Версия за печат

02724-2014-0034

BG-Кюстендил: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016275060180

Държавно ловно стопанство "Осогово" гр.Кюстендил - Териториално поделение на ЮЗДП гр.Благоевград, ул."Спартак" №52 Б, За: Поля Кирилова-технически секретар, България 2500, Кюстендил, Тел.: 078 552051, E-mail: ddsosogovo@abv.bg, Факс: 078 552050

Място/места за контакт: Административна сграда на ТП ДЛС "Осогово"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.dls-osogovo.com.

Адрес на профила на купувача: www.dls-osogovo.com.

Електронен достъп до информация: www.dls-osogovo.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Ловно и горско стопанство

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Годишни технически прегледи на 23 бр. МПС (вкл. ГТП на газови и метанови уредби), собственост на ТП ДЛС „Осогово“ за срок от 24 месеца“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Изпълнителят трябва да осигури контролно-технически пунктове за изпълнение на услугата,находящи се на територията на гр.Кюстендил.
Код NUTS: BG415
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Годишни технически прегледи на 23 бр. МПС (вкл. ГТП на газови и метанови уредби), собственост на ТП ДЛС „Осогово“ за срок от 24 месеца“

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50100000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на превозни средства и свързаното с тях оборудване

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Годишни технически прегледи на 23 бр. МПС (вкл. ГТП на газови и метанови уредби), собственост на ТП ДЛС „Осогово“ за срок от 24 месеца“

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие, съгласно чл. 59, ал. 2 и чл. 60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата е в размер на 19,00лв. без ДДС.Участник, представил оферта, в която не е приложена съответната гаранция за участие, се отстранява, съгласно чл.69, ал.1, т.1 от ЗОП.Гаранцията за участие във формата на парична сума трябва реално да е постъпила по сметката на възложителя към момента на изтичане на крайния срок за подаване на офертите за участие. Гаранцията за изпълнение съгласно чл.59, ал.3 и чл.60 от ЗОП – парична сума в размер на 3% (три процента) от стойността на поръчката, се внася, респ. се представя след като кандидатът бъде определен за изпълнител на поръчката преди сключване на договора по банковата сметка на ТП ДЛС „Осогово”. Гаранцията за участие във формата на парична сума се внася по банков път по сметка на Възложителя – IBAN: BG79 CECB 9790 10E0 1829 00, BIC: CECB BGSF, Банка: „Централна кооперативна банка” АД, клон Кюстендил.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно Раздел I, т.2.4. от Условията на Възложителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата се изготвя съобразно указанията, посочени в Раздел III на документацията.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП: Копие от годишния баланс и от отчета за приходите и разходите за 2012г. В случай, че юридическото лице е създадено през 2013г. се прилага декларация в свободен текст за това обстоятелство.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Съгласно документацията.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Участникът да разполага с минимум 1 (една) сервизна база на територията посочена в гл.II, т.2.2. Разрешение от МТ, съгласно НАРЕДБА № Н-32 от 16.12.2011 г. за периодичните прегледи за проверка на техническата изправност на пътните превозни средства и списъка към него.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Съгласно документацията.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05.03.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава от деловодството на ТП ДЛС „Осогово”, всеки работен ден от 09.00 до 16.00 часа в периода от публикуване на обявлението до 13.02.2014г. включително срещу представяне на документ за внесена такса в касата на предприятието в размер на 10.00 (десет) лева без ДДС или 12.00 (дванадесет) лева с ДДС – невъзстановима сума, представляваща стойността на документацията за участие.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
17.03.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.03.2014 г.  Час: 10:00
Място

Административната сграда на ТП ДЛС "Осогово" - гр.Кюстендил, ул."Спартак" № 52 Б

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При условията на чл.68, ал.3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.02.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ