02711-2014-0058
Технически редакции | ||
![]() |
||
25.02.2014 15:37 ч. : | 25/02/2014 15:28 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
25.02.2014 15:37 ч. : | 25/02/2014 15:28 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-с.Горен чифлик: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Териториално поделение Държавно ловно стопанство Шерба към "СИДП" ДП гр.Шумен, ул."Шерба" №7, За: Илия Илиев- Специалист по ловно стопанство при ТП ДЛС Шерба, РБългария 9100, с.Горен чифлик, Тел.: 05146 2237, E-mail: dls.sherba@dpshumen.bg, Факс: 05146 2225
Място/места за контакт: ТП ДЛС Шерба, с.Горен чифлик, обл.Варна, ул."Шерба" №7Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: www.dpshumen.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Друг: горско и ловно стопанство
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Процедурата има за предмет доставка чрез покупка на семена за посев и препарати за растителна защита за нуждите на ТП ДЛС Шерба с примерно посочване на наименованието на продукта , съгласно техническа спецификация към документацията за стоки, както следва: 1.Препарат за растителна защита срещу плевели по царевична култура- хербицид за житни плевели, с количество от 40 литра; 2. Препарат за растителна защита срещу плевели по царевична култура – хербицид за борба с широколистни плевели, с количество от 10 кг; 3. Препарат за растителна защита за обеззаразяване на семена- Инсектицид за обеззаразяване на семена, с количество от 5 л ( 1 туба); 4. Доставка чрез покупка на 240 кг. семена за посев от висока люцерина; 5. Доставка чрез покупка на 15 броя торби по 80 000 броя семена в торба за посев от царевица; 6. Доставка чрез покупка на 15 броя торби по 50 000 броя семена в торба за посев от царевица; 7. Доставка чрез покупка на 120 броя торби по 25 кг / торба семена за посев от сорго.
Възлагане на обществена поръчка
Процедурата има за предмет доставка чрез покупка на семена за посев и препарати за растителна защита за нуждите на ТП ДЛС Шерба с примерно посочване на наименованието на продукта , съгласно техническа спецификация към документацията за стоки, както следва: 1.Препарат за растителна защита срещу плевели по царевична култура- хербицид за житни плевели, с количество от 40 литра; 2. Препарат за растителна защита срещу плевели по царевична култура – хербицид за борба с широколистни плевели, с количество от 10 кг; 3. Препарат за растителна защита за обеззаразяване на семена- Инсектицид за обеззаразяване на семена, с количество от 5 л ( 1 туба); 4. Доставка чрез покупка на 240 кг. семена за посев от висока люцерина; 5. Доставка чрез покупка на 15 броя торби по 80 000 броя семена в торба за посев от царевица; 6. Доставка чрез покупка на 15 броя торби по 50 000 броя семена в торба за посев от царевица; 7. Доставка чрез покупка на 120 броя торби по 25 кг / торба семена за посев от сорго.
03111000, 24450000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Доставка чрез покупка на семена за посев и препарати за растителна защита, с примерно посочване на наименованието на продукта и с пределна обща стойност в размер на 17310.00лв. без вкл. ДДС. В предложената от участника цена следва да са включени и транспортните разходи за извършване на доставката до база на Възложителя - ТП ДЛС "Шерба", Станция Шерба, с.Гроздьово, обл.Варна
НЕ
30.06.2014 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер на 173 лв. (сто седемдесет и три лева ). Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на "ТП ДЛС Шерба : IBAN:BG15 CECB 9790 10E8 4857 00, BIC: CECBBGSF, при банка: „ЦКБ”АД, клон гр. Варна или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора . Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път / на горепосочената сметка/ или да се представи под формата на банкова гаранция със срок на валидност по-дълъг с 10 (десет) дни от срока на договора Участникът избира сам формата на представяне на изискуемите гаранции. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.
Стойността на доставките се заплаща в лева по банков път, по посочена от изпълнителя банкова сметка в срок от 10 /десет/ календарни дни след издаване на данъчна фактура. Данъчна фактура се издава след съставяне на двустранен приемо- предавателен протокол между страните за извършената доставка.
До участие се допускат участници, които отговарят на изискванията на чл.47, ал. 1, ал.2, т.1 и ал.5 от ЗОП и изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Посочената сума е без вкл. ДДС и е платима по сметка на ТП"ДЛС Шерба": IBAN:BG15 CECB 9790 10E8 4857 00, BIC: CECBBGSF, при банка: „ЦКБ”АД, клон гр. Варна
Български
90
административната сграда на ТП ДЛС Шерба, с.Горен чифлик, обл.Варна, ул."Шерба" №7
Отварянето на офертите е публично и всеки участник лично или чрез свой представител /законен или изрично упълномощен/, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, могат да присъства при действията на комисията по чл. 68, ал. 3, 4 и 5 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
м. 01.2015г.
м. 01.2015г.
НЕ
Настоящата поръчка се възлага съобразно реда посочен в чл.64, ал.3 от ЗОП- документацията е публично достъпна по партидата на Възложителя 02711 в сайта на АОП и в сайта на СИДП " ДП гр. Шумен - с адрес http://dpshumen.bg/ - раздел " профил на купувача". Обменът на информация между Възложителя и участника се извършва по един от следните начини: Комуникацията между Възложителя и участниците в настоящата процедура е в писмен вид - по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. Решенията и протоколите на Възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, се връчват по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. Обменът на информация между Възложителя и участника се извършва по интернет- за Възложителя на следната електронна поща: :dls.sherba@dpshumen.bg или на следния интернет адрес: http://www.dpshumen.bg/, а за заинтересованите лица по електронна поща, която са посочили в депозираната от тях оферта. Потвърждаване на получаването на електронно изявление не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата. Писмата и уведомленията трябва да бъдат адресирани до посочените лица за контакти. За Възложителя: съгласно обявлението.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
25.02.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ