Версия за печат

02711-2014-0058

BG-с.Горен чифлик: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение Държавно ловно стопанство Шерба към "СИДП" ДП гр.Шумен, ул."Шерба" №7, За: Илия Илиев- Специалист по ловно стопанство при ТП ДЛС Шерба, РБългария 9100, с.Горен чифлик, Тел.: 05146 2237, E-mail: dls.sherba@dpshumen.bg, Факс: 05146 2225

Място/места за контакт: ТП ДЛС Шерба, с.Горен чифлик, обл.Варна, ул."Шерба" №7

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.dpshumen.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: горско и ловно стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Процедурата има за предмет доставка чрез покупка на семена за посев и препарати за растителна защита за нуждите на ТП ДЛС Шерба с примерно посочване на наименованието на продукта , съгласно техническа спецификация към документацията за стоки, както следва: 1.Препарат за растителна защита срещу плевели по царевична култура- хербицид за житни плевели, с количество от 40 литра; 2. Препарат за растителна защита срещу плевели по царевична култура – хербицид за борба с широколистни плевели, с количество от 10 кг; 3. Препарат за растителна защита за обеззаразяване на семена- Инсектицид за обеззаразяване на семена, с количество от 5 л ( 1 туба); 4. Доставка чрез покупка на 240 кг. семена за посев от висока люцерина; 5. Доставка чрез покупка на 15 броя торби по 80 000 броя семена в торба за посев от царевица; 6. Доставка чрез покупка на 15 броя торби по 50 000 броя семена в торба за посев от царевица; 7. Доставка чрез покупка на 120 броя торби по 25 кг / торба семена за посев от сорго.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: ТП ДЛС "Шерба", Станция Шерба, с.Гроздьово, обл.Варна
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Процедурата има за предмет доставка чрез покупка на семена за посев и препарати за растителна защита за нуждите на ТП ДЛС Шерба с примерно посочване на наименованието на продукта , съгласно техническа спецификация към документацията за стоки, както следва: 1.Препарат за растителна защита срещу плевели по царевична култура- хербицид за житни плевели, с количество от 40 литра; 2. Препарат за растителна защита срещу плевели по царевична култура – хербицид за борба с широколистни плевели, с количество от 10 кг; 3. Препарат за растителна защита за обеззаразяване на семена- Инсектицид за обеззаразяване на семена, с количество от 5 л ( 1 туба); 4. Доставка чрез покупка на 240 кг. семена за посев от висока люцерина; 5. Доставка чрез покупка на 15 броя торби по 80 000 броя семена в торба за посев от царевица; 6. Доставка чрез покупка на 15 броя торби по 50 000 броя семена в торба за посев от царевица; 7. Доставка чрез покупка на 120 броя торби по 25 кг / торба семена за посев от сорго.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03111000, 24450000

Описание:

Семена
Агрохимически продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка чрез покупка на семена за посев и препарати за растителна защита, с примерно посочване на наименованието на продукта и с пределна обща стойност в размер на 17310.00лв. без вкл. ДДС. В предложената от участника цена следва да са включени и транспортните разходи за извършване на доставката до база на Възложителя - ТП ДЛС "Шерба", Станция Шерба, с.Гроздьово, обл.Варна

Прогнозна стойност без ДДС
17310 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.06.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер на 173 лв. (сто седемдесет и три лева ). Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на "ТП ДЛС Шерба : IBAN:BG15 CECB 9790 10E8 4857 00, BIC: CECBBGSF, при банка: „ЦКБ”АД, клон гр. Варна или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора . Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път / на горепосочената сметка/ или да се представи под формата на банкова гаранция със срок на валидност по-дълъг с 10 (десет) дни от срока на договора Участникът избира сам формата на представяне на изискуемите гаранции. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Стойността на доставките се заплаща в лева по банков път, по посочена от изпълнителя банкова сметка в срок от 10 /десет/ календарни дни след издаване на данъчна фактура. Данъчна фактура се издава след съставяне на двустранен приемо- предавателен протокол между страните за извършената доставка.

ІІІ.1.4) Други особени условия

До участие се допускат участници, които отговарят на изискванията на чл.47, ал. 1, ал.2, т.1 и ал.5 от ЗОП и изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията, посочени в Закона за обществените поръчки (ЗОП) и предварително обявените от Възложителя условия. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от възложителя условия. Участниците в откритата процедура са длъжни да спазват изискуемите срокове и условия, посочени в обявлението, техническите спецификации и документацията на процедура за възлагане на обществена поръчка. Изискуеми документи и информация: В процедурата не може да участва кандидат, който не отговаря на изискванията на документация за участие. Изискуеми документи - съгласно чл. 56 и сл. от ЗОП и документацията за провеждане на процедурата. ПЛИК № 1 С НАДПИС „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР" - Оферта по образец – Приложение № 1 2. Списък на документите, които трябва да съдържа офертата на участника - Приложение №1а 3. Документ за внесена гаранция за участие (оригинал на платежно нареждане или банкова гаранция) 4. Административни сведения за участника - Приложение №2 5. Регистрационни документи на участника - Копие, заверено с подпис и печат на участника, на документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, участниците- юридически лица или ЕТ прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Участниците физически лица представят копие на документ за самоличност. Тези документи се представят и от подизпълнителите, а при участник обединение - за всеки един член на обединението; 6. Декларация за запознаване с условията в документацията и за приемане условията на проекто договора - Приложение №3 7. Декларации по чл. 47, ал. 1, ал.2, т.1 и ал.5 от ЗОП - Приложение №4 и - Приложение №5 8. Декларация за участие/неучастието на подизпълнители - Приложение №6 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Приложение №7 с приложени документи от подизпълнителя съгласно чл.56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП – попълва се само при участие на подизпълнители; 10. Декларация по чл. 55, ал. 5 от от Закона за обществените поръчки - Приложение №8– попълва се само при участие на подизпълнители; 11. Декларация за приемане клаузите на проекто договора Приложение №9 12Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (оригинал). Този документ се представя, когато лицето, подписващо документи от офертата, не е законен представител на участника, съгласно официалните документи за регистрация на участника. При обединение - ако в споразумението няма посочено лице, което да е упълномощено да представлява всички членове на обединението, тогава се изисква нотариално заверено пълномощно от всеки член на обединението, което да упълномощава същото лице да представлява участника в настоящата процедура; 13. Доказателства за закупена документация за участие в процедурата. 14.Сертификати /в срока на тяхната валидност / , издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството , удостоверяващи съответствието на стоката , предмет на доставка , със съответните спецификации или стандарти- копие , заверено от участника с надпис „Вярно с оригинала” , подпис и печат. Други документи и информация, изискуеми съгласно условията, посочени в документацията за участие, или такива, които участника смята за важни. ПЛИК № 2 - Техническо предложение - Приложение № 11 ПЛИК № 3 - Ценово предложение - Приложение №10 При сключване на договор се представят документи по чл.47, ал.1 и ал.2 т.1 от ЗОП, гаранция за изпълнение.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се изискват
Минимални изисквания: не се изискват
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: не се изискват
Минимални изисквания: не се изискват
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
01.04.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Посочената сума е без вкл. ДДС и е платима по сметка на ТП"ДЛС Шерба": IBAN:BG15 CECB 9790 10E8 4857 00, BIC: CECBBGSF, при банка: „ЦКБ”АД, клон гр. Варна

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.04.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.04.2014 г.  Час: 11:00
Място

административната сграда на ТП ДЛС Шерба, с.Горен чифлик, обл.Варна, ул."Шерба" №7

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и всеки участник лично или чрез свой представител /законен или изрично упълномощен/, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, могат да присъства при действията на комисията по чл. 68, ал. 3, 4 и 5 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

м. 01.2015г.

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

м. 01.2015г.

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата поръчка се възлага съобразно реда посочен в чл.64, ал.3 от ЗОП- документацията е публично достъпна по партидата на Възложителя 02711 в сайта на АОП и в сайта на СИДП " ДП гр. Шумен - с адрес http://dpshumen.bg/ - раздел " профил на купувача". Обменът на информация между Възложителя и участника се извършва по един от следните начини: Комуникацията между Възложителя и участниците в настоящата процедура е в писмен вид - по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. Решенията и протоколите на Възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, се връчват по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. Обменът на информация между Възложителя и участника се извършва по интернет- за Възложителя на следната електронна поща: :dls.sherba@dpshumen.bg или на следния интернет адрес: http://www.dpshumen.bg/, а за заинтересованите лица по електронна поща, която са посочили в депозираната от тях оферта. Потвърждаване на получаването на електронно изявление не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата. Писмата и уведомленията трябва да бъдат адресирани до посочените лица за контакти. За Възложителя: съгласно обявлението.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ