01060-2014-0007
Технически редакции | ||
![]() |
||
26.03.2014 14:54 ч. : | 26/03/2014 12:30 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
26.03.2014 14:54 ч. : | 26/03/2014 12:30 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Добрич: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"Водоснабдяване и канализация" ЕООД, бул. "3-ти март" 59, За: Яна Янева, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 655888, E-mail: info@vikdobrich.bg, Факс: 058 630003
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://vikdobrich.bg.
Адрес на профила на купувача: http://vikdobrich.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Вода
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
“Ремонт на сондажни потопяеми помпи за нуждите на „Водоснабдяване и канализация” ЕООД, гр. Добрич”
Възлагане на обществена поръчка
“Ремонт на сондажни потопяеми помпи за нуждите на „Водоснабдяване и канализация” ЕООД, гр. Добрич”
50511100
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно документацията за участие
36
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 3 500 лв. (три хиляди и петстотин лева) без включен ДДС. Гаранцията за участие може да бъде в една от следните форми: 1. платена в касата на „Водоснабдяване и канализация“ ЕООД, гр. Добрич, ул. „3-ти март“ № 59, ет. 1, ст. 105 или да бъде внесена по сметката на „Водоснабдяване и канализация“ ЕООД при „Инвест Банк“ АД, • банкова сметка в лева: IBAN BG10 IORT 8088 1000 0011 00 , BIC: IORT BGSF; 2 оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на Възложителя по указания образец (Приложение № 4). Независимо от формата на представяне, гаранцията за участие трябва да бъде валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен при подписването на договора да представи в оригинал гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: 1.платена в касата на „Водоснабдяване и канализация“ ЕООД, гр. Добрич, ул. „3-ти март“ № 59, ет. 1, ст. 105 или да бъде внесена по сметката на „Водоснабдяване и канализация“ ЕООД при „Инвест Банк“ АД, • банкова сметка в лева: IBAN BG10 IORT 8088 1000 0011 00 , BIC: IORT BGSF; 2.оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на възложителя по указания образец (Приложение към договора) и със срок на валидност, посочен в проекта на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа, освобождава и/или усвоява в съответствие с условията на проекто-договора.
Всички плащания се извършват от Възложителя в срок до 30 /тридесет/ дни след представяне на подписан без забележки Протокол по буква В от договора и представена фактура, с платежно нареждане по банковата сметка на Изпълнителя.
Съгласно чл. 3 от Закона за регистър БУЛСТАТ
Изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците: 1. Участникът да има реализиран общ оборот общо за последните 3 (три) финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.)и оборот от изпълнение на услуги, сходни с предмета на обществената поръчка минимум 500 000 (петстотин хиляди лева) лв. без ДДС, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. За доказване на икономическото и финансовото си състояние по чл. 50 от ЗОП, участниците представят следните документи: 1. Декларация, съдържаща информация за общия оборот и оборота от изпълнение на улуги, сходни с предмета на обществената поръчка за последните 3 (три) финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.).
Изисквания за технически възможности и квалификация на участниците: 1.Участникът да има минимум 3 (три) изпълнени договора, сходни с предмета на обществената поръчка за последните 3 (три) години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата на която участника е учреден или е започнал дейността си. 2. Участникът да има минимум 3 (три) броя референции/препоръки за добро изпълнение за изпълнени услуги, сходни с предмета на обществената поръчка. 3. Участникът да има внедрена система за осигуряване на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент, издаден от акредирирана институция с обхват на приложение, сходен с предмета на настоящата процедура. 4. Участникът да разполага със сервизна база (собствена или наета) за извършване на услугата през периода на изпълнение предмета на поръчката /тридесет и шест месеца от сключване на договор/. 5. Участникът да разполага с необходимото оборудване за изпълнение предмета на обществената поръчка (собствено или наето) – изпитвателен стенд, с възможност за изпитване на сондажни помпи с мощност до 200 kW. 6. Участникът трябва да притежава минимум 2 /два/ броя собствени или наети транспортни средства с подходяща товароподемност, за транспортиране на всички видове помпи, описани в предмета на поръчката от площадка на „В и К” ЕООД, гр. Добрич до сервизната база и обратно. 7.Участникът трябва да притежава опит в дейността „ремонт на помпи”. 8. Участникът трябва да разполага с обучен персонал и екипировка за извършване на необходимите ремонти. 9. Участникът следва да издава необходимите съпроводителни документи за извършените ремонти и извършените изпитания на помпите. За доказване на технически възможности и квалификация , участниците представят следните документи: 1. Декларация, съдържаща списък на договори, предмет на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), включително стойностите, датите и получателите, придружена от минимум 3 (три) броя референции/препоръки за добро изпълнение; 2. Заверено от участника копие на сертификат за внедрена система за осигуряване на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент, издаден от акредирирана институция с обхват на приложение, сходен с предмета на настоящата процедура. 3. Декларация, че участникът разполага със сервизна база (собствена или наета) за периода на изпълнение предмета на обществената поръчка /36 месеца/, придружена с документ, удостоверяващ правото му на ползване (нотариален акт, договор за наем и др.); 4. Декларация че участникът разполага с необходимото оборудване за изпълнение предмета на обществената поръчка (собствено или наето) – изпитвателен стенд, с възможност за изпитване на сондажни помпи с мощност до 200 kW. Декларацията следва да е придружена с документи удостоверяващи, че участникът има на свое разположение изискуемото оборудване за целия период на действие на договора /тридесет и шест месеца/. 5. Декларация, придружена със списък, удостоверяващи, че участникът разполага собствени или наети транспортни средства с подходяща товароподемност, за транспортиране на всички видове помпи, описани в предмета на поръчката от площадка на „В и К” ЕООД, гр. Добрич до сервизната база и обратно. Копия на документи, удостоверяващи, че участникът има на свое разположение необходимите транспортни средства за целият период на действие на договора /тридесет и шест месеца/. 6. Автореференция, от която да е виден опита на участника в областта на предмета на поръчката. 7. Декларация, съдържаща списък на лицата, които ще бъдат заети с изпълнението на поръчката, с посочени имена, данни за образованието, квалификацията и професионалния опит. 8. Образци на съпроводителни документи за извършени ремонти и проведени изпитания на помпите, които издава участникът.
НЕ
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Цената на документацията за участие може да бъде заплатена, както следва: • по банков път по сметката на „Водоснабдяване и канализация” ЕООД, гр. Добрич – „Инвест Банк“ АД, IBAN: BG10 IORT 8088 1000 0011 00, BIC: IORT BGSF за превод в лева или • парична сума в лева, платена в касата на „Водоснабдяване и канализация” ЕООД, гр. Добрич, бул. „3-ти март”, № 59. Документацията за участие се получава в сградата на „Водоснабдяване и канализация” ЕООД, гр. Добрич - бул. „3-ти март” № 59, ет. 2, стая 201, всеки работен ден от 8:00 до 16:30 часа, срещу представен документ за платената цена.
Български
120
гр. Добрич, бул. "3-ти март" 59, ст.206
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП
26.03.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ