Версия за печат

00081-2014-0009

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093442

Община Варна, бул. "Генерал Колев" 92, ет. 5, За: Звездалина Иванова, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 820839, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 820846

Място/места за контакт: ОП "Инвестиционна политика"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.varna.bg.

Адрес на профила на купувача: www.varna.bg.

Електронен достъп до информация: www.varna.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на кафе, вода и други продукти за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
доставките на заявените продукти ще се извършват франко сградата на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити, за които е предназначена
Код NUTS: BG331
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

При изпълнение на поръчката следва да се извършва доставка по заявка на продукти (кафе, минерална вода и други) за представителните нужди на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15981000, 15982000, 15861000, 15863000, 15831000

Описание:

Минерална вода
Безалкохолни напитки
Кафе
Чай
Захар

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството и обема на кафето, минералната вода и другите продукти, необходими за доставка ще се уточняват допълнително при заявка от възложителя и съобразно стойността на поръчката, описана в документацията за участие. В Приложение 1 от документацията е посочено ориентировъчното количество на заявяваните продукти по предходната обществена поръчка.

Стойност, без да се включва ДДС
100000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите за участие и изпълнение на настоящата обществена поръчка се представят в една от следните форми: 1. депозит на парична сума по сметка на Възложителя или 2. неотменима и безусловна банкова гаранция в полза на Възложителя. Участниците/изпълнителят избират сами формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Гаранцията за участие, определена при спазване на изискванията на чл. 59, ал. 2 от ЗОП и представени като парична сума или банкова гаранция е в размер на 1 000 (хилядa) лева. Внасянето на гаранцията за участие под формата на депозит на парична сума се извършва с платежно нареждане по IBAN: BG 63CECB97903324129200 BIC: CECBBGSF на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна. При условие, че участникът представи банкова гаранция за участие, същата следва да съдържа всички права на Възложителя по чл.61, ал. 2 от ЗОП и изрично разписани в чл.20, ал. 2 от документацията за участие в процедурата. Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да не бъде по-кратък от срока на валидност на офертата, а именно 150 календарни дни, считано от последната обявена дата за подаване на оферти. На основание чл.59, ал.3 от ЗОП, Възложителят определя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три процента) от стойността на договора, които следва да се внесат от спечелилия участник по сметка на Възложителя или да се представи банкова гаранция преди подписването на договора. Внасянето на гаранцията за изпълнение под формата на парична сума се извършва с платежно нареждане по IBAN: BG 63CECB97903324129200 BIC: CECBBGSF на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна. Ако участникът представя банкова гаранция за изпълнение на договор, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение следва да бъде не по-малко от 30 дни след датата на изпълнение на договора. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. *Забележка: Банковите гаранции за участие и изпълнение следва да са адресирани до Община Варна,Общинско предприятие „Инвестиционна политика”– гр. Варна, бул. „Ген. Колев” №92, ет.5.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Доставките по договора се извършват след получаване на отделни писмени заявки, изпратени по факс или по електронен път. Заявките се изпращат в рамките на работното време на възложителя. 2. Отчитането на всяка отделна доставка по договора ще се извършва с двустранно подписани приемо-предавателни протоколи, удостоверяващи вида, количеството и състоянието на доставяните продукти в момента на приемането им. 3. Заплащането на доставките по договора ще се извършва въз основа на представени приемо-предавателни протоколи и издадени фактури. Отделните доставки ще се заплащат по твърдо договорените единични цени, посочени в ценовото предложение на изпълнителя.Възложителят си запазва правото в рамките на финансовия ресурс да заявява доставка на продукти от предложения каталог на фирмата-изпълнител, като плащането се извършва по каталожните цени на дребно. 4. Заплащането на доставените продукти, заявени от второстепенните разпоредители с бюджетни кредити се извършва от самите тях и за сметка на техните бюджети.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

На основание чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, Възложителят изисква създаване на юридическо лице, ако участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

А.Плик №1: „Документи за подбор“ 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Административни сведения за участника - попълнен и подписан образец. 3. Заверено копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в официален превод на български език.Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът за регистрация трябва да е издаден от компетентния орган в страната, в която участникът е установен, и да се представи в официален превод на български език. Когато участникът предвижда участие на подизпълнител/и, документът за регистрация/ ЕИК, се представя за всеки от подизпълнителите. Когато участникът в процедурата е обединение, документите за регистрация/ЕИК се представят за всеки от участниците в обединението. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, в този случай се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, подписан от лицата в обединението и задължително да посочва представляващия обединението. Документът за създаване на обединението следва ясно да описва видовете дейности, които ще изпълнява всеки член на обединението, както и дела им. 4. Заверено от участника копие на платежен документ за закупена документация за настоящата открита процедура. 5. Документ за внесена гаранция за участие – заверено копие от платежен документ или оригинал на банковата гаранция за участие. 6. Декларация №1 за получена документация за участие – попълнен и подписан образец. 7. Декларация №2 за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. ''а-д'', ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП – попълнен и подписан образец * Представят се собственоръчно подписани декларации от всяко едно от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение от няколко лица, декларацията се представя за всяко едно от тях, от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП. 8. Декларация №3 за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП – попълнен и подписан образец: * Представят се подписани декларации от лицата, които могат самостоятелно да представляват участника. 9. Декларация №4 - относно обстоятелства по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП – попълнен и подписан образец. 10. Декларация №5 – във връзка с чл.58 от ЗОП – попълнен и подписан образец. 11. Декларация №6 за приемане условията на проекто-договора – попълнен и подписан образец. Б. Плик №2: „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” с посочено наименование на участника. Този плик следва да съдържа попълнен образец на Техническото предложение за изпълнение на поръчката. В. ПЛИК №3: „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА” с посочено наименование на участника. Този плик следва да съдържа попълнен образец на Предлаганата цена. Неразделна част от Предлагана цена е актуален каталог на предлаганите от участника продукти, с ценова листа. Предлаганата цена на участника трябва да бъде предоставена и на електронен носител (диск, формат *.doс и excel). В случаи на несъответствия между електронен и хартиен носител, ще се приема това на хартиения носител. Забележка: Всички документи в офертата съдържащи цени се поставят в плика „Предлагана цена”. Ако в документацията има финансово предложение, което не е поставено в него, участникът се отстранява от участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Справка-декларация за специализирания оборот на участника от изпълнение на сходни с предмета на поръчката доставки, общо за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците следва да са реализирали специализиран оборот от доставки, сходни с предмета на поръчката, общо за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, който следва да не е по-малък от 100 000 (сто хиляди) лв. без ДДС. Забележка: Под сходни с предмета на поръчката доставки следва да се разбира доставката на кафе, минерална вода и други продукти, посочени в примерния списък от Приложение №1 към документацията.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на договорите за доставки с предмет, сходен с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, към датата определена като краен срок за получаване на оферти, включително стойностите, датите и получателите, придружен с препоръки за добро изпълнение. 2. Заверено от участника копие на Удостоверение по чл. 12 от Закона за храните, издадено за склад за търговия на едро с продуктите, предмет на поръчката. 3. Списък в свободен текст на собствени или наети за срока на договора специализирани транспортни средства, придружен с копия на документи (талони и/или договори за наем, за лизинг и др.подобни), доказващи собствеността или правото на ползване. 4. Декларация за уверение – попълнен и подписан образец

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците следва да са изпълнили минимум един договор за доставки, сходни с предмета на поръчката, през последните три години, към датата определена като краен срок за подаване на оферти. Забележка: Под сходни с предмета на поръчката доставки следва да се разбира доставката на кафе, минерална вода и други продукти, посочени в примерния списък от Приложение №1 към документацията. Забележка: За изпълнен договор се приема договор, чието изпълнение е приключило към датата определена като краен срок за подаване на оферти. 2. Участниците следва да притежават Удостоверение по чл. 12 от Закона за храните, издадено за склад за търговия на едро с продуктите, предмет на поръчката. 3. Участниците следва да разполагат с минимум един собствен или нает специализиран автомобил за транспортиране на продуктите, предмет на поръчката. 4. Участниците следва да декларират, че: - ще доставят продуктите, предмет на поръчката с остатъчен срок на годност не по-малък от 80% от срока на годност на съответния артикул, считано от момента на доставката; - ще предоставят, при поискване от възложителя документи, удостоверяващи произхода и качеството на доставяните продукти.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническо предложение за изпълнение на поръчката; тежест: 2
Показател: Предлагана цена; тежест: 98
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

Обявлението и документацията по обществената поръчка са одобрени с Решение 0607/06.03.2014г. на Кмета на община Варна

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.04.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 14 BGN
Условия и начин на плащане

Комплектът офертни документи може да се закупи срещу заплащане на сумата в брой в отдел „Обществени Поръчки”, Общинско предприятие „Инвестиционна политика”– гр.Варна, бул. „Ген. Колев” №92, ет.5, всеки работен ден от 9:00 ч. до 12:30 ч. и от 13:30 ч. до 17:00 ч. Комплектът офертни документи може да бъде изпратен по пощата за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведена сума за документацията за участие. Стойността на документацията за участие се превежда с платежно нареждане по IBAN: BG72CECB97903124129200 и BIC:CECBBGSF, на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
17.04.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 22.04.2014 г.  Час: 10:00
Място

в сградата на Общинско предприятие „Инвестиционна политика”– при Община Варна, на адрес: гр. Варна, бул.„Ген. Колев” № 92, ет. 5.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

На публичните заседания на комисията могат да присъстват управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице, представило пълномощно. Могат да присъстват и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: • За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност • За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и пълномощно • За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие • За юридически лица с нестопанска цел – представляващия/ите юридическото лице с нестопанска цел, представят документ за самоличност. За упълномощените представители на юридическото лице с нестопанска цел - документ за самоличност и пълномощно.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Основания за отстраняване на участник от процедурата: съгл. чл. 69, ал. 1 от ЗОП, включително наличието на обстоятелства по чл. 47, ал. 2 (с изключение на т.2, т. 2а и т. 6) от ЗОП. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник: 1. който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс;б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс;в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс;г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс;2. който е обявен в несъстоятелност. 3. който е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 4. при който, лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от ДР на ЗОП с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 5. който е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 6. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон (в случай че, участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си). 7. който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс (ДОПК), към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. 8. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждането на процедури за възлагане на обществени поръчки. 2. За всяко заседание на Комисията по настоящата обществена поръчка, за което ЗОП позволява на участниците да присъстват, последните ще могат да получат информация в сайта на Община Варна www.varna.bg, рубрика „Обществени поръчки-профил на купувача“, в папка обозначена с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП. В изпълнение на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП датата, часът и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени в сайта на Община Варна www.varna.bg, рубрика "Обществени поръчки – профил на купувача'', в папка обозначена с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП, най-късно в деня, предхождащ деня на отваряне на ценовите оферти. Пълната документация по настоящата обществена поръчка е публикувана на сайта на община Варна http://www.varna.bg/, рубрика „Обществени поръчки – профил на купувача‘‘, в папка обозначена с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП. Всички решения, съобщения, включително отговори по поискани от участниците разяснения, ще бъдат публикувани на сайта на община Варна http://www.varna.bg/, рубрика „Обществени поръчки – профил на купувача‘‘, в папка обозначена с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП. 3. Сроковете за провеждане на процедурата са определени на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП. 4. Внасянето на комплекта офертни документи се извършва в деловодството на Общинско предприятие „Инвестиционна политика”– при Община Варна, на адрес: гр. Варна, бул.„Ген. Колев”№92, ет. 5. При подаване на офертите, участниците следва да предвидят необходимото технологично време за обработване и регистриране на офертите, което е в рамките на 10 минути.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.03.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ