00087-2014-0014

BG-гр. София: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. "Московска" № 33, За: Станислава Цветкова, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: ул. "Париж" №3, партер, стая №6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg..

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. Московска №33, За: фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505

Място/места за контакт: фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнители по обособени позиции за: Обособена позиция №1- Мерки за маркетинг и реклама на създадените туристически продукти , за проект „Създаване на регионален туристически продукт в общините Столична, Ихтиман и Своге”, съгласно апликационната форма на проекта”; Обособена позиция №2- „Oсъществяване на комплексна консултантска услуга за разработване на туристически пакети или диверсификация на съществуващите, и рекламна стратегия и продуктово позициониране по проект „ Създаване на регионален туристически продукт в общините Столична, Ихтиман и Своге”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е: „Избор на изпълнители по обособени позиции за: Обособена позиция №1- Мерки за маркетинг и реклама на създадените туристически продукти , за проект „Създаване на регионален туристически продукт в общините Столична, Ихтиман и Своге”, съгласно апликационната форма на проекта”; Обособена позиция №2- „Oсъществяване на комплексна консултантска услуга за разработване на туристически пакети или диверсификация на съществуващите, и рекламна стратегия и продуктово позициониране по проект „ Създаване на регионален туристически продукт в общините Столична, Ихтиман и Своге”, във връзка с договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, сключен между МРРБ и Столична община в Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/3.2-03/2012 „Подкрепа за развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите" Бюджетна линия: BG161PO001/3.2-03/2012, Приоритетна ос 3: „Устойчиво развитие на туризма", Операция 3.2: „Развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите". Регионален туристически продукт „Духовните средища на Софийската Света гора” съчетава богатото културно наследство от различни исторически периоди, творческия дух на няколко поколения българи, уникалните природни ресурси и стратегическото географско положение на туристически район София – Своге – Ихтиман, като прави разпознаваем образа на региона.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79342000, 79340000, 92111220, 22100000, 22150000

Описание:

Маркетингови услуги
Рекламни и маркетингови услуги
Услуги, свързани с производство на рекламни видеофилми и филми на цифров диск (DVD)
Печатни книги, брошури и диплянки
Брошури

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

По обособена позиция № 1: 1. Разработване на слоган и лого – 1 бр. 2. Изработване на рекламeн филм (със субтитри на английски, гръцки и румънски езици) – 1 бр. 3. Изработване на 2 бр. рекламни TV клипове -15" и 30" и 2 бр. радио клипове -15" и 30 на български език – 1 бр.; 4. Кампания с платена реклама по национални TV канали – 2 бр.; 5. Кампания със специализирано телевизионно предаване за културното наследство на региона – 6 бр.; 6. Кампания с платена реклама по национални радиостанции – 2 бр. 7. Публикуване на статии в специализирани чуждестранни издания, разпределени както следва: 7.1. Англоезични туристически издания - общо 3 стр. – 3 бр.; 7.2. Румънски туристически издания - общо 3 стр. – 3 бр. 8. Изработване на брошури – 1000 бр.; 9. Изработване на пътеводител – 1000 бр.; 10. Изработване на карти – 3 000 бр.; 11. Кампания с външна реклама – 2 бр.; 12. Кампания с безплатни приложения за социални мрежи с игрови и социални елементи – 1 бр.; 13. Кампания с поместване на рекламни текстови линкове в световни интернет-търсещи машини и водещи социални медии/мрежи – 1 бр.; 14. PR публикации във водещи електрони платформи, разпределени както следва: 14.1. на английски – 1 бр.; 14.2. на гръцки – 1 бр.; 14.3. на български – 1 бр.; 14.4. на румънски – 1 бр.; 15. Рекламни банери във водещи електрони платформи (за 1 бр. едномесечни кампании при интензитет на ротацията 30%), разпределени както следва: 15.1. на английски – 1 бр.; 15.2. на гръцки – 1 бр.; 15.3. на български – 1 бр.; 15.4. на румънски – 1 бр. Обособена позиция № 2: Инвентаризация и оценка на налични и потенциални ресурси и атракции; оценка на атракциите; сформиране на пакетите; обсъждане на туристическите продукти (проведени срещи със заинтересованите страни), обосновка на предложените и избора на включените в тях обекти и дейности, посещение на двама експерти, предварително тестване на конкретната концепция за продуктите (бизнес анализ); тестването на маркетинга на продукта.

Прогнозна стойност без ДДС
284455 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

14


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Възложителят изисква предоставяне на гаранция за участие по обособени позиции, както следва: За обособена позиция № 1 гаранцията за участие е в размер на 2604,55 лв. ( две хиляди шестстотин и четири лева и 55 ст.); За обособена позиция № 2 гаранцията за участие е в размер на 240.00 лв. (двеста и четиридест лева). Гаранциите за изпълнение на договора – по отделните обособени позиции са в размер 3 % (три на сто) от стойността на поръчката без ДДС. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя (Образец № и Образец № ). в) когато гаранцията за участие/изпълнение е парична сума, същата се внася по следната банкова сметка на Столична община, дирекция „Финанси“: BIC: SOMBBGSF IBAN: BG72 SOMB 9130 3333008301 Банка: Общинска банка, клон Врабча, ул. „Врабча” № 6. 2. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие/изпълнение. 3. При предоставяне на гаранция чрез депозит на парична сума по сметка на Възложителя, в платежното нареждане следва да се посочи предмета на обществената поръчка. 4. В случай на представяне на банкова гаранция от участник – неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, банковата гаранция може да е издадена и на името на един от членовете на обединението, при условие че изрично е посочено, че се отнася за участие в настоящата процедура за възлагане на обществената поръчка на обединението като цяло. 5. Ако участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие за участие в процедурата, респ. за изпълнение на поръчката. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Срокът на валидност на банковата гаранцията за участие следва да бъде еднакъв със срока на валидност на офертата на участника 6. В случай, че определеният изпълнител на обществената поръчка избере да представи банкова гаранцията за изпълнение на договора, то същата следва е изготвена в съответствие с образеца, приложен към документацията. 7. Възложителят, съгласно чл. 61, ал. 1 от ЗОП, има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. 8. Възложителят, съгласно чл. 61, ал. 2 от ЗОП, има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 8.1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 8.2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка; 9. Възложителят освобождава гаранциите за участие по реда на чл. 62 от ЗОП. 10. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 11. В случай, че определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и представи банкова гаранция за изпълнение на договора, същата може да е издадена на името на един от членовете на обединението, при условие че изрично е посочено, че се отнася за изпълнение на договора за настоящата обществената поръчка от обединението като цяло. 12. Гаранцията за изпълнение следва да е със срок на валидност 30 к. дни след датата на изтичане на срока на изпълнение на договора. 13. Условията и сроковете за задържане, усвояването или освобождаване на гар. за изпълнение са уредени в договора за възлагане на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

по обособена позиция № 1: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ Договорната цена за изпълнението на дейностите, включени в предмета на поръчката в срок от 20 /двадесет/ работни дни след датата на подписването на приемно предавателен протокол за предаден и одобрен от Възложителя продукт, респективно за извършена работа и срещу представяне на оригинална фактура. По обособена позиция № 2: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ Договорната цена за изпълнението на дейностите, включени в предмета на поръчката в срок от 20 /двадесет/ работни дни след датата на подписването на приемно предавателен протокол за предаден и одобрен от Възложителя продукти и срещу представяне на оригинална фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица. В случай, че участникът е неперсонифицирано обединение (не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице) към датата на подаване на офертата, членовете на обединението трябва да сключат договор/споразумение за учредяване на обединението. Като минимум договорът/споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1. всички членове на обединението са отговорни солидарно при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; 2.всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; 3. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника; 4. не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата; 5. В договора/споразумението за обединение трябва да бъде ясно определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка. Когато участникът е неперсонифицирано обединение на юридически и/или физически лица към офертата се представя акта за създаването му в оригинал. В случаите, в които документът е съставен на чужд език се представя и в превод на български език, съгласно изискванията на чл. 56, ал. 4 на ЗОП) Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и т. 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 3. декларацията по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности свързани с услуги. Участниците могат да получат необходимата информация задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва: - Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите: Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: www.nap.bg - Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите Информационен център на МОСВ: работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч. 1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67 Телефон: 02/ 940 6331 Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ - Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg София 1051, ул. Триадица №2 Телефон: 02/ 8119 443

ІІІ.1.4) Други особени условия

Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Подизпълнителите трябва да представят: 1. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Образец №9А). Забележка: когато офертата предвижда участие на подизпълнители, в нея се посочват: - имената на подизпълнителите, и - видът на работите, които ще извършват, както и - делът на тяхното участие. Забележка: Декларацията се попълва от всеки подизпълнител поотделно. Всеки от подизпълнителите трябва писмено да декларира своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката и да отговаря на изискванията съобразно вида и дела на участието си. Подизпълнителите удостоверяват тези обстоятелства със следните документи, които се прилагат към офертата на участника: 2. Документи за регистрация на подизпълнителя-при условията на настоящата документация; 3. Удостоверение за актуална съдебна регистрация – при условията на настоящата документация; 4. Административни сведения–при условията на настоящата документация; 5. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП . 6. Декларация по чл. 55, ал. 5 от Закона за обществените поръчки. 7. Декларации по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП . 8. Декларации за липса на обстоятелства по чл. 93, параграф 1, чл. 94 и чл. 96, параграф 2, от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета от 25 юни 2002 г. относно Финансовия регламент, приложим за общия бюджет на Европейските общности; 9. Доказателства за икономическото и финансов състояние - Подизпълнителите не е необходимо да отговарят на минималните изисквания за икономическо и финансово състояние, изискуеми за участника, но са длъжни да представят същите документи, които представя и участника, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие 10. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация.- Подизпълнителите не е необходимо да отговарят на минималните изисквания за технически възможности и/или квалификация, изискуеми за участника, но са длъжни да представят същите документи, които представя и участника, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в настоящата открита процедура, може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Участниците в процедурата се представляват от управителя/управителите си или от упълномощени с нотариално заверено пълномощно лица. В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки участник, който отговаря на предварително обявените условия. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, за който е налице някое от посочените в чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и т. 3 и ал. 5, както и някое от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извън съдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 3. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 4. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 5. Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 93, параграф 1, чл. 94 и чл. 96, параграф 2, буква „а“ от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета от 25 юни 2002 г. относно Финансовия регламент, приложим за общия бюджет на Европейските общности; 6. Възложителят ще отстрани от участие участник, на когото е наложена административна санкция, посочена в чл. 93, параграф 1, буква „е” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета от 25 юни 2002 г. относно Финансовия регламент, приложим към общия бюджет на Европейските общности; 7. който не е представил някой от документите по чл. 56 от ЗОП; 8. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя; 9. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 10. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответстивето му с обявените от възложителя критерии за подбор. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик. Пликът трябва да съдържа следните отделни запечатани непрозрачни и надписани плика: Плик № 1 с надпис "Документи за подбор" - 1. Офертата, съгл. чл. 28, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 2. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника; 3. Административни сведения; 4. Документи, удостоверяващи правосубектност, а именно: 4.1. Документ за регистрация (съдебна или в Агенцията по вписванията) или ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ. ФЛ, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят документа за самоличност; 4.2. Когато участникът в процедура е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения, документът по т. 4.1. (или еквивалентен на него документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени) се представя и в официален превод на български език. Документът не се приема за „еквивалентен” и участникът се отстранява от участие, ако не удостоверява по безспорен начин имената на ФЛ, законни представители на участника; продължава в поле VI.3
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. За доказване икономическото и финансово състояние и наличието на минимален оборот от услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка, в съответствие с чл. 50, ал. 1, т. 2 и т. 3 от ЗОП, участникът представя и информация за оборота от услуги, които са предмет на обособената позиция за последните 3 финансово приключили години (2011, 2012 и 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, с посочване на оборота за всяка година поотделно (в оригинал) съгласно Образец № 5 и заверени копия на счетоводните баланси и отчетите за приходите и разходите за съответните финансови години. Физическите лица – участници в процедурата вместо баланс и отчет за приходите и разходите прилагат към информацията – Образец № 5 –данъчни деклрации за последните три финансово приключили години (2010, 2011 и 2012 г.) Информацията за оборота в случай на участие на обединение, което не е юридическо лице, се представя само от онези членове на обединението, с които участникът доказва съответствието си със заложените критерии за подбор (минимални изисквания), съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. Информацията за оборот се представя в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (съгл. чл.50, ал. 1, т. 3 ЗОП.). Ако съгласно законодателството на държавата на участника някоя от финансовите години още не е приключила или срокът за изготвяне на отчети за приходите и разходите още не е изтекъл, участникът представя междинни отчети за приходите и разходите или незаверени годишни отчети за приходите и разходите, чието съдържание се потвърждава с подписите на съставителя на отчета и на законен представител на участника или на лице, изрично упълномощено от законния представител с нотариално заверено пълномощно;
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е реализирал общо през последните 3 финансово приключили години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, оборот от услуги, които са предмет на съответната обособена позиция в размер на не по-малко от: 1.1. За обособена позиция № 1 - в размер на 781 000 лв.; 1.2 За обособена позиция № 2 в размер на 72 000 лв. . Под услуги, които са сходни по предмет с предмета на настоящата обществена поръчка следва да се разбира: За особоне позиция № 1 - разработване и/или производство на печатни рекламно-информационни материали, създаване на документални филми и/или изработка на рекламни филми и клипове, с туристическа и/или бизнес насоченост, За обособена позиция № 2 - анализ, изработка, маркетинг и/или рекламни дейности свързани с конкретни туристически обекти и/или маршрути и/или райони.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: по обособена позиция № 1 1. Декларация - списък на изпълнените от участника договори, за създадени не по-малко от 3 филма (създаване на документален филм и/или изработка на рекламен филм и клипове, с туристическа и/или бизнес насоченост), за последните 3 г., считано до датата, определена като краен срок за подаване на офертите. Всеки описан договор трябва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение от Възложител, DVD с филмите или части от филмите/рекламните клипове, както и синопсис, паспорт на създадените филми от участника в процедурата; 2. Списък с най-малко 1 договор за планирането и реализирането на медийни рекламни кампании извън страната - медийно планиране, купуване на рекламно време и пространство в международни медии, разработване на творчески концепции и рекламни продукти за туризъм, изпълнени от участника за последните 3 г., считано до изтичане на крайния срок за подаване на оферти (Образец № 6.2). Всеки договор, посочен в Списъка (Образец №6.2) трябва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение, издадена от предишни възложители. Не се допуска представянето на препоръки за договори, които не са посочени в списъка; 3. Списък на договорите за изработване на печатни или презентационни, информационни и/или рекламни материали за популяризиране на България като туристическа дестинация, изпълнени участника за последните 3 г., считано до изтичане на крайния срок за подаване на оферти (Образец №6.3). Всеки договор, посочен в Списъка (Образец №6.3) трябва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение, издадена от предишни възложители. Не се допуска представянето на препоръки за договори, които не са посочени в списъка; По обособена позиция № 1 и № 2: 1. Екипа от експерти, следва да бъдат доказани с декларация, съдържаща списък на лицата, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката. Декларацията следва да бъде придружена от: • Проф. автобиографии на предвидените за изпълнение на поръчката лица, • документи, удостоверяващи тяхното образование, проф. квалификация и опит (заверени копия от дипломи, удостоверения, сертификати, трудови/служебни/осигурителни книжки, договори, референции от работодатели/възложители и други подходящи документи); • Декл. за ангажираност от експертите, предвидени за изпълнението на поръчката. За обособена позиция № 1 - декларация, съдържаща списък на техническото оборудване, което участникът ще осигури за изпълнение предмета на поръчката
Минимални изисквания: По обособена позиция № 1 1. Участникът да е създал не по-малко от 3 филма (създаване на документален филм и/или изработка на рекламен филм и клипове, с туристическа и/или бизнес насоченост) през последните 3 г., считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите 2. Участникът да има изпълнени през последните 3 г., считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, най-малко 1 договор за планирането и реализирането на медийни рекламни кампании извън страната - медийно планиране, купуване на рекламно време и пространство в международни медии, разработване на творчески концепции и рекламни продукти за туризъм; 3. Участникът да има изпълнени през последните 3 г., считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, най-малко 3 договора за, изработване на печатни или презентационни, информационни и/или рекламни материали за популяризиране на България като туристическа дестинация; 4. Участникът трябва да осигури за целия период на изпълнение на обществената поръчка екип от експерти: 4.1. Ръководител на екип: - Магистърска степен с проф. направление икономика и/или управление и/или бизнес администрация и/или IT и/или маркетинг и реклама или в хуманитарна област или еквивалент ; - Мин. 7 г. опит в областта на комуникационни и рекламни кампании; 4.2. Експерт „Маркетинг, реклама и връзки с обществеността”: - Магистърска степен с проф. направление маркетинг и/или икономика и/или журналистическо и/или хуманитарни професии или еквивалент; -Мин. 5 г. опит в областта на маркетинга, рекламата и публичните комуникации; - Мин. 3 г. опит в областта на комуникационни и рекламни кампании; 4.3. Експерт видеопродукция и фотопродукция: - Магистърска степен в областта на визуалните изкуства (направление режисура или операторско майсторство); - Мин. 7 г. опит в областта на създаване на видеопродукции; - Мин. 3 г. опит в областта на разработване и внедряване на мултимедийни продукти; 4.4. Сценарист: - Магистърска степен в областта на визуалните изкуства (направление режисура или операторско майсторство) или хуманитарните науки; - Мин. 5 г. опит като сценарист в създ. на документални, игрални филми и/или рекламни филми, като поне един от филмите да е с туристическа и/или икономическа, бизнес и/или инвестиционна тематика; 4.5. Експерт предпечатна подготовка: - образ. степен - мин. бакалавър по специалност: полиграфия и/или графичен дизайн и/или IT и/или приложни изкуства или еквивалентна; - Мин. 3 г. опит в областта на дизайна и предпечатната подготовка 4.6. Експерт туризъм: - магистърска степен в областта “Туризъм”, “Управление на туристически дейности” или еквивалент; - Мин. 5 г. опит в областта на туризма и/или в разр. на турист. пакети и/или турист. маршрути; 4.7. Експерт мултимедия и компютърни технологии: - магистърска степен в областта на компютърни технологии и/или мултимедия и компютърна анимация или еквивалент; - Мин. 5 г. опит в областта на разраб. и внедряване на мултимедийни продукти; - Мин. 3 г. опит в областта на моделиране, визуализация и анимация на сложни обекти и интегриране на мултимедийни приложения; По обособена позиция № 2: 1. Предложеният от участника екип трябва да включва експерт туризъм: - магистърска степен в областта “Туризъм”, “Управление на турист. дейности” или еквивалент; - Мин. 5 г. опит в областта на туризма /или в разработване на турист. пакети и/или турист. маршрути Продължава в VI.3.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Финансова оценка (Ц) ; тежест: 30
Показател: Техническа оценка, в това число: К1 – Графично-текстова концепция за лого и слоган на туристическия бранд- 25т., К2 – Качество на предложената рекламна кампания на чужди пазари и в България- 25т., К3 – Идеен проект за криейтив- 20т.; тежест: 70

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Достъп до документацията за участие в електронен формат е осигурен на интернет страницата на Столична община www.sofia.bg, раздел „Профил на купувача“/„Обществени поръчки”, като желаещите да подадат оферта, задължително следва да закупят документацията в указания в Обявлението срок. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Съгласно чл.28, ал.6 от ЗОП документацията за участие може да се закупува до 7 (седем) дни преди изтичането на срока за получаване на офертите. 3.1.1. Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това всеки работен ден на адрес: ул. „Париж” №3, стая №1, след издаването на фактура на ул. „Париж” №3, ет.2, стая 204, и заплащането й в касата на ул. „Париж” №3 , етаж 2, стая №201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00ч. до 12.00ч. и от 14.00ч. до 16.00ч., а в последния ден от месеца от 10.00ч. до 12.00ч. Закупуване на документацията за участие по банков път се извършва с банков превод на сумата по сметка както следва: IBAN: BG81 SOMB 9130 3133008301; BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон „Врабча”, ул. „Врабча” №6 3.1.2. При поискване от заинтересовано лице Възложителят е длъжен да изпрати документацията за сметка на лицето, отправило писмено искане за получаването й, съгласно чл.28, ал.4 от ЗОП. Изпращането на документацията става за сметка на лицето, след получаване на писмено искане с приложено копие на платежно нареждане за внесена сума за платена документация, в което лицето посочва необходимата информация за участника (име, адрес, телефон, факс, лице за контакт), както и куриерска служба, с която документацията за участие да бъде изпратена. 3.1.3. След заплащане на документацията за участие по банков път, участникът следва да изпрати искане/писмо до Възложителя, със следното минимално съдържание: адрес за кореспонденция, име и обект/предмет на обществената поръчка и документ удостоверяващ, заплащането/закупуването на документацията за участие. Искането/писмото може да се изпрати до Възложителя и по факс, на номерът, посочен в Обявлението

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.03.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.03.2014 г.  Час: 11:00
Място

В сградата на Столична община, ул. Париж №3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите, съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП, са публични и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Възложителят ще обяви датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти чрез публикуване на съобщение на интернет страница на Столична община www.sofia.bg поне един ден преди тяхното отваряне.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките на Проект„Създаване на регионален туристически продукт в общините Столична, Ихтиман и Своге” във връзка с договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.2-03/2010/009, сключен между МРРБ и Столична община в Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/3.2-02/2012 „Подкрепа за развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите" Бюджетна линия: BG161PO001/3. 2-02/2012, Приоритетна ос 3: „Устойчиво развитие на туризма", Операция 3. 2: „Развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите"

VI.3) Допълнителна информация

I. Продължение от поле III.2.1.: 4.3. Когато участникът е обединение на ЮЛ и/или ФЛ се представя и акта за създаването му в оригинал или в нотариално заверен препис (като в случаите, в които документът е съставен на чужд език се представя и в официален превод на български език, съгласно изискванията на чл. 56, ал. 4 на ЗОП); 5. Декларация за регистрация по ЗТР(Образец № 2) или удостоверение за актуално състояние - Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците – юридически лица или еднолични търговци представят в своите оферти удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Документът се представя и в превод на български език. Документът по настоящата точка следва да бъде издаден не по-рано от 4 месеца преди крайния срок за подаване на оферти за обществената поръчка; 6. Документ за регистрация по БУЛСТАТ (когато е приложимо), като в случаите, в които участник е чуждестранно лице се представя съответния документ, съгласно националното законодателство на държавата, в която участникът е учреден, ако съществува такъв; 7. Пълномощно на лицето, подписващо офертата; 8. декл. за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и 3 и ал. 5 и описаните в поле III.2.1. обстоятелства по ал. 2 от ЗОП; 9. доказ. за иконом. и финансово състояние, съгласно поле III.2.2. и за техн. възможности, съгласно поле III.2.3; 10. Декл. за липса на обстоятелства по чл. 93, параграф 1, чл. 94 и чл. 96, параграф 2, буква "а" от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета от 25 юни 2002 г. относно Финансовия регламент, приложим за общия бюджет на ЕО; 11. Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 12. Декл. за съгласие за участие като подизпълнител; 13. Декл., че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; 14. Декл. по чл. 55, ал. 5 от ЗОП; 15. Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП; 16. Документ за внесена гаранция за участие; плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” - Техническо предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП и Срок за изпълнение на поръчката, съгл. чл. 56, ал. 1, т. 9 от ЗОП; плик №3 с надпис „Предлагана цена” - Ценово предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП. II. Продължение от поле III.2.3. - минимални изисквания: за обособена позиция № 1 - За изпълнение предмета на поръчката, участникът трябва да осигури минимум следната техника: • Цифрова кино камера, монтажно студио, студио за постпродукционна обработка и прилежащите софтуерни разработки за монтаж, специални ефекти и генериране на комютърна графика, микрофони, осветление, студио/кабина за озвучаване и дублаж; • Компютърни програми за обработка на визуални материали, предпечатна подготовка и графичен дизайн; • Машини за печат на рекламно-информационни материали III. Продължение от поле IV.2.1 - Методиката за оценка на оферти по обособена позиция №1 е подробно описана в документацията за участие. Критерият за оценка на офертите по обособена позиция № 2 е най-ниска цена.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Мерки за маркетинг и реклама на създадените туристически продукти , за проект „Създаване на регионален туристически продукт в общините Столична, Ихтиман и Своге”, съгласно апликационната форма на проекта”
1) Кратко описание

"Мерки за маркетинг и реклама на създадените туристически продукти , за проект „Създаване на регионален туристически продукт в общините Столична, Ихтиман и Своге”, съгласно апликационната форма на проекта”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79342000, 79340000, 92111220, 22100000, 22150000

Описание:

Маркетингови услуги
Рекламни и маркетингови услуги
Услуги, свързани с производство на рекламни видеофилми и филми на цифров диск (DVD)
Печатни книги, брошури и диплянки
Брошури

3) Количество или обем

1. Кампания със специализирано телевизионно предаване за културното наследство на региона; 2. Изработване на рекламен филм за продукт (със субтитри на английски, гръцки и румънски езици) – общо 1 бр.; 3. Изработване на 2 бр. рекламни TV клипове -15 сек. и 30 сек. (озвучаване на три езика) - и 2 бр. радио клипове -15 сек. и 30 сек. на български език - 1 бр.; 4. Кампания с платена реклама по национални TV канали - 2 бр.; 5. Кампания с платена реклама по национални радиостанции - 2 б; 6. Публикуване на статии в специализирани чуждестранни издания 6.1. Англоезични туристически издания - общо 3 стр. - 3 бр.; 6.2. Румънски туристически издания - общо 2 стр. - 3 бр.; 7. Изработване на брошури - 1 000 бр.; 8. Изработване на пътеводител - 1 000 бр.; 9. Изработване на карти- 3 000 бр.; 10. Кампания с външна реклама - 2 бр.; 11. Разработване на слоган и лого на бранда - 1 бр.; 12. PR публикации във водещи електрони платформи: 12.1. на английски - 1 бр.; 12.2. на гръцки - 1 бр.; 12.3. на български - 1 бр.; 13. Рекламни банери във водещи електрони платформи (за 1 бр. едномесечна кампания при интензитет на ротацията 30%): 13.1. на английски - 1 бр.; 13.2. на гръцки - 1 бр.; 13.3. на български - 1 бр. 13.4. на румънски - 1 бр.; 14. Кампания с поместване на рекламни текстови линкове в световни интернет-търсещи машини и водещи социални медии/мрежи - 1 бр.: 14.1. Google AdWords – поместване на текстови линкове и търсене на база ключови думи; 14.2. Кампания с безплатни приложения за социални мрежи с игрови и социални елементи - 1 бр.; 14.3. Facebook

Прогнозна стойност, без ДДС
260455 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 14

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Oсъществяване на комплексна консултантска услуга за разработване на туристически пакети или диверсификация на съществуващите, и рекламна стратегия и продуктово позициониране по проект „ Създаване на регионален туристически продукт в общините Столична, Ихтиман и Своге”
1) Кратко описание

„Oсъществяване на комплексна консултантска услуга за разработване на туристически пакети или диверсификация на съществуващите, и рекламна стратегия и продуктово позициониране по проект „ Създаване на регионален туристически продукт в общините Столична, Ихтиман и Своге”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79340000

Описание:

Рекламни и маркетингови услуги

3) Количество или обем

Инвентаризация и оценка на налични и потенциални ресурси и атракции; оценка на атракциите; сформиране на пакетите; обсъждане на туристическите продукти (проведени срещи със заинтересованите страни), обосновка на предложените и избора на включените в тях обекти и дейности, посещение на двама експерти, предварително тестване на конкретната концепция за продуктите (бизнес анализ); тестването на маркетинга на продукта

Прогнозна стойност, без ДДС
24000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 7