Версия за печат

00115-2014-0003

BG-Русе: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000530632

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Емилия Лазарова - Гл. счетоводител ОС "Социални дейности"; Мариана Билчева - Гл. счетоводител ФС ДЯ, ДМК и МОО, тел. 082 881 749; Албена Добрева - Ст. експерт отдел "Обществени поръчки" - тел. 082 881 725;, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 846860, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.ruse-bg-eu.

Адрес на профила на купувача: www.ruse-bg-eu.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000530632

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Информационен център, гише "Обществени поръчки"

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000530632

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Информационен център, гише "Обществени поръчки"

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на хранителни продукти за Домашен социален патронаж, Домове за стари хора, Домове за деца лишени от родителски грижи, Социално предприятие „Обществена трапезария”, Детска ясла Ново село и Детска млечна кухня по обособени позиции: поз.1 - Мляко и млечни продукти; поз.2 - Месо и месни продукт; поз.3 - Зърнени храни и храни на зърнена основа; поз.4 - Захар, захарни и шоколадови изделия, мед поз.5 - Други храни; поз.6 - Масла и мазнини; поз.7 - Варива; поз.8 - Зеленчуци - сурови, консервирани, сготвени; поз.9 - Картофи и кореноплодни; поз.10- Плодове - пресни, нектари, плодови сокове, конфитюри и компоти; поз.11- Яйца и яйчни продукти; поз.12- Подправки - пресни и изсушени; поз.13- Месни и месно-растителни консерви; поз.14- Риба, рибни продукти и други морски храни;

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Складовете на домовете, ДМК, Детска ясла Ново село, Социално предприятие "Обществена трапезария", ДСП
Код NUTS: BG323
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на хранителни продукти за Домашен социален патронаж, Домове за стари хора, Домове за деца лишени от родителски грижи, Социално предприятие „Обществена трапезария”, Детска ясла Ново село и Детска млечна кухня по обособени позиции: поз.1 - Мляко и млечни продукти; поз.2 - Месо и месни продукт; поз.3 - Зърнени храни и храни на зърнена основа; поз.4 - Захар, захарни и шоколадови изделия, мед поз.5 - Други храни; поз.6 - Масла и мазнини; поз.7 - Варива; поз.8 - Зеленчуци - сурови, консервирани, сготвени; поз.9 - Картофи и кореноплодни; поз.10- Плодове - пресни, нектари, плодови сокове, конфитюри и компоти; поз.11- Яйца и яйчни продукти; поз.12- Подправки - пресни и изсушени; поз.13- Месни и месно-растителни консерви; поз.14- Риба, рибни продукти и други морски храни;

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000, 15100000, 15200000, 15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Животински или растителни масла и мазнини
Млечни продукти
Мелничарски продукти, нишесте и нишестени продукти
Различни хранителни продукти

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Ориентировъчните количества са посочени в отделните приложения от №1 до №14

Стойност, без да се включва ДДС
1354749 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на : № Обособена позиция Гаранция /лв./ 1. Мляко и млечни продукти 2083 2. Месо и месни продукти 2250 3. Зърнени храни и храни на зърнена основа 3114 4. Захар, захарни и шоколадови изделия, мед 500 5. Други храни 175 6. Масла и мазнини 250 7. Варива 108 8. Зеленчуци - сурови, консервирани, сготвени 1500 9. Картофи и кореноплодни 583 10. Плодове - пресни, нектари, плодови сокове, конфитюри и компоти 1166 11. Яйца и яйчни продукти 416 12. Подправки - пресни и изсушени 133 13. Месни и месно-растителни консерви 183 14. Риба, рибни продукти и други морски храни 1083 При участие за цялата поръчка/за всички обособени позиции в размер на: 13 544 лв. 2. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 3 % от стойността на договора. Гаранциите се внасят по сметката на Община Русе в ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00 Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва чрез банков превод от страна на второстепенните разпоредители на бюджетни кредити по банковата сметка на изпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът е неперсонифицирано обединение или консорциум, тогава участниците в обединението/консорциума сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират: - че всички членове на обединението/консорциума са отговорни заедно и поотделно по закон за изпълнението на договора; - че водещият член на обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; - че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на водещия член на обединението/консорциума; - че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на Офертата. Забележка: Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Регистрационни документи: - ЕИК /единен идентификационен код/, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът е обединение следва да представи документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл. 56, ал.1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал.2, т.6 от ЗОП; Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техните обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал.1, т.1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал.1, т. 4, 5, 6 и 11, които са на чужд език, се представят и в превод. -Оферта на участника, по образец; Списък на документите, съдържащи се в офертата на участника; Нотариално заверено изрично пълномощно, в случай, че участникът се представлява от трето лице; Декларация за запознаване с условията на поръчката; Декларации относно отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП по образец; Списък с данни за подизпълнител/и, ако се ползват такива, както и декларация, подписана от управителя, съответно от членовете на управителния орган за участие на подизпълнител; Копие на документ за закупуване на документацията в размера изписан в т.ІV. 3.3 от обявлението; Документ за внесена гаранция за участие в процедурата в размера изписан в т.ІІІ 1.1 от обявлението; Доказателства за иконом. и финансово състояние на участника, съгласно изисканите в т. ІІІ. 2.2 от обявлението; Доказателства относно техническата възможност за изпълнение на поръчката, съгласно изисканите в т. ІІІ. 2.3 ; Предложение за изпълнение на поръчката по образец; Предлагана цена по образец; Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, който съдържа : плик № 1 с надпис "Документи за подбор" - документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8, 11 - 14 от ЗОП; плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и 9, от ЗОП; плик № 3 с надпис "Предлагана цена" - ценовото предложение на участника. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите, по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка и Възложителят ще отстрани от участие всеки участник: който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; който е лишен от правото да упражнява дейност, пряко свързана с предмета настоящата поръчка/търговия и/или производство на хранителни продукти/, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години;

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците възложителят изисква от тях да представят следните документи по чл. 50, ал. 1 от ЗОП: • Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части; Забележка: Когато е посочен единен идентификационен код не е необходимо представянето на цитираните документи, в случай че годишните финансови отчети за последните три приключили финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) са обявени в Търговския регистър. • Информация за общия оборот и за оборота на доставките, обект на поръчката за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Минимални изисквания към икономическите и финансови възможности на участниците: Участникът следва има сумарен минимален оборот за последните три финансово приключили години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) от доставки, сходни с предмета на настоящата поръчка в размер не по-малък от прогнозната стойност за съответната обособена позиция, за която участва. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители горепосочените документи се представят за всеки от тях. В случай, че участникът е обединение, горепосочените документи се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За доказване на техническите възможности и квалификацията на участниците възложителят изисква от тях да представят следните документи по чл. 51, ал. 1 от ЗОП: • Списък на основните договори за доставки, извършени през последните три години считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, с предмет сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, включително стойностите, датите и клиентите, представени съгласно образец към документацията, придружен от актуални препоръки за добро изпълнение. - Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. • Списък на наличните собствени или наети обекти, придружен от валидни удостоверения за регистрация на обектите за търговия и/или производство на храни съгл. чл. 12 от Закона за храните издадено от Българска агенция по безопасност на храните, даващи право за търговия с храни, обхващащо групите храни, за които кандидатът участва; Забележка: Наличието на визиранато обстоятелство се доказва с копие на нотариален акт или договор за наем съобразени със срока на поръчката, • Списък на транспортните средства, с които участникът разполага за изпълнение обекта на обществената поръчка, придружен от удостоверения за регистрация на транспортно средство издадени от Българска агенция по безопасност на храните. Транспортните средства да са с валидни документи за извършване на дейността; Забележка: Наличието на визиранато обстоятелство се доказва с копия на талони за регистрация на МПС, договори за наем /лизинг в случай, че МПС не са собственост на участника.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Минималните изисквания за техническата възможност за изпълнението на поръчката от участниците: Участникът следва да: • е изпълнил през последните 3 /три/ години считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите професионално и в съответствие с нормативните изисквания минимум 1/един/ договор с предмет, сходен на предмета на обособената позиция от поръчката, за която представя оферта. Забележа: Под „сходни” с предмета на настоящата обществена поръчка /за обособената позиция/ се разбират договори за доставка ни храни от „Групата храна” на съответната обособена позиция. По смисъла на параграф 1 т.12 от ДР на Закона за храните „Групи храни" са храни, обединени на базата на техния произход и състав; • разполага с минимум 1/един/ обект собствена или наета складова база. • разполага с минимум 3 /три/ броя собствени или наети специализирани транспортни средства за изпълнение на поръчката - транспортиране и разнасяне на хранителните продукти до обектите на възложителя, с валидна регистрация съгласно нормативните изисквания за превоз на хранителни продукти. Когато участникът е консорциум/обединение на минималните изисквания трябва да отговаря обединението като цяло, а не всеки един от субектите в него. Участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Условията по настоящия пункт се прилагат и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
24.03.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

До 10 /десет/ дни преди изтичане на срока за получаване на офертите участниците могат да закупят документацията за участие в процедурата всеки работен ден от 9:00 до 16:00 часа от Община Русе, пл.Свобода 6, Информационен център, гише Търговия и транспорт срещу представен документ за внесена сума от 12 лв. с вкл. ДДС по сметката на Община Русе в ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане 447000

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
03.04.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.04.2014 г.  Час: 14:00
Място

Община Русе, пл. Свобода 6, Заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата, респ. техните упълномощени представители, представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

За поз.3 - Зърнени храни и храни на зърнена основа и поз.10- Плодове - пресни, нектари, плодови сокове, конфитюри и компоти договорите, сключени вследствие на проведената настояща процедура за възлагане на обществена поръчка следва да се изпълняват след 22.08.2014г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.02.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на мляко и млечни продукти
1) Кратко описание

Доставка на мляко и млечни продукти /сирене, кашкавал, извара, мляко/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15500000

Описание:

Млечни продукти

3) Количество или обем

Съгласно Приложение №1

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
208333 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на месо и месни продукти
1) Кратко описание

Доставка на месо и месни продукти /месо, кайма, пилета, колбаси и др./

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15100000

Описание:

Месо и месни продукти

3) Количество или обем

Съгласно Приложение №2

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
225000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на зърнени храни и храни на зърнена основа
1) Кратко описание

Доставка на зърнени храни и храни на зърнена основа /хляб, закуски, брашно, жито, грис, ориз, фиде, макарони, спагети, листи за баница и др./

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15810000

Описание:

Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия

3) Количество или обем

Съгласно Приложение №3

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
311417 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на захар, захарни и шоколадови изделия, мед
1) Кратко описание

Доставка на захар, захарни и шоколадови изделия, мед /захар, бисквити, сухи пасти, вафли, локум, тахан халва, мед/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15830000, 15820000

Описание:

Захар и свързани с нея продукти
Сухари, бисквити и други трайни сладкарски изделия

3) Количество или обем

Съгласно Приложение № 4

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
50000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Доставка на други храни
1) Кратко описание

Доставка на други храни /оцет, сол, маслини, сухи супи, бульони, какао и др./

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Съгласно Приложение № 5

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
17500 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Доставка на масла и мазнини
1) Кратко описание

Доставка на масла и мазнини /олио слънчогледово, маргарин/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15400000

Описание:

Животински или растителни масла и мазнини

3) Количество или обем

Съгласно Приложение № 6

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
25000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Доставка на варива
1) Кратко описание

Доставка на варива /зрял боб, леща/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

03000000

Описание:

Продукти на земеделието, животновъдството, рибарството, лесовъдството и свързани с тях продукти

3) Количество или обем

Съгласно Приложение № 7

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
10833 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Доставка на зеленчуци - сурови, консервирани, сготвени
1) Кратко описание

Доставка на зеленчуци - сурови, консервирани, сготвени /домати, краставици, пипер, зеле, спанак, тиквички, гъби, консерви, туршии и др./

2) Общ терминологичен речник (CPV)

03221000

Описание:

Зеленчуци

3) Количество или обем

Съгласно Приложение № 8

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
150000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Доставка на картофи и кореноплодни
1) Кратко описание

Доставка на картофи и кореноплодни /лук, чесън, моркови, картофи, праз, репички/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

03100000, 03200000

Описание:

Продукти на земеделието и градинарството
Зърнени култури, картофи, зеленчуци, плодове и черупкови плодове

3) Количество или обем

Съгласно Приложение № 9

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
58333 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция Доставка на плодове, нектари, плодови сокове, конфитюри и компоти
1) Кратко описание

Доставка на плодове, нектари, плодови сокове, конфитюри и компоти /ябълки, дини, пъпеши, грозде, кайсии, праскови, банани, портокали, компоти, нектари, натурални сокове и др./

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15300000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Съгласно Приложение № 10

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
116667 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 11 / Заглавие на обособената позиция Доставка на яйца и яйчни продукти
1) Кратко описание

Доставка на яйца и яйчни продукти /яйца, яйчен меланж/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

03142500

Описание:

Птичи яйца

3) Количество или обем

Съгласно Приложение №11

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
41667 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 12 / Заглавие на обособената позиция Доставка на подправки пресни и изсушени
1) Кратко описание

Доставка на подправки пресни и изсушени / червен пипер, черен пипер, магданоз, чубрица, джоджен, копър, целина и др./

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15870000

Описание:

Хранителни подправки и сосове

3) Количество или обем

Съгласно Приложение № 12

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
13333 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 13 / Заглавие на обособената позиция Доставка на месни и месно-растителни консерви
1) Кратко описание

Доставка на месни и месно-растителни консерви

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15130000

Описание:

Месни продукти

3) Количество или обем

Съгласно Приложение № 13

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
18333 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 14 / Заглавие на обособената позиция Доставка на риба, рибни продукти и други морски храни
1) Кратко описание

Доставка на риба, рибни продукти и други морски храни /прясна риба, замразено филе риба, рибни консерви/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

03311000

Описание:

Риба

3) Количество или обем

Съгласно Приложение №14

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
108333 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване