Версия за печат

00065-2014-0004

BG-Стралджа: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Стралджа, ул. "Хемус" № 12, За: инж. Марчела Егова, Република България 8680, Стралджа, Тел.: 04761 6464; 04761 6984, E-mail: straldjainf@yahoo.com, Факс: 04761 6404

Място/места за контакт: Община Стралджа

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.straldzha.net.

Адрес на профила на купувача: www.straldzha.net.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Подобряване на съществуващата улична мрежа в селата Иречеково, Каменец и Недялско, общ. Стралджа, обл. Ямбол”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: с.Иречеково, с.Каменец, с. Недялско, общ. Стралджа, обл. Ямбол”
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Рехабилитация на улици в регулацията на селата Иречеково, Каменец и Недялско, общ. Стралджа, обл. Ямбол. Чрез изпълнение на комплекс от мероприятия, с които ще се усили пътната конструкция, ще се повишат повърхностните качества на настилката, ще се подобри отводняването, ще се отремонтират бордюрите , ще се възстановят и подобрят хоризонталната маркировка и вертикалната сигнализация.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233252, 45233294

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
Работи по поставяне на пътна сигнализация

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Финансовия ресурс, който възложителят може да осигури за изпълнение на поръчката и който е посочен в обявлението за обществена поръчка като максималната цена на поръчката е 268 000,00 лв. (двеста шестдесет и осем хиляди лв.) без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
268000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер на 2600,00 лв.(две хиляди и шестстотин лева). Гаранция за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Стралджа : ЦКБ - АД , Клон Ямбол, Представителство Стралджа BIC: CECBBGSF IBAN: BG87CECB97903359442200 или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал, и е част от офертата за участие в настоящата процедура. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка Община Стралджа банка: ЦКБ - АД , Клон Ямбол, Представителство Стралджа BIC: CECBBGSF IBAN: BG BG87CECB97903359442200 или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност – до 30 календарни дни след изтичане срока на договора /след изчерпване предмета на поръчката и подписване на съответните приемателни протоколи/. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

За финансиране на обществената поръчка Община Стралджа използва средства от Републиканския бюджет, по проект „Растеж и развитие на регионите”

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Оферта по образец;2.Списък на документите;3.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (оригинал);4.Документ за внесена гаранция за участие;5.Административни сведения за участника; 6.Регистрационни документи на участника;7.Декларация за запознаване с мястото на изпълнението и условията на откритата процедура;8.Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а (предл.първо), т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП;9.Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. “а“-„д“, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП;10. Декларация за участието/неучастието на подизпълнители;11. Декларация за съгласие от подизпълнител;12. Декларация по чл. 56, ал. 1 т. 11 от ЗОП;13. Нотариално заверено споразумение за създаване на обединение / консорциум (представя се в случаите, когато участникът е обединение/консорциум);14. Списък на лицата в консорциума/обединението;15. Декларация от член на обединение/консорциум;16.Заверени копия от баланса и отчета за приходите и разходите за предходните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.);17.Справка по член 50 ал.1 т.3 от ЗОП;18.Копие на валидна „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ;19.Декларация от участника в свободен текст, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието и ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на строителството и договора;20.Документи (банкова атестация и/или банково удостоверение и/или банково извлечение от сметка и/или др.), като документите следва да са издадени в рамките на не повече от 30 /тридесет/ дни преди датата на представяне на офертата на участника, които да удостоверяват наличието на собствени финансови средства и/или гарантирана неотменима кредитна линия, или друга приемлива форма на разполагаеми средства в указания размер;21.Справка по член 51, ал.1, т.1 от ЗОП;22.Референции; 23.Заверено копие на валидно Удостоверение от КСБ или декларация, посочваща ЕИК и точно наименование на юридическото лице, от участника за вписване в Централния Професионален Регистър на Строителя за изпълнение на СМР за обекти втора група, трета категория;24.Валиден сертификт за въведена интегрирана система ISO 9001:2008 Сертификат за управление на качеството или еквивалентен;25.Справка декларация за инженерно-техническия екип;26.Справка декларация по образец на строителните машини и техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка;27.Проект на договора (по образец) - непопълнен но подписан и подпечатан на всяка страница;28.Декларация (по образец) за приемане условията на проекто- договора съгласно чл.56 ал.1 т.12 от ЗОП;29.Декларация свободен текст от участника, че е запознат, респективно незапознат със строителната площадка и условията на строителство на място;30.Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или еквивалентен;31.Техническа спецификация подписана и подпечатана на всяка страница;32.Техническо предложение;33.Ценово предложение;34.Всички документи от всеки един плик от офертата се сканират последователно в един общ файл в PDF формат и се представят и на електронен носител, който се поставя в съответния плик.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка по член 50 ал.1 т.3 от ЗОП и се удостоверява със заверено копие от баланс, отчет за приходите и разходите и справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство, за всяка една от последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, или представяне на ЕИК (в случате, когато същите са надлежно публикувани в Търговския реигтър към Агенция по вписванията), като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, когато публикуването им се изисква съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени. В случай, че към момента на подаване на офертата участникът няма изготвени горецитираните съставни части на годишните финансови отчети за 2013 г., то същият представя справка за общите приходи и приходите от дейности, сходни с предмета на поръчката, подписана от представляващия участника и главния счетоводител. 2. Копие от валидна застрахователна полица на стойност, покриваща минималната застрахователна сума вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка, или еквивалентен документ. Към копието се прилага в свободен текст Декларация от участника, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието и ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на строителството и договора. 3. Документи (банкова атестация и/или банково удостоверение и/или банково извлечение от сметка и/или др.), като документите следва да са издадени не по-рано от датата на обявяване на настоящата обществена поръчка, които да удостоверяват наличието на собствени финансови средства и/или гарантирана неотменима кредитна линия, или друга приемлива форма на разполагаеми средства в указания размер .
Минимални изисквания: 1. Участникът в процедурата трябва да отговаря на минимални изисквания за икономическо и финансово състояние, както следва: 1.1. В процедурата могат да участват лица, които за последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, са реализирали общ оборот не по-малко от 800 000,00 лева (осемстотин хиляди лева) и оборот от СМР сходни* с обекта на поръчката не по-малко от 530 000,00 лева (петстотин и тридесет хиляди лева). * Под „сходни“ с предмета на поръчката навсякъде в документацията и обявлението за участие в процедурата следва да се разбира ремонт на улици в населените места. 1.2. Участникът следва да притежава сключена валидна към датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите, застраховка за професионална отговорност на Участниците в строителството съгласно чл. 171 ал.1 от ЗУТ или еквивалентен документ на стойност, покриваща минималната застрахователна сума вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка. 1.3. В процедурата могат да участват лица, които имат достъп до собствени финансови ресурси, гарантирана неотменима кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент в размер не по-малък от 140 000 лева (сто и четиридесет хиляди лева). Достъпът до ресурсите по предходното изречение трябва да бъде безусловен, с изключение на условието участникът да бъде избран за изпълнител.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка по член 51, ал.1, т.2 от ЗОП за изпълнени договори, сходни с предмета на поръчката, през последните 5 години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите. Справката трябва да е придружена от заверени копия на референции за включените в справката договори. Референциите трябва да включват информация за възложителите, предмета на договора, стойността и обема на строителството, периода и мястото на изпълнение, процентът изпълнен от Участника (когато същият не е изпълнил поръчката самостоятелно), както и това дали обектът е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2. Справка декларация за инженерно-техническия екип по образец, придружени от професионални биографии на експертите, дипломи, сертификати, удостоверения или други документи, удостоверяващи необходимата квалификация и документи доказващи опита на посочените лица. Всяко лице, чиито копия от дипломи, трудова/осигурителна книжка или други документи, съдържащи лични данни, са приложени към офертата подписва декларация за съгласие за предоставяне на лични данни, както и декларация за разположение за изпълнение на поръчката. Участниците представят и декларация, за това че се задължават да поемат на свой риск осигуряването на изискващите се по българското законодателство визи, разрешения за пребиваване и разрешения за работа на работниците и служители, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка за лицата, установени в страни, с които РБългария има визов режим. Участниците може да предлагат в справката декларация за инженерно-техническия екип и други водещи специалисти, така че да бъдат подсигурени с техническо ръководство всички проектни части – по преценка на изпълнителя, съгласно представеното техническо предложение обвързано с визуализирания строителен график за изпълнение на поръчката. 3. Заверени копия от валидни Сертификат ISO 9001:2008 Сертификат за управление на качеството или еквивалентен; 4. Справка декларация по образец на строителните машини и техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка и на техническото оборудване за изпитване и изследване, с което ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените строителни и монтажни работи. Списъкът съдържа наименование на машината или оборудването, технически характеристики, свързани с тяхната производителност и основание за ползване от участника, придружен от копие на документи, удостоверяващи основанието за ползване от участника (собственост, наем, лизинг, предварителен договор, друго основание за официален ангажимент за срока на изпълнение на поръчката, конкретизирано от участника). Участниците може да предлагат в справката декларация на строителните машини и техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка и на техническото оборудване за изпитване и изследване и други стр.машини и техн.оборудване, така че да бъдат подсигурени всички дейности – по преценка на изпълнителя, съгласно представеното техническо предложение обвързано с визуализирания строителен график за изпълнение на поръчката. * Участникът може да използва ресурсите на едно или повече други физически или юридически лица (трето лице) при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.
Минимални изисквания: 1. Участник в процедурата трябва да отговаря на мин.из.за техн.възм.и квал., както следва: 1.1. Участникът трябва да представи доказателства за опит в изпълнени през последните 5 години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите, минимум 2 броя договори с предмет сходен на предмета на поръчката, които да са завършени до датата на подаване на офертата от участника. 1.2. Всеки участник трябва да разполага с квал.и опитен инж.–техн.екип. Инженерно–техническият екип, който ще бъде ангажиран в изп.на поръчката трябва да отговаря на сл.изисквания: • Технически ръководител – технически правоспособно лице съгл. Чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, с опит в областта на строителството на обекти, сходни с предмета на обществената поръчка – минимум 3 г. и участие като технически ръководител при изпълнението на обекти, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка . • Специалист – контрол на качеството - строителен инженер, притежаващ Удостоверение за завършено обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, с професионален стаж не по – малко от 3 години . • Специалист – координатор по безопасност и здраве (КБЗ), с най-малко 3 години професионален стаж на длъжност КБЗ, съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/2004г. на МРРБ; да притежава валидно удостоверение за КБЗ в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени. 1.3. Всеки участник следва да притежава внедрена система в областта на строителството - ISO 9001:2008 - за управление на качеството или еквивалентно; 1.4. Участникът трябва да разполага с оборудване за изп.на общ.поръчка, под формата на собствени и/или наети и/или друга форма на офиц.ангажимент за срока на изп.на поръчката, минимум със сл.оборудване: •Комбиниран багер – 1 брой •Валяк с общо тегло мин. 8тн – 1 брой •Автогрейдер – 1 брой •Асфалтополагаща машина – 1 брой •Товарен автомобил тип самосвал с товароносимост мин.18тн – 2 броя •Товарен автомобил тип бордови с товароносимост мин.18тн – 2 броя
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за отстраняване на дефекти ; тежест: 5
Показател: Срок за изпълнение ; тежест: 10
Показател: Техническо предложение ; тежест: 35
Показател: Ценово предложение ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.04.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.04.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 24.04.2014 г.  Час: 10:00
Място

Офертите ще бъдат разгледани от комисия за разглеждане, оценка и класиране, която ще започне своята работа в административната сградата на Община Стралджа, находяща се в гр. Стралджа, ул. „Хемус“ № 12 в часа в 10:00 часа на 23.04.2014 г.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

По време на заседанията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители с нотариално заверено пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъствието на тези лица се допуска след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни или други документи удостоверяващи горните качества и законното им право да присъстват.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

До документацията на настоящата обществена поръчка е предоставен достъп на сайта на Община Стралджа – www.straldzha.net, в Профила на купувача. Заинтерисованите лица могат да разгледат и изтеглят документацията от там като не са длъжни да я закупуват от Възложителя, в срок до 7 (седем) дни преди изтичане на срока за подаване на офертите (16.04.2014 г.) В този случай следва в двудневен срок да се уведоми Възложителя, за да може заинтересованото лице да бъде вписано в изходящия регистър на поръчката, но не по-късно от 17.04.2014 г. При желание заинтерисованите лица могат да закупят Документация за участие в процедурата на хартиен носител всеки работен ден от 8:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 17:00 часа в срок до 7(седем) дни преди изтичане на срока за подаване на офертите (16.04.2014 г.) Стойността на настоящата документация на хартиен носител е в размер 12.00 лв. (дванадесет лева) с включен ДДС, като сумата се заплаща в посочения в обявлението срок на касата на Община Стралджа, находяща се в гр. Стралджа, ул. „Хемус“ № 12 срещу редовно издаден платежен документ или се превежда по банкова сметка Община Стралджа : ЦКБ - АД , Клон Ямбол, Представителство Стралджа; BIC: CECBBGSF; IBAN: BG96CECB97903159442200 Заинтересованите лица имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. Това може да стане в сградата на Община Стралджа от 8:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 17:00 часа, всеки работен ден. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена на хартиен носител в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Участниците могат да получат необходимата информация за :-задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ;-опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ;-закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се извърши строителството или да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството или към предоставяните услуги. Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на строителство и при осигурено финансиране, при което да е налице необходимост повторното строителство да се извърши от същия изпълнител, да възложи повторното строителство чрез процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, като новата поръчка ще съответства на настоящия проект и ще включва според нуждите на възложителя дейности, сходни с настоящия проект.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ