00044-2014-0008
Технически редакции | ||
![]() |
||
21.02.2014 12:12 ч. : | 21/02/2014 12:11 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
21.02.2014 12:12 ч. : | 21/02/2014 12:11 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Агенция "Пътна инфраструктура", бул. "Македония" № 3, За: инж. Елена Асенова / инж. Боряна Борисова, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173396, E-mail: е.asenova@api.bg, Факс: 02 9173398
Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и правно обслужване"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.api.government.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/otkriti-proceduri.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Агенция "Пътна инфраструктура", бул. "Македония" № 3, За: Завеждащ деловодство при АПИ., Република България 1606, София, Тел.: 02 9173246
Място/места за контакт: ДеловодствоМинистерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на РПМ.
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"Избор на изпълнител на строително - монтажни работи на обект: "Път ІІІ-1102 "Арчар - Извор - Димово - Острокапци - Кладоруб - Салаш" от км 45+000 до км 50+075,52".
Възлагане на обществена поръчка
"Избор на изпълнител на строително - монтажни работи на обект: "Път ІІІ-1102 "Арчар - Извор - Димово - Острокапци - Кладоруб - Салаш" от км 45+000 до км 50+075,52". Предмет на настоящата обществена поръчка е рехабилитация, реконструкция и ново строителство по участъци за обект: „Път ІІІ-1102 „Арчар–Извор–Димово–Острокапци–Кладоруб–Салаш" от км 45+000 до км 50+075,52", както следва: • Участък №1-от км 45+000 до км 46+165–рехабилитация: Възстановяване и подобряване на транспортно–експлоатационните качества и носимоспособността на настилката и пътното тяло с оглед осигуряване условия за безопасност на движението, комфорт на пътуващите и добро отводняване на пътя. • Участък №2-от км 46+165 до км 50+075,52–реконструкция и нов път: Изграждане на нов път с твърда настилка, съоръжения и принадлежности по съществуващото трасе на пътя. 1. Съществуващо положение: Път III–1102 "Арчар–Мали Дреновец-Извор–Димово–Острокапци–Кладоруб–Салаш" е много важна и единствена транспортна връзка в района. Намира се изцяло на територията на област Видин и общините Димово и Белоградчик. Започва от път II–11 "Видин–Добри Дол–Монтана", развива се на запад през гр. Димово и достига границата с Република Сърбия. Предмет на настоящата разработка е участъка от началото с. Салаш (км 45+000) до Границата с Република Сърбия (км 50+075.52). Участък №1-Намира се в регулацията на с. Салаш. Пътната настилка е асфалтова с много пукнатини, дупки и разрушения. Габаритът е, както следва: ленти за движение-2 х 3.00–3.50 м = 6.00–7.00 м; тротоари-2 х 2.00 м = 4.00 м; Конструкция на съществуващата настилка: плътен асфалтобетон-4 см; неплътен асфалтобетон-4 см; трошенокаменна настилка -20 см. В участъка при км 45+774 има мост с отвор L=7.20 м, с тесен габарит–4.60 м и при км 46+206–мост L=11.20 м с габарит 4.40 м. Участък №2-Няма изградена трайна настилка и съоръжения. Не е решено отводняването. За реализиране на проектния габарит са извършени необходимите отчуждения. Пътни кръстовища–няма. 2. Насоки на новото техническо решение: За Участък №1: Проектна скорост-Vпр.=40 км/час; Максимален надлъжен наклон-7 (по изкл. 9.93%); Минимален R на хоризонтални криви: в населено място-съгласно регулацията; открит път-R=120 м; Минимален R на вертикална крива: изпъкнала–600 м; вдлъбната–360 м; Габарит: ленти за движение–2х3.00–3.50 м; бетонови бордюри; тротоари–2х2.00 м; За Участък № 2: Проектна скорост-Vпр.=60км/час; Минимален R на хоризонтални криви–120 м; Максимален надлъжен наклон-6%; Габарит на пътя: ленти за движение–2х3.00 м; направляващи ивици от асфалтобетон–2х0.25 м; банкети–2х1.75 м; Минимален R на вертикална крива: изпъкнала–2000м; вдлъбната–1300м. 3. Усилване на съществуващата настилка: Полагат се усилващи и изравнителни пластове, както следва: Износващ пласт–тип „А”-4 см; Биндер-4 см; Изравнителни пластове биндер-3-10 см. 4. Ремонт на съществуващата настилка: Преди полагане на износващият и изравнителните пластове се предвижда предварителен ремонт на съществуващата настилка. 5. Ремонт на дупки, мрежовидни пукнатини и коловози, при които се осъществява: фрезоване; почистване (продухване); полагане на смес; валиране; заливане на фуги. 6. Ремонт на единични пукнатини в последователност: почистване (продухване); заливане с битумна емулсия на пукнатини до 5 мм; запълване с асфалтова паста на пукнатини по-големи от 5 мм. 7. Уширения на съществуващата настилка. 8. Нова настилка: Оразмеряване на пътната настилка за осов товар 10 т/ос Ен=200 МРа (максимален модул за категория на движение „средно”); 9. Малки съоръжения: Всички малки съоръжения, които са годни и имат необходимия габарит се рехабилитират. 10. Предвидени са за изграждане нови подпорни стени, както следва: на км 48+092.62 км 48+143.83–L= 50 м и на км 48+269.25км 48+323.83–L= 55 м. 11. Големи съоръжения: Ремонтно-възстановителни работи на Мост при км 45+774 и Мост при км 46+206. 12. Съществуващата стоманена предпазна ограда се демонтира и на нейно място се поставя нова. 13. Отводняване и други.
45233120
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Изпълнение на строително - монтажни работи, включващи земни, пътни и асфалтови работи, организация на движение, разваляне и възстановяване на големи съоръжения, почистване на малки съоръжения и други относно рехабилитация, реконструкция и ново строителство на приблизително 5 км третокласен път, съгласно приложените в документацията за участие Проектна документация, Обобщена количествена сметка (Приложение № 1.1.) и Техническа спецификация.
НЕ
180
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранцията за участие в общ. поръчка се представя от участника в процедурата, съгласно образеца-Прил. №14 и е в размер на 30 000,00 (тридесет хиляди) лева. Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Когато участникът е обединение, гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него, в съответствие с договора за обединение. 2. Гаранцията за изпълнение на договора за общ. поръчка се представя от участника, определен за Изпълнител на поръчката, при подписване на договора, съгласно образеца - Прил. №15 и е в размер на 3% от Общата цена на договора без ДДС, с вкл. непредвидени разходи. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 30 (тридесет) календарни дни след датата на изтичане на последния гаранционен срок по договора, съгласно Наредба №2 от 31.07.2003г. на МРРБ към ЗУТ за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. 3. Гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане е в размер до 10% (в зависимост от офертата на участника) от общата цена по договора за общ. поръчка с ДДС, без вкл. непредвидени разходи, по образеца-Прил. №18. Валидността на гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане следва да бъде 30 (тридесет) дни след „Датата на приключване” (означава датата на съставяне на Конст. акт обр.15 по Наредба № 3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на стр-то). Гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане се представя в 30 (тридесет) дневен срок от Деня на достъп (означава датата на съставяне и подписване на Протокол обр.2а по Наредба №3 от 31.07.2003г. за откриване на Стр. площадка), само ако в Техн. предложение участникът е заявил, че ще се възползва от правото си да получи авансово плащане. Гаранцията е винаги във формата на банкова гаранция и следва да покрива пълния размер на аванса. Размерът на гаранцията се намалява чрез приспадане на пропорционални суми в размер на 10% от междинните плащания към Изпълнителя. Междинните плащания се извършват въз основа на: количествено-стойностна сметка; доклад за извършените СМР, с приложени към него документи–надлежни доказателства за качеството на извършваните видове СМР; междинен сертификат за изпълнени СМР, съставен от Изпълнителя, заверен от Консултанта и Областно пътно управление (ОПУ) Видин и одобрен от Възложителя и данъчна фактура, която се издава от Изпълнителя след одобряването на сертификата от страна на Възложителя. Авансовото плащане се счита за окончателно погасено след одобрение на „Сертификата за съществено завършване” от Възложителя и издаване на оригинална данъчна фактура от Изпълнителя по одобрения сертификат. 4. Гаранциите се представят в оригинал, в една от следните форми: 4.1. депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ): Банка: БНБ–централно управление; IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03 и BIC: BNBGBGSD 4.2. банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. 5. Участниците в процедурата и определеният Изпълнител избират сами формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение на договора за общ. поръчка. 6. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че Изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на общ. поръчка. 7. Банковата гаранция за изпълнение на договора се съгласува в периода до подписване на договора за възлагане на общ. поръчка с Възложителя. 8. Банковите гаранции могат да бъдат издадени и по образец на банката, съдържащ същите или по – добри за Възложителя условия от тези в образците-Прил. №№14,15 и 18 от документaцията за участие, като в него е изрично записано, че гаранцията е безусловна и неотменима в полза на Възложителя.
Общата цена за изпълнение на Договора се посочва в съответствие с Ценовата оферта на участника и включва непредвидени разходи в размер на 10% от цената за изпълнение на договора без ДДС. Непредвидените разходи по време на изпълнение на строителството се доказват с протокол между ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и КОНСУЛТАНТА по договора за обществена поръчка, с приложена към него обосновка и документи за необходимостта от извършването им. Стойността на същите се определя съгласно установените с документите, посочени по-горе, количества, на базата на единичните цени, предложени с Ценовата оферта в количествено-стойностната сметка (КСС). За видовете СМР и дейности, за които няма единични цени, цената се определя на база посочените от изпълнителя в ценовата оферта елементи на ценообразуване. В случай, че размерът на непредвидените разходи надхвърля 10%, то разликата в количествата, необходими за цялостното изпълнение на строежа е изцяло за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и е включена в цената за изпълнение на договора. Цената за изпълнение на Договора е единственото възнаграждение за изпълнение на Дейностите по договора и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ каквито и да било други суми. Цената за изпълнение на Договора не подлежи на промяна, освен в случаите на чл. 43, ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП. Заплащането ще се извършва по реално извършени дейности, количества и цени в рамките на Договора. Единичните цени, посочени в КСС са окончателни и не се променят при промени в цените на труда, Строителните продукти, Оборудването и др., освен в случаите на чл. 43, ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП. След съставяне и подписване на Протокол обр. 2а по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за откриване на Строителната площадка ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс, представляващ 10% от Цената за изпълнение на Договора с ДДС, без включени непредвидени разходи. Върху авансовото плащане не се начислява лихва. Авансът се изплаща само след представяне на неотменима и безусловна банкова Гаранция за авансово плащане, покриваща пълния размер на аванса, предварително одобрена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и фактура на стойност, равна на стойността на исканото авансово плащане. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ Гаранция за авансовото плащане в 30 (тридесет) дневен срок от Деня на достъп (датата на съставяне и подписване на Протокол обр. 2а по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за откриване на Строителната площадка). Валидността на гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане следва да бъде 30 (тридесет) дни след „Датата на приключване” (означава датата на съставяне на Констативен акт обр. 15 по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (обн. ДВ. бр.72 от 15 Август 2003 г. с последващите изменения и допълнения). Авансовото плащане се погасява чрез приспадане на пропорционални суми в размер на 10 % от Междинните плащания към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Междинните плащания се извършват въз основа на: КСС; доклад за извършените СМР, с приложени към него документи–надлежни доказателства за качеството на извършваните видове СМР; междинен сертификат за изпълнени СМР и данъчна фактура. Авансовото плащане се счита за окончателно погасено след одобрение на „Сертификата за съществено завършване” от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и издаване на оригинална данъчна фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по одобрения сертификат. Първото междинно плащане за СМР се извършва при реализиране на поне 5 на сто от Цената за изпълнение на Дог-ра, а всяко следващо – при реализиране на поне толкова процента от Цената за изпълнение на Дог-ра, равняващи се на процента, обуславящ първото плащане, увеличен минимум с още толкова процента (т.е. при достигане на поне 10%, 15% и т.н. % от Цената за изпълнение на Дог-ра). Сумата от изплатения аванс и межд. плащания не може да надвишава 90% от стойността на Договора. Остатъкът от сумите по Междинния сертификат и по Сертификата за съществено завършване се изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в 30 (тридесет) дневен срок, считано от датата на представяне на фактурата.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участникът в процедурата е обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, към офертата се представя оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че членовете на обединението/консорциума поемат солидарна отговорност за участието си в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В документа за създаване на обединение, задължително се посочва разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите при изпълнение на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.
При подписване на дог-ра, участникът, определен за Изп-л, е длъжен да представи следните док-ти: 1. Док-ти за удостоверяване липсата на обстоят-та по чл.47, ал.1, т.1, б. "а", "б", "в", "г" и "д", т.2 и т.3 и ал.2, т.1, т.3 и т.5 от ЗОП, издадени от компетентен орган, или извлечение от съд. регистър, или екв. док-т на съдебен или адм. орган от държавата, в която е установен. Не се изисква представяне на док-те в случаите по чл. 42, ал. 2 от ЗОП, когато има посочен ЕИК, с изкл. на всички др. обстоят-ва, невписани в Търг. регистър. Когато изпълн-ят е обединение, док-те се представят от всеки един от уч-те в обединението. Когато изпълн-ят е чужд. лице и в съотв. чужда държава не се издават док-те по чл.47, ал.2, т.1, т.3 и т.5 от ЗОП, или когато те не вкл. всички случаи по чл.47, ал.1, т.1, б. "а", "б", "в", "г" и "д", т.2 и т.3 и ал.2, т.1, т.3 и т.5 от ЗОП, същия представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декл-я няма правно значение според съотв. нац. закон, изпълнителят представя официално заявление, направено пред съдебен или адм. орган, нотариус или комп. професионален или търг. орган в държавата, в която той е установен. 2. Нот. заверено копие на Удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър на Камарата на строителите за изпълнение на Строежи от ІІ група, ІІ-ра категория или екв. док-т за изпълнителите–чужд. лица. Когато изпълн-ят е обединение, док-тът се представя от изпълнителя/те в обединението, който/които ще извършва/т стр-вото, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в дог-ра за създаване на обединението. Чужд. лица, които са установени в държава–членка на ЕС, или в държава–страна по Споразумението за Евр. икономическо пространство, или в Конфедерация Швейцария, представят удост-е за наличие на регистрация в профес. регистър на съотв. държава, в която е установен, издаден от комп. орган съгласно националния му закон. 3. Оригинал на Гаранция за изпълнение на поръчката в размер на 3% от общата цена по договора без ДДС, с вкл. непредвидени разходи, в една от следните форми: депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възл-ля (адм-ята на АПИ): (БНБ – центр. упр-е, IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC BNBG BGSD) или безусловна и неотменима банкова гар-я, издадена в полза на Възл-ля. Когато гаранцията е под формата на банкова гар-я, същата е по образеца-Прил. №15 от док-ята за участие. Гаранцията за изпълнение може да бъде издадена и по образец на банката, съдържащ същите или по–добри условия за Възл-ля, като в него е изрично записано, че гаранцията е безусловна и неотменима в полза на Възл-ля. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение. 4. Нот. заверено копие на Застраховка „Проф. отговорност” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ или екв. док-т за изпълнителите–чужд. лица. 5. Нот. заверени копия на валидни Сертификати за внедрена система за упр-е на качеството, сертиф. съгласно стандарт ISO 9001:2008 (или екв. серт-т), за внедрена система за опазване на околната среда, сертиф. съгласно стандарт ISO 14001:2004 (или екв. серт-т) и за внедрена система за безопасни условия на труд, сертиф. съгласно стандарт BS OHSAS 18001:2007 (или екв. серт-т), в обхват приложим към предмета на поръчката, издадени от органи, установени в др. държави–членки, както и др. доказ-ва за екв. мерки за осигуряване на кач-вото, за опазване на околната среда и за безопасни условия на труд. 6. Чужд. лице, определено за Изп-л на общ. поръчка, при подписването на дог-ра следва да представи док-т/и от компетентните бълг. институции, удостоверяващ/и, че е получил съотв разрешения за пребиваване (визи) и разрешения за работа за общия бр. служители, посочени от него в Прил. №11, ако е прил. 7. Удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение, когато определеният Изп-л е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията се получава в административната сграда на АПИ, партер, от 14:00 до 16:00 часа всеки работен ден, след публикуването на обявлението в Регистъра на обществените поръчки. Стойността на документацията се превежда по банков път по сметка на Възложителя (АПИ): БНБ - централно управление, ІBAN: BG 66 BNBG 9661 3100 1659 01, BIC: BNBG BGSD или в касата на АПИ всеки работен ден от 14:00 до 16:00 часа. При поискване от заинтересованото лице, документацията може да бъде изпратена по куриер за сметка на лицето, отправило искането, след представяне на копие от платежен документ за заплащане на цената на документацията и предоставяне на точен адрес на заинтересованото лице. Документацията по процедурата е публикувана на интернет адрес на АПИ: www.api.government.bg.
Български
120
Сградата на Агенция "Пътна инфраструктура".
Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (оригинално пълномощно, не е необходима нотариална заверка), както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Продължение от Раздел ІІІ.2.3 (дясна част): ... пътища от І до ІІІ клас от РПМ, и/или мостове, и/или виадукти и/или др. пътни съор-я. В6. Координатор по безопасност и здраве (КБЗ)–1бр.: стр. инженер или проф. квал-я стр. техник; Опит: мин. 1г. опит на такава поз-я при изпълнението на обекти в областта на ново стр-во и/или рек-я и/или осн. ремонт и/или рехаб-я на АМ и/или пътища. Г. да удостовери, в случай че участникът-чужд. лице, е посочил в офертата си, че ще изпълни общ. поръчка с определен бр. служители, които не са граждани на държава–членка на ЕС, или на държава–страна по Споразумението за Евр. икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, че ще поеме на свой риск да осигури изискващите се по бълг. закон-во визи, разр-я за пребиваване и разр-я за работа на посочения бр. служители; Д. да има внедрена система за упр-е на кач-то, серт. съгласно стандарт (ст.) ISO9001:2008 (или екв. серт-т), за внедрена система за опазване на околната среда, серт. съгласно ст. ISO14001:2004 (или екв. серт-т) и за внедрена система за безопасни условия на труд, серт. съгласно ст. BS OHSAS 18001:2007 (или екв. серт-т), в обхват приложим към предмета на поръчката, издадени от органи, установени в др. държави–членки, както и др. доказ-ва за екв. мерки за осигуряване на кач-то, за опазване на околната среда и за безопасни условия на труд; Е. да има регистрация в Центр. проф. регистър на Камарата на строителите за изпълнение на строежи от ІІ-ра група, ІІ-ра категория или екв. док-т за уч-те-чужд. лица. В случай, че уч-к в процедурата е обед-е, което не е юрид. лице, изискв-та по ІІІ.2.3. (дясна част) се прилагат към обединението уч-к, а не към всяко от лицата, вкл. в него, с изкл. на съотв. регистрация, представяне на сертификат или др. условие, необх. за изпълнение на поръчката, съгласно изискв-ята на нормативен или адм. акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълн-е на дейностите, предвидено в дог-ра за създаване на обед-ето, съгласно разпоредбата на чл.25, ал.8 от ЗОП. Продължение от Раздел ІІІ.2.3 (лява част): ... док-те по ІІІ.2.3. (лява част) се представят за всеки от тях, а изискв-та към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхн. участие. 10. Когато уч-кът в процедурата е обед-е, което не е юрид. лице, док-те по ІІІ.2.3. (лява част) се представят само за уч-те, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по ІІІ.2.3. (дясна част). Уч-к, за когото е налице, което и да е от следн. обст-ва, се отстранява от участие в процедурата: 1.Офертата не е изготвена на бълг. език; 2.Не е представен някой от необх. док-ти по чл. 56 от ЗОП; 3.Налице са обст-ва по чл.47, ал.1, т.1, б."а","б","в","г" и "д",т.2 и т.3 и ал.5,т.1 и т.2 от ЗОП и по чл.47,ал.2,т.1,т.2а (1-во предл-е),т.3,т.4 и т.5 от ЗОП; 4. Предст. оферта не отговаря на предварително обявените усл-я на Възл-ля и/или не отговаря на изискв-та на чл.57, ал.2 от ЗОП; 5.Уч-кът не отговаря на изискв-ята на Раздели ІІІ.2.2. и ІІІ.2.3.; 6.Не е представена гаранция за участие и/или представената- не е на името на уч-ка или на уч-к в обединението, когато се участва под такава форма; 7.Не е представен оригинал или нот. заверено копие на док-т за създаване на обед-е, когато се участва в процедурата под такава форма; 8.Ако по реда на чл.68, ал.8, ал.9 и ал.11 от ЗОП се установи: липса на док-ти и/или несъответствия с критериите за подбор или с др. изискв-я на Възл-ля и/или не са представени липсващите док-ти и/или не са отстранени несъответствията, посочени в протокола на комисията и/или е представена невярна информация за доказване на съответствието м/у офертата и обявените от Възл-ля критерии за подбор и/или не е представен някой от изискваните от Възл-ля док-ти и/или има непопълнени данни и/или има данни, в противоречие с офиц. док-т; 9. Когато офертата на уч-к съдържа предложение с числово изражение, което подлежи на оценяване, по всеки показател, се прилага разпоредбата на чл. 70 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
На обжалване подлежи всяко решение на Възложителите в процедурата за възлагане на обществена поръчка. Решенията на Възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата по реда на Глава 11 от ЗОП. На обжалване по реда на тази глава подлежат и действия или бездействия на Възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. Срокът за обжалване на решението тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: - жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; - документацията не е публикувана едновременно с обявлението; - документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. Жалба може да се подава от посочените в чл. 120, ал. 8 от ЗОП лица в 10-дневен срок. Жалба срещу решение на Възложителя, с изключение на решението за определяне на Изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка „спиране на процедурата”. Жалбата се подава едновременно до КЗК и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. Жалба не може да се подава пред КЗК след сключването на договор за обществена поръчка.
21.02.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ