Версия за печат

00145-2014-0006

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален осигурителен институт, бул. "Александър Стамболийски" № 62-64, За: Хрисияна Шишкова, Република България 1303, София, Тел.: 02 9261459, E-mail: Hrisiana.Shiskova@nssi.bg, Факс: 02 9261424

Място/места за контакт: Национален осигурителен институт

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.noi.bg/index.php/aboutbg/buyer/currentbuyer/282.cu.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: Управлява държавното обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осигуряване на резервни части за сървърни конфигурации за Централно управление и Териториалните поделения на Националния осигурителен институт

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Централно управление на НОИ - София, бул. "Александър Стамболийски" № 62-64
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Осигуряване на резервни части за сървърни конфигурации за Централно управление и Териториалните поделения на Националния осигурителен институт

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000, 30124000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Части и аксесоари за офис техника

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно пълно описание на предмета на обществената поръчка и техническите спецификации

Прогнозна стойност без ДДС
25000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата в размер на 200 (двеста) лева без ДДС. Гаранцията за участие може да бъде представена под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция (в оригинал) или парична сума, преведена по сметка (в платежното нареждане изрично се посочва предмета на поръчката и основанието за внасяне) на ЦУ на НОИ: Банка-БНБ, BIC-BNBGBGSD, IBAN-BG89BNBG9661 3100 1715 01; гаранцията за участие следва да покрива срока на валидност на офертата - 90 (деветдесет) дни от крайния срок за получаване на офертите; гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора, представена под формата на безусловна банкова гаранция или парична сума по сметка на ЦУ на НОИ, която се освобождава съгласно проекта на договора; Банковата гаранция следва да дава възможност на Възложителя да реализира правата си по същата само въз основа на свое едностранно волеизявление, независимо от претенции на трети лица и без да са необходими други доказателства относно неизпълнение на договорно или друго задължение от страна на Изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно проекта на договора. Стойността на поръчката не може да надхвърля сумата от 25000 лева без ДДС

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено копие от документа за регистрация (удостоверение за актуално състояние с дата на издаване, предшестваща подаването на офертата с не-повече от три месеца) или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 2.Декларации за отсъствие на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 и чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1 и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП-оригинали. Наличието на обстоятелство по чл.47, ал.2, т.1, т.3 и т.5 от ЗОП води до отстраняване на участника. 3. При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият – оригинал или нотариално заверено копие. 4.Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП - оригинал; 5.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - оригинал; 6. Декларация относно срока за валидност на офертата - не по-малко от 90 (деветдесет) дни от крайния срок за получаване на офертите - оригинал; 7. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП - оригинал;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: -
Минимални изисквания: -
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено копие от валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството - ISO 9001:2008 (или еквивалентен) по предмета на обществената поръчка, издаден на името на участника и в съответствие с чл.53 от ЗОП. Възложителят няма да сключи договор с участник, избран за изпълнител, който към датата на сключване на договора няма валиден сертификат за управление на качеството - ISO 9001:2008 (или еквивалентен) по предмета на обществената поръчка. Срокът на валидност следва да покрива срока на действие на договора; 2. Оторизационно писмо от производителя (DELL) за правото на участника да предлага съответните резервни части на територията на Република България, за правото му на участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка - оригинал. 3. Заверени копия на сертификати за качество (декларации за съответствие) за резервните части, които се предлагат от участника. 4. Декларация, че предлаганите резервни части са нови, оригинални за съответната техника, посочена в документацията и че при изпълнението на поръчката доставките ще се извършват в съответствие с изискванията за участие в настоящата процедура - оригинал.
Минимални изисквания: 1. Участникът да е сертифициран за внедрена система за управление на качеството - ISO 9001:2008 (или еквивалентен) по предмета на обществената поръчка. 2. Участникът да е оторизиран от производителя (DELL или еквивалент) за правото на участника да предлага съответните резервни части на територията на Република България, за правото му на участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка. 3. Предлаганите резервни части да са със сертификат за качество (декларации за съответствие). 4. Участникът да доставя резервни части нови, оригинални за съответната техника, посочена в документацията.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.03.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.03.2014 г.  Час: 10:30
Място

ЦУ на НОИ, бул. "Александър Стамболийски" № 62-64

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисиятa при отваряне на офертите. Могат да присъстват и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: - за участници в процедурата, представляващ/и участника - документ за самоличност; - за упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и пълномощно; - за представителите на средствата за масово осведомяване - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие; - за юридически лица с нестопанска цел представляващия/ите юридическото лице с нестопанска цел, представят документ за самоличност. За упълномощените представители на юридическото лице с нестопанска цел - документ за самоличност и пълномощно. Датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъдат оповестени в профила на купувача в сайта на НОИ - www.noi.bg.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ