Версия за печат

02538-2013-0429

BG-София: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1218173091583

Апелативна специализирана прокуратура, гр. София, ул. "Черковна" № 90, За: Доротея Евгений Монова, Република България 1505, София, Тел.: 02 9488270; 02 9488246; 02 9488242, E-mail: asp@prb.bg, Факс: 02 8437606

Място/места за контакт: Апелативна специализирана прокуратура, гр. София, ул. "Черковна" № 90

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.prb.bg/asp/bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/asp/bg/Public_procurement/.

Електронен достъп до информация: http://www.prb.bg/asp/bg/Public_procurement/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Надзор за законност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Обществена поръчка с предмет: "Извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Апелативна специализирана прокуратура"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 25 (25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Предоставянето на услугата - извършване на профилактични медицински прегледи - ще се осъществява на място, в сградата на Апелативна специализирана прокуратура, гр. София, ул. "Черковна" № 90.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка е с предмет „Извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Апелативна специализирана прокуратура“. Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на услуги и дейности, свързани с осигуряване изпълнението на задълженията на работодателя, съгласно изискванията на КТ, ЗЗБУТ, Наредба № 3/28.02.1987 г. за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи на работниците и Наредба № 7/15.08.2005 г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи. Съдържанието на задължителните периодични медицински прегледи и изследвания е определено съгласно Приложение № 5 към Наредба № 3/1987 г. и предписания от обслужващата Служба по трудова медицина. Предложените услуги от участника трябва напълно да отговарят на техническата спецификация. Видовете медицински прегледи и изследвания, които кандидатите за участие следва да предложат и да имат възможност да извършат, са: 1.1. Преглед от офталмолог: с изследване на зрителна острота и рефракция за регистриране на болести на окото и придатъците му. 1.2. Преглед от терапевт: със снемане на анамнеза и общ здравен статус; извършване и разчитане на електрокардиограма за регистриране на болести на кръвообращението; измерване на кръвно налягане и пулс. 1.3. Ултразвукова диагностика /ехография/ на: коремни органи - черен дроб; задстомашна жлеза; жлъчен мехур; далак; бъбреци; пикочен мехур; млечни жлези – при жените. 1.4.Лабораторни изследвания: пълна кръвна картина; кръвна захар; холестерол.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

85120000, 85110000

Описание:

Услуги на лечебни заведения за извънболнична лекарска помощ
Услуги на лечебни заведения за болнична помощ и свързаните с тях услуги

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
715 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 240 - 417589 от 11.12.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 3/10.03.2014 г. / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.02.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Медико-дентален център ОЗОК" ЕООД, гр. София, п.к. 1113, ул. "Атанас Далчев" между бл. 93 и бл. 96, Република България 1113, София, Тел.: 02 4951341, E-mail: info@ozok.bg, Факс: 02 4951354

Интернет адрес/и:

URL: www.ozok.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 928 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 715 BGN без ДДС
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.03.2014 г.