Версия за печат

00728-2014-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Народно събрание на Република България, пл. "Народно събрание" № 2, За: Росица Долдурова, Димитринка Рускова, Република България 1169, София, Тел.: 02 9393095; 02 9392171, E-mail: dus@parliament.bg, Факс: 02 9809677

Място/места за контакт: дирекция "Управление на собствеността"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.parliament.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Народно събрание на Република България, пл."Княз Александър I" № 1, За: Росица Долдурова, Димитринка Рускова, Република България 1169, София, Тел.: 02 9393095; 02 9392171, E-mail: dus@parliament.bg, Факс: 02 9809677

Място/места за контакт: дирекция "Управление на собствеността"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.parliament.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Народно събрание на Република България, пл."Княз Александър I" № 1, За: Гергана Ковачка, Република България 1169, София, Тел.: 02 9392450; 02 9393069, E-mail: gkovachka@parliament.bg

Място/места за контакт: дирекция "Парламентарен бюджет и финанси"

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Народно събрание на Република България, пл. "Народно събрание" № 2, За: Станка Арсова, Република България 1169, София, Тел.: 02 9392371, Факс: 02 9813131

Място/места за контакт: отдел "Обща канцелария"

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: законодателна дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодична доставка на хигиенни материали

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Сградите на Народното събрание в София, пл. „Народно събрание“ № 2 и пл. „Княз Александър І” № 1 и сградата на Лечебно-възстановителна база на Народното събрание - Велинград, бул. „Вела Пеева” № 35
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Периодична доставка на хигиенни материали - хартиени изделия за хигиенни нужди, помощни материали за хигиенни нужди и почистващи, перилни и дезинфектиращи препарати - общо 98 артикула

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33760000, 39224000, 39831000

Описание:

Тоалетна хартия, носни кърпички, хартиени кърпи за изтриване на ръце и салфетки за маса
Метли и четки и различни видове други изделия
Перилни и почистващи препарати

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Периодична доставка на 6 вида хартиени изделия за хигиенни материали, 40 вида помощни материали за хигиенни нужди и 52 вида почистващи, перилни и дезинфектиращи препарати за хигиенни нужди. Количествата са посочени в документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
138380 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в откритата процедура е парична сума или банкова гаранция в размер по обособените позиции, както следва: 1.1. 600 (шестстотин) лева – за обособена позиция № 1 „Доставка на хартиени изделия за хигиенни нужди”; 1.2. 290 (двеста и деветдесет) лева – за обособена позиция № 2 „Доставка на помощни материали за хигиенни нужди”; 1.3. 480 (четиристотин и осемдесет) лева – за обособена позиция № 3 „Доставка на почистващи, перилни и дезинфектиращи препарати за хигиенни нужди”. Участникът представя гаранция за обособената/ите позиция/и, за която/които участва. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. При избор на форма - парична сума, същата се внася в сметка на Народното събрание в БНБ – ЦУ, IBAN: BG49 BNBG 9661 3300 1707 01, BIC: BNBGBGSD. При избор на форма - банкова гаранция, участникът следва да се съобрази със следните условия. Банковата гаранция за участие в откритата процедура се издава в полза на възложителя и е неотменяема и безусловна. Влиза в сила от 31.03.2014 г. (крайният срок за получаване на оферти) и има срок на валидност, равен на този на подадената оферта, удължен с 15 (петнадесет) дни. Банковата гаранция съдържа изчерпателно изброяване на случаите по чл. 61 от Закона за обществените поръчки. Банковата гаранция става изискуема при писмено уведомяване на банката-издател на гаранцията от страна на възложителя, че е налице някой от предвидените в чл. 61, ал. 2 ЗОП случаи. 2. Гаранцията за изпълнение за всеки договор е парична сума или банкова гаранция в размер на 3 (три) % от стойността му без ДДС. Определеният изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение. 2.1. В случай, че е парична сума, гаранцията се внася в сметка на Народното събрание в БНБ – ЦУ, IBAN: BG49 BNBG 9661 3300 1707 01, BIC: BNBGBGSD. Възложителят задържа гаранцията при условията, посочени в проекта на договор. 2.2. Банковата гаранция за изпълнение се издава в полза на възложителя и е неотменяема, безусловна и изискуема при първо поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задълженията си и/или ги е изпълнил неточно. Срокът й на валидност е равен на срока на договора, удължен с два месеца. Текстът й задължително се съгласува с възложителя. Възложителят има право да пристъпи към упражняване правата по нея при условията, посочени в проекта на договор.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетно финансиране.Плащането се извършва на части, в лева, по банков път, след получаване на всяка месечна доставка на възложителя, в срок от 5 (пет) работни дни от подписването на приемателно-предавателен протокол за нея и представена фактура. Авансови плащания не се допускат.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР) – когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато участникът е физическо лице – копие от документа за самоличност; Оригинал или нотариално заверено копие от удостоверение за актуално състояние по регистрацията на участника - когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, издадено не по-рано от 3 месеца преди крайния срок за получаване на оферти, а за чуждестранните юридически лица - еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени; Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, същият представя оригинал или нотариално заверено копие от договор за създаване и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия обединението (ако представляващият не е посочен в договора); Копие от регистрация по ЕИК по БУЛСТАТ (когато е приложимо); Копие от регистрацията по ЗДДС (ако има такава); Справка - административни сведения за участника; Декларация(и) за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, от буква "а" до буква "д", т. 2 и т. 3, ал. 2, т.1, 2 и 3 и ал. 5 ЗОП; Документ за гаранция за участие – оригинал на банкова гаранция или копие от документ за внесена парична сума; Копие от документ за закупена от възложителя документация; Данни за подизпълнители (ако се ползват такива), в т.ч. вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие, както и писменото съгласие на подизпълнителя или декларация, подписана от лицето (лицата), представляващо(и) участника, че е изискано предварителното съгласие за участие на подизпълнителя; Декларация, подписана от лицето (лицата), представляващо(и) участника, че участникът приема условията на проекта на договор, приложен към документацията за участие; Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Справка-декларация за оборота от хигиенни материали, предмет на поръчката за последните три години (посочва се по години), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, подписана от лицето, представляващо участника (за доказване изпълнението на минималното изискване за икономическото и финансовото състояние).
Минимални изисквания: Годишен оборот от хигиенни материали, предмет на поръчката за 2013 г. в размер, както следва: 1.Минимум 80 000 (осемдесет хиляди) лева – за участие в обособена позиция № 1 „Доставка на хартиени изделия за хигиенни нужди” 2. Минимум 40 000 (четиридесет хиляди) лева – за участие в обособена позиция № 2 „Доставка на помощни материали за хигиенни нужди” 3. Минимум 63 000 (шестдесет и три хиляди) лева – за участие в обособена позиция № 3 „Доставка на почистващи, перилни и дезинфектиращи препарати за хигиенни нужди”
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, че участникът ще осигурява за своя сметка транспорта по доставката и разполага с необходимите за това транспортни средства (свободен текст). 2. Списък на основните договори за подобни доставки, изпълнени през последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. 3. Участниците по обособена позиция № 1 „Доставка на хартиени изделия за хигиенни нужди” представят и: Мостри по всички 6 позиции от Списъка–спецификация на хигиенните материали, включени в обособена позиция № 1 „Доставка на хартиени изделия за хигиенни нужди”. Мострите се представят за доказване на техническите параметри на артикулите от Списъка–спецификация.
Минимални изисквания: Няма изисквания
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.03.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6.33 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в откритата процедура, с цена 6.33 лв. без ДДС, се получава всеки работен ден до 24.03.2014 г. от 9:00 до 16:00 ч. след заплащането й на Народното събрание, София, пл. "Княз Александър I" № 1, ет. 4, ст. 405а, тел: 02 9392450; 02 9393069

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
31.03.2014 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 31.03.2014 г.  Час: 15:00
Място

София, пл. "Княз Александър I" № 1, сградата на Народното събрание, етаж първи, зала № 142.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на хартиени изделия за хигиенни нужди
1) Кратко описание

Доставка на хартиени изделия за хигиенни нужди

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33760000

Описание:

Тоалетна хартия, носни кърпички, хартиени кърпи за изтриване на ръце и салфетки за маса

3) Количество или обем

6 артикула

Прогнозна стойност, без ДДС
60580 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на помощни материали за хигиенни нужди
1) Кратко описание

Доставка на помощни материали за хигиенни нужди

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39224000

Описание:

Метли и четки и различни видове други изделия

3) Количество или обем

40 артикули

Прогнозна стойност, без ДДС
29270 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на почистващи, перилни и дезинфектиращи препарати за хигиенни нужди
1) Кратко описание

Доставка на почистващи, перилни и дезинфектиращи препарати за хигиенни нужди

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39831000

Описание:

Перилни и почистващи препарати

3) Количество или обем

52 артикули

Прогнозна стойност, без ДДС
48530 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12