Версия за печат

00350-2014-0002

BG-Тутракан: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Тутракан, ул."Трансмариска"31, За: инж.Аурел Бояджиев - Директор Дирекция "ИРООС", България 7600, Тутракан, Тел.: 0866 60621, E-mail: tutrakan@b-trust.org, Факс: 0866 60636

Място/места за контакт: Община Тутракан

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://tutrakan.egov.bg.

Адрес на профила на купувача: http://tutrakan.egov.bg/TUTRAKAN/home.nsf/pages/bg/NT00000B7A?OpenDocument.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител на СМР на обект: „Реконструкция на електропреносна мрежа ниско напрежение по ул. „Рибарска” в гр.Тутракан.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр.Тутракан
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обхватът на поръчката с предмет „Избор на изпълнител на строително-монтажни работи на обект „Реконструкция на електропреносна мрежа ниско напрежение по ул. „Рибарска” в гр.Тутракан”, обхваща следните дейности:Реконструкция на съществуваща въздушна мрежа и кабелизирането й.По ул.”Рибарска” е изградена въздушна кабелна мрежа. По съществуващите стоманобетонни стълбове е монтиран усукан проводник, тръгващ от съществуващ ТП „Рибарска махала”.На стълбовете са монтирани ел.табла с електромери в тях за съответните жилищни сгради в този участък от улицата. Във връзка с автентичния вид на улицата се демонтира въздушната мрежа и се кабелизира района; кабелите се полагат в кабелен изкоп 0,40/0,80м по указаните трасета, като се избират така, че да отстояват на 0,60м от регулациите на имота. Кабелите от ТП до РК преминават по РVС тръби положени по друг договор. При пресичане на пътно платно кабелите се изтеглят в РVС тръби в кабелен изкоп 0,40/1,10м. тези трасета са съобразени с кабелните шахти изградени по друг договор. Съществуващият кабел СН, захранващ ТП „Рибарска махала” да се запази, като при започване на изкопните работи се укрепя и маркират. Местата на връзката с таблата на абонатите и трасето на подземния кабел се уточнява и съгласува на место с представител на Възложителя и съответния абонат.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45112000, 45310000, 45300000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Изкопни и земни работи
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации
Строителни и монтажни работи на инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съществуващите кабелни мрежи се демонтират, заедно със стълбовете и прилежащите към тях електромерни табла. Демонтираните кабели и стълбове се предават на електроразпределителното дружество.Първият стълб на северната страна на улицата, най близко до ТП, да се демонтира. Да се запази стълба от южната страна на пътя, най близо до ТП. Да се монтират 3бр. разпределителни касети(РК) на указаните по проект места;Да се захранят от ТП „Рибарска махала”, чрез кабел ТТ/3х195+95/мм2 разпределителните касети;Разпределителните касети са комбинирани със секция с електромерни табла, със схеми по проект;ОТ РК са захранени съответния брой електромерни табла. Мястото на електромерните табла и РК е съобразено с архитектурните изисквания и обслужване на съответните абонати;Захранващите кабели до Тел.м са САВТТ/4х16/мм2, като само кабелът за „Лодкостроител” е САВТТ/4х25/мм2;От съответните електромерни табла да се възстанови с подземно захранване на ел.таблата на прилежащите сгради. Трасетата да са изберат на място;От РК-1 да се захрани, чрез кабел СВТ /5х35/мм2 близкостоящият стълбмрежа НН по ул.”Малчика”. Kабелите се полагат в кабелен изкоп 0,40/0,80м по указаните трасета, като се избират така, че да отстояват на 0,60м от регулациите на имота. Kабелите от ТП до РК преминават по РVС тръби положени по друг договор. При пресичане на пътно платно кабелите се изтеглят в РVС тръби в кабелен изкоп 0,40/1,10м. тези трасета са съобразени с кабелните шахти изградени по друг договор. Съществуващият кабел СН, захранващ ТП „Рибарска махала” да се запази, като при започване на изкопните работи се укрепя и маркират. Местата на връзката с таблата на абонатите и трасето на подземния кабел се уточнява и съгласува на место с представител на Възложителя и съответния абонат. Присъединяването към ТП, връзките с електромерните табла и РК, задължително се съгласуват и координират с електроразпределителното дружество. Прогнозната стойност за изпълнение на поръчката е в размер на 80 000 лева (осемдесет хиляди лева) без ДДС. Посочената прогнозна стойност се явява и максимална стойност за офериране от участниците при подаване на оферта за участие.При подготовка на ценовите си оферти участниците следва да се съобразят със зададената от Възложителя прогнозна стойност, явяващи се и максимална стойност за офериране от участника. Ценовите предложения на участниците не могат да надхвърлят горепосочената максимална стойност на обществената поръчка.Оферти, надвишаващи прогнозната стойност на обществената поръчка, няма да бъдат допуснати до оценка на офертата.

Прогнозна стойност без ДДС
80000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

20


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл. 59, ал.5, т.2 от ЗОП, Възложителят не предвижда гаранции за участие. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по сметката на Община Тутракан Банка: ЦКБ АД клон Русе, ИРМ гр.Тутракан IBAN: BG 94 CECB97903347458500 BIC: CECBBGSF или банкова гаранция. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея трябва изрично да е записано че: е безусловна и неотменима; е в полза на Възложителя; е със срок на валидност – 75 календарни дни след приключване на изпълнението на договора. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация. Възложителят освобождава гаранцията без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща цената на договора по банков път както следва: 1. Авансово плащане – в размер на 30 % /тридесет процента/ от стойността на договора без ДДС Авансът се изплаща от Възложителя в срок от 30 /тридесет/ дни при наличие на следните кумулативни условия: - издаден Протокол за откриване на строителната площадка на обекта от Консултанта, извършващ строителен надзор на обекта; представена оригинална фактура. Сумата на аванса се приспада от окончателното плащане. 3. Окончателно плащане – в размер на 70% от стойността на договора без ДДС. Окончателното плащане се изплаща на Изпълнителя в срок до 30 (тридесет) дни при наличие на следните кумулативни условия: - След приключване на всички видове работа за съответните СМР; - Съставен Протокол за приемане на действително извършените СМР, подписан от Възложител, Изпълнител и Консултанта - строителен надзор на обекта, придружен от измервателни протоколи, доказващи количествата на действително извършените СМР и подписване на акт Обр. 16 /без забележки/ съгласно Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. - представена оригинална фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не предвижда такова изискване.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват всички български и/или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения (консорциум или дружество по ЗЗД). От участие в процедурата се отстранява Участник, за който е налице което и да е от следните обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1 /без б. "е"/, т.2 и т.3, ал.2, т.1, 2а/без предложение второ/ т.3 и т.5 и ал.5, т. 1 и т. 2 от ЗОП. Участниците, чиито оферти или самите те не отговарят на предварително обявените условия, след прилагане на чл.68, ал.8 и 9 от ЗОП, ще бъдат отстранявани от процедурата на основание чл.69 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик №1, съдържащ: Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника - попълва се Образец №1;Административни сведения - попълва се Образец №2; Декларация за запознаване с условията на поръчката и приемане на условията на проекта на договора – попълва се Образец №3 4;Регистрационни документи на участника: • Документ за регистрация или посочване на ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец– копие, заверено с подпис и печат на лицето определено по регистрация да представлява дружеството (за юридическо лице, което е регистрирано в България) • удостоверение за актуално състояние (за юридическо лице), издадено от съответния административен орган по регистрация на участника (Агенция по вписванията за юридическо лице, регистрирано в България) – представя се само в случаите, че участника не е представил ЕИК. Документът следва да бъде издаден не по-късно от 3 /три/ месеца преди датата на представяне на офертата ; • документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде преведен на български език и в официален превод (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); • документа за самоличност (копие) за участник - физическо лице; • Документ за данъчна регистрация (копие) и БУЛСТАТ /ЕИК (копие) и регистрация по ЗДДС, ако е регистриран (копие); Доказателства за икономическо и финансово състояние - съгласно поле III.2.2) "Икономически и финансови възможности" на настоящото обявление, Доказателства за технически възможности и квалификация - съгласно раздел III.2.3) "Технически възможности" на настоящото обявление, Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д" , ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 ЗОП - попълва се Образец №4; Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. . 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 2а/без предложение второ/, 3 и ал. 5, т. 2 ЗОП - попълва се Образец №5; Декларация за участието на подизпълнители с посочени вида на работите, които подизпълнителите ще извършват и дела на тяхното участие - попълва се Образец №6;Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се Образец №7; Декларация от членовете на обединението/консорциума за деклариране на ангажименти към изпълнението на поръчката - попълва се Образец №8; Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП за спазено изискване за закрила на заетостта, вкл. минимална цена на труда и условията на труд в строителството - попълва се Образец №8а; Пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация);При участник обединение, което не е юридическо лице - докумен за създаване на обеди- нението, в който е предвидено разпределението на дейностите на членовете на обединението водещ член Плик №2 "Предложение за изпълнение на поръчката"Техническа оферта – попълва се образец №12, с попълнен срок за изпълнение на поръчката, с прил Прил. №1 Линеен календарен план или мрежов комплексен план придружен с Диаграма на работната ръка; Прил. №2Строителна програма; Прил. №3 Спецификация на всички използвани материали, с посочване на вида, търговското наименование, производител, доставчик и общо количество за влагане, съобразно техническата спецификация и предвидените в КС дейности за изпълнение на СМР. Плик № 3 "Предлагана цена" - Ценова оферта – попълва се образец №13, образец №14 Количествено – стойностни сметки, количествено-стойностната сметка се представя на хартиен и електронен носител във формат „xls”, Анализ на единичните цени. Извън плика с надпис “Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената. Участници, които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плика “Предлагана цена” елементи, свързани с ценовата оферта или части от нея, ще бъдат отстранени от участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. За юридически лица - заверени копия на Справка за оборота по видове икономически дейности и Справка за приходите по видове строителство, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, за предходните 3 (три) приключени финансови години (2011, 2012 и 2013 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си или Декларация за вписани обстоятелства в Търговския регистър (в свободен текст). 2. За физически лица - Официални документи (в оригинал или заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три години (2011, 2012 г. и 2013г.)В случай, че участикът не е изготвил все още финансовите си документи за 2013 г., то същият следва да представи Справка или друг подходящ документ, от който да е видна информацията, необходима за 2013 г. В случай че участникът е посочил единен идентификационен код /ЕИК/ и горепосочените справки за последните три (2011г., 2012г., 2013г.), години са обявени в търговския регистър по партидата на търговеца, същите могат да не се представят към офертата, а участникът само да посочи, че са обявени в търговския регистър. В случай, че участниците са чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, в която са установени. 3. Информация за оборота от строителни дейности, сходни с предмета на настоящата поръчка от последните три приключени финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – попълва се Образец №.9 4. Валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството" по смисъла на чл. 171 от ЗУТ за строежи трета категория - копие За участник установен/регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участикът. Чуждестранните участници следва да представят документ, доказващ наличието на еквивалентна застраховка или декларация, че чуждестранният участник притежава еквивалентна застраховка. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите за доказване на изискванията за икономическо и финансово състояние се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, с изключение на изискването за представяне на валидна застраховка професионална отговорност. Всеки един от съдружниците следва да представи копия на застраховка професионална отговорност, в случаите, когато съобразно разпределението на дейностите в обединението за конкретната дейност се изисква такава застраховка. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, документите за доказване на икономическото и финансовото състояние се прилагат и от подизпълнителите, съгласно чл. 56, ал.2 от ЗОП. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, в случай, че документите за доказване на икономическото и финансово състояние, които са на чужд език се представят и в превод.
Минимални изисквания: 1. Минимален оборот от строителство, сходно с предмета на настоящата поръчка общо за предходните три приключени финансови години (201, 2012 и 2013 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер равен или по-голям от 80 000 лева без ДДС. Под „оборот от строителство, сходно с предмета на настоящата поръчка” следва да се разбира: 1: Строително-монтажни работи свързани с изграждане или ремонт или реконструкция или рехабилитация на електропреносна мрежа. Забележки: При подаване на оферта от обединение, което не е юридическо лице, изискването по настоящата точка се отнася за обединението като цяло. При наличие на подизпълнител, изискването се прилага съответно според процентното участие на подизпълнителя, като стойността на оборота за трите години се умножава по процента на участие на подизпълнителя. 2. Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството" по смисъла на чл. 171 от ЗУТ за обекти трета категория, трета група: Избраният за изпълнител се задължава да притежава валидна застраховка за професионална отговорност по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за целия срок на дейстие на договора, като в случай на изтичане на срока по нея, същият се задължава да поднови застраховката. За участник, установен/регистриран в Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. За участник установен/регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участикът. Чуждестранните участници следва да представят документ, доказващ наличието на еквивалентна застраховка или декларация, че чуждестранният участник притежава еквивалентна застраховка. В случай на изтичане на срока на валидност на представената застраховка преди влизане в сила на решението на възложителя за избор на изпълнител на настоящата обществена поръчка, Възложителят си запазва правото да изиска допълнително документ, доказващ сключването на нова застраховка. Забележки: В случай на участник - обединение, изискването по настоящата точка се отнася за всички членове на обединението, подлежащи на задължително застраховане, съгласно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, съгласно чл.25, ал.8 от ЗОП. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнител/и, минималното изискване се отнасят за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие в изпълнение на поръчката, в съответствие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от валидно Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя съгласно Закона за камарата на строителите (за строежи трета група, трета категория) за български юридически лица. За участници чуждестранни лица еквивалентен документ за вписване в професионален регистър на държавата, в която са установени или декларация/удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния им закон. 2. Справка - списък на договорите за строителство, които участникът е изпълнил през последните 5 години, вкл. до крайния срок за подаване на оферта – попълва се Образец №10, придружен от референции за добро изпълнение Референциите (препоръките) трябва да съдържат следната информация: стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания.Текстът в референциите трябва недвусмислено да доказва сходност на изпълнените дейности с предмета на настоящата поръчка. Референциите за договорите доказващи изпълнението на критериите за допустимост са задължителни. 3. Списък на екипа/предложения технически състав/за изпълнение на поръчката (попълва се образец № 11), придружен със следните документи за доказване на професионалната квалификация и опит на експертите: Автобиография (Образец №11-1 ); Копия от дипломи и удостоверения за правоспособност (ако има такива) - за доказване на професионалната квалификация и правоспособност (Копие от сертификат за преминат курс за координатор по безопасност и здраве - за експерт „Координатор по безопасност и здраве"); Трудови/служебни/осигурителни книжки - за доказване на общия професионален опит, от които да е видна и позицията, на която е бил назначен експертът; Копия от референции от работодатели/възложители - за доказване на специфичния професионален опит на експерта. От официалните документи следва да е видно, че конкретният експерт е бил на съответната позиция. 4. Списък на собствено, наето или ползвано на друго основание оборудване, (строителна техника,инсталации, автотранспорт,механизация) за изпълнение на поръчката – попълва се Образец №11-2; 5. Валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват предмета на поръчката (дейности по изграждане или ремонт или реконструкция или рехабилитация на електропреносна мрежа.) В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, който не е юридическо лице документите за доказване на минималните изисквания за технически възможности се представят само от лицата, от които ще се доказва критерия за подбор. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, документите за доказване на техническите възможности се прилагат и от подизпълнителите, съгласно чл.56, ал.2 от ЗОП. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, същите представят еквивалентни докумененти на тези изисквани от Възложителя, издадени от компетентен орган от страната, в която са установени. В случай, че участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения и документите за доказване на минималните изисквания за технически възможности са на чужд език, то те следва да се представят и в превод.
Минимални изисквания: 1. Участниците - български юридически лица, следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите - за строежи трета категория, трета група. Когато участникът е обединение, изискването се отнася за всеки един от съдружниците, в случаите, когато съобразно разпределението на дейностите в обединението за конкретната дейност се изисква вписване в ЦПР на строителя. Изискването се прилага и за подизпълнителите - български юридически лица, ако дейността им по изпълнение на поръчката изисква това. Участниците-чуждестранни лица, представят еквивалентен документ за вписване в професионален регистър на държавата, в която са установени или декларация/удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния им закон. 2. През последните 5 год.вкл. до крайния срок за подаване на оферти участникът следва да е изпълнил минимум 1 договор, включващ дейности по изграждане или ремонт или реконструкция или рехабилитация на електропреносна мрежа. При подаване на оферта от обединение, което не е юридическо лице, изискването по настоящата точка се отнася за обединението като цяло. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнител/и, минималното изискване се отнасят за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие в изпълнение на поръчката, в съответствие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП. 3. Участникът да разполага с екип за изпълнение на поръчката, както следва: Ключов експерт 1: Ръководител на обекта – да притежава квалификация «електроинженер», или еквивалент - минимум 3 години опит в областта на квалификацията, Ключов експерт 2: Технически ръководител - да притежава квалификация: - „Строителен техник” със специалност „Строителство и архитектура” съгласно чл.163а от Закона за устройство на територията или еквивалент и стаж не по-малко от 3 години в областта на квалификацията. Ключов експерт 3: Електротехник - да притежава квалификация: - „Електротехник”, със специалност „Електрически инсталации” или еквивалент и минимум 3 години стаж в областта на квалификацията. Ключов експерт 4: Координатор по безопасност и здраве - да има опит на тази позиция при изпълнение на минимум два обекта и сертификат за преминат курс на обучение за координатор по безопасност и здраве. 4. Участникът следва да разполага със следното собствено, наето или ползвано на друго основание оборудване за изпълнение на поръчката: Специализирана тежка механизация: Комплексното оборудване за полагане на асфалтови смеси да бъде комплектовано от следните машини: Бордови коли 1 бр.;Малогабаритна механизация Фугорезачка 1 бр. Ръчна трамбовка 1 бр.Виброплоча 1бр.Мобилен ел.агрегат 1 бр.Къртач 1 бр. 5. Участникът да има въведена система за управление на качеството и да притежава валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват предмета на настоящата процедура. Поради техническа невъзможност за побиране на цялата необходима информация в това поле, продължението на това поле е разписано в раздел VI.3 "Допълнителна информация".
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
31.03.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.04.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.04.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала на Община Тутракан, гр.Тутракан, ул.Трансмариска №31, ет.2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение на поле раздел III.2.3) "Технически възможности", дясна част от настоящото обявление: Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквиваленти мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. При подаване на оферта от обединение, което не е юридическо лице, изискването по т. 5 се отнася за всеки един член на обединението, който ще осъществява строителство, съгласно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, съгласно чл.25, ал.8 от ЗОП. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнител/и, минималното изискване се отнасят за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие в изпълнение на поръчката, в съответствие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП. Възложителят се е възползвал от правото на чл. 64, ал. 1, във връзка с чл. 14, ал. 3 от ЗОП и е намалил срока за получаване на офертите, както и от правото на чл. 64 ,ал. 3 от ЗОП, като е намалил срока за получаване на оферти със 7 /седем/ дни, поради изпращане на настоящото обявление по електронен път и с 5 /пет/ дни поради предоставяне на пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на сайта на Община Тутракан - http://tutrakan.egov.bg. в раздел "Профил на купувача.", поради което срокът за подаване на оферти ще бъде намален от 40 на 28 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби е съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ