Версия за печат

01940-2014-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Софийска опера и балет, бул. „Дондуков“ №30, За: Божидар Христов; Ваня Станоева, Р. България 1000, София, Тел.: 0359 885377899; 02 8006238; 02 8006205, E-mail: office@operasofia.bg, Факс: 02 9877998

Място/места за контакт: Божидар Христов; Ваня Станоева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.operasofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.operasofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Отдих, култура и религия

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изработка по поръчка и доставка на музикални инструменти за нуждите на Софийска опера и балет

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Софийска опера и балет - гр. София, бул. „Дондуков“ №30
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

В изпълнение на възложената му обществена поръчка, предмет на настоящата процедура, Изпълнителят следва да осъществи предвидените от Възложителя дейности по доставка на музикални инструменти, изразяващи се в обобщен вид в следното: 1. Роял - 1 (един) брой, със следните основни характеристики: а) ширина – 146 см. (сто четиридесет и шест сантиметра); б) височина – 99 см. (деветдесет и девет сантиметра); в) дълбочина – 149 см. (сто четиридесет и девет сантиметра); г) цвят: черен, полиран. 2. Пиана – 4 (четири) броя, от които: 2.1. пиано (1-ви вид) – 1 (един) брой, отговарящо на следните изискуеми характеристики: а) ширина – 152 см. (сто петдесет и два сантиметра); б) височина – 116 см. (сто и шестнадесет сантиметра); в) дълбочина – 58 см. (петдесет и осем сантиметра); г) цвят: черен, полиран, с хромирана гарнитура. 2.2. пиано (2-ри вид) – 3 (три) броя, имащи съответствие със следните минимални изисквания: а) ширина – 152 см. (сто петдесет и два сантиметра); б) височина – 121 см. (сто двадесет и един сантиметра); в) дълбочина – 60 см. (шестдесет сантиметра); г) цвят: черен, полиран. 3. Контрафагот - 1 (един) брой, със следните основни характеристики: а) тонов обем до Си Бемол на субконтра октава б) изцяло дървено тяло, направено от добре отлежало кленово дърво; в) посребрена метална камбана; г) лакирана и полирана повърхност на дървения корпус; д) сребърно покритие на механиката; е) 11 ролки, необходими за по-плавно преминаване на пръстите през клапите. Ролките трябва да са разположени по следния начин: - при До и Ми-бемол (като свързано крило); - при Ми-бемол и До-диез - за левия малък пръст; - при Фа, Фа-диез и Ла-бемол – за десния малък пръст; - при До и Ре – за левия палец; - при Си-бемол и Фа-диез – за десния палец; - конструкцията да включва регулируема подпора за лявата ръка; - контрафаготът да е окомплектован с есо.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

37310000

Описание:

Музикални инструменти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. Роял - 1 (един) брой, със следните основни характеристики: а) ширина – 146 см. (сто четиридесет и шест сантиметра); б) височина – 99 см. (деветдесет и девет сантиметра); в) дълбочина – 149 см. (сто четиридесет и девет сантиметра); г) цвят: черен, полиран. 2. Пиана – 4 (четири) броя, от които: 2.1. пиано (1-ви вид) – 1 (един) брой, отговарящо на следните изискуеми характеристики: а) ширина – 152 см. (сто петдесет и два сантиметра); б) височина – 116 см. (сто и шестнадесет сантиметра); в) дълбочина – 58 см. (петдесет и осем сантиметра); г) цвят: черен, полиран, с хромирана гарнитура. 2.2. пиано (2-ри вид) – 3 (три) броя, имащи съответствие със следните минимални изисквания: а) ширина – 152 см. (сто петдесет и два сантиметра); б) височина – 121 см. (сто двадесет и един сантиметра); в) дълбочина – 60 см. (шестдесет сантиметра); г) цвят: черен, полиран. 3. Контрафагот - 1 (един) брой, със следните основни характеристики: а) тонов обем до Си Бемол на субконтра октава б) изцяло дървено тяло, направено от добре отлежало кленово дърво; в) посребрена метална камбана; г) лакирана и полирана повърхност на дървения корпус; д) сребърно покритие на механиката; е) 11 ролки, необходими за по-плавно преминаване на пръстите през клапите. Ролките трябва да са разположени по следния начин: - при До и Ми-бемол (като свързано крило); - при Ми-бемол и До-диез - за левия малък пръст; - при Фа, Фа-диез и Ла-бемол – за десния малък пръст; - при До и Ре – за левия палец; - при Си-бемол и Фа-диез – за десния палец; - конструкцията да включва регулируема подпора за лявата ръка; - контрафаготът да е окомплектован с есо.

Прогнозна стойност без ДДС
100000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 1000 лв., внесени под форма на банкова гаранция или депозит по следната сметка на Възложителя: Корпоративна търговска банка АД, клон "Гр.Игнатиев", BIC: KORPBGS, IBAN: BG34KORP92203121243601. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: „Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Изработка по поръчка и доставка на музикални инструменти за нуждите на Софийска опера и балет“. Ако Участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Директора на Софийска опера и балет или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в настоящето Обявление като краен срок за подаване на офертите. Когато Участникът е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете (съдружниците) в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник:(1) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; (2) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: (1) отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; (2) класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; (3) при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите за участие, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността му. Представя се при сключване на договора за възлагане на обществената поръчка, под формата на парична сума или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1.Аванс, в размер на 80% от общата цена на договора, платим до 10 календарни дни от подписване на договора и след представяне на оригинална данъчна фактура. 2. Окончателно плащане в размер на 20% от цената на договора, платимо в срок до 10 календарни дни от представяне на следните документи: - двустранно подписан Констативен протокол от представители на двете страни за извършената доставка, - оригинална фактура за дължимата сума.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица

ІІІ.1.4) Други особени условия

1) В случай, че участникът участва като Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в Обединението следва да са сключили споразумение (или еквивалентен документ). Споразумението, респективно – съответния документ за създаване на Обединението за участие в настоящата процедура, следва да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие и в текста му задължително да се съдържа посочване на: (1) представляващият Обединението; (2) Възложителя и (3) процедурата, за участие в която се обединяват. Споразумението (съответния документ за създаване на Обединението) трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: 1. всички членове на Обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора. 2. всички членове на Обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. 3. е направено разпределение на дейностите между отделните членове на Обединението, с ясно и конкретно посочване на обекта/ите и/или дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение на обществената поръчка. Участниците в Обединението трябва да определят едно лице, което да го представлява в процедурата и за целите на обществената поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За участие в процедурата се изисква Участникът да представи следните документи: 1. ПЛИК № 1 „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР“: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника; 2. Оферта; 3. Административни сведения; 4. Декларация, че участника е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката; 5. Декларация, че участника ще спазва всички условия необходими за изпълнение на поръчката; 6.Копие от документ за регистрация или Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от ЗТР - когато участника е регистриран в България търговец. Чуждестр. юрид. лица или обед. на чужд. юрид. лица предст. съотв. документ за регистрация. или еквив., издаден от съдебен или админ. орган в държавата, в която са установени, в офиц. превод. Физ. лица, участници в процедурата или вкл. в състава на обед., представят копие от док. за самоличност. Ако тези физ. лица са чуждестр. граждани, документът се представя и в официален превод; 7. Когато участнникът е Обединение, което не е юрид. лице, представя споразумение или друг еквивалентен документ за създаване на Обединение за участие в общ. поръчка - представен в оригинал или нотариално заверено копие и в него задълж. трябва да е посочен представляващия Обединението; 8.Доказателства за икономическо и финансово състояние, съобр. Раздел III.2.2.; 9.Доказателства за технически възможности и квалификация, съобр. Раздел III.2.2; 10.Декларации по чл.47, ал.1, т.1 / без т. "е"/, ал.2, т.2, т.2а и т.5, ал.5, т.1, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.3 и т.4 и ал.5, т.2 от ЗОП; 11.Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП; 12. Декларация за съгласие за участие като подизпълн.; 13. Документ за внесена гаранция за участие (в оригинал), 14.Документ за закупена документация за участие (копиe); 15. Декларация от членовете на обединението - ако е приложима; 16. Изрично, нотариално заверено пълномощно на лицето, упълном. да представлява участника в настоящата процедура (в случай на упълномощаване); 17. Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 2. ПЛИК №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” - Техническото предложение, изготвено по образец, с включено предложение за: 2.1. Марка, модел, производител, подробно описание на реалните технически параметри на предлаганите музикални инструменти; 2.2. Срок за изпълнение на поръчката, в календарни месеци – цяло число (max. 12 календарни месеца). 2.3. Гаранционен срок, в календарни месеци – цяло число (min. 12 календарни месеца); 2.4. Техническа информация, каталози, брошури и други информационни материали от производителите, представящи в детайли предложените в офертата на Участника инструменти, които позволяват на Възложителят да се запознае достатъчно ясно и подробно с предлаганите в офертата на Участника музикални инструменти и технологията на тяхната изработка. ПЛИК №3 „Предлагана цена“ - ценово предложение за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копия на следните съставни части на годишния финансов отчет на Участника: отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) – за юридическите лица и едноличните търговци и/или декларация, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенцията по вписванията и са публично достъпни. !!! В случай, че участникът е чуждестранно лице и съобразно законодателството на държавата, в която е установен, не е регламентирано съставянето на отчет за приходите и разходите, тогава същия представя еквивалентен документ, съставен съобразно законодателството на страната, в която е установен. При липса на предвидена правна регламентация и несъставяне на еквивалент, участникът представя декларация за верността на посочените от него обстоятелства. Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му, в което число за допустим документ се приема и годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), заверени от участника с „вярно с оригинала” и подписани от него на всяка страница. 2. Информация за общия оборот от дейността на участника и оборота му от доставки на акустични музикални инструменти „майсторски клас“ и/или музикални инструменти с над 50% ръчна изработка, в което число и оборот от доставка на акустични музикални инструменти, изработени по предварителна поръчка, доставени и приети от Възложителя, реализиран през последните 3 (три) години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Документите по т.1 и т.2. се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от посочените подизпълнител.
Минимални изисквания: Участникът следва да има: 1. Реализиран общ оборот за последните три приключили финансови години (2011 г., 2012г. и 2013г.) не по-малко от 300 000 лв. (триста хиляди лева), без вкл. ДДС (в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или започнал дейността си). 2. Оборот от доставки на акустични музикални инструменти „майсторски клас“ и/или музикални инструменти с над 50% ръчна изработка, общо за предходните 3 (три) финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в размер на не по-малко от 250 000 лв. (двеста и петдесет хиляди лева), без вкл. ДДС (в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си), от който не по-малко от 200 000 лв. (двеста хиляди лева ), без вкл. ДДС, следва да е реализиран от доставка на акустични музикални инструменти, изработени по предварителна поръчка, доставени и приети от Възложителя. При участие на Обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат към Обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него. !!! Определянето на съответен партньор в Обединението за поемащ задължението за доказване на съответствие с определен/и критерий/ии за подбор трябва ясно и недвусмислено да е разписано в Споразумението (договора) за създаване на Обединението. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията се отнасят за подизпълнителя/ите, съобразно съобразно вида и дела на тяхното участие в изпълнението на конкретните дейности от обекта на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък с основните договори за доставки на акустични музикални инструменти „майсторски клас“ и/или музикални инструменти с над 50% ръчна изработка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано до датата на подаване на офертата. 2. Препоръки за добро изпълнение на договорите по т.1. от предишни Възложители. !!! Към всеки, посочен в списъка договор следва да има приложена референция/препоръка за добро изпълнение, съдържаща всички задължителни реквизити като: стойност, дата и място на изпълнението, получател и качество на изпълнението на възложените дейности - дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 3. Референтно писмо, удостоверение или друг еквивалентен документ, от предишен Възложител, с което се удостоверява, че Участникът е изпълнил договор за доставка на акустичен/ни музикален/ни инструмент/и, изработен/и по негова (на Възложителя) предварителна поръчка. 4. Копие от Сертификат за внедрена от участника система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент, с предметен обхват, аналогичен на предмета на поръчката. 5. Официално писмо или друг еквивалентен документ, издаден от производителя на предлаганите инструменти, удостоверяващо, че Участника е оторизиран за продажба и сервиз на съответно предлаганите в офертата му музикални инструменти.
Минимални изисквания: За доказване наличие на изискумата правоспособност, технически възможности и квалификация за изпълнение на поръчката, Участникът трябва да покаже в офертата си съответствие със следните минимални условия: 1. През предходните 3 (три) години, считано до датата на подаване на офертата има успешно изпълнени минимум 3 (три) договора за доставки на акустични музикални инструменти „майсторски клас“ и/или музикални инструменти с над 50% ръчна изработка. 2. През предходните 3 (три) години, считано до датата на подаване на офертата има успешно изпълнени - доставени и приети от Възложителя минимум 2 (два) договора за доставка на акустични музикални инструменти, изработени по предварителна поръчка. 3. Участникът трябва да прилага внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент, с предметен обхват, аналогичен на предмета на поръчката. 4. Участникът трябва да e оторизиран за продажба и сервиз от производителя на съответно предлаганите в офертата му музикални инструменти. В случай, че участникът участва като Обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания за техническите възможности и квалификация на участниците важат за Обединението като цяло. !!! Определянето на съответен партньор в Обединението за поемащ задължението за доказване на съответствие с определен/и критерий/ии за подбор трябва ясно и недвусмислено да е разписано в Споразумението (договора) за създаване на Обединението. При участие чрез подизпълнители, минималните изисквания важат за тях, съобразно вида и дела им в изпълнение на дейностите от обекта на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 40
Показател: Гаранционен срок; тежест: 30
Показател: Предлагана цена; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.03.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересуваните лица могат да закупят документацията за участие в деловодството на Софийска опера и балет, на адрес: гр. София, бул. „Дондуков” №30, всеки работен ден между 8:30ч. и 16:30ч., срещу заплащане в касата на Възложителя на цена в размер на 10 лв. (десет лева) за всеки отделен комплект или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка BG34KORP92203121243601, BIC KORPBGS, Банка „Корпоративна търговска банка“ АД, клон „Граф Игнатиев“, най-късно до часа и датата, посочени в настоящото обявление за обществената поръчка. При поискване от заинтересовано лице, Възложителят ще изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.03.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.03.2014 г.  Час: 11:00
Място

Административната сграда на Софийска опера и балет - гр. София, бул. „Дондуков“ №30

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Предвид обстоятелството, че от датата на публикуване на настоящото обявление, което е изпратено по електронен път за обявяване в РОП, на всички заинтересовани лица се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, на основание 64, ал. 3 от ЗОП, сроковете са намалени под установените в чл.64, ал.1 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съобразно чл.120 от ЗОП, на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедурата, пред Комисия за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Срокът за обжалване е 10 дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съобразно регламентацията в чл.20, ал. 5 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ