00007-2014-0002
Технически редакции | ||
![]() |
||
25.03.2014 15:30 ч. : | 25/03/2014 15:15 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
25.03.2014 15:30 ч. : | 25/03/2014 15:15 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Мездра: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Мездра, ул. Христо Ботев №27, За: Диана Павлова, Република България 3100, Мездра, Тел.: 0910 92116, E-mail: mezdra@mail.bg, Факс: 0910 92523
Място/места за контакт: Община МездраИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mezdra.bg.
Адрес на профила на купувача: www.mezdra.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доизграждане на Многофункционална спортна зала гр. Мездра”
Възлагане на обществена поръчка
Предвижда се доизграждането на многофункционална спортна зала в отреден за целта терен представляващ УПИ VІІ-1269,1270 с площ от 6850 кв.м. Проектното решение предлага едно обобщено застроително петно, със застроена площ от 4235 кв.м. Планировъчната схема на обекта се вписва в триъгълната форма на парцела, като спортното поле 30х45 м. е ориентирано по дългата страна по посока север-юг, с малко отклонение. По този начин се диференцират двата потока – на зрители и спортисти, така че входовете заемат североизточната и съответно югоизточната страна на залата. Два амфитеатър за зрители заемат двете страни на спортното поле, а лекоатлетическата писта (60 м.) тангира с дългата страна на спортното поле от югозапад. По късата страна е разположена тренировъчна зала за гимнастика с две полета 18х18 м. с възможност за отваряне към голямото спортно поле. По дългата част на залата се предвижда изграждане на флексибилна сцена (20х12 м.) върху част от пистата. Така избраното спортно поле 30х45 м. с 12,50 м. светла височина и предвидената трансформация на залата осигурява провеждането на най-малко 16 вида спорт: баскетбол, бокс, фехтовка, бадминтон, художествена гимнастика, вдигане на тежести, хандбал, джудо, спортна гимнастика, колоездене, борба, тенис, тенис на маса, волейбол, 60 м. гладко бягане, спортни танци. На кота +5,50 м. се разполагат обслужващи помещения: озвучаване, синхронен превод, радио и телевизионно излъчване, пресцентър с конферентни зали за /50 и 12 места/, управител, секретарка, счетоводство, достъпи с двураменна рампа от +2,70 м. Основните обслужващи помещения са разположени на кота +/-0,00 м. Помещенията за спортистите за решени като модули, оразмерени всеки за по два отбора и включват: съблекалня, умивалня с WC и душове, които са разположени : два на кота +/-0,00 м.; два на кота -3,90м., един на кота - +3,60 м.; един на кота +7,20 м. На кота -3,90 м. са разположени още тренировъчни зали за вдигане на тежести и ОФП; комплекс сауна и масаж; треньорски кабинети; лекарски кабинет с манипулационни, склад и WC за персонала и спортистите; кафене за спортисти с тераса към реката. Предвиден е външен авариен изход към терена за аероохлаждане, съответно за влизане отвън със санитарен преход и възможност за ползване на сауната и от външни посетители. На това ниво се намират всички останали технически и складови площи: отопление, ГРТ, собствен вграден трафопост, а климатичната техника е в подпокривното ниво. Лекоатлетическата писта на кота +/-0,00 м. е с четири пътеки с дължина 60м., 5 метрова предстартова площадка и след финална права с дължина 22 м., която пластично преминава от стена в таван с цел по-плавно спиране. Предвидената трансформация на основното поле чрез преструктуриране на пространството с падаща стена – подиум, спускащи се прегради-стени, подвижни места – столове в специални джобове позволява използването на залата не само за спорт, но и други сценични и събитийни прояви и мероприятия. Капацитетът на залата варира от 1000 до 1500 зрителски места в зависимост от вида на изявата /спортна или сценична/. Строително изпълнение: Конструкцията на сградата е комбинирана стоманена и стоманобетонова. Сградата е изпълнена до кота 0,00 м. като подовата конструкция на кота +/-0,00 м. не е изпълнена изцяло. Подробното описание и пълния обем на дейностите е описан в представения технически проект съдържащ части: „Архитектурна”, „Конструктивна”, „Електрическа”, „ВиК”, „ОВ”, „Геодезия”, „Паркоустройство и благоустройство”, „Топлотехническа ефективност” „ПБЗ”, Техническата спецификация и количествено-стойностни сметки, неразделна част от настоящата документация. Забележка: Изготвените количествени сметки са окрупнени. Участникът е длъжен да проучи и се запознае с одобрените проекти и да извърши оглед на място преди изготвяне на ценовото си предложение.
45212225
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Пълния обем на дейностите е описан в представения технически проект съдържащ части: „Архитектурна”, „Конструктивна”, „Електрическа”, „ВиК”, „ОВ”, „Геодезия”, „Паркоустройство и благоустройство”, „Топлотехническа ефективност” „ПБЗ”, Техническата спецификация и количествено-стойностни сметки, неразделна част от настоящата документация.
НЕ
6
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие в процедурата За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да представи гаранция за участие, в размер на 33000,00 лв. (тридесет и три хиляди) лева. Сумата представлява под 1% от прогнозната стойност на поръчката без ДДС. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 90 (деветдесет) дни от датата на представяне на офертата. Срокът може да се удължава от участника, след получаване на обосновано искане от страна на Възложителя. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка: IBAN BG82STSA93003325414500 BIC STSABGSF, Банка "ДСК" ЕАД клон Мездра. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано следното:Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доизграждане на Многофункционална спортна зала – гр. Мездра” Комисията изисква от участника представяне на документ за внесена гаранция за участие, при условие че същият не е представен в офертата поради пропуск. Комисията няма да приема за валидна гаранция за участие, която е внесена/учредена след крайния срок за подаване на офертите, с цел осигуряване на равнопоставеност между всички участници в процедурата. Внесената гаранция за участие е задължителен елемент от фактическия състав по подаване на оферта за участие и следва да е налице към момента на подаването на офертата. 2. Гаранция за изпълнение на договора В случай на избор на участника за изпълнител на обществената поръчка, същият следва да представи преди подписването на договора, гаранция за изпълнението му, в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора с включен ДДС. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора, при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея е изрично записано, че: е безусловна и неотменима; е в полза на Възложителя; е със срок на валидност най – малко за срока на изпълнение на договора; има възможност за нейното усвояване на части. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на договора, за който се представя гаранцията. 3. Гаранция за авансово плащане по договора за възлагане на обществената поръчка След подписването на договора с избрания участник, преди извършване на авансовото плащане, изпълнителят следва да учреди в полза на Възложителя безусловна и неотменима банкова гаранция, платима при първо поискване от страна на Възложителя, покриваща 100% (сто процента) размера на определеното авансово плащане по договора, със срок на валидност 30 дни след изтичане срока на договора.Условията, при които гаранцията за авансово плащане се усвоява или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Гаранцията за авансово плащане се освобождава в срок до 10 дни след пълното приспадане на авансовото плащане, по реда на договора.
Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка са определени в договора за възлагане на обществената поръчка, а именно: 2.1. Аванс, в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора за възлагане на обществена поръчка. Авансът е платим в срок до 30 (тридесет) работни дни след подписване на договора за възлагане на обществена поръчка, по банкова сметка, посочена от Изпълнителя в договора, срещу представена фактура и учредена неотменима и безусловна банкова гаранция, обезпечаваща 100% от аванса. Валидността на гаранцията за авансовото плащане е със срок 30 дни след изтичане срока на договора. Формата и съдържанието на банковата гаранция се съгласува предварително с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Сумата на аванса ще се приспада от междинните плащания, като при последното междинно плащане, трябва да бъде приспаднат изцяло, а гаранцията за авансово плащане се освобождава изцяло в 10-дневен срок след пълното приспадане на аванса. 2.2. Междинни плащания – до достигане на извършен обем работи, в размер до 90% от стойността на договора, в срок до 20 (двадесет) работни дни след приемане на необходимия обем изпълнени СМР от страна на строителния надзор и възложителя и издадена фактура от страна на изпълнителя. 2.2.1. Междинните плащания се извършват на база на реално извършени СМР, по единични цени от Количествено-стойностната сметка, срещу представени: 1. Констативен протокол/акт за установяване на действително извършените работи, подписан от страните по договора или от конкретно оправомощени от тях лица и от консултанта, упражняващ строителен надзор, придружен с всички документи за извършени и актувани Работи; 2. Оригинал на фактура от страна на Изпълнителя. Банковата гаранция за авансово плащане може да се освобождава на части с писмено нареждане на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ до банката издател на банковата гаранция след представяне в дирекция „Финанси и общински приходи” в Община Мездра на документите по т.1 и 2 на 2.2.1. 2.3. Окончателно плащане, в размер на разликата между общата цена на договора и авансовото и междинните плащания – в срок до 30 (тридесет) дни след въвеждане в експлоатация на Обекта, съгласно изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ), представен окончателен доклад, съгласно изискванията на ЗУТ и оригинална фактура от страна на Изпълнителя.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Сумата от 10 /десет/ лева може да бъде внесена в касата на Община Мездра, ул. Христо Ботев” №27 всеки работен ден от 8.00 до 16.00 часа или по банков път на следната сметка на Община Мездра: IBAN: BG95STSA93008425414500, BIC: STSABGSF, Банка ДСК, клон Мездра, код на плащане 447000 в срок до 16:00 часа на 25.04.2014г. При поискване от заинтересовано лице документацията се изпраща от възложителя, чрез куриер за сметка на лицето, отправило искането, след постъпило плащане по банков път и изпращане по факс на основните данни на участника и адрес на получаване.
Български
90
гр. Мездра, малката заседателна зала на Община Мездра
При отварянето на офертите, както и при отварянето на ценовите предложения могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители. Участниците в процедурата могат да присъстват лично (в този случай представят лична карта и документ, удостоверяващ, че са законни представители на съответния участник) или чрез упълномощени представители (с нотариално заверено пълномощно),както и представители на средствата за масово осведомяване и юридическите лица с нестопанска цел. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
1. Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществена поръчка до сключването на договора подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. 2. Жалба могат да подават лицата, посочени в чл. 120 от ЗОП, в зависимост от решението, което се обжалва. 3. Жалба пред Комисията за защита на конкуренцията се подава с копие до възложителя, чието решение се обжалва. 4. Жалба срещу решение на възложителя, с изключение на решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". 5. Жалбата срещу решението на възложителя за избор на изпълнител спира процедурата до окончателното решаване на спора, освен когато с влязло в сила определение е допуснато предварително изпълнение.
25.03.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ