01379-2014-0043
Технически редакции | ||
![]() |
||
20.02.2014 12:00 ч. : | 20/02/2014 11:54 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
20.02.2014 12:00 ч. : | 20/02/2014 11:54 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЕН СИСТЕМЕН ОПЕРАТОР ЕАД, бул. Гоце Делчев № 105, За: Анна Мечкова; Kрасимир Иванов - по технически въпроси - kivanov@ndc.bg, България 1404, София, Тел.: 02 9696844, E-mail: a.mechkova@eso.bg, Факс: 02 9626189
Място/места за контакт: ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЕН СИСТЕМЕН ОПЕРАТОР ЕАДИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tso.bg.
Адрес на профила на купувача: http://tso.bg/default.aspx/page-620/bg.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЕН СИСТЕМЕН ОПЕРАТОР ЕАД, бул. Гоце Делчев № 105, За: ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЕН СИСТЕМЕН ОПЕРАТОР ЕАД, България 1404, София, Тел.: 02 9696885, Факс: 02 9626189
Място/места за контакт: ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЕН СИСТЕМЕН ОПЕРАТОР ЕАДЕлектрическа енергия
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА
„Доставка на телемеханични системи“
Възлагане на обществена поръчка
Обществената поръчка е за доставка на телемеханични системи, предназначени за разширение на Автоматизираната система на диспечерско управление за нуждите на оперативното управкение в обекти на електроенергийната система.
32500000
Описание:
НЕ
НЕ
съгласно документацията за участие
48
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие - парична/банкова гаранция в размер: 10 000 лева Гаранция за изпълнение на договора - парична/банкова гаранция в размер на 3 % от стойността на договора Сметка на ЕСО ЕАД BG28 KORP 92201009159501, BIC: KORP BG SF, при Корпоративна търговска банка гр.София
Плащанията ще бъдат извършени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в лева, както следва: 3.1. Стойността на първоначалната доставка ще бъде платена след получаване на стоката и въвеждане в експлоатация на два броя RTU съгласно т.2.6. от Раздел III на документацията за участие, чрез банков превод в срок до 25 дни след представяне на данъчна фактура, оригинален приемо-предавателен протокол за достака, оригинални протоколи за пускане в експлоатация, сертификат за качество /протокол от заводските изпитания/ 3.2. Стойността на всяка доставка по заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ ще бъде платена след получаване на стоката, чрез банков превод в срок до 25 дни след представяне на данъчна фактура, оригинален приемо-предавателен протокол за доставка, сертификат за качество /протокол от заводските изпитания/ . 3.3. Стойността на услугите, предмет на този договор ще бъде платена след успешното им извършване, чрез банков превод в срок до 25 дни след представяне на данъчна фактура и протокол за приемане на съответната услуга от упълномощени представители на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
1.Документ за внесена гаранция за участие в процедурата; 2.Единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър или удостоверение за актуално състояние, когато участникът е юридическо лице/едноличен търговец или копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; за чуждестранно лице еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установено - заверени от участника копия. 3.Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 5, т. 1 от ЗОП - оригинал; 4.Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - оригинал; 5.Декларация за съгласие от подизпълнителите, ако участникът предвижда такива при изпълнението на поръчката; 6.Декларация от Участника за приемане на условията на проекта на договор; 7.Копие на документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, ако участникът в процедурата е обединение.
Декларация, съдържаща информация за оборот от стоки, като предмета на поръчката, реализиран от участника през последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.). Минимални изисквания при неизпълнението на които участника ще бъде отстранен от участие в процедурата: Участникът да има реализиран оборот от стоки като предмета на поръчката за последните три години (2011 г, 2012 г. и 2013 г.) най-малко 1 500 000 лева
1. Декларация и/или други документи, доказващи , че предлаганите стоки са били в редовна експлоатация в държави-членки на ENTSO-e през последните три години, включително до датата определена за подаване на оферти(оригинали или заверени копия). 2. Документ, удостоверяващ правата на участника да предлага стоките на съответния производител (когато участникът не е производител) - оригинал или заверено копие. 3. Декларация, съдържаща списък с договори, с предмет като предмета на поръчката, изпълнени от Участника през последните 3 години, включително до датата определена за подаване на оферти (оригинал). Договорите от списъка да са придружени с препоръки, издадени на Участника за добро изпълнение (оригинали или заверени копия). 4. Сертификат, издаден на участника от акредитирани институции или агенции за сертификация за внедрена система за управление на качеството, съгласно изискванията на ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват, включващ търговия със стоки, предмет на поръчката (заверено от участника копие) 5. Документи, удостоверяващи, че участникът предлага стока на производители с внедрени системи за управление на качеството, съгласно изискванията на ISO 9001:2008 или еквивалентни (заверени от участника копия) 6. Декларация за съответствие или документ, издаден от акредитирани институции, удостоверяващи съответствието на стоката,предмет на поръчката, със съответните спецификации и стандарти. Минимални изисквания, при неизпълнението на които участникаът ще бъде отстранен от участие в процедурата: 1.Най-малко 30 броя от предлаганите стоки са били въведени в експлоатация в държави-членки на ENTSO-e през последните три години, включително до датата определена за подаване на оферти. 2. Участникът, когато не е прозводител на предлаганата стока, трябва да е оторизиран представител на производителя на тази стока 3. Участникът да е изпълнил най-малко един договор с предмет като предмета на поръчката и да има най-малко една препоръка през последните 3 години, включително до датата определена за подаване на оферти. 4. Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно изискванията на ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват, включващ търговия със стоки, предмет на поръчката 5. Предлаганите от участника стоки да са произведени в условията на система за управление на качеството, съгласно изискванията на ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват, включващ производство на стоки като предмета на поръчката . 6. Предлаганата от участника стока трябва да отговаря на съответните спецификации или стандарти (или еквивалентни).
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Реф. № 2013/125
НЕ
Български
180
на адреса на възложителя, в залата на ет. 9
съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Възложителят предоставя безплатно пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на своя интернет адрес в профила на купувача: http://www.tso.bg/default.aspx/page-620/bg. В профила на купувача възложителят ще публикува, писмено поискани съгласно чл.29 от ЗОП, разяснения по документацията за участие, което ще се счита за уведомление на всички лица.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
20.02.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ