участие, че ще спазва всички условия, необходими за участие и изпълнение на поръчката, че няма да разпространява данни, свързани с поръчката, че приема и ще спазва етичните клаузи на обществената поръчка – по обр.. 12. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – по обр.. 13. Декларация по чл.70, ал.1 от Наредба № 5 от 25.05.2006 г. за хигиената на храните - по обр.. 14. Техническа оферта – по обр.. 15. Ценова оферта – по обр.. 16. Остойностена количествена сметка – следва да бъде изготвена по образец, съдържащ се в Том ІІ – Книга ІІІ, неразделна част от документацията за участие. Забележка: Остойностената количествена сметка следва да е надлежно попълнена, парафирана и подпечатана от участника, без да се променят видовете, количествата и редът на подреждане на хранителните продукти. Наличието на което и да е обстоятелство по чл. 47, ал. 2, т.1-5 от ЗОП, води до отстраняване на участника /виж т. 2 от раздел VI.3/.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Заверени от участника копия на баланс и отчет за приходите и разходите като съставни части на годишния финансов отчет за предходните 3 (три) финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Забележка: В случай че участникът е посочил единен идентификационен код и ГФО са обявени в търговския регистър, документите по настоящия пункт могат да не се представят към офертата. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. 2. Информация за общия оборот за последните 3 (три) финансови години – 2011, 2012 и 2013 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - по образец съгласно приложение № 11.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да е реализирал общ оборот от дейността си за последните 3 (три) финансови години (2011, 2012 и 2013 г.) в размер не по-малък от 50 000.00 лева /словом петдесет хиляди лева/ без ДДС. Забележка: Покриването на изискването се удостоверява със заверени от участника копия на баланс и отчет за приходите и разходите като съставни части на годишния финансов отчет за предходните 3 (три) финансови години (2011, 2012 и 2013 г.) по т.1. от настоящия раздел и с Информация за общия оборот за последните 3 (три) финансови години – 2011, 2012 и 2013 г., по т. 1.2 от настоящия раздел. В случай че участникът е посочил единен идентификационен код и ГФО са обявени в търговския регистър, документите по настоящия пункт могат да не се представят към офертата. Приложение на изискванията към участниците спрямо подизпълнител и обединение, което не е юридическо лице: - когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията към тях се прилагат пропорционално съобразно вида и дела на тяхното участие, и по-точно: минималните изисквания към икономическите и финансови възможности на участниците по т.1 от настоящия раздел се отнасят към подизпълнителя/ите пропорционално съобразно вида и дела на участие; - когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания към икономическите и финансови възможности на участниците се прилагат към обединението като цяло.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на основните договори за доставка на хранителни продукти, изпълнени през последните 3 /три/ години до датата на подаване на офертите /от 07.05.2011г. до 07.05.2014г./, включително стойностите на договорите, датите и възложителите, с посочени още кратко описание на изпълнените доставки, дял на участника в изпълнението на поръчката, място на изпълнение, срок за изпълнение - по образец съгласно приложение № 12, към който списък се прилагат доказателства за изпълнение на описаните договори, а именно заверени от участника копия от референции /препоръки за добро изпълнение/. Забележка: Референциите следва да са издадени от възложителя, краен ползвател на доставките, и точно да кореспондират с данните по списъка, като съдържат информация за възложителя, предмета на договора, неговата стойност, дата на сключване и изпълнение, място на изпълнение, както и относно обстоятелството дали участникът е реализирал добросъвестно и професионално договорните си задължения в съответствие с нормативните изисквания. При липса на препоръка възложителят ще приеме за подходящо доказателство заверени от участника копия и от други еквивалентни документи, доказващи качественото изпълнение на описаните договори в срок. 2. Списък на техническото оборудване, налично и предвидено за изпълнение на поръчката – по образец съгласно приложение № 13. За собственото техническо оборудване да се представят заверени от участника копия от документи, удостоверяващи правото на собственост - извлечение от счетоводните партиди и/или договори за покупка и/или фактури и/или други еквивалентни документи. За собственото на трети лица техническо оборудване, предвидено за изпълнение на поръчката, да се представят заверени от участника копия от документи, удостоверяващи, че то е на негово разположение за срока на действие на договора за изпълнение на настоящата поръчка /документи за собственост и документи, установяващи основанието за ползване от участника/. За моторните превозни средства да се представят и заверени копия от регистрационни талони и контролни талони за извършени годишни технически прегледи, удостоверяващи изправността им, както и заверени копия от санитарни разрешителни/удостоверения за превоз на хранителни продукти по чл.12 от Закона за храните, издадени съответно от РЗИ/РВМС (БАБХ или друг съответен компетентен орган) или еквивалентен документ. 3. Заверено/и от участника копие/я на удостоверение/я за регистрация на обект/и за производство/търговия с групите храни, за която/които се отнася офертата на участника, по чл.12, ал.9 от Закона за храните. Забележка: Обхватът на удостоверението следва да отговаря на групите храни, за която/които се отнася офертата.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва има опит при изпълнението на доставки на хранителни продукти, включително да е изпълнил през последните 3 /три/ години до крайната дата за подаване на офертите /от 07.05.2011г. до 07.05.2014г./ най-малко 3 /три/ договора за доставка на хранителни продукти. Забележка: Покриването на изискването се удостоверява със списъка на основните договори за доставки на хранителни продукти, изпълнени през последните 3 /три/ години до датата на подаване на офертите, по т. 3.1 от настоящия раздел и с приложените към него заверени копия от референции, издадени от възложителя, краен ползвател на доставката. При липса на препоръка възложителят ще приеме за подходящо доказателство заверени от участника копия и от други еквивалентни документи, доказващи качественото изпълнение на описаните договори в срок. 2. Участникът трябва да разполага с технически изправно оборудване за изпълнение на поръчката в минимално изискуем обем, както следва: - 2 /две/ регистрирани и технически изправни моторни превозни средства за превоз на хранителни продукти, за които са издадени съответни валидни санитарни разрешителни/удостоверения за превоз на хранителни продукти по чл.12 от Закона за храните, издадени съответно от РЗИ/РВМС (БАБХ или друг съответен компетентен орган) или еквивалентен документ. Забележка: Покриването на изискването се удостоверява с документите по т.2 от изискуемите документи от настоящия раздел. 3. Участникът трябва да разполага с минимум 1/един/ регистриран обект за производство/търговия с групите храни, за която/които се отнася офертата му, за който да е издадено съответно валидно удостоверение за регистрация по чл.12, ал.9 от Закона за храните. Забележка: Покриването на изискването се удостоверява с документите по т. 3 от изискуемите документи от настоящия раздел. Приложение на изискванията към участниците спрямо подизпълнител и обединение, което не е юридическо лице: - когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията към тях се прилагат пропорционално съобразно вида и дела на тяхното участие, и по-точно: минималните изисквания към техническите възможности на участниците по т. 1-3 от настоящия раздел се отнасят към подизпълнителя/ите пропорционално съобразно вида и дела на участие; - когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания към технически възможности на участниците се прилагат към обединението като цяло.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.04.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документацията за участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка могат да направят това в сградата на общинска администрация Смолян, адрес: гр. Смолян, бул. „България” № 10, в сградата на Община Смолян – източно крило, ет. 6 стая № 608 от 08:30 часа до 17:00 часа, всеки работен ден до крайния срок за закупуване на документация за участие съгласно настоящия пункт. При поискване от заинтересованото лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането. За целта се изпраща предварително писмено заявление до възложителя по електронна поща: ush_smolian@abv.bg, съдържащо реквизити за издаване на фактура, наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс и лице за получаване на документацията, към което заявление се прилага копие от платежен документ за внесена невъзстановима сума за закупуването на документацията по долупосочената банкова сметка на възложителя в указания размер. Документацията за участие може да се закупува до 10 /десет/ дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й, а именно в сградата на общинска администрация Смолян, адрес: гр. Смолян, бул. „България” № 10, в сградата на Община Смолян – източно крило, ет. 6 стая № 608 от 08:30 часа до 17:00 часа, всеки работен ден. Пълен достъп до документацията за участие се предоставя и по електронен път на следния интернет адрес на възложителя: www.smolyan.bg Цената на документацията за участие е 10 (десет ) лева. Сумата от 10 (десет) лева може да бъде внесена в касата в административната сграда на община Смолян, на адрес гр. Смолян, бул. България 12, от 08:30 часа до 17:00 часа, всеки работен ден или да бъде внесена по банков път на следната сметка на община Смолян: BG49IABG74915001741000, BIC код IABG BGSF, „ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК“ АД, клон Смолян.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
07.05.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.05.2014 г.  Час: 11:00
Място

Зала № 343 на третия етаж на административната сграда на община Смолян, находяща се в гр. Смолян на бул. България № 12

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1.Съгласно разпоредбата на чл.64, ал.3 от ЗОП срокът по ал.1 от същата разпоредба е намален с 12 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като в обявлението е посочен следния интернет адрес, на който тя може да бъде намерена: www.smolyan.bg 2. На основание чл.47, ал.3 от ЗОП са определени следните обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на участника: 2.1. Участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. 2.2. Участникът е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност, свързани с изпълнението на поръчката, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. 2.3. Участникът е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение. 2.4. Участникът има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. 2.5. Участникът има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. 2.6. Участникът е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

1. На обжалване по реда на Глава XI от ЗОП подлежи всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществена поръчка съобразно следващите разпоредби на чл.120 и сл. от ЗОП. 2. Решенията по т. 1 се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. 3. На обжалване по реда на Глава XI от ЗОП подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по т.1. 4. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 4.1. Изтичането на срока по чл. 27а, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. 4.2. Получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата. 4.3. Публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз. 5. Срокът за обжалване на решението по 4.1 тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 5.1. Жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението. 5.2. Документацията не е публикувана едновременно с обявлението. 5.3. Документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. 6. Жалбата по т.3 се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. 7. Жалба може да се подава от: 7.1. Всяко заинтересовано лице - в случаите по т.4.1, 4.3, 5 и 6. 7.2. Всеки заинтересован участник - в случаите по т.4.2 и 6. 8. В срока по т.4.1 жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. 9. В случаите по т.4.1 и 4.3, когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата. 10. Жалба срещу решение, действие или бездействие на възложителя, с изключение на тази срещу решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". 11. Когато с жалбата е поискана временната мярка по т.10, процедурата за възлагане на обществена поръчка спира до влизане в сила на определението, с което се отхвърля искането за временна мярка, или решението по жалбата, ако е наложена временната мярка. 12. Жалба срещу решението за определяне на изпълнител спира процедурата за възлагане на обществена поръчка до окончателното решаване на спора, освен когато е допуснато предварително изпълнение.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.03.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ