00016-2014-0002
Технически редакции | ||
![]() |
||
24.02.2014 11:32 ч. : | 24/02/2014 11:05 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
24.02.2014 11:32 ч. : | 24/02/2014 11:05 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Априлци: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Априлци, ул."Васил Левски" №109, За: Станислава Нанкова - Директор на дирекция "УТОСЕ" и Марко Пенов - Гл.експерт "Общинска собственост", Република България 5641, Априлци, Тел.: 06958 2222, E-mail: apriltsi1976@abv.bg, Факс: 06958 2285
Място/места за контакт: Община АприлциИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina-apriltsi.com.
Адрес на профила на купувача: http://obshtina-apriltsi.com/currentNews-107-izbor_na_izpylnitel_z.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„ Избор на изпълнител за изработка, доставка и монтаж на информационни табла и пътепоказатели за туристическите места и маршрути в община Априлци, обособяване на места за отдих и почивка"
Възлагане на обществена поръчка
Поставяне на информационни табла – табели и билбордове на четирите входа на община Априлци, центровете на кварталите на града и селата, до вековно дърво, на пътни разклони. Предвижда се и доставката и монтажа на пейки и кошчета за смет в непосредствена близост до монтираните табла. Предвидените дейности включват изработка, доставка и монтаж на 8 бр. билборда със соларно осветление, 7 бр. информационни табели, на които ще бъдат указани селата и кварталите на града в общината и намиращите се в тях атракции, и забележителности, както и разстоянието до тях от съответното място, като ще се популяризира и финансовата подкрепа на ЕЗФРСР. Към дейностите се включват и печат, доставка и монтаж на винилови платна за билборд и за информационните табели. Предвижда се доставка и монтаж на 19 бр. паркови пейки за вграждане в бетонова основа, устойчиви на вандализъм; 4 бр. подвижни паркови пейки; 22 бр. метални кошчета за смет за вграждане в бетонова основа. Изпълнението на доставката и монтажа трябва да бъде съобразено с цялата, свързана с изпълнението на конкретните видове дейности, законова и подзаконова база, технически правила и норми и приложими стандарти. Доставените стоки трябва да отговарят на документи за внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен. Дейностите следва да бъдат извършени въз основа на одобрени инвестиционни проекти.
45233290, 35261000, 43325000, 39224340
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
БИЛБОРДОВЕ:Доставка и монтаж на двустранен билборд със соларно осветление - размер 3000 х 4000 мм бр.2; Доставка и монтаж на едностранен билборд със соларно осветление - размер 2000 х 3000 мм бр.5; Доставка и монтаж на двустранен билборд със соларно осветление - размер 2000 х 3000 мм бр.1; Доставка и монтаж на информационна табела - размер 1000 х 2000 мм бр.5; Доставка и монтаж на стенна информационна табела с осветление - размер 1500 х 4000 мм бр.1; Доставка и монтаж на информационна табела със светещи букви - размер 1600 х 800 мм бр.1 ПЕЧАТ, ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ВИНИЛ: Печат, доставка и монтаж на винилово платно за билборд - размер 3000 х 4000 мм бр.4; Печат, доставка и монтаж на винилово платно за билборд - размер 2000 х 3000 мм бр.7; Печат, доставка и монтаж на винилово платно за информационна табела - размер 1500 х 4000 мм бр.1 ПАРКОВО ОБОРУДВАНЕ Доставка и монтаж на паркова пейка с подлакътници за вграждане в бетонова основа 2000 мм бр.19; Подвижна паркова пейка без подлакътници 2000 мм бр.4; Доставка и монтаж на метални кошчета за смет за вграждане в бетонова основа бр.22
НЕ
90
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участникът в процедурата следва да представи гаранция за участие на стойност 752 (седемстотин петдесет и два лева) в една от следните, избрана от него форми: - Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: „Обединена българска банка” АД, клон Априлци, IBAN: BG59UBBS 80 02 33 00 28 47 10, BIC: UBBSBGSF - Банкова гаранция в полза на Възложителя. Представената банкова гаранция трябва да бъде в съответствие с условията по приложения в документацията образец на „Банкова гаранция за участие” (Образец № 8). Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Валидността на гаранцията за участие трябва да бъде не по-малка от срока на валидност на офертите. Възложителят освобождава гаранцията за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли у него, на: - отстранените участници - в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител; - класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка; - останалите участници - в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител; В случай на прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка, Възложителят освобождава гаранциите за участие на всички участници в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка: - оттегли офертата си след изтичане на срока за подаване на офертите; - обжалва решението на Възложителя за определяне на Изпълнител – до решаване на спора; - е определен за Изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка; При подписване на договора за възлагане на обществена поръчка, Участникът в процедурата следва да внесе гаранция за изпълнение в размер на 3% от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева, в една от следните, избрана от него форми: - Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за изпълнение - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: „Обединена българска банка” АД, клон Априлци, IBAN: BG59UBBS 80 02 33 00 28 47 10, BIC: UBBSBGSF - Банкова гаранция в полза на Възложителя. Банковата гаранция трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на „Банкова гаранция за изпълнение” (Образец № 11). Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника.
Финансирането се осъществява по сключен с ДФ "Земеделие" договор с 11/313/00156 от 02.10.2013 г. за безвъзмездна финансова помощ по мярка 313 ”Насърчаване на туристическите дейности” от Програма за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони / ЕЗФРСР/.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Цената на документацията за участие се заплаща в брой на касата на Община Априлци или по банкова сметка на Възложителя: Банкова сметка (IBAN): BG84UBBS 80 02 84 41 10 48 10; Банков код (BIC): UBBSBGSF; Код за вид плащане: 44 70 00 Търговска Банка: "ОББ" АД - клон Априлци
Български
90
Сградата на Община Априлци
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Финансирането се осъществява по сключен с ДФ "Земеделие" договор с 11/313/00156 от 02.10.2013 г. за безвъзмездна финансова помощ по мярка 313 ”Насърчаване на туристическите дейности” от Програма за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони / ЕЗФРСР/.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Община Априлци, ул."Васил Левски" № 109, Република България 5641, Априлци, Тел.: 06958 2222, E-mail: apriltsi1976@abv.bg, Факс: 06958 2285
Интернет адрес/и:
24.02.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ