Версия за печат

00814-2014-0004

BG-Враца: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000193115

Община Враца, ул. Стефанаки Савов 6, За: инж. Красимира Георгиева, Република България 3000, Враца, Тел.: 092 663122, E-mail: obshtinavr@b-trust.org, Факс: 092 627085

Място/места за контакт: Община Враца

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.vratza.bg.

Електронен достъп до информация: www.vratza.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на специализиран софтуер, дизайн и експониране на подземен атракцион в пещера Леденика по проект BG161PO001/3.1-03/2010/013 „Развитие на устойчив туризъм в Община Враца, “Леденика – туризъм без сезони”, финансиран по Оперативна програма Регионално развитие 2007-2013”, представляващи неразделна част от Договор за безвъзмездна помощ № BG161PO001/3.1-03/2010/013 от 23.11.2011 г.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ПП Врачански Балкан , пещера Леденика
Код NUTS: BG313
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставката на специализиран софтуер, дизайн и експониране на подземен атракцион в пещера Леденика включва следните елементи: Подмяна на осветлението на пещерата с технология LED RGB; Аудио и светлинна хореография; Специални ефекти. Контролът на аудио и светлинната хореография, специалните ефекти: „Воден спектакъл”, „Графично шоу”, „Фея Леденика”, и „Вулканът”, ще бъде посредством специално изработен софтуер и синхронизиран на място

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

48328000, 48521000, 42962300, 79930000, 31527000

Описание:

Софтуерни пакети за обработка на изображения
Софтуерни пакети за обработка на музика или звук
Компютърни работни станции за графични дизайнери
Услуги на специализирания дизайн
Спотове (осветително тяло с насочен светлинен поток)

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Подмяна на осветлението на пещерата с технология LED RGB, съгласно Техническа спецификация; Аудио и светлинна хореография; Специални ефекти - „Воден спектакъл”, „Графично шоу” , „Фея Леденика”- три-минутна видео прожекция върху малък воден екран, „Вулканът” - благодарение на модерните технологии ще се реализира обемно „бийм шоу”, с музика и звукови ефекти, Управление на ефектите – изработка и доставка на специален софтуер 1.1.Атрактивно многоцветно осветление, автоматично - разположено от "Зала Предверие" до "Малка зала" - 1 к-т, съгл. ТС; 1.2.Комплект автоматично озвучаване с противовлажна защита разположено от "Зала Предверие" до " Малка зала" , съгл. ТС; 1.3. Комплект лазерна система с противовлажна защита, разположена в "Концертната Зала", съгл. ТС; 1.4. Прикриващ лазерният проектор - декор. Изработен от фибростъкло или екв.материал с дебелина 3мм. - 1 бр.; 1.5. Воден екран за "Концертната зала" в пещерата за лазерна и видео проекция- 1 бр., съгл. ТС; 1.6. Комплект многоцветна лазeрна система с противовлажна защита за мултимедиална прожекция върху воден екран. Противовлажна защита.- 1 бр., съгл. ТС; 1.7. Комплект Видеопроектор с противовлажна защита за мултимедиална прожекция върху воден екран. - 1 бр., съгл. ТС; 1.8. Прикриващ лазерният проектор - декор. Изработен от фибростъкло или екв.материал с дебелина 3мм. - 1 бр; 1.9.Мултимедиен висококачествен (Hight Definition) филм 5 мин. прожекция върху воден екран- 1 бр.; 1.10. Атрактивно многоцветно осветление автоматично - разположено в "Концертна Зала" - 1 к-т, съгл. ТС; 1.11.Комплект автоматично озвучаване с противовлажна защита, разположено в "Концертна Зала", съгл. ТС; 1.12. Атрактивно многоцветно осветление автоматично - разположено по материнските скали, синтрови образувания и коридорите водещи до "Зала Хладилника" и "Зала Езерото на Желанията" включително, съгл. ТС; 1.13. Комплект автоматично озвучаване с противовлажна защита, разположено в "Зала Хладилника" и "Зала Езерото на Желанията" включително, съгл. ТС; 1.14.Воден екран, за видео прожекция, монтиран в "Зала Езерото на Желания", съгласно ТС; 1.15. К-т Видеопроектор с противовлажна защита за мултимедийна прожекция върху воден екран, съгл. ТС; 1.16. Прикриващ декор, поставен върху оборудването (видео проектор, водопроводи, (помпи), кабели и др. елементи на оборудването). Изработен от фибростъкло или екв.материал с дебелина 3мм.; 1.17. Мултимедиен висококачествен филм 3 мин. прожекция върху воден екран- 1 бр; 1.18. Атрактивно многоцветно осветление автоматично - разположено по коридорите, "Малката пропаст" и "Голямата Пропаст" включително, съгл. ТС; 1.19. К-т автоматично озвучаване с противовлажна защита, разположено в "Малката пропаст", съгл. ТС; 1.20. Симулация "Горяща лава" на събудил се вулкан в дъното на "Малката пропаст", съгл. ТС; 1.21. К-т лазeрна система с противовлажна защита, разположена в "Малката пропаст", съгл. ТС; 1.22. Прикриващ декор, поставен върху оборудването (лазер проектор, водопроводи, (помпи), кабели и др. елементи на оборудването). Изработен от фибростъкло или екв.матс дебелина 3 мм. ; 1.23. Атрактивно многоцветно осветление автоматично, разположено по коридорите, до "Зала завеските", "Бялата Зала" и "Седмото Небе", съгл. ТС; 1.24. К-т автоматично озвучаване с противовлажна защита, разположено в зоната на "Седмото Небе", съгл. ТС; 1.25. К-т автоматично озвучаване с противовлажна защита, разположено по коридорите между залите в пещерата, съгл. ТС; 1.26. Допълнителни прожектори и лампи: за осъществяване на специални светлинни ефекти и хореография в „Концертна Зала”; за постигне на ефекта „горяща лава” под железния мост в „Малката пропаст” и за осветяване на зоните, които в момента са по-тъмни, като „Предверието”, съгл. ТС; 1.27. Rack контрол, кабели, допълнителни елементи, линии, аксесоари и монтаж-1 к-т; 1.28. Доставка на компютър и консумативи за управление на системите за контрол и синхронизация.-1бр. съгл.ТС; 2.1. Доставка на специален софтуер за пещерните атракциони-1 бр. съгл.ТС

Стойност, без да се включва ДДС
1113400 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

4

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците следва да представят с офертата си и документ (в оригинал) за внесена или учредена гаранция за участие в откритата процедура за сума, представляваща до 1% от прогнозната стойност на поръчката, в размер на 11 134,00 ( единадесет хиляди сто тридесет и четири) лева. Гаранцията за участие в процедурата трябва да бъде представена в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Паричната сума следва да бъде внесена предварително в касата на „Център за административно обслужване” при Община Враца или по следната банкова сметка на Община Враца: IBAN: BG36STSA93003300146537; BIC: STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, Финансов център гр. Враца. Банковата гаранция за участие следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретната поръчка и да е със срок на валидност - не по-кратък от срока на валидност на офертата. Банковата гаранция се представя по Приложение № 8 от документацията или по образец, утвърден от съответната банка, ако тази гаранция за участие съдържа условията, посочени в образеца. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 (три) % от стойността на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение трябва да бъде представена в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Определеният за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Паричната сума следва да бъде внесена предварително в касата на „Център за административно обслужване” при Община Враца или по следната банкова сметка на Община Враца: IBAN: BG36STSA93003300146537; BIC: STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, Финансов център гр. Враца. Банковата гаранция за изпълнение следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретния договор. Срок на валидност минимум 150 кал.дни. Гаранцията се освобождава съгласно условията на договора: 90% от нея в срок от 10 (десет) работни дни след изпълнение задълженията на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и подписване на констативен протокол за приемане на работата, останалите 10 % се освобождават в срок от 10 (десет) работни дни след изтичане на гаранционния срок. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на обслужващата ги банка, стига тя да съдържа условията, посочени от възложителя. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с договорните условия.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обекта на обществената поръчка ще се осигури съгласно условията на Оперативна програма „Регионално развитие”, приоритетна ос 3 „Устойчиво развитие на туризма”. Данъкът върху добавената стойност по настоящия инвестиционен проект се определя като невъзстановим (допустим разход за финансиране по ОП „Регионално развитие”) на основание т. 12.3.2. от Указание № ДНФ № 01 от 27. 08. 2007 г. на Дирекция “Национален фонд” при Министерство на финансите относно условията и реда за изплащане на безвъзмездна финансова помощ от Структурните и Кохезионния фондове на Европейския съюз и кореспондиращото национално съфинансиране. СХЕМА НА ПЛАЩАНЕ: Заплащането на доставките, предмет на настоящата обществена поръчка ще се извършва съгласно условията на договора - авансово, междинни и окончателно, както следва: Авансово плащане: в 10 (десет) дневен срок от датата на подписване на договора, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ авансово 30 (тридесет) % от приетата от Възложителя цена на договора, в размер на ............... ( словом ) лева, по банков път по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, срещу представена оригинална данъчна фактура. Междинно плащане: в 10 (десет) дневен срок след доставката на специализирания софтуер и оборудването за подземния атракцион, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ 65 (шестдесет и пет) % от приетата от Възложителя цена на договора в размер на ........... ( словом ) лева, по банков път по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, срещу представени: 1. Констативен протокол за действително извършена доставка, подписан от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и СТРОЙТЕЛНИЯ НАДЗОР на обекта;2. Оригинална данъчна фактура с приспаднат пълният размер на авансовото плащане. •Окончателно плащане: в 10 (десет) дневен срок след изпълнение на всички дейности по договора, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ 35 (тридесет и пет) % от приетата от Възложителя цена на договора в размер на ........... ( словом ) лева, по банков път по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, срещу представени: 1. Констативен протокол за действително извършена инсталация и калибриране на видео и лазерни прожекции, монтаж на водни екрани и небулизатори, синхронизиране на аудио визуалните и светлинни хореографии и настройки на софтуера без забележки, подписан от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и СТРОЙТЕЛНИЯ НАДЗОР на обекта; 2. Подробна инструкция за ползване, поддържане и контрол на оборудването; 3. План за контрола и поддържането на оборудването за осигуряване на съответствие с изискванията за безопасност; 4. Документи за гаранционен срок; 5. Оригинална данъчна фактура.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато участник в процедурата е обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, към офертата се прилага и дружествения договор (споразумението за създаване на обединение), подписан от всички участниците в обединението. Споразумението задължително трябва да съдържа информация за: - лицето, представляващо обединението/консорциума в процедурата по възлагане на настоящата обществена поръчка; - разпределението на участието на лицата (членовете на обединението) при изпълнение на дейностите по настоящата поръчка. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, преди подписване на договора за възлагане на изпълнението, трябва да се представи удостоверение за регистрация от Регистър БУЛСТАТ и за данъчна регистрация. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Документ за регистрация (заверено от участника копие) или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато не е представен ЕИК, участниците представят удостоверение за актуално състояние; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; Ако участникът е обединение, тези документи се представят за всяко едно от юридическите лица, влизащи в него. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице следва да се приложи нотариално заверен учредителен акт на обединението. Физическите лица включени в състава на обединения, представят документ за самоличност. Преди сключване на договор с такъв участник същия предоставя Удостоверение за вписване в регистър БУЛСТАТ, банкова сметка и данъчна регистрация. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или обединения с чуждестранни юридически или физически лица се прилага еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, представен в официален превод на български език.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Декларация с информация за оборота от доставки с предмет подобен на предмета на поръчката за последните три години (2011-2013 г.) в зависимост от датата , на която участникът е учреден или е започнал дейността си

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците трябва да имат оборот от доставки с предмет подобен на предмета на поръчката за последните три години (2011-2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на 1 000 000 лева. * под предмет подобен на предмета на поръчката трябва да се разбира дизайн и/или доставка, монтаж, пускане и настройка на системи за художественно осветление, озвучаване и мултимедия със специализирани софтуери.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 за система за управление на качеството (заверено от Участника копие) или еквивалент; 2. Декларация със списък на основните договори с предмет подобен по характер (дизайн и/или доставка, монтаж, пускане и настройка на системи за художественно осветление, озвучаване и мултимедия със специализирани софтуери), техническа сложност или обем на предмета на обществената поръчка за последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертата, придружена от препоръки/референции от предишни възложители. 3. Декларация със списък на екипа за изпълнение на поръчката . За всеки експерт се представят удостоверения, референции от работодател за проекти с подобен характер, които е изпълнил или други документи, доказващи професионалния опит, както и документи за квалификация – дипломи, лицензи и/или удостоверения и/или сертификати за правоспособност.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците да притежават сертификат по стандарт ISO 9001:2008 за система за управление на качеството с обхват дизайн и/или доставка, монтаж, пускане и настройка на системи за художественно осветление, озвучаване и мултимедия със специализирани софтуери. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 2. Участниците да разполагат с екип, назначен на трудов/граждански договор, както следва:1. Експерт Компютърен дизайн; 2. Експерт Аудио визуални и светлинни хореографии; 3. IT специалист; 4. Електроинженер; 5. Специалист монтаж – минимум 4 ( четири ).Участниците могат да ползват ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че същите представят декларация за разположение. Всеки член на екипа в зависимост от своята квалификация да е участвал в изпълннието на поне един проект с предмет подобен на предмета на поръчката. 3. Участниците да са изпълнявали минимум три договори с предмет подобен по характер (дизайн и/или доставка, монтаж, пускане и настройка на системи за художественно осветление, озвучаване и мултимедия със специализирани софтуери), техническа сложност или обем на предмета на обществената поръчка за последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертата. Към декларацията да бъдат приложени поне 3 (три) референции/препоръки отговарящи на изискванията на чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП от предишни възложители. Възложителят ще отстранява от участие в откритата процедура всеки Участник, който не отговаря на минималните изисквания, посочени в тази Документация за участие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Финансов показател / предлагана цена/; тежест: 30
Показател: Технически показател; тежест: 70
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 6
Показател: Гаранционен срок; тежест: 4
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

05-2014-006

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
21.03.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
31.03.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 31.03.2014 г.  Час: 16:30
Място

сградата на Община Враца, заседателна зала, ет.2

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Лицата трябва да се легитимират

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Проект BG161PO001/3.1-03/2010/013 „Развитие на устойчив туризъм в Община Враца, “Леденика – туризъм без сезони”, финансиран по Оперативна програма Регионално развитие 2007-2013”, представляващи неразделна част от Договор за безвъзмездна помощ № BG161PO001/3.1-03/2010/013 от 23.11.2011 г.

VI.3) Допълнителна информация

Документацията, всички разяснения и уведомления за настоящата поръчка ще се публикуват на електронната страница на Община Враца – www.vratza.bg, раздел „Профил на купувача”. Сроковете в раздел IV 3.3 и IV.3.4.са намалени на основание чл.64, ал.3 от ЗОП

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.02.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ