00814-2014-0004
Технически редакции | ||
![]() |
||
18.02.2014 11:20 ч. : | 18/02/2014 11:11 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
18.02.2014 11:20 ч. : | 18/02/2014 11:11 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Враца: Покупка
Доставки
Община Враца, ул. Стефанаки Савов 6, За: инж. Красимира Георгиева, Република България 3000, Враца, Тел.: 092 663122, E-mail: obshtinavr@b-trust.org, Факс: 092 627085
Място/места за контакт: Община ВрацаИнтернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: www.vratza.bg.
Електронен достъп до информация: www.vratza.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
Доставка на специализиран софтуер, дизайн и експониране на подземен атракцион в пещера Леденика по проект BG161PO001/3.1-03/2010/013 „Развитие на устойчив туризъм в Община Враца, “Леденика – туризъм без сезони”, финансиран по Оперативна програма Регионално развитие 2007-2013”, представляващи неразделна част от Договор за безвъзмездна помощ № BG161PO001/3.1-03/2010/013 от 23.11.2011 г.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставката на специализиран софтуер, дизайн и експониране на подземен атракцион в пещера Леденика включва следните елементи: Подмяна на осветлението на пещерата с технология LED RGB; Аудио и светлинна хореография; Специални ефекти. Контролът на аудио и светлинната хореография, специалните ефекти: „Воден спектакъл”, „Графично шоу”, „Фея Леденика”, и „Вулканът”, ще бъде посредством специално изработен софтуер и синхронизиран на място
48328000, 48521000, 42962300, 79930000, 31527000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Подмяна на осветлението на пещерата с технология LED RGB, съгласно Техническа спецификация; Аудио и светлинна хореография; Специални ефекти - „Воден спектакъл”, „Графично шоу” , „Фея Леденика”- три-минутна видео прожекция върху малък воден екран, „Вулканът” - благодарение на модерните технологии ще се реализира обемно „бийм шоу”, с музика и звукови ефекти, Управление на ефектите – изработка и доставка на специален софтуер 1.1.Атрактивно многоцветно осветление, автоматично - разположено от "Зала Предверие" до "Малка зала" - 1 к-т, съгл. ТС; 1.2.Комплект автоматично озвучаване с противовлажна защита разположено от "Зала Предверие" до " Малка зала" , съгл. ТС; 1.3. Комплект лазерна система с противовлажна защита, разположена в "Концертната Зала", съгл. ТС; 1.4. Прикриващ лазерният проектор - декор. Изработен от фибростъкло или екв.материал с дебелина 3мм. - 1 бр.; 1.5. Воден екран за "Концертната зала" в пещерата за лазерна и видео проекция- 1 бр., съгл. ТС; 1.6. Комплект многоцветна лазeрна система с противовлажна защита за мултимедиална прожекция върху воден екран. Противовлажна защита.- 1 бр., съгл. ТС; 1.7. Комплект Видеопроектор с противовлажна защита за мултимедиална прожекция върху воден екран. - 1 бр., съгл. ТС; 1.8. Прикриващ лазерният проектор - декор. Изработен от фибростъкло или екв.материал с дебелина 3мм. - 1 бр; 1.9.Мултимедиен висококачествен (Hight Definition) филм 5 мин. прожекция върху воден екран- 1 бр.; 1.10. Атрактивно многоцветно осветление автоматично - разположено в "Концертна Зала" - 1 к-т, съгл. ТС; 1.11.Комплект автоматично озвучаване с противовлажна защита, разположено в "Концертна Зала", съгл. ТС; 1.12. Атрактивно многоцветно осветление автоматично - разположено по материнските скали, синтрови образувания и коридорите водещи до "Зала Хладилника" и "Зала Езерото на Желанията" включително, съгл. ТС; 1.13. Комплект автоматично озвучаване с противовлажна защита, разположено в "Зала Хладилника" и "Зала Езерото на Желанията" включително, съгл. ТС; 1.14.Воден екран, за видео прожекция, монтиран в "Зала Езерото на Желания", съгласно ТС; 1.15. К-т Видеопроектор с противовлажна защита за мултимедийна прожекция върху воден екран, съгл. ТС; 1.16. Прикриващ декор, поставен върху оборудването (видео проектор, водопроводи, (помпи), кабели и др. елементи на оборудването). Изработен от фибростъкло или екв.материал с дебелина 3мм.; 1.17. Мултимедиен висококачествен филм 3 мин. прожекция върху воден екран- 1 бр; 1.18. Атрактивно многоцветно осветление автоматично - разположено по коридорите, "Малката пропаст" и "Голямата Пропаст" включително, съгл. ТС; 1.19. К-т автоматично озвучаване с противовлажна защита, разположено в "Малката пропаст", съгл. ТС; 1.20. Симулация "Горяща лава" на събудил се вулкан в дъното на "Малката пропаст", съгл. ТС; 1.21. К-т лазeрна система с противовлажна защита, разположена в "Малката пропаст", съгл. ТС; 1.22. Прикриващ декор, поставен върху оборудването (лазер проектор, водопроводи, (помпи), кабели и др. елементи на оборудването). Изработен от фибростъкло или екв.матс дебелина 3 мм. ; 1.23. Атрактивно многоцветно осветление автоматично, разположено по коридорите, до "Зала завеските", "Бялата Зала" и "Седмото Небе", съгл. ТС; 1.24. К-т автоматично озвучаване с противовлажна защита, разположено в зоната на "Седмото Небе", съгл. ТС; 1.25. К-т автоматично озвучаване с противовлажна защита, разположено по коридорите между залите в пещерата, съгл. ТС; 1.26. Допълнителни прожектори и лампи: за осъществяване на специални светлинни ефекти и хореография в „Концертна Зала”; за постигне на ефекта „горяща лава” под железния мост в „Малката пропаст” и за осветяване на зоните, които в момента са по-тъмни, като „Предверието”, съгл. ТС; 1.27. Rack контрол, кабели, допълнителни елементи, линии, аксесоари и монтаж-1 к-т; 1.28. Доставка на компютър и консумативи за управление на системите за контрол и синхронизация.-1бр. съгл.ТС; 2.1. Доставка на специален софтуер за пещерните атракциони-1 бр. съгл.ТС
НЕ
НЕ
4
Участниците следва да представят с офертата си и документ (в оригинал) за внесена или учредена гаранция за участие в откритата процедура за сума, представляваща до 1% от прогнозната стойност на поръчката, в размер на 11 134,00 ( единадесет хиляди сто тридесет и четири) лева. Гаранцията за участие в процедурата трябва да бъде представена в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Паричната сума следва да бъде внесена предварително в касата на „Център за административно обслужване” при Община Враца или по следната банкова сметка на Община Враца: IBAN: BG36STSA93003300146537; BIC: STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, Финансов център гр. Враца. Банковата гаранция за участие следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретната поръчка и да е със срок на валидност - не по-кратък от срока на валидност на офертата. Банковата гаранция се представя по Приложение № 8 от документацията или по образец, утвърден от съответната банка, ако тази гаранция за участие съдържа условията, посочени в образеца. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 (три) % от стойността на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение трябва да бъде представена в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Определеният за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Паричната сума следва да бъде внесена предварително в касата на „Център за административно обслужване” при Община Враца или по следната банкова сметка на Община Враца: IBAN: BG36STSA93003300146537; BIC: STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, Финансов център гр. Враца. Банковата гаранция за изпълнение следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретния договор. Срок на валидност минимум 150 кал.дни. Гаранцията се освобождава съгласно условията на договора: 90% от нея в срок от 10 (десет) работни дни след изпълнение задълженията на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и подписване на констативен протокол за приемане на работата, останалите 10 % се освобождават в срок от 10 (десет) работни дни след изтичане на гаранционния срок. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на обслужващата ги банка, стига тя да съдържа условията, посочени от възложителя. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с договорните условия.
Финансирането на обекта на обществената поръчка ще се осигури съгласно условията на Оперативна програма „Регионално развитие”, приоритетна ос 3 „Устойчиво развитие на туризма”. Данъкът върху добавената стойност по настоящия инвестиционен проект се определя като невъзстановим (допустим разход за финансиране по ОП „Регионално развитие”) на основание т. 12.3.2. от Указание № ДНФ № 01 от 27. 08. 2007 г. на Дирекция “Национален фонд” при Министерство на финансите относно условията и реда за изплащане на безвъзмездна финансова помощ от Структурните и Кохезионния фондове на Европейския съюз и кореспондиращото национално съфинансиране. СХЕМА НА ПЛАЩАНЕ: Заплащането на доставките, предмет на настоящата обществена поръчка ще се извършва съгласно условията на договора - авансово, междинни и окончателно, както следва: Авансово плащане: в 10 (десет) дневен срок от датата на подписване на договора, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ авансово 30 (тридесет) % от приетата от Възложителя цена на договора, в размер на ............... ( словом ) лева, по банков път по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, срещу представена оригинална данъчна фактура. Междинно плащане: в 10 (десет) дневен срок след доставката на специализирания софтуер и оборудването за подземния атракцион, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ 65 (шестдесет и пет) % от приетата от Възложителя цена на договора в размер на ........... ( словом ) лева, по банков път по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, срещу представени: 1. Констативен протокол за действително извършена доставка, подписан от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и СТРОЙТЕЛНИЯ НАДЗОР на обекта;2. Оригинална данъчна фактура с приспаднат пълният размер на авансовото плащане. •Окончателно плащане: в 10 (десет) дневен срок след изпълнение на всички дейности по договора, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ 35 (тридесет и пет) % от приетата от Възложителя цена на договора в размер на ........... ( словом ) лева, по банков път по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, срещу представени: 1. Констативен протокол за действително извършена инсталация и калибриране на видео и лазерни прожекции, монтаж на водни екрани и небулизатори, синхронизиране на аудио визуалните и светлинни хореографии и настройки на софтуера без забележки, подписан от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и СТРОЙТЕЛНИЯ НАДЗОР на обекта; 2. Подробна инструкция за ползване, поддържане и контрол на оборудването; 3. План за контрола и поддържането на оборудването за осигуряване на съответствие с изискванията за безопасност; 4. Документи за гаранционен срок; 5. Оригинална данъчна фактура.
Когато участник в процедурата е обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, към офертата се прилага и дружествения договор (споразумението за създаване на обединение), подписан от всички участниците в обединението. Споразумението задължително трябва да съдържа информация за: - лицето, представляващо обединението/консорциума в процедурата по възлагане на настоящата обществена поръчка; - разпределението на участието на лицата (членовете на обединението) при изпълнение на дейностите по настоящата поръчка. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, преди подписване на договора за възлагане на изпълнението, трябва да се представи удостоверение за регистрация от Регистър БУЛСТАТ и за данъчна регистрация. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.
НЕ
Документ за регистрация (заверено от участника копие) или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато не е представен ЕИК, участниците представят удостоверение за актуално състояние; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; Ако участникът е обединение, тези документи се представят за всяко едно от юридическите лица, влизащи в него. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице следва да се приложи нотариално заверен учредителен акт на обединението. Физическите лица включени в състава на обединения, представят документ за самоличност. Преди сключване на договор с такъв участник същия предоставя Удостоверение за вписване в регистър БУЛСТАТ, банкова сметка и данъчна регистрация. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или обединения с чуждестранни юридически или физически лица се прилага еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, представен в официален превод на български език.
1.Декларация с информация за оборота от доставки с предмет подобен на предмета на поръчката за последните три години (2011-2013 г.) в зависимост от датата , на която участникът е учреден или е започнал дейността си
Участниците трябва да имат оборот от доставки с предмет подобен на предмета на поръчката за последните три години (2011-2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на 1 000 000 лева. * под предмет подобен на предмета на поръчката трябва да се разбира дизайн и/или доставка, монтаж, пускане и настройка на системи за художественно осветление, озвучаване и мултимедия със специализирани софтуери.
1. копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 за система за управление на качеството (заверено от Участника копие) или еквивалент; 2. Декларация със списък на основните договори с предмет подобен по характер (дизайн и/или доставка, монтаж, пускане и настройка на системи за художественно осветление, озвучаване и мултимедия със специализирани софтуери), техническа сложност или обем на предмета на обществената поръчка за последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертата, придружена от препоръки/референции от предишни възложители. 3. Декларация със списък на екипа за изпълнение на поръчката . За всеки експерт се представят удостоверения, референции от работодател за проекти с подобен характер, които е изпълнил или други документи, доказващи професионалния опит, както и документи за квалификация – дипломи, лицензи и/или удостоверения и/или сертификати за правоспособност.
1. Участниците да притежават сертификат по стандарт ISO 9001:2008 за система за управление на качеството с обхват дизайн и/или доставка, монтаж, пускане и настройка на системи за художественно осветление, озвучаване и мултимедия със специализирани софтуери. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 2. Участниците да разполагат с екип, назначен на трудов/граждански договор, както следва:1. Експерт Компютърен дизайн; 2. Експерт Аудио визуални и светлинни хореографии; 3. IT специалист; 4. Електроинженер; 5. Специалист монтаж – минимум 4 ( четири ).Участниците могат да ползват ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че същите представят декларация за разположение. Всеки член на екипа в зависимост от своята квалификация да е участвал в изпълннието на поне един проект с предмет подобен на предмета на поръчката. 3. Участниците да са изпълнявали минимум три договори с предмет подобен по характер (дизайн и/или доставка, монтаж, пускане и настройка на системи за художественно осветление, озвучаване и мултимедия със специализирани софтуери), техническа сложност или обем на предмета на обществената поръчка за последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертата. Към декларацията да бъдат приложени поне 3 (три) референции/препоръки отговарящи на изискванията на чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП от предишни възложители. Възложителят ще отстранява от участие в откритата процедура всеки Участник, който не отговаря на минималните изисквания, посочени в тази Документация за участие.
Открита
НЕ
05-2014-006
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
сградата на Община Враца, заседателна зала, ет.2
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Лицата трябва да се легитимират
НЕ
ДА
Проект BG161PO001/3.1-03/2010/013 „Развитие на устойчив туризъм в Община Враца, “Леденика – туризъм без сезони”, финансиран по Оперативна програма Регионално развитие 2007-2013”, представляващи неразделна част от Договор за безвъзмездна помощ № BG161PO001/3.1-03/2010/013 от 23.11.2011 г.
Документацията, всички разяснения и уведомления за настоящата поръчка ще се публикуват на електронната страница на Община Враца – www.vratza.bg, раздел „Профил на купувача”. Сроковете в раздел IV 3.3 и IV.3.4.са намалени на основание чл.64, ал.3 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП
18.02.2014 г.