Версия за печат

00246-2014-0046

BG-с. Ковачево: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: Диян Димитров - Специалист, търговия-старши; инж. Георги Кожухаров - Н-к Електроцех, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662912; 042 662062, E-mail: d.dimitrov@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Търговски отдел; Електроцех

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tpp2.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: Диян Димитров - Специалист, търговия-старши, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662912, E-mail: d.dimitrov@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: търговски отдел

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, област Стара Загора /Регистратура класифицирана информация/, За: Христина Димитрова - Танева, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662717, Факс: 042 662507; 042 662950

Място/места за контакт: Регистратура за обществени поръчки

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Абонаментно обслужване на Автоматични пожароизвестителни инсталации (АПИИ), Автоматични пожарогасителни инсталации (АПГИ) и газови пожарогасителни инсталации с аргон в „ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Абонаментно обслужване на Автоматични пожароизвестителни инсталации (АПИИ), Автоматични пожарогасителни инсталации (АПГИ) и газови пожарогасителни инсталации с аргон в „ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД, по четири обособени позиции, както следва: Първа обособена позиция - „Абонаментно сервизно поддържане на АПИИ в склад 1, 2, 3, склад за химически материали, склад "Инвестиции", офиси към отдел "Инвестиции" с кадастрални номера 61340.502.1.47; 61340.502.1.53; 61340.502.1.54; 61340.5025.1.30, Главна административна сграда - първи и втори етаж, АПГИ закрит паркинг с кадастрални номера 613.502.1.32 и 613.502.1.33 и мониторингова система за тях” Втора обособена позиция - „Абонаментно сервизно поддържане на АПИИ, адаптиращите централи за комуникация с ЦСМ и газови пожарогасителни инсталации с аргон в СОИ Блок 1 - 4” Трета обособена позиция - „Абонаментно поддържане на АПИИ в Командна зала и секции 6 и 0,4 кV на СОИ на Блок № 7 и 8, секции 6 и 0,4 кV на Блокове № 5, 6, 7 и 8, ЦДП Въглеподаване, Брегова помпена станция 2 - секции 0,4 кV, Нова административна сграда (северно от охладителна кула) и адаптиращите централи, които комуникират с ЦСМ, както и самата ЦСМ” Четвърта обособена позиция - „Абонаментно сервизно поддържане на АПИИ на помещенията в сградите на СОИ за блокове 5 и 6 - Помпено 1, Помпено 2 и Варовиково стопанство и на Електрическите и механичните части на АПГИ в помещенията на Кабелен етаж – кота 11, 50 [m], Кабелен етаж – кота 19, 00 [m], UPS акумулаторно помещение, Секция 6,3 [kV], Секция 0,4 [kV], Помещение електроника, Контролна зала и Компютърно помещение - в Помпено 2”, за период от три години (36 месеца), съгласно Технически изисквания.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50710000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно Технически изисквания , приложени в документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
325000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие (представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП) в размер на: за първа обособена позиция - 120.00 лв. /сто и двадесет лева/; за втора обособена позиция - 250.00 лв. /двеста и петдесет лева/; за трета обособена позиция - 500.00 лв. /петстотин лева/; за четвърта обособена позиция - 2200.00 лв. /две хиляди и двеста лева/. 2. Гаранция за изпълнение на договора (представя се преди подписването му и се освобождава до: 30 /тридесет/ дни след изтичане на 36 месеца от датата на сключване на договора – за първа обособена позиция; 30 /тридесет/ дни след изтичане на 36 месеца от датата на сключване на договора – за втора обособена позиция; 30 /тридесет/ дни след 12.07.2017 – за трета обособена; 30 /тридесет/ дни след изтичане на 36 месеца от датата на сключване на договора – за четвърта обособена позиция, при липса на забележки от Възложителя и отправено писмено искане от страна на Изпълнителя до отговорника по договора. Гаранцията е в размер на 3 % от стойността на договора, закръглена до лев. 3. Ако гаранциите са парична сума се внасят по сметката на Възложителя: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, „Корпоративна търговска банка”, гр. Раднево. В основанието за плащане да бъде посочено: "Гаранция за участие /изпълнение/ по ОП №........". 4. Ако гаранциите са банкови се представят по приложени в документацията образци и са със следните срокове на валидност: - за участие - 180 дни от датата на отваряне на офертите; - за изпълнение на договора: 37 месеца от датата на сключване на договора – за първа обособена позиция; до 30.06.2017 – за втора обособена позиция; до 12.08.2017 – за трета обособена; 37 месеца от датата на сключване на договора – за четвърта обособена позиция.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането на поръчката е със собствени средства. Плащането се извършва ежемесечно на равни вноски до 60 /шестдесет/ дни след представяне на приемо-предавателен протокол за извършената дейност и фактура-оригинал, издадена съгласно чл.113 от ЗДДС. Срокът на плащането тече от датата на последно представения документ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не. Преди подписване на договора определения за изпълнител представя документите посочени в чл.49, ал.1 и ал.2 от Правилник за прилагане на Закона за обществени поръчки (ППЗОП).

ІІІ.1.4) Други особени условия

Изисквания към участниците: - Участниците трябва да представят методики за следгаранционно абонаментно поддържане на инсталациите в съответствие с изградените инсталации и предписанията на производителите. - Участниците трябва да представят документ, удостоверяващ правото им на ползване на марката на софтуера К9-GP, обслужващ централизираната система за мониторинг, както и копие от документи, удостоверяващи преминал курс на обучение на специалистите за работа с него (само за първа и трета позиции). - Участниците трябва да представят документ, удостоверяващ правото им на ползване на марката на пожарогасителния агент INERGEN или еквивалентен на него пожарогасителен агент, например: свидетелство за регистрация на марка или лицензионен договор, заверени от участника (само за четвърта позиция).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки участник представя в заявлението си: 1.Удостоверение за актуално състояние или заверено извлечение от Търговския регистър. 2. Декларации за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1, ал.2, т.1, 2, 3 и т.5 и ал.5 ЗОП – представят се декларации по приложен в документацията за участие образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, 2, 3 и т.5 се отстранява от участие. 3. Документите по чл.77, ал.3 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изискват

ІІІ.2.3) Технически възможности

Доказателства за техническите възможности и/или квалификация: 1. Участниците да представят списък на основните договори за услуги, с предмет аналогичен на предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 години (2011, 2012 и 2013 г.), включително стойностите, датите и контрагентите, придружен с препоръки за добро изпълнение - съгласно чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП. Възложителят изисква Участниците да са изпълнили през последните три години минимум 3 бр. договори за поддържането на АПГИ и АПИИ и системи за мониторинг на същите в системата на енергетиката. 2. Участниците да представят документ за оторизация за сервизно и техническо обслужване на ПИИ и ПГИ, изградени с техника на SIEMENS FIRE and SECURITY и LPD – GAZ FIRE EXTINGUISHING SYSTEMS на територията на Р България - съгласно чл. 51‚ ал. 1‚т. 7 от ЗОП (само за втора позиция). Представя се заверено от участника копие, преведено на български език. 3. Участниците да представят Разрешение за извършване на дейностите по Наредба № Iз-2815 от 07.11.2011 година, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП (само за четвърта позиция). Представя се заверено от участника копие, преведено на български език. 4. Участниците да представят Сертификати на специалистите за извършване на дейностите по Наредба № Iз-2815 от 07.11.2011 година, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП (само за втора и четвърта позиции). Представят се заверени от участника копия на сертификати, преведени на български език. 5. Участниците да представят сертификат за право на работа с адресируема пожароизвестителна централа FS6000 на УниПОС ООД, а за специалистите копия от удостоверения, доказващи, че са преминали курс на обучение за монтаж и програмиране, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП (само за трета позиция). Представя се заверено от участника копие на сертификата, преведено на български език. 6. Участниците да представят документ за правоспособност (Сертификат) за извършване на дейностите, съгласно Регламент (ЕО) № 304 от 2008 година, Регламент (ЕО) № 842 от 2006 година и Регламент (ЕО) № 1005 от 2009 година и Наредбите за тяхното прилагане, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП (само за втора и четвърта позиции). Представя се заверено от участника копие, преведено на български език. 7. Участниците да представят удостоверение за преминал курс на обучение за работа с SW1000 – „Програмно осигуряване за обслужване на диспечерски пулт”, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП (само за трета позиция ). Представя се заверено от участника копие, преведено на български език. 8. Участниците да представят сертификат за проведено обучение за поддържане на пожарогасителни инсталации с INERGEN, проведено от производителя на техническите средства, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП (само за четвърта позиция). Представя се заверено от участника копие на сертификата, преведено на български език. 9. Участниците да представят декларация за техническото оборудване и специализираната окомплектовка (тестери, консумативи за тях, специализирани инструментални комплекти, базово и приложно програмно осигуряване), с които разполагат за изпълнение предмета на поръчката - съгласно чл. 51‚ ал. 1‚т. 9 от ЗОП. 10. Участниците да представят сертификат, издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството по ІSO 9001:2008 или еквивалентно, с обхват покриващ предмета на поръчката - съгласно чл.53, ал.1 от ЗОП. Представя се заверено от участника копие на сертификата, преведено на български език. 11. Участниците да представят сертификат, издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на околната среда по ІSO 14001:2004 или еквивалентно - съгласно чл.53, ал.2 от ЗОП. Представя се заверено от участника копие на сертификата, преведено на български език. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

14047

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.04.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е без ДДС. Документацията се получава от участника или негов представител, всеки работен ден от 08:00 до 11:30 и от 12:30 до 15:30 часа в Търговски отдел на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, след представяне на бланка с данните на участника (адрес по регистрация, адрес за кореспонденция, телефон, факс) и фактура за закупена документация. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банков път: банкова сметка: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка”, гр. Раднево.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.04.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 23.04.2014 г.  Час: 13:00
Място

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, Централна административна сграда,Заседателна зала на Търговски отдел

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

1. Участници или техни упълномощени представители. 2. Представители на средства за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на чл. 120 и сл. ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Абонаментно сервизно поддържане на АПИИ в склад 1, 2, 3, склад за химически материали, склад "Инвестиции", офиси към отдел "Инвестиции" с кадастрални номера 61340.502.1.47; 61340.502.1.53; 61340.502.1.54; 61340.5025.1.30, Главна административна сграда - първи и втори етаж, АПГИ закрит паркинг с кадастрални номера 613.502.1.32 и 613.502.1.33 и мониторингова система за тях”
1) Кратко описание

Абонаментно сервизно поддържане на АПИИ в склад 1, 2, 3, склад за химически материали, склад "Инвестиции", офиси към отдел "Инвестиции" с кадастрални номера 61340.502.1.47; 61340.502.1.53; 61340.502.1.54; 61340.5025.1.30, Главна административна сграда - първи и втори етаж, АПГИ закрит паркинг с кадастрални номера 613.502.1.32 и 613.502.1.33 и мониторингова система за тях, съгласно технически изисквания.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50710000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради

3) Количество или обем

Съгласно технически изисквания, приложени към документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
12500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 36

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Абонаментно сервизно поддържане на АПИИ, адаптиращите централи за комуникация с ЦСМ и газови пожарогасителни инсталации с аргон в СОИ Блок 1 - 4”
1) Кратко описание

Абонаментно сервизно поддържане на АПИИ, адаптиращите централи за комуникация с ЦСМ и газови пожарогасителни инсталации с аргон в СОИ Блок 1 - 4, съгласно технически изисквания.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50710000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради

3) Количество или обем

Съгласно технически изисквания, приложени към документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
28000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 36

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Абонаментно поддържане на АПИИ в Командна зала и секции 6 и 0,4 кV на СОИ на Блок № 7 и 8, секции 6 и 0,4 кV на Блокове № 5, 6, 7 и 8, ЦДП Въглеподаване, Брегова помпена станция 2 - секции 0,4 кV, Нова административна сграда (северно от охладителна кула) и адаптиращите централи, които комуникират с ЦСМ, както и самата ЦСМ”
1) Кратко описание

Абонаментно поддържане на АПИИ в Командна зала и секции 6 и 0,4 кV на СОИ на Блок № 7 и 8, секции 6 и 0,4 кV на Блокове № 5, 6, 7 и 8, ЦДП Въглеподаване, Брегова помпена станция 2 - секции 0,4 кV, Нова административна сграда (северно от охладителна кула) и адаптиращите централи, които комуникират с ЦСМ, както и самата ЦСМ, съгласно технически изисквания.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50710000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради

3) Количество или обем

Съгласно технически изисквания, приложени към документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
50500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата 12.07.2014 г. , Крайна дата 12.07.2017 г. 

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Абонаментно сервизно поддържане на АПИИ на помещенията в сградите на СОИ за блокове 5 и 6 - Помпено 1, Помпено 2 и Варовиково стопанство и на Електрическите и механичните части на АПГИ в помещенията на Кабелен етаж – кота 11, 50 [m], Кабелен етаж – кота 19, 00 [m], UPS акумулаторно помещение, Секция 6,3 [kV], Секция 0,4 [kV], Помещение електроника, Контролна зала и Компютърно помещение - в Помпено 2”
1) Кратко описание

Абонаментно сервизно поддържане на АПИИ на помещенията в сградите на СОИ за блокове 5 и 6 - Помпено 1, Помпено 2 и Варовиково стопанство и на Електрическите и механичните части на АПГИ в помещенията на Кабелен етаж – кота 11, 50 [m], Кабелен етаж – кота 19, 00 [m], UPS акумулаторно помещение, Секция 6,3 [kV], Секция 0,4 [kV], Помещение електроника, Контролна зала и Компютърно помещение - в Помпено 2, съгласно технически изисквания.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50710000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради

3) Количество или обем

Съгласно технически изисквания, приложени към документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
234000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 36