Версия за печат

00207-2014-0034

BG-Разград: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Районна здравноосигурителна каса /РЗОК/ Разград, гр. Разград, бул. "България" 36, За: Стилиан Стефанов; инж. Камен Панайотов, Република България 7200, Разград, Тел.: 0886 500227; 084 611577, E-mail: razgrad@nhif.bg

Място/места за контакт: РЗОК Разград

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/63.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Районна здравноосигурителна каса /РЗОК/ Разград, гр. Разград, бул. "България" 36, За: инж. Камен Панайотов, РБ 7200, Разград, Тел.: 084 611570, E-mail: razgrad@nhif.bg

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Районна здравноосигурителна каса /РЗОК/ Разград, гр. Разград, бул. "България" 36, За: Стилиан Стефанов, РБ 7200, Разград, Тел.: 084 611577, E-mail: razgrad@nhif.bg

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Районна здравноосигурителна каса /РЗОК/ Разград, гр. Разград, бул. "България" 36, За: Деловодител, РБ 7200, Разград, Тел.: 084 611575

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Следгаранционно сервизно обслужване на компютърна и периферна техника в РЗОК Разград, включително доставка и монтаж на резервни части.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 7
Място на изпълнение: гр. Разград, РЗОК Разград, бул. България 36
Код NUTS: BG324
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Следгаранционно сервизно обслужване и ремонт на технически неизправности по компютърната и периферна техника, които пречат за нормалното протичане на работните процеси в РЗОК Разград. Извършване на годишна профилактика на компютърните конфигурации. Извършване на диагностика и отстраняване на технически неизправности, подмяна на дефектирали компонент. Изготвяне на препоръки и насоки за оптимизиране работата на компютърните устройства на Възложителя, въз основа на извършените анализи и проведени тестове. Изготвяне на експертна оценка на компютърна и периферна техника, която е функционално негодна.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50320000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на персонални компютри

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В обхвата на настоящата обществена поръчка е осъществяването на всички дейности за извънгаранционно сервизно обслужване на компютърна и периферна техника на РЗОК Разград. Параметрите са посочени в IV.ТЕХНИЧЕСКИ ИЗИСКВАНИЯ И СПЕЦИФИКАЦИИ от документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
2500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Не се изискват.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се извършва в български лева, по банков път, с платежни нареждания от РЗОК Разград в срок до 10 работни дни по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка, след представяне на следните документи: фактура – оригинал; приемо- предавателен протокол с опис на извършените работи.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато определеният за изпълнител участник е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, Възлижителят не изисква създаване на юридически лице, но Изпълнителят следва да изпълни изискванията на чл.49 от ППЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В обявената открита процедура може да участва всяко физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията на ЗОП и на изискванията на възложителя, посочени в настоящата документация. Едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. . Всеки участник в процедурата удостоверява отсъствието на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП с декларации. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи всички необходими документи, издадени от компетентните органи за удостоверяване липсата на изброените обстоятелства. Участниците са длъжни да уведомяват възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата т.2, т.3 и т.4. в 7 - дневен срок от настъпването им. Възложителят има право по всяко време да проверява заявените от участника данни в представената оферта. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, той трябва да отговаря на изискванията, описани в този раздел в държавата, в която е установен. Всеки участник има право да представи само една оферта за цялата поръчка. Офертата за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се изготвя, предава и приема в съответствие с изискванията на Закона за обществените поръчки, както и на настоящата документация. Участникът трябва да проучи всички образци, условия и изисквания, съгласно настоящата документация. Офертата за участие в процедурата следва да бъде изготвена на български език. В случаите, когато участникът е чуждестранно лице, офертата се подава на български език. Документът по чл.56 ал.1 т.1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл.56 ал.1 т.3, 4, 5 и 10 , които са на чужд език, се представят и в превод. Документите и данните в офертата трябва да бъдат подписани от законния представител на участника, съгласно съдебната му регистрация или от изрично упълномощено/и за това лице/а, като в този случай се представя пълномощно в оригинал или с нотариална заверка на подписите. В случаите, в които участникът е обединение, което не е юридическо лице, офертата се подписва от лице, изрично упълномощено от участниците в обединението да го представлява. Пълномощното в този случай се представя в оригинал или с нотариална заверка на подписите. Други документи - посочени в документацията за участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват
Минимални изисквания: Не се изискват
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на изпълнени договори за услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, – по образец - Приложение № 10 от документацията за участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка. Списък на техническите специалисти за изпълнение на предмета на обществената поръчка - по образец – приложение № 9 от документацията за участие в настоящата процедура. Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности.
Минимални изисквания: Участникът следва да представи декларация, че при ремонт на компютърната и периферна техника на Възложителя, ще доставя и влага само оригинални, нови и неупотребявани резервни части и консумативи. Декларацията се представя в оригинал с подпис и печат / Приложение №8/. Списък на сервизните бази, които могат да обслужват техниката по предмета на обществената поръчка с посочени адреси и телефони.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.04.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.04.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.04.2014 г.  Час: 10:00
Място

В сградата на РЗОК Разград, бул. България 36, етаж ІІ, "Заседателна зала"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците, техни упълномощени представители, представители на средства за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБ 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ