03788-2014-0001
Технически редакции | ||
29.01.2014 14:12 ч. : | 29/01/2014 13:45 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
29.01.2014 14:12 ч. : | 29/01/2014 13:45 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 27 - Други услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"Център за градска мобилност" ЕАД, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 84, За: Юлия Владимирова, Илияна Кисова, България 1202, София, Тел.: 02 9236373; 02 9236243, E-mail: office@sofiatraffic.bg, Факс: 02 8319071
Място/места за контакт: "Център за градкса мобилност" ЕАДИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofiatraffic.bg.
Адрес на профила на купувача: www.sofiatraffic.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"Инкасиране и транспортиране на парични постъпления /ценни пратки/ и физическа охрана на имущество на Възложителя."
Възлагане на обществена поръчка
Инкасиране и транспортиране на парични постъпления (ценни пратки) и физическа охрана на имущество на "Център за градска мобилност" ЕАД, съгласно приложен към документацията за участие "Списък на пунктовете за продажба, от които с въоръжена охрана ще се транспортират парични средства /ценни пратки/ до централно инкасо на площад „Възраждане” №1".
79713000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Обектите, от и до които ще се извършва инкасирането и транспортирането на паричните постъпления, както и тези, на които ще се извършва физическа охрана са посочени в приложения към документацията "Списък на пунктовете за продажба, от които с въоръжена охрана ще се транспортират парични средства /ценни пратки/ до централно инкасо на площад „Възраждане” №1".
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие под формата парична сума или банкова гаранция в размер на 4 100 (четири хиляди и сто) лева. Възложителят има право да задържи гаранциите за участие в процедурата при условията на чл. 61 от ЗОП. Гаранцията за участие на класираните и отстранените участници се освобождават по реда на чл. 62 от ЗОП. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя гаранция за изпълнение на договора за извършване на услугата за всяка отзелна позиция. Размерът на гаранцията за изпълнение е 3 % (три на сто) от общата стойност на поръчката без ДДС и се представя преди подписването на договора, като срокът на валидност на гаранцията е посочен в проекта на договора. Когато гаранциите за участие и за изпълнение на договора са парични суми, същите са внасят по следната банкова сметка на Възложителя: Банка: Общинска банка, Клон: Денкоглу BIC: SOMBBGSF; IBAN: BG17SOMB91301024910102
Плащането се извършва ежемесечно в срок до 30 (тридесет) дни от подписването на приемо-предавателен протокол между страните за извършената работа през предходния месец и въз основа на издадена от Изпълнителят фактура в съответствие с изискванията на действащото законодателство.
- Заверено копие от отчета за всеобхватния доход /отчет за приходи и разходи/ и отчета за финансовото състояние /баланс/ за последните 3 приключили финансови години. - Справка за общия годишен оборот за последните три приключили финансови години (2010- 2012 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.- Приложение № 7. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася за оборота на всички участници в обединението заедно. - Справка за реализиран специализиран оборот от услуги, предмет на поръчката за последните три приключили финансови години (2010- 2012 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - Приложение № 7; В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот от съответните услуги се отнася за оборота на всички участници в обединението заедно.
1. Валидно копие от лиценз за извършване на частна охранителна дейност. Лицензът трябва задължително да включва дейността по чл. 5, ал. 1, т. 2 и т. 4 от ЗЧОД. 2. Декларация, че изпълнителят поема инкасирането на парични средства, при откриване на нови обекти, които ще бъдат включени в приложения "Списък на пунктовете за продажба, от които с въоръжена охрана ще се транспортират парични средства /ценни пратки/ до централно инкасо на площад „Възраждане” №1", чрез актуализирането им - в свободен текст; 3. Декларация, че при преместването на обект, включен в приложения "Списък на пунктовете за продажба, от които с въоръжена охрана ще се транспортират парични средства /ценни пратки/ до централно инкасо на площад „Възраждане” №1" на друг адрес, Изпълнителят поема инкасирането на парични средства от същия, независимо от промяната, сответно отразена чрез актуализиране на същия - в свободен текст. 4. Декларация за сключване на застраховка за отговорност за инкасиранeто и транспортирането на ценни пратки и физическа охрана – в свободен текст. 5. Доказателства за технически възможности по чл.51 от ЗОП: - Списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните 3 (три) години или сключени през последните три години и изпълнявани към момента, по образец съгласно Приложение 8 към настоящата документация, включващ предмета, стойностите, датите и получателите по тях, като се посочат минимум по един изпълнен договор със сходен предмет на поръчката, придружен с референции от съответните контрагенти – минимум 3 (три) броя. - Валиден сертификат, издаден от акредитирана институция, за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008, издаден на името на участника или еквивалент. - Валиден сертификат за здравословни и безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007, издаден на името на участника или еквивалент. 6. Списък с данни за подизпълнител/и (ако се ползват такива), както и декларация, подписана от управителя, съответно от членовете на управителния орган, на подизпълнителя за съгласие за участие като подизпълнител на съответния участник, при изпълнение на поръчката - по образец съгласно Приложение 9 към настоящата документация. Към списъка за подизпълнителя се прилагат документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП. 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (в свободен текст). 8. Документ за закупена документация за участие. 9. Документ за внесена гаранция за участие . 10.Декларация за конфеденциалност относно предоставените материали и данни от Възложителя (в свободен текст). 11. Срок на валидност на офертата. 12. Нотариално заверено пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата (оригинал). Пълномощното се представя, когато: - участникът е обединение, което не е юридическо лице; в тези случаи лицето, представляващо участника, следва да бъде упълномощено от всички участници в обединението. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. Не се представя пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата – обединение, което не е юридическо лице, ако в договора за обединение участниците са го определили за лице, което представлява обединението. - офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация. 13. Други съотносими документи.
НЕ
ДА
Наредба № І- 121 от 24. 06. 2004 г. за реда за организиране охраната при транспортиране на ценни пратки и товари; Закон за частната охранителна дейност, Наредба № І-171 от 03.08.2004 г. за организацията и контрола по обезпечаването на сигурността на банките и небанковите финансови институции.
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Цената на документацията се заплаща в касата на дружеството или по следната банкова сметка на Възложителя: BIC: SOMBBGSF IBAN: BG17SOMB91301024910102
Български
90
гр. София, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 84, сградата на "Център за градска мобилност" ЕАД, ет. 2
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 2 и ал. 3 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
29.01.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ