Версия за печат

00696-2014-0004

BG-София: 04 - Превоз на поща по суша и по въздух

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на земеделието и храните, бул. "Христо Ботев" № 55, За: Апгел Иванов, България 1040, София, Тел.: 02 98511342, E-mail: aoivanov@mzh.government.bg, Факс: 02 9813422

Място/места за контакт: Ангел Иванов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mzh.government.bg/mzh/bg/Home.aspx.

Адрес на профила на купувача: http://www.mzh.government.bg/mzh/bg/procurement.aspx.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: селско, рибно стопанство и хранителни продукти

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Предоставяне на пощенски услуги за нуждите на Министерство на земеделието и храните”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 4
Място на изпълнение: бул. "Христо Ботев" № 55, София 1040
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

За осъществяване на административното обслужване в Министерство на земеделието и храните, за реализиране на взаимоотношенията на МЗХ с държавните институции и други местни и международни структури е необходимо използванетно на универсални пощенски услуги.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

64112000

Описание:

Пощенски услуги, свързани с писма

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Универсални пощенски услуги за приемане, пренасяне и доставка, с възможност за известие за доставяне /обратна разписка/ на вътрешни и международни кореспондентски пратки.

Прогнозна стойност без ДДС
100000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие 1000,00 лева /хиляда лева/. Гаранцията за участие се представя във форма, съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП; сметката на МЗХ е: IBAN BG08 BNBG 9661 3300 1500 02, BIC - BNBGBGSD; БНБ-ЦУ. Гаранцията за участие, ако е банкова, следва да надвишава срока на валидност на офертите с 30 дни. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение 3% /три на сто/ от стойността на поръчката, представена във форма, съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП; сметката на МЗХ е IBAN BG08 BNBG 9661 3300 1500 02, BIC - BNBGBGSD; БНБ-ЦУ. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение съгласно чл.63 от ЗОП. При сключването на договора Изпълнителят представя на Възложителят гаранция за изпълнение, която се освобождава в срок до 14 (четиринадесет) дни след окончателното приемане на услугата.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

От 25 до 30 число на текущия месец изпълнителят изготвя количествено-стойностна сметка и издава фактура за извършените от него услуги през месеца въз основа на приемо-предавателени протоколи, подписани и от двете страни. Възложителя заплаща възнаграждението чрез банков превод по сметката на Изпълнителя в срок до 10 (десет) работни дни след подписване на приемо-предавателените протоколи.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Ако участник-обединение на физически лица бъде определено за изпълнител на поръчката, трябва да се регистрира като юридическо лице преди подписване на договора. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението /чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП/.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Основания за отстраняване на участник от процедурата - съгласно чл. 69, ал. 1 от ЗОП, включително наличието на което и да било от обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, , т. 2а, предл. първо, т. 3, т. 4 и т. 5 от ЗОП. Изискването на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "е" от ЗОП е неприложимо към настоящата процедура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите за участие с подпис на участника /приложение № 1/; 2. Копие от документа за регистрация и удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност. Чуждестранните лица представят еквивалентен документ на документа за регистрация и на удостоверението за актуално състояние, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която са установени, като документа, еквивалентен на документа за регистрация се представя в официален превод. Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което обединение не е самостоятелно юридическо лице, се представя документ за учредяване на обединението, от който следва да е видно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите по поръчката. От този или от друг документ следва да е видно и лицето, представляващо обединението. 3. Административни сведения за участника - /приложение № 2/; 4. Декларации от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП относно обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 1, б. „а”, „б”, „в”, „г”, „д”, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП и обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а, т. 3, т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - /приложение № 7 и 8/. Когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация /приложение 8/ от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. 5. Оригинален документ за гаранция за участие банкова или парична; 6. Оригинал или нотариално заверено пълномощно на лицата подписали офертата, в случай че нямат представителни функции; 7. Данни за подизпълнителите, съгласно чл. 47, ал. 8 и чл. 56, ал. 2 от ЗОП, без декларацията по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; 8. Декларации /оригинал/ от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП на подизпълнителя/ите, че са съгласни да участват в изпълнението на поръчката. Декларации от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП на подизпълнителя/ите относно обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 1, б. „а”, „б”, „в”, „г”, „д”, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП и обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а, т. 3, т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - /приложение № 7 и 8/. Когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация /приложение 8/ от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват; 9. Образец на декларация за участие на подизпълнители /ако се ползват такива/ – /приложение № 12/ - от която са видни видът и делът на дейностите, подлежащи на изпълнение; 10. Образец на декларация за запознаване с условията на обществената поръчка - /приложение № 13/; 11. Декларация за приемане условията на проекта на договор - /приложение № 14/
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма изисквания
Минимални изисквания: няма изисквания
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Попълва се Декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП - /Приложение № 11/, заедно с приложени референции/препоръки за посочетните договори. 2. Участникът представя сертификат /заверено копие/ за управление на качеството ISO 9001-2008 или еквивалентен с обхват съобразно предмета на поръчката. 3. Попълва се спарвка-декларация - /Приложение №10/ и Декларация - /Приложение № 9/. 4. Попълва се Декларация по чл. 39 от ЗПУ - /Приложение № 6/.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил минимум три договора, сходни с предмета на поръчката общо за последните три години, считано от крайният срок за подаване на оферти. 2. Наличие на внедрена система за управление на качеството ISO 9001-2008 или еквивалент с обхват съобразно предмета на поръчката. 3. Участникът следва да разполага с развита териториална структура, обезпечаваща доставката на пратки до всяко едно населено място в страната. 4. Участникът следва да притежава валидна индивидуална лицензия, издадена по реда на чл. 39 от ЗПУ.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: P - Оценка на предложената цена в т.ч. P1 - Цена за извършване на обикновени пощенски услуги с тежест 10 %; P2 - Цена за извършване на препоръчани услуги с обратна разписка с тежест 50 %; P3 - Цена за извършване на международни услуги с тежест 10 %.; тежест: 70
Показател: S - Техническа оценка в т.ч. S1- Срок за извършване на обикновени пощенски услуги с тежест 5 %; S2 - Срок за извършване на препоръчани услуги с обратна разписка с тежест 20 %; S3 - Срок за извършване на международни услуги с тежест 5 %.; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.03.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.03.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.03.2014 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, бул. "Христо ботев" № 55

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участващите в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Пълен достъп до документацията за участие в процедурата може да се получи на електронната страница на МЗХ - профил на купувача - http://www.mzh.government.bg/mzh/bg/procurement.aspx като документацията не се заплаща, а е свободно достъпна в срока, посочен в т. ІV.3.3 по-горе. На това място ще бъдат публикувани и отговори на евентуално зададени въпроси. Поради което и на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП срокът за получаване на оферти се намалява от 52 на 40 дни. Информация за датата и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъде публикувана на интернет адреса на Възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т.1 и ал. 6 от ЗОП на обжалване подлежи решението за откриване на процедурата и одобрената с него документация за участие. Обжалването се извършва пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ