00383-2014-0003
Технически редакции | ||
21.01.2014 10:42 ч. : | 21/01/2014 10:38 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.01.2014 10:42 ч. : | 21/01/2014 10:38 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Добрич: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община град Добрич, ул."България" №12, За: Силвия Енчева и Николай Великов, Р.България 9300, Добрич, Тел.: 058 600001, E-mail: dobrich@dobrich.bg, Факс: 058 600166
Място/места за контакт: Община град Добрич, ул.България №12Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dobrich.bg.
Адрес на профила на купувача: www.dobrich.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изготвяне и съгласуване на работен проект за изграждане и възстановяване на зона за обществен отдих – парк Св. Димитър”, в изпълнение на Проект „Бъдеще за Добрич”, по Договор № BG161РО001/5-02/2012/001 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално Развитие” 2007-2013 г.
Възлагане на обществена поръчка
„Изготвяне и съгласуване на работен проект за изграждане и възстановяване на зона за обществен отдих – парк Св. Димитър”, в изпълнение на Проект „Бъдеще за Добрич”, по Договор № BG161РО001/5-02/2012/001 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално Развитие” 2007-2013 г. Предмет на обществената поръчка е избор на изпълнител за изготвяне и съгласуване на работен проект за изграждане и възстановяване на зона за обществен отдих – парк „Св. Димитър”. Територията, предмет на поръчката обхваща площи заключени между индивидуално жилищно застрояване по ул. Орфей и Бяла река, ЖК Дружба 1 и бул. Добруджа, включително паметник на деспот Добротица. Съгласно действащият ПУП на ЖК Балик, визираната територия е отредена за озеленяване и попада в строителните граници на град Добрич. По схемата на Зелена система към ОУП, паркът попада в Източен парков район, а съгласно схемата за функционално зониране теренът е отреден за озеленяване. Площите предмет на интервенция, не обхващат реконструирани територии и общата площ е около 60 дка.
71200000, 71320000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предмет на обществената обществена поръчка включва изработване на работен паркоустройствен проект за квартален парк „Св. Димитър”. Територията, предмет на поръчката обхваща площи заключени между индивидуално жилищно застрояване по ул. Орфей и Бяла река, ЖК Дружба 1 и бул. Добруджа, включително паметник на деспот Добротица. Площите предмет на интервенция, не обхващат реконструирани територии и общата площ е около 60 дка.
НЕ
90
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.Гаранция за участие: Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: •парична сума в размер на 400 лeвa, преведена по сметка на Община град Добрич в “Общинска банка” АД, клон Добрич, IBAN: BG 71 SOMB 91303310000501; BIC: SOMBBGSF или •оригинал на банкова гаранция на същата стойност. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок не по-кратък от срока на валидност на офертата. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 3. при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 4. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 2. Гаранция за изпълнение на договора: Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми: •парична сума в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС, преведена по сметка на Община град Добрич в “Общинска банка” АД, клон Добрич, IBAN: BG 71 SOMB 91303310000501; BIC: SOMBBGSF или •оригинал на банкова гаранция на същата стойност. Банковата гаранция следва да бъде неотменима и безусловна, със срок – не по-кратък от 30 дни след изтичане срока на изпълнение на поръчката, безусловна и неотменна. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Условията и сроковете за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение са описани в договора за възлагане на обществената поръчка. 3.Гаранция за авансово плащане: В случай на заявено авансово плащане от страна на Изпълнителя до Възложителя, то Изпълнителят представя на Възложителя гаранция за авансово плащане в срок до 20 дни след подписване на договора за изпълнение на обществената поръчка в една от следните форми: •парична сума в размер 20 /двадесет/ % от стойността на договора /предложената цена от Изпълнителя/, преведена по сметка на Община град Добрич в “Общинска банка” АД, клон Добрич, IBAN: BG 71 SOMB 91303310000501; BIC: SOMBBGSF; •оригинал на банкова гаранция на същата стойност. Участникът сам избира формата на гаранцията за авансово плащане. В случай, че Изпълнителят представи като обезпечение на авансовото плащане банкова гаранция, същата следва да е неотменима, безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части и следва да бъде със срок 30 дни след изтичане срока на изпълнение на поръчката. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за авансово и на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Бъдещият изпълнител представя банкови гаранции – за изпълнение, за авансово плащане по образец на банката, която я издава.
Финансирането е осигурено по проект “Бъдеще за Добрич”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 161PO001/5-02/2012/001. Плащане: - В случай на заявено авансово плащане от страна на Изпълнителя до Възложителя в 20-дневен срок от датата на подписване на договора Възложителя превежда 20 /двадесет/ % от договорената цена за изпълнение на услугата, като авансово плащане. Авансовото плащане е дължимо след представяне на фактура и гаранция за авансово плащане, покриваща пълния размер на аванса - двадесет процента (20 %) от стойността на договора. В случай, че Участникът представи като обезпечение на авансовото плащане банкова гаранция, същата следва да е неотменима, безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части и следва да бъде със срок 30 дни след изтичане срока на изпълнение на поръчката. Сумата на авансовото плащане се приспада от окончателното плащане. Възложителят възстановява гаранцията за авансово плащане след извършване на окончателното плащане по настоящия договор. - Окончателното разплащане на изготвеният работен проект, предмет на този договор ще се извърши в срок до 10 работни дни след изготвяне на доклад за съответствие и одобряване на работен проект за изграждане и възстановяване на зона за обществен отдих – парк Св. Димитър от ОбЕСУТ.
В случай, че Участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава Участниците в обединението представят споразумение/договор за обединяване. Споразумението/договорът за създаване на обединение следва да бъде представено в оригинал или заверено копие „Вярно с оригинала” и подписи на членовете на обединението на всяка страница. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението (консорциума) са отговорни, заедно и поотделно по закон за изпълнението на договора; че всички членове на обединението (консорциума) са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението (консорциума) трябва да определят едно лице, което да представлява обединението (консорциума) за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата. Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
Комисията предлага на възложителя да отстрани от процедурата всеки участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 ЗОП, а именно: има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2, т 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 ЗОП; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Когато не е приложено споразумение/договор за създаването на обединение или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – Участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата открита процедура. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл.56, ал.1, точка 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал. 1, т. 4, 5 от ЗОП се представят само от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; декларацията по чл. 56, ал. 1, т. 11 се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с услуги. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл.56, ал.1, т. 4, 5, 6 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.
ДА
Изпълнителят на настоящата обществена поръчка трябва да е Проектант - физическо или юридическо лице, включващо в състава си физически лица, притежаващи необходимата проектантска правоспособност съгласно чл.162, ал.1 от ЗУТ.
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие се получава всеки работен ден от 08:00 – 17:00 часа в Центъра за услуги и информация /ЦУИ/ в сградата на Община град Добрич, срещу документ за закупена документация в размер на 15 лева с ДДС, внесени в касата на ЦУИ. Документацията може да бъде закупена и по банков път, като цената на документацията следва да бъде преведена по следната сметка на Община град Добрич в Общинска банка АД, клон Добрич: IBAN: BG 06 SOMB 9130 8410 000644 BIC: SOMBBGSF Код за вид плащане: 44 70 00 Възложителят изпраща документацията за сметка на лицето, отправило искането, след получаване на копие от платежния документ по факс (058/600166) или на e-mail: n_velikov@dobrich.bg или s_encheva@dobrich.bg, с посочени данни за фактура, телефон, факс и актуален адрес, на който да бъде изпратена тръжната документация.
Български
90
Община град Добрич,ул.България 12, Малка заседателна зала
На публичните заседания на комисията могат да участват управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице, представило пълномощно. Могат да присъстват и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: • За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност • За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и пълномощно • За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие • За юридически лица с нестопанска цел – представляващия/ите юридическото лице с нестопанска цел, представят документ за самоличност. За упълномощените представители на юридическото лице с нестопанска цел - документ за самоличност и пълномощно.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Финансирането е осигурено по проект “Бъдеще за Добрич”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 161PO001/5-02/2012/001.
На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП срокът от 40 дни е намален със 7 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и с още 5 дни, защото от датата на публикуване на обявлението, възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на Интернет адреса на възложителя посочен в Раздел І.1 - www.dobrich.bg
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Община град Добрич, ул. България № 12, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 600050, E-mail: dobrich@dobrich.bg, Факс: 058 600166
Интернет адрес/и:
URL: www.dobrich.bg.
21.01.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ