Версия за печат

00660-2014-0002

BG-Елхово: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Елхово, ул."Търговска" №13, За: Жана Ангелова, Мариана Милева, Република България 8700, Елхово, Тел.: 0478 88009; 0478 88036, E-mail: obshtina@elhovobg.org, Факс: 0478 88034

Място/места за контакт: Община Елхово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.elhovobg.org.

Адрес на профила на купувача: www.elhovobg.org.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Елхово, ул."Търговска" №13, За: Йорданка Димитрова, Република България 8700, Елхово, Тел.: 0478 81266, E-mail: obshtina@elhovobg.org, Факс: 0478 88034

Място/места за контакт: Община Елхово

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.elhovobg.org.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хранителни продукти по обособени позиции за нуждите на детските и социални заведения

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Складовете на детските и социални заведения в гр.Елхово и селата Бояново, Гранитово, Лесово и Маломирово, посочени подробно в документация за участие.
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на обществената поръчка - ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ ЗА НУЖДИТЕ НА ДЕТСКИТЕ И СОЦИАЛНИ ЗАВЕДЕНИЯ. Обществената поръчка е разделена на две обособени позиции : позиция 1 - хляб и хлебни изделия; позиция 2 - зеленчуци и плодове. Оферти могат да се подават за една или повече обособени позиции. Хранителните продукти по позиции, характеристики и изисквания са описани в техническите спецификации на документацията за участие в процедурата. Доставката на хранителни продукти ще се извършва периодично, въз основа на подавани заявки по телефон, факс и електронна поща от представителите на Възложителя, посочени в документацията за участие в процедурата, съобразени с посещаемостта в заведенията. Доставката на хранителни продукти се извършва с превоз на изпълнителя, до складовете на детските и социални заведения, описани в документацията за участие в процедурата.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15800000 (EA02, EA05) , 15810000 (EA02, EA05) , 03220000 (EA02, EA05)

Описание:

Различни хранителни продукти (За деца , За възрастни )
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия (За деца , За възрастни )
Зеленчуци, плодове и черупкови плодове (За деца , За възрастни )

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата са прогнозни и нямат обвързващ характер.Възложителят си запазва правото да ги увеличава или намалява, според посещаемостта в заведенията и да не заявява целия асортимент.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Възложителят не изисква гаранция за участие и гаранция за изпълнение на основание предоставеното му право посредством нормата на чл.59, ал.5, т.2 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането ще се осигури със средства от бюджета на Община Елхово. Разплащането ще се извършва чрез бюджета на второстепенните разпоредители с бюджет – Общинска просвета и Служба «Социални дейности». Заплащането на доставените хранителни продукти ще става след представяне на фактури от Изпълнителя по банков път в български лева.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП и не изисква създаване на юридическо лице, в случай че участника, избран за изпълнител е обединение/консорциум от физически и/или юридически лица. В случай че участникът е обединение /консорциум, участниците в него трябва да определят и упълномощят едно лице, което да представлява обединението /консорциума за целите на поръчката („водещ съдружник”). Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаване на офертата. В случай че участникът е обединение/консорциум, участниците в него сключват договор/споразумение помежду си, което задължително трябва да съдържа клаузи, които гарантират по категоричен начин, че: - всички членове на обединението/консорциума са отговорни заедно и поотделно по закон за изпълнението на договора; - водещият съдружник на обединението/консорциума е упълномощен да се задължава и да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; - всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; - съставът на обединението/консорциума няма да се променя след сключването на договора за възлагане на обществената поръчка. Когато участникът е обединение/консорциум, но не представи договор/споразумение за създаване на обединение/консорциум или в представения договор/споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на посочените условия, или съставът на обединението/консорциума се е променил след подаване на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. В случай че участник в процедурата е обединение/консорциум документите по чл.56, ал.1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението/консорциума, а документите по чл.56, ал.1, т. 4 и 5 се представят за обединението/консорциума в съответствие с изискванията на чл.25, ал. 8 от ЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения/консорциуми, които отговарят на изискванията на ЗОП, Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки (ППЗОП), изискванията на възложителя в настоящата документация. При изпълнение на обществената поръчката да се спазват изискванията на Закона за храните, Наредба № 6 от от 10.08.2011г. за здравословното хранене на децата на възраст от 3 до 7 год. в детските заведения, Наредба № 9 от 16.09.2011 г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата,както и към храни, предлагани при организирани мероприятия за деца и ученици, Наредба № 2 от 07.03.2013 г. за здравословното хранене на децата на възраст от 0 до 3 години в детските заведения и детските кухни, Наредба № 5 от 25.05.2006 г. за хигиената на храните, Наредбата за изискванията към храните със специално предназначение, Наредба за изискванията за етикетирането и представянето на храните, Наредба № 16 от 28.05.2010 г. за изискванията за качество и контрол за съответствие на пресни плодове и зеленчуци и други наредби по прилагане на Закона за храните и всички други нормативни актове и разпоредби, гарантиращи качественото изпълнение на предмета на поръчката, качеството и годността за консумация на хранителните продукти, предмет на обществената поръчката. Участник, който не отговаря на нормативните изисквания или на някое от условията на Възложителя се отстранява от участие в процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съдържание на ПЛИК №1 - Документи за подбор 1. Оферта за участие, ведно с административни сведения и списък на документити, съдържащи се в офертата на основание чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП – Образец № 1 - оригинал. 2. Копие на документ за регистрация на юридическото лице/едноличен търговец или ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър. 3. Копие на документ за самоличност,когато участникът е физическо лице. 4. Оригинал или нотариално заверено копие на договор/споразумение за създаване на обединение/консорциум за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение (консорциум), което не е юридическо лице), съдържащо клаузите съгласно настоящата документация. 5. Оригинали на нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението/консорциума, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата, да попълни и подпише документите, които са общи за обединението/консорциума, което не е юридическо лице - когато това не е изрично вписано в договора/споразумението, с което се създава обединението/консорциума. 6. Оригинал на нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата – когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 7. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 т.1, б. "а" до "д", ал. 2, т. 1, 3 и 5 и ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП – Образци № 4 и 5 - оригинали. 8. Декларация по чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП за всяка от последните три приключени финансови години (2010 , 2011, 2012 г.) - Образец № 6 - оригинал. 9. Декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП за последните три години (2010 ,2011,2012 г.) - Образец № 7 - оригинал и изискващите се приложения към нея, пояснени в образеца - копия. 10. Декларация по чл.51, ал.1, т.3 от ЗОП - Образец № 8 - оригинал и изискващите се приложения към нея, пояснени в образеца - копия. 11. Декларация по чл.51, ал.1, т.4 от ЗОП – Образец № 9 - оригинал и изискващите се приложения към нея, пояснени в образеца - копия. 12. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП – Образец № 10 - оригинал. 13. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП – Образец №11 - оригинал. 14. Декларация за разработена и внедрена НАССР система за управление безопасността на храните – Образец №12 - оригинал или сертифакат, пояснен в образеца - копие. 15. Декларация от всеки подизпълнител – Образец № 13 - оригинал и изискващите се приложения към нея - оригинали и копия. 16. Декларация от членовете на обединението/консорциума – Образец № 14 - оригинал и изискващите се приложения към нея - оригинали и копия. 17. Копия от годишните баланси и отчетите за приходите и разходите за последните три приключени финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) – подписани и подпечатани от участника на всяка страница.Физическите лица представят копия от годишните данъчни декларации, заверени от НАП, за всяка от предходните три години (2010, 2011 и 2012 г.). Съдържание на Плик №2 - Предложение за изпълнение на поръчката 1.Техническото предложение за изпълнение на обществена поръчка - Образец № 2 - оригинал. 2. Проект на договор – не се попълва, но се парафира на всяка страница. Съдържание на ПЛИК №3 - Предлагана цена 1. Ценово предложение за изпълнение на обществена поръчка - Образец №3.1 до №3.2 - оригинал.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копия от годишните баланси и отчетите за приходите и разходите за последните три приключени финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) – подписани и подпечатани от участника на всяка страница. 2. За физическите лица – заверено от НАП копие на данъчна декларация за всяка от предходните три години (2010, 2011 и 2012 г.). 3. Декларация по чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП за всяка от последните три приключени финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) - Образец № 6 - оригинал.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални икономически и финансови изисквания.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Деларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП за последните три години (2010 ,2011,2012 г.) - Образец № 7 - оригинал и изискващите се приложения към нея, пояснени в образеца - копия. 2. Декларация по чл.51, ал.1, т.3 от ЗОП - Образец № 8 - оригинал и изискващите се приложения към нея, пояснени в образеца - копия. 3. Декларация по чл.51, ал.1, т.4 от ЗОП – Образец № 9 в-оригинал и изискващите се приложения към нея, пояснени в образеца - копия. 4. Декларация за разработена и внедрена НАССР система за управление безопасността на храните - Образец № 12 - оригинал или сертифакат, пояснен в образеца - копие.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални технически изисквания.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.03.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.03.2014 г.  Час: 14:00
Място

Заседателната зала на Община Елхово - гр.Елхово, ул."Търговска" №13.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Постъпилите оферти се отварят в деня и часа, посочен в обявлението за обществената поръчка, в сградата на Община Елхово, гр. Елхово, ул. „Търговска” № 13. При промяна на датата и часа на отваряне на офертите участниците се уведомяват писмено и на информационния сайт на Община Елхово - www.elhovobg.org – профил на купувача – профил на купувача. При отварянето на ценовите оферти могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел. Участниците в процедурата могат да присъстват лично (в този случай представят лична карта и документ, удостоверяващ, че са законни представители на съответния участник) или чрез упълномощени представители (с нотариално заверено пълномощно). Присъстващите при отварянето на офертите вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл.64, ал.3 от ЗОП и ще съкрати срока от 40 дни със 7 дни, тъй като обявлението ще бъде изпратено по електронен път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението възложителя предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на официалната интернет страница на община Елхово - www.elhovobg.org – профил на купувача – профил на купувача. Желаещите да получат документацията за участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка могат да направят това като я изтеглят безплатно до срока за получаване на документацията за участие , посочен в IV.3.3 на обявлението. На официалната интернет страница на община Елхово - www.elhovobg.org – профил на купувача – профил на купувача ще бъдат публикувани всички отговори на запитвания, както и съобщения до участниците.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция хляб и хлебни изделия
1) Кратко описание

Периодична доставка на хляб и хлебни изделия с транспорт на изпълнителя след подадени предварителни заявки от представителите на Възложителя, посочени в документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15810000 (EA02, EA05)

Описание:

Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия (За деца , За възрастни )

3) Количество или обем

Количествата са прогнозни и нямат обвързващ характер.Възложителят си запазва правото да ги увеличава или намалява, според посещаемостта в заведенията и да не заявява целия асортимент.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2014 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция зеленчуци и плодове
1) Кратко описание

Периодична доставка на зеленчуцеи и плодове с транспорт на изпълнителя след подадени предварителни заявки от представителите на Възложителя, посочени в документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03220000 (EA02, EA05)

Описание:

Зеленчуци, плодове и черупкови плодове (За деца , За възрастни )

3) Количество или обем

Количествата са прогнозни и нямат обвързващ характер.Възложителят си запазва правото да ги увеличава или намалява, според посещаемостта в заведенията и да не заявява целия асортимент.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2014 г.