Версия за печат

03788-2014-0001

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Център за градска мобилност" ЕАД, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 84, За: Юлия Владимирова, Илияна Кисова, България 1202, София, Тел.: 02 9236373; 02 9236243, E-mail: office@sofiatraffic.bg, Факс: 02 8319071

Място/места за контакт: "Център за градкса мобилност" ЕАД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofiatraffic.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofiatraffic.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Инкасиране и транспортиране на парични постъпления /ценни пратки/ и физическа охрана на имущество на Възложителя."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: Обектите на Възложителя, на територията на гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Инкасиране и транспортиране на парични постъпления (ценни пратки) и физическа охрана на имущество на "Център за градска мобилност" ЕАД, съгласно приложен към документацията за участие "Списък на пунктовете за продажба, от които с въоръжена охрана ще се транспортират парични средства /ценни пратки/ до централно инкасо на площад „Възраждане” №1".

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обектите, от и до които ще се извършва инкасирането и транспортирането на паричните постъпления, както и тези, на които ще се извършва физическа охрана са посочени в приложения към документацията "Списък на пунктовете за продажба, от които с въоръжена охрана ще се транспортират парични средства /ценни пратки/ до централно инкасо на площад „Възраждане” №1".

Прогнозна стойност без ДДС
410000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие под формата парична сума или банкова гаранция в размер на 4 100 (четири хиляди и сто) лева. Възложителят има право да задържи гаранциите за участие в процедурата при условията на чл. 61 от ЗОП. Гаранцията за участие на класираните и отстранените участници се освобождават по реда на чл. 62 от ЗОП. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя гаранция за изпълнение на договора за извършване на услугата за всяка отзелна позиция. Размерът на гаранцията за изпълнение е 3 % (три на сто) от общата стойност на поръчката без ДДС и се представя преди подписването на договора, като срокът на валидност на гаранцията е посочен в проекта на договора. Когато гаранциите за участие и за изпълнение на договора са парични суми, същите са внасят по следната банкова сметка на Възложителя: Банка: Общинска банка, Клон: Денкоглу BIC: SOMBBGSF; IBAN: BG17SOMB91301024910102

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва ежемесечно в срок до 30 (тридесет) дни от подписването на приемо-предавателен протокол между страните за извършената работа през предходния месец и въз основа на издадена от Изпълнителят фактура в съответствие с изискванията на действащото законодателство.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: - Заверено от участника копие на документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър при Агенция по вписванията, ако участниците са юридически лица или еднолични търговци; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице (изискваните по чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП документи). Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което обединение не е самостоятелно юридическо лице, се представя документ за учредяване на обединението, от който следва да е видно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите по поръчката. От този или от друг документ следва да е видно и лицето, представляващо обединението. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Когато участниците са чуждестранни юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. Забележка: когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението. - Декларация относно отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1 и т. 3 от ЗОП по образец - Приложение 4 към документацията. - Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 и т. 4 от ЗОП, попълнена по образец – Приложение 5 към документацията. - Декларация относно отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП, попълнена по образец - Приложение 6 към документацията. Изискванията по чл. 47, ал. 5 от ЗОП се отнасят и за управителите или за членовете на управителните органи на участниците, съобразно вида им. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията се представя и в официален превод.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

- Заверено копие от отчета за всеобхватния доход /отчет за приходи и разходи/ и отчета за финансовото състояние /баланс/ за последните 3 приключили финансови години. - Справка за общия годишен оборот за последните три приключили финансови години (2010- 2012 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.- Приложение № 7. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася за оборота на всички участници в обединението заедно. - Справка за реализиран специализиран оборот от услуги, предмет на поръчката за последните три приключили финансови години (2010- 2012 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - Приложение № 7; В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот от съответните услуги се отнася за оборота на всички участници в обединението заедно.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Валидно копие от лиценз за извършване на частна охранителна дейност. Лицензът трябва задължително да включва дейността по чл. 5, ал. 1, т. 2 и т. 4 от ЗЧОД. 2. Декларация, че изпълнителят поема инкасирането на парични средства, при откриване на нови обекти, които ще бъдат включени в приложения "Списък на пунктовете за продажба, от които с въоръжена охрана ще се транспортират парични средства /ценни пратки/ до централно инкасо на площад „Възраждане” №1", чрез актуализирането им - в свободен текст; 3. Декларация, че при преместването на обект, включен в приложения "Списък на пунктовете за продажба, от които с въоръжена охрана ще се транспортират парични средства /ценни пратки/ до централно инкасо на площад „Възраждане” №1" на друг адрес, Изпълнителят поема инкасирането на парични средства от същия, независимо от промяната, сответно отразена чрез актуализиране на същия - в свободен текст. 4. Декларация за сключване на застраховка за отговорност за инкасиранeто и транспортирането на ценни пратки и физическа охрана – в свободен текст. 5. Доказателства за технически възможности по чл.51 от ЗОП: - Списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните 3 (три) години или сключени през последните три години и изпълнявани към момента, по образец съгласно Приложение 8 към настоящата документация, включващ предмета, стойностите, датите и получателите по тях, като се посочат минимум по един изпълнен договор със сходен предмет на поръчката, придружен с референции от съответните контрагенти – минимум 3 (три) броя. - Валиден сертификат, издаден от акредитирана институция, за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008, издаден на името на участника или еквивалент. - Валиден сертификат за здравословни и безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007, издаден на името на участника или еквивалент. 6. Списък с данни за подизпълнител/и (ако се ползват такива), както и декларация, подписана от управителя, съответно от членовете на управителния орган, на подизпълнителя за съгласие за участие като подизпълнител на съответния участник, при изпълнение на поръчката - по образец съгласно Приложение 9 към настоящата документация. Към списъка за подизпълнителя се прилагат документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП. 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (в свободен текст). 8. Документ за закупена документация за участие. 9. Документ за внесена гаранция за участие . 10.Декларация за конфеденциалност относно предоставените материали и данни от Възложителя (в свободен текст). 11. Срок на валидност на офертата. 12. Нотариално заверено пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата (оригинал). Пълномощното се представя, когато: - участникът е обединение, което не е юридическо лице; в тези случаи лицето, представляващо участника, следва да бъде упълномощено от всички участници в обединението. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. Не се представя пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата – обединение, което не е юридическо лице, ако в договора за обединение участниците са го определили за лице, което представлява обединението. - офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация. 13. Други съотносими документи.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Наредба № І- 121 от 24. 06. 2004 г. за реда за организиране охраната при транспортиране на ценни пратки и товари; Закон за частната охранителна дейност, Наредба № І-171 от 03.08.2004 г. за организацията и контрола по обезпечаването на сигурността на банките и небанковите финансови институции.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ:
Показател: Цена за инкасиране и транспортиране на парични средства за един месец в % от инкасираната сума; тежест: 90
Показател: Цена за физическа охрана за един месец, в лева, без ДДС; тежест: 6
Показател: Начин и срок за плащане на щетите; тежест: 2
Показател: Предложение за организация на охраната, план и схема за инкасиране и транспортиране на парични средства; тежест: 1
Показател: Разработени варианти за действие на охранителя при различни екстремални ситуации. Създадена система за контрол и помощ на охранителите; тежест: 1
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.02.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията се заплаща в касата на дружеството или по следната банкова сметка на Възложителя: BIC: SOMBBGSF IBAN: BG17SOMB91301024910102

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.03.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.03.2014 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 84, сградата на "Център за градска мобилност" ЕАД, ет. 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 2 и ал. 3 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ