00115-2014-0003
Технически редакции | ||
![]() |
||
20.02.2014 11:18 ч. : | 20/02/2014 09:58 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
20.02.2014 11:18 ч. : | 20/02/2014 09:58 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Русе: Покупка
Доставки
Община Русе, пл. Свобода 6, За: Емилия Лазарова - Гл. счетоводител ОС "Социални дейности"; Мариана Билчева - Гл. счетоводител ФС ДЯ, ДМК и МОО, тел. 082 881 749; Албена Добрева - Ст. експерт отдел "Обществени поръчки" - тел. 082 881 725;, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 846860, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Община РусеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.ruse-bg-eu.
Адрес на профила на купувача: www.ruse-bg-eu.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Информационен център, гише "Обществени поръчки"Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Информационен център, гише "Обществени поръчки"Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
Доставка на хранителни продукти за Домашен социален патронаж, Домове за стари хора, Домове за деца лишени от родителски грижи, Социално предприятие „Обществена трапезария”, Детска ясла Ново село и Детска млечна кухня по обособени позиции: поз.1 - Мляко и млечни продукти; поз.2 - Месо и месни продукт; поз.3 - Зърнени храни и храни на зърнена основа; поз.4 - Захар, захарни и шоколадови изделия, мед поз.5 - Други храни; поз.6 - Масла и мазнини; поз.7 - Варива; поз.8 - Зеленчуци - сурови, консервирани, сготвени; поз.9 - Картофи и кореноплодни; поз.10- Плодове - пресни, нектари, плодови сокове, конфитюри и компоти; поз.11- Яйца и яйчни продукти; поз.12- Подправки - пресни и изсушени; поз.13- Месни и месно-растителни консерви; поз.14- Риба, рибни продукти и други морски храни;
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка на хранителни продукти за Домашен социален патронаж, Домове за стари хора, Домове за деца лишени от родителски грижи, Социално предприятие „Обществена трапезария”, Детска ясла Ново село и Детска млечна кухня по обособени позиции: поз.1 - Мляко и млечни продукти; поз.2 - Месо и месни продукт; поз.3 - Зърнени храни и храни на зърнена основа; поз.4 - Захар, захарни и шоколадови изделия, мед поз.5 - Други храни; поз.6 - Масла и мазнини; поз.7 - Варива; поз.8 - Зеленчуци - сурови, консервирани, сготвени; поз.9 - Картофи и кореноплодни; поз.10- Плодове - пресни, нектари, плодови сокове, конфитюри и компоти; поз.11- Яйца и яйчни продукти; поз.12- Подправки - пресни и изсушени; поз.13- Месни и месно-растителни консерви; поз.14- Риба, рибни продукти и други морски храни;
15000000, 15100000, 15200000, 15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000
Описание:
ДА
НЕ
Ориентировъчните количества са посочени в отделните приложения от №1 до №14
НЕ
НЕ
12
1. Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на : № Обособена позиция Гаранция /лв./ 1. Мляко и млечни продукти 2083 2. Месо и месни продукти 2250 3. Зърнени храни и храни на зърнена основа 3114 4. Захар, захарни и шоколадови изделия, мед 500 5. Други храни 175 6. Масла и мазнини 250 7. Варива 108 8. Зеленчуци - сурови, консервирани, сготвени 1500 9. Картофи и кореноплодни 583 10. Плодове - пресни, нектари, плодови сокове, конфитюри и компоти 1166 11. Яйца и яйчни продукти 416 12. Подправки - пресни и изсушени 133 13. Месни и месно-растителни консерви 183 14. Риба, рибни продукти и други морски храни 1083 При участие за цялата поръчка/за всички обособени позиции в размер на: 13 544 лв. 2. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 3 % от стойността на договора. Гаранциите се внасят по сметката на Община Русе в ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00 Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Плащането се извършва чрез банков превод от страна на второстепенните разпоредители на бюджетни кредити по банковата сметка на изпълнителя.
В случай, че участникът е неперсонифицирано обединение или консорциум, тогава участниците в обединението/консорциума сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират: - че всички членове на обединението/консорциума са отговорни заедно и поотделно по закон за изпълнението на договора; - че водещият член на обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; - че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на водещия член на обединението/консорциума; - че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на Офертата. Забележка: Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.
Регистрационни документи: - ЕИК /единен идентификационен код/, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът е обединение следва да представи документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл. 56, ал.1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал.2, т.6 от ЗОП; Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техните обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал.1, т.1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал.1, т. 4, 5, 6 и 11, които са на чужд език, се представят и в превод. -Оферта на участника, по образец; Списък на документите, съдържащи се в офертата на участника; Нотариално заверено изрично пълномощно, в случай, че участникът се представлява от трето лице; Декларация за запознаване с условията на поръчката; Декларации относно отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП по образец; Списък с данни за подизпълнител/и, ако се ползват такива, както и декларация, подписана от управителя, съответно от членовете на управителния орган за участие на подизпълнител; Копие на документ за закупуване на документацията в размера изписан в т.ІV. 3.3 от обявлението; Документ за внесена гаранция за участие в процедурата в размера изписан в т.ІІІ 1.1 от обявлението; Доказателства за иконом. и финансово състояние на участника, съгласно изисканите в т. ІІІ. 2.2 от обявлението; Доказателства относно техническата възможност за изпълнение на поръчката, съгласно изисканите в т. ІІІ. 2.3 ; Предложение за изпълнение на поръчката по образец; Предлагана цена по образец; Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, който съдържа : плик № 1 с надпис "Документи за подбор" - документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8, 11 - 14 от ЗОП; плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и 9, от ЗОП; плик № 3 с надпис "Предлагана цена" - ценовото предложение на участника. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите, по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка и Възложителят ще отстрани от участие всеки участник: който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; който е лишен от правото да упражнява дейност, пряко свързана с предмета настоящата поръчка/търговия и/или производство на хранителни продукти/, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години;
За доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците възложителят изисква от тях да представят следните документи по чл. 50, ал. 1 от ЗОП: • Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части; Забележка: Когато е посочен единен идентификационен код не е необходимо представянето на цитираните документи, в случай че годишните финансови отчети за последните три приключили финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) са обявени в Търговския регистър. • Информация за общия оборот и за оборота на доставките, обект на поръчката за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Минимални изисквания към икономическите и финансови възможности на участниците: Участникът следва има сумарен минимален оборот за последните три финансово приключили години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) от доставки, сходни с предмета на настоящата поръчка в размер не по-малък от прогнозната стойност за съответната обособена позиция, за която участва. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители горепосочените документи се представят за всеки от тях. В случай, че участникът е обединение, горепосочените документи се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.
За доказване на техническите възможности и квалификацията на участниците възложителят изисква от тях да представят следните документи по чл. 51, ал. 1 от ЗОП: • Списък на основните договори за доставки, извършени през последните три години считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, с предмет сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, включително стойностите, датите и клиентите, представени съгласно образец към документацията, придружен от актуални препоръки за добро изпълнение. - Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. • Списък на наличните собствени или наети обекти, придружен от валидни удостоверения за регистрация на обектите за търговия и/или производство на храни съгл. чл. 12 от Закона за храните издадено от Българска агенция по безопасност на храните, даващи право за търговия с храни, обхващащо групите храни, за които кандидатът участва; Забележка: Наличието на визиранато обстоятелство се доказва с копие на нотариален акт или договор за наем съобразени със срока на поръчката, • Списък на транспортните средства, с които участникът разполага за изпълнение обекта на обществената поръчка, придружен от удостоверения за регистрация на транспортно средство издадени от Българска агенция по безопасност на храните. Транспортните средства да са с валидни документи за извършване на дейността; Забележка: Наличието на визиранато обстоятелство се доказва с копия на талони за регистрация на МПС, договори за наем /лизинг в случай, че МПС не са собственост на участника.
Минималните изисквания за техническата възможност за изпълнението на поръчката от участниците: Участникът следва да: • е изпълнил през последните 3 /три/ години считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите професионално и в съответствие с нормативните изисквания минимум 1/един/ договор с предмет, сходен на предмета на обособената позиция от поръчката, за която представя оферта. Забележа: Под „сходни” с предмета на настоящата обществена поръчка /за обособената позиция/ се разбират договори за доставка ни храни от „Групата храна” на съответната обособена позиция. По смисъла на параграф 1 т.12 от ДР на Закона за храните „Групи храни" са храни, обединени на базата на техния произход и състав; • разполага с минимум 1/един/ обект собствена или наета складова база. • разполага с минимум 3 /три/ броя собствени или наети специализирани транспортни средства за изпълнение на поръчката - транспортиране и разнасяне на хранителните продукти до обектите на възложителя, с валидна регистрация съгласно нормативните изисквания за превоз на хранителни продукти. Когато участникът е консорциум/обединение на минималните изисквания трябва да отговаря обединението като цяло, а не всеки един от субектите в него. Участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Условията по настоящия пункт се прилагат и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица.
Открита
НЕ
НЕ
ДА
До 10 /десет/ дни преди изтичане на срока за получаване на офертите участниците могат да закупят документацията за участие в процедурата всеки работен ден от 9:00 до 16:00 часа от Община Русе, пл.Свобода 6, Информационен център, гише Търговия и транспорт срещу представен документ за внесена сума от 12 лв. с вкл. ДДС по сметката на Община Русе в ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане 447000
Всеки от официалните езици на ЕС
120
Община Русе, пл. Свобода 6, Заседателна зала
Участниците в процедурата, респ. техните упълномощени представители, представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
НЕ
НЕ
За поз.3 - Зърнени храни и храни на зърнена основа и поз.10- Плодове - пресни, нектари, плодови сокове, конфитюри и компоти договорите, сключени вследствие на проведената настояща процедура за възлагане на обществена поръчка следва да се изпълняват след 22.08.2014г.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
20.02.2014 г.
Доставка на мляко и млечни продукти /сирене, кашкавал, извара, мляко/
15500000
Описание:
Съгласно Приложение №1
Доставка на месо и месни продукти /месо, кайма, пилета, колбаси и др./
15100000
Описание:
Съгласно Приложение №2
Доставка на зърнени храни и храни на зърнена основа /хляб, закуски, брашно, жито, грис, ориз, фиде, макарони, спагети, листи за баница и др./
15810000
Описание:
Съгласно Приложение №3
Доставка на захар, захарни и шоколадови изделия, мед /захар, бисквити, сухи пасти, вафли, локум, тахан халва, мед/
15830000, 15820000
Описание:
Съгласно Приложение № 4
Доставка на други храни /оцет, сол, маслини, сухи супи, бульони, какао и др./
15800000
Описание:
Съгласно Приложение № 5
Доставка на масла и мазнини /олио слънчогледово, маргарин/
15400000
Описание:
Съгласно Приложение № 6
Доставка на варива /зрял боб, леща/
03000000
Описание:
Съгласно Приложение № 7
Доставка на зеленчуци - сурови, консервирани, сготвени /домати, краставици, пипер, зеле, спанак, тиквички, гъби, консерви, туршии и др./
03221000
Описание:
Съгласно Приложение № 8
Доставка на картофи и кореноплодни /лук, чесън, моркови, картофи, праз, репички/
03100000, 03200000
Описание:
Съгласно Приложение № 9
Доставка на плодове, нектари, плодови сокове, конфитюри и компоти /ябълки, дини, пъпеши, грозде, кайсии, праскови, банани, портокали, компоти, нектари, натурални сокове и др./
15300000
Описание:
Съгласно Приложение № 10
Доставка на яйца и яйчни продукти /яйца, яйчен меланж/
03142500
Описание:
Съгласно Приложение №11
Доставка на подправки пресни и изсушени / червен пипер, черен пипер, магданоз, чубрица, джоджен, копър, целина и др./
15870000
Описание:
Съгласно Приложение № 12
Доставка на месни и месно-растителни консерви
15130000
Описание:
Съгласно Приложение № 13
Доставка на риба, рибни продукти и други морски храни /прясна риба, замразено филе риба, рибни консерви/
03311000
Описание:
Съгласно Приложение №14