00159-2014-0006
Технически редакции | ||
21.02.2014 16:08 ч. : | 21/02/2014 16:00 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.02.2014 16:08 ч. : | 21/02/2014 16:00 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Добрич: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Добричка, ул "Независимост" №20, За: Даниела Тодорова, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 601311, E-mail: obshtina@dobrichka.bg, Факс: 058 600806
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dobrichka.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Избор на изпълнител за доставка и монтаж на спортни съоръжения
Възлагане на обществена поръчка
Целта на поръчката е, в съответствие с приложимите законови разпоредби, да се избере изпълнител, който да изпълни доставката и монтажа на спортните съоръжения за спортната площадка в с.Стожер по проект „Чрез спорт по – здрави и енергични в община Добричка”, съгласно българската и европейска законова рамка и с необходимото качество, коректност и бързина. Процедурата има за цел да обезпечи прозрачност и законосъобразност на разходването на средства, предоставени от Европейския земеделски фонд. Конкретните дейности при изпълнението на настоящата поръчка включват: Доставка и монтаж на спортни съоръжения за упражняване на три вида спорт (волейбол, баскетбол и тенис на корт) за спортна площадка в с.Стожер, община Добричка
45236119
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
1.Доставка и монтаж на баскетболни кошове H=3,05 м: прахово боядисана стоманена конструкция – цвят бял; табло от водозащитен дървесен материал с размери 1,80 х 10,05 м; еластичен ринг и мрежа 8 мм; 2.Доставка и монтаж на комплект мрежа и стойка за тенис на корт: демонтеруеми метални стойки с механизъм за обтягане на мрежата; стойки за игра по двойки; полипропиленова мрежа колани и въже за обтягане; анкерни ботуши за замонолитване в основата; 3.Доставка и монтаж на комплект мрежа за волейбол: подвижни алуминиеви стойки с анкерни ботуши /алуминий/; полипропиленова мрежа с метално въже за обтягане; антени.
НЕ
2
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: 1. Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер на 57,44 лв. (петдесет и седем лева и 0,44 лв.). 2. Гаранция за участие се превежда от участника по банкова сметка на община Добричка: IBAN – BG 87 SOMB 9130 3310 0200 01, BIC код SOMBBGSF, при Общинска Банка АД, клон Добрич или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл. 61 от ЗОП. 3. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. 4. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 5. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 6. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без включен ДДС. 7. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка Община Добричка, IBAN – BG 87 SOMB 9130 3310 0200 01, BIC код SOMBBGSF, при Общинска Банка АД, клон Добрич или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на възложителя със срок на валидност – до 30 календарни дни след изтичане срока на договора (след изчерпване предмета на поръчката и подписване на съответните приемателни протоколи). 8. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 9. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 10. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка - възложителят има право да усвои изцяло или част от гаранцията за изпълнение на договора при доказано неточно изпълнение на задължения по договора от страна на изпълнителя, възложителят има право да усвои такава част от гаранцията, която покрива отговорността на изпълнителя за неизпълнението, включително размера на начислените неустойки, ако изпълнителя е надвишил срока за изпълнение; при едностранно прекратяване на договора от възложителя поради доказано виновно неизпълнение на задължения на изпълнителя по договора, сумата от гаранцията за изпълнение се усвоява изцяло като обезщетение за прекратяването му. 11. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 12. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.
Предлаганата от участника цена трябва да е съобразена с финансовия ресурс, който възложителят може да осигури за изпълнение на поръчката и който е посочен в обявлението за обществена поръчка като максималната цена на проекта е 5 744,17 лв. (пет хиляди седемстотин четиридесет и четири лева и 0,17 лв.) без ДДС, Участниците задължително изработват предложенията си при съобразяване с максималната стойност на осигурения от възложителя бюджет като цяло. Ценовото предложение задължително включва пълния обем дейности по техническата спецификация, като при формиране на общата цена, не трябва да надхвърля максимално предвидения финансов ресурс. Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева в срок до 15 (петнадесет) дни след подписване на приемо – предавателен протокол и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
1.Участник в процедурата за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и предварително обявените от възложителя. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от възложителя условия. Участниците в откритата процедура са длъжни да спазват изискуемите срокове и условия, посочени в обявлението, техническите спецификации и документацията на откритата процедура за обществената поръчка. 2. Участниците представят задължително оферта в оригинал за участие в настоящата процедура, като при изготвяне на офертата всички документи се сканират последователно в общ файл в PDF формат и се представят на електронен носител, който се поставя в съответния плик. 3. Участникът следва да представи оферта с приложени документи в обхвата, посочен в чл. 56, ал. 1 от ЗОП и съгласно условията на възложителя за участие в настоящата процедура. 4. Участниците задължително подават една оферта за целия предмет на обществената поръчка. Не се допуска частично или непълно офериране и констатирането на подобни непълноти води до отстраняване на участника. 5. Участие на обединение / консорциум 5.1. Участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка могат да вземат на равни начала всички български и чуждестранни физически и юридически лица, както и техните обединения, притежаващи капацитет, необходим за успешна реализация на обекта на настоящата обществена поръчка. 5.2. Тези условия са валидни за всички физически и юридически лица, компании и дружества, учредени по и управлявани съгласно нормативни актове от гражданското, търговското или публичното право на държавата, в която са установени участниците. 5.3. Условията, изброени в т. 5.1. и 5.2. включително, се отнасят и за всички съдружници в консорциум, ако участникът е такъв. 5.4. Ако участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице с ЕИК в Агенцията по вписванията, преди подаването на офертата за настоящата обществена поръчка, тогава неговите членове задължително сключват споразумение с нотариална заверка на подпис и съдържание помежду си за целите на настоящата обществена поръчка. Като минимум, споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, гарантиращи следното: • че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора. • да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума. • участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. • че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора • не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата. 5.5. В споразумението, членовете на обединението трябва да определят едно физическо лице, което официално да представлява обединението за целите на настоящата обществена поръчка. След подаването на офертата не се допускат никакви промени в състава му. 5.6. Споразумението за създаването на обединение задължително се прилага към офертата на участника. 5.7. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 3. декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с услугите, предмет на поръчката.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документация за участие в процедурата може да бъде закупена на хартиен носител всеки работен ден от 8:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 17:00 часа в срок до 7 (седем) дни преди изтичане на срока за подаване на офертите. Стойността на настоящата документация на хартиен носител е в размер 10.00 лв. (десет лева) с включен ДДС, като сумата се заплаща в посочения в обявлението срок на касата на община Добричка, находяща се в гр. Добрич, ул.”Независимост” № 20 срещу редовно издаден платежен документ или се превежда по банкова сметка Община Добричка – Общинска Банка, клон Добрич; BIC: SOMBBGSF; IBAN: 22 SOMB 9130 8410 0201 44 като в платежното нареждане се посочва номера на решението на поръчката и код на плащане 447000 други неданъчни приходи. Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се получава на хартиен носител в община Добричка. Заинтересованите лица имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. Това може да стане в сградата на община Добричка от 8:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 17:00 часа, всеки работен ден. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена на хартиен носител в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Пълен достъп до настоящата документацията е предоставен и на официалната интернет страница на община Добричка – http://www.dobrichka.bg
Български
180
град Добрич, ул."Независимост"20, Община Добричка, зала 108
Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени с пълномощно с нотариална заверка на подписа представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка се провежда в изпълнение на Договор № 38/3/3210150 от 03.07.2013 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 4.1 “Прилагане на стратегии за местно развитие” от Програма за развитие на селските райони (ПРСР) 2007-2013 година, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, сключен между Държавен фонд „Земеделие”, МИГ Добричка и община Добричка за извършване на дейност „Избор на изпълнител за доставка и монтаж на спортни съоръжения”.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
21.02.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ