Версия за печат

00159-2014-0006

BG-Добрич: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Добричка, ул "Независимост" №20, За: Даниела Тодорова, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 601311, E-mail: obshtina@dobrichka.bg, Факс: 058 600806

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dobrichka.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за доставка и монтаж на спортни съоръжения

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: село Стожер, Община Добричка
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Целта на поръчката е, в съответствие с приложимите законови разпоредби, да се избере изпълнител, който да изпълни доставката и монтажа на спортните съоръжения за спортната площадка в с.Стожер по проект „Чрез спорт по – здрави и енергични в община Добричка”, съгласно българската и европейска законова рамка и с необходимото качество, коректност и бързина. Процедурата има за цел да обезпечи прозрачност и законосъобразност на разходването на средства, предоставени от Европейския земеделски фонд. Конкретните дейности при изпълнението на настоящата поръчка включват: Доставка и монтаж на спортни съоръжения за упражняване на три вида спорт (волейбол, баскетбол и тенис на корт) за спортна площадка в с.Стожер, община Добричка

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45236119

Описание:

Работи по ремонт на спортни площадки

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1.Доставка и монтаж на баскетболни кошове H=3,05 м: прахово боядисана стоманена конструкция – цвят бял; табло от водозащитен дървесен материал с размери 1,80 х 10,05 м; еластичен ринг и мрежа 8 мм; 2.Доставка и монтаж на комплект мрежа и стойка за тенис на корт: демонтеруеми метални стойки с механизъм за обтягане на мрежата; стойки за игра по двойки; полипропиленова мрежа колани и въже за обтягане; анкерни ботуши за замонолитване в основата; 3.Доставка и монтаж на комплект мрежа за волейбол: подвижни алуминиеви стойки с анкерни ботуши /алуминий/; полипропиленова мрежа с метално въже за обтягане; антени.

Прогнозна стойност без ДДС
5744 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: 1. Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер на 57,44 лв. (петдесет и седем лева и 0,44 лв.). 2. Гаранция за участие се превежда от участника по банкова сметка на община Добричка: IBAN – BG 87 SOMB 9130 3310 0200 01, BIC код SOMBBGSF, при Общинска Банка АД, клон Добрич или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл. 61 от ЗОП. 3. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. 4. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 5. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 6. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без включен ДДС. 7. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка Община Добричка, IBAN – BG 87 SOMB 9130 3310 0200 01, BIC код SOMBBGSF, при Общинска Банка АД, клон Добрич или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на възложителя със срок на валидност – до 30 календарни дни след изтичане срока на договора (след изчерпване предмета на поръчката и подписване на съответните приемателни протоколи). 8. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 9. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 10. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка - възложителят има право да усвои изцяло или част от гаранцията за изпълнение на договора при доказано неточно изпълнение на задължения по договора от страна на изпълнителя, възложителят има право да усвои такава част от гаранцията, която покрива отговорността на изпълнителя за неизпълнението, включително размера на начислените неустойки, ако изпълнителя е надвишил срока за изпълнение; при едностранно прекратяване на договора от възложителя поради доказано виновно неизпълнение на задължения на изпълнителя по договора, сумата от гаранцията за изпълнение се усвоява изцяло като обезщетение за прекратяването му. 11. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 12. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Предлаганата от участника цена трябва да е съобразена с финансовия ресурс, който възложителят може да осигури за изпълнение на поръчката и който е посочен в обявлението за обществена поръчка като максималната цена на проекта е 5 744,17 лв. (пет хиляди седемстотин четиридесет и четири лева и 0,17 лв.) без ДДС, Участниците задължително изработват предложенията си при съобразяване с максималната стойност на осигурения от възложителя бюджет като цяло. Ценовото предложение задължително включва пълния обем дейности по техническата спецификация, като при формиране на общата цена, не трябва да надхвърля максимално предвидения финансов ресурс. Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева в срок до 15 (петнадесет) дни след подписване на приемо – предавателен протокол и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

1.Участник в процедурата за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и предварително обявените от възложителя. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от възложителя условия. Участниците в откритата процедура са длъжни да спазват изискуемите срокове и условия, посочени в обявлението, техническите спецификации и документацията на откритата процедура за обществената поръчка. 2. Участниците представят задължително оферта в оригинал за участие в настоящата процедура, като при изготвяне на офертата всички документи се сканират последователно в общ файл в PDF формат и се представят на електронен носител, който се поставя в съответния плик. 3. Участникът следва да представи оферта с приложени документи в обхвата, посочен в чл. 56, ал. 1 от ЗОП и съгласно условията на възложителя за участие в настоящата процедура. 4. Участниците задължително подават една оферта за целия предмет на обществената поръчка. Не се допуска частично или непълно офериране и констатирането на подобни непълноти води до отстраняване на участника. 5. Участие на обединение / консорциум 5.1. Участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка могат да вземат на равни начала всички български и чуждестранни физически и юридически лица, както и техните обединения, притежаващи капацитет, необходим за успешна реализация на обекта на настоящата обществена поръчка. 5.2. Тези условия са валидни за всички физически и юридически лица, компании и дружества, учредени по и управлявани съгласно нормативни актове от гражданското, търговското или публичното право на държавата, в която са установени участниците. 5.3. Условията, изброени в т. 5.1. и 5.2. включително, се отнасят и за всички съдружници в консорциум, ако участникът е такъв. 5.4. Ако участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице с ЕИК в Агенцията по вписванията, преди подаването на офертата за настоящата обществена поръчка, тогава неговите членове задължително сключват споразумение с нотариална заверка на подпис и съдържание помежду си за целите на настоящата обществена поръчка. Като минимум, споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, гарантиращи следното: • че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора. • да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума. • участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. • че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора • не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата. 5.5. В споразумението, членовете на обединението трябва да определят едно физическо лице, което официално да представлява обединението за целите на настоящата обществена поръчка. След подаването на офертата не се допускат никакви промени в състава му. 5.6. Споразумението за създаването на обединение задължително се прилага към офертата на участника. 5.7. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 3. декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с услугите, предмет на поръчката.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва и възложителят ще отстрани всеки участник, който е: а/ осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: - престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; - подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; - за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; - престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; - престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; б/ обявен в несъстоятелност; в/ в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. г/ при които лицата по чл. 47 ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; д/ които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. е/ е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; ж/ който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; з/ има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. и/ има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 години; й/ който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки 1. Изискванията по буква „а”, „г“ и буква „й” по-горе се прилагат, както следва: 1.1 при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; 1.2 при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; 1.3при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; 1.4при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; 1.6при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон; 1.7при едноличен търговец - за физическото лице - търговец; 1.8във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват участника; 1.9в случаите по т.1.1-1.8- и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България. 2. За обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, т.2а, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП (б. „б”, „в”, „д”, „е”, „ж“, „з” и „и”), когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. 3. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по т. 6.1. и т. 6.2. по-горе се прилагат и за подизпълнителите.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът в процедурата следва да докаже наличието на възможности за осигуряване на изпълнение, съответстващо на нормативните изисквания по предмета на настоящата поръчка и да представи следните изискуеми документи: 1.Заверено копие на Отчет за приходите и разходите за последните 3 (три) счетоводно приключени години или декларация свободен текст, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията за ЮЛ и ЕТ, чуждестранните участници представят еквивалентни документи, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; 2.Справка - декларация за общия оборот и оборота от дейности, сходни с предмета на настоящата поръчка за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. За физическите лица: 1. Официални документи (в оригинал или заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три години (2011, 2012 и 2013г.)
Минимални изисквания: 1.Общият оборот през последните три години (2011, 2012 и 2013 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, да не е по – малко от 10 000 лева (десет хиляди лева) без ДДС, като за 2013 година участникът може да представи само справка за общия оборот, ако към момента на подаване на офертата не е изготвен годишен финансов отчет за 2013 г. * При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата трябва да отговаря на минимални изисквания за квалификация и технически възможности по чл. 51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка - всеки участник следва да представи данни, удостоверяващи наличието на необходимия капацитет за изпълнение на поръчката, както следва: 1.Списък на договорите за доставка и монтаж на спортни съоръжения, изпълнени през последните 3 години (2011, 2012 и 2013 г.) считани до крайният срок за представяне на офертите. Списъкът следва задължително да е придружен от препоръки за добро изпълнение за посочените договори; от които да е видно наличието на поставените по отношение на договорите изисквания, които да удостоверяват пълното завършване на обектите и съответно пълното изпълнение на договорите, да съдържат стойността, датата и мястото на договора, както и дали той е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания 2. Участникът да притежава документи, издадени от акредитирани институции, удостоверяващи съответствието с изискванията за безопасност на спортните съоръжения, предмет на настоящата поръчка. За доказване на това обстоятелство участниците трябва да представят валидни сертификати за съответствие, след проведени изпитвания съобразно изискванията на приложенията на БДС EN 1270:2006; БДС EN 1271:2006 и БДС EN 1510:2006. 3. Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент.
Минимални изисквания: Участникът трябва успешно да е изпълнил поне пет обекта с предмет, сходен с предмета на поръчката за периода 2011 до 2013 година включително. Под сходен предмет на поръчката са обекти в областта на доставка и монтаж на спортни съоръжения за спортни площадки – монтиране на спортните съоръжения за упражняване на спортовете баскетбол, волейбол и тенис; При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася общо за обединението. При наличие на подизпълнител, изискването се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие. 1.Участниците да са сертифицирани по стандарти ISO 9001:2008 или еквивалентни на тях или други валидни документи, които доказват внедрени мерки за управление на качеството – представя се заверено копие от валиден сертификат, като обхвата на сертификация на сертификата ISO 9001:2008 трябва да е аналогичен на обхвата на предмета на поръчката. 2. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.03.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие в процедурата може да бъде закупена на хартиен носител всеки работен ден от 8:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 17:00 часа в срок до 7 (седем) дни преди изтичане на срока за подаване на офертите. Стойността на настоящата документация на хартиен носител е в размер 10.00 лв. (десет лева) с включен ДДС, като сумата се заплаща в посочения в обявлението срок на касата на община Добричка, находяща се в гр. Добрич, ул.”Независимост” № 20 срещу редовно издаден платежен документ или се превежда по банкова сметка Община Добричка – Общинска Банка, клон Добрич; BIC: SOMBBGSF; IBAN: 22 SOMB 9130 8410 0201 44 като в платежното нареждане се посочва номера на решението на поръчката и код на плащане 447000 други неданъчни приходи. Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се получава на хартиен носител в община Добричка. Заинтересованите лица имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. Това може да стане в сградата на община Добричка от 8:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 17:00 часа, всеки работен ден. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена на хартиен носител в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Пълен достъп до настоящата документацията е предоставен и на официалната интернет страница на община Добричка – http://www.dobrichka.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.04.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.04.2014 г.  Час: 13:00
Място

град Добрич, ул."Независимост"20, Община Добричка, зала 108

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени с пълномощно с нотариална заверка на подписа представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка се провежда в изпълнение на Договор № 38/3/3210150 от 03.07.2013 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 4.1 “Прилагане на стратегии за местно развитие” от Програма за развитие на селските райони (ПРСР) 2007-2013 година, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, сключен между Държавен фонд „Земеделие”, МИГ Добричка и община Добричка за извършване на дейност „Избор на изпълнител за доставка и монтаж на спортни съоръжения”.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ