Версия за печат

00383-2014-0003

BG-Добрич: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община град Добрич, ул."България" №12, За: Силвия Енчева и Николай Великов, Р.България 9300, Добрич, Тел.: 058 600001, E-mail: dobrich@dobrich.bg, Факс: 058 600166

Място/места за контакт: Община град Добрич, ул.България №12

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dobrich.bg.

Адрес на профила на купувача: www.dobrich.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изготвяне и съгласуване на работен проект за изграждане и възстановяване на зона за обществен отдих – парк Св. Димитър”, в изпълнение на Проект „Бъдеще за Добрич”, по Договор № BG161РО001/5-02/2012/001 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално Развитие” 2007-2013 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: град Добрич
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Изготвяне и съгласуване на работен проект за изграждане и възстановяване на зона за обществен отдих – парк Св. Димитър”, в изпълнение на Проект „Бъдеще за Добрич”, по Договор № BG161РО001/5-02/2012/001 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално Развитие” 2007-2013 г. Предмет на обществената поръчка е избор на изпълнител за изготвяне и съгласуване на работен проект за изграждане и възстановяване на зона за обществен отдих – парк „Св. Димитър”. Територията, предмет на поръчката обхваща площи заключени между индивидуално жилищно застрояване по ул. Орфей и Бяла река, ЖК Дружба 1 и бул. Добруджа, включително паметник на деспот Добротица. Съгласно действащият ПУП на ЖК Балик, визираната територия е отредена за озеленяване и попада в строителните граници на град Добрич. По схемата на Зелена система към ОУП, паркът попада в Източен парков район, а съгласно схемата за функционално зониране теренът е отреден за озеленяване. Площите предмет на интервенция, не обхващат реконструирани територии и общата площ е около 60 дка.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71200000, 71320000

Описание:

Архитектурни и свързани с тях услуги
Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предмет на обществената обществена поръчка включва изработване на работен паркоустройствен проект за квартален парк „Св. Димитър”. Територията, предмет на поръчката обхваща площи заключени между индивидуално жилищно застрояване по ул. Орфей и Бяла река, ЖК Дружба 1 и бул. Добруджа, включително паметник на деспот Добротица. Площите предмет на интервенция, не обхващат реконструирани територии и общата площ е около 60 дка.

Прогнозна стойност без ДДС
40000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие: Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: •парична сума в размер на 400 лeвa, преведена по сметка на Община град Добрич в “Общинска банка” АД, клон Добрич, IBAN: BG 71 SOMB 91303310000501; BIC: SOMBBGSF или •оригинал на банкова гаранция на същата стойност. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок не по-кратък от срока на валидност на офертата. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 3. при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 4. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 2. Гаранция за изпълнение на договора: Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми: •парична сума в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС, преведена по сметка на Община град Добрич в “Общинска банка” АД, клон Добрич, IBAN: BG 71 SOMB 91303310000501; BIC: SOMBBGSF или •оригинал на банкова гаранция на същата стойност. Банковата гаранция следва да бъде неотменима и безусловна, със срок – не по-кратък от 30 дни след изтичане срока на изпълнение на поръчката, безусловна и неотменна. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Условията и сроковете за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение са описани в договора за възлагане на обществената поръчка. 3.Гаранция за авансово плащане: В случай на заявено авансово плащане от страна на Изпълнителя до Възложителя, то Изпълнителят представя на Възложителя гаранция за авансово плащане в срок до 20 дни след подписване на договора за изпълнение на обществената поръчка в една от следните форми: •парична сума в размер 20 /двадесет/ % от стойността на договора /предложената цена от Изпълнителя/, преведена по сметка на Община град Добрич в “Общинска банка” АД, клон Добрич, IBAN: BG 71 SOMB 91303310000501; BIC: SOMBBGSF; •оригинал на банкова гаранция на същата стойност. Участникът сам избира формата на гаранцията за авансово плащане. В случай, че Изпълнителят представи като обезпечение на авансовото плащане банкова гаранция, същата следва да е неотменима, безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части и следва да бъде със срок 30 дни след изтичане срока на изпълнение на поръчката. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за авансово и на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Бъдещият изпълнител представя банкови гаранции – за изпълнение, за авансово плащане по образец на банката, която я издава.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е осигурено по проект “Бъдеще за Добрич”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 161PO001/5-02/2012/001. Плащане: - В случай на заявено авансово плащане от страна на Изпълнителя до Възложителя в 20-дневен срок от датата на подписване на договора Възложителя превежда 20 /двадесет/ % от договорената цена за изпълнение на услугата, като авансово плащане. Авансовото плащане е дължимо след представяне на фактура и гаранция за авансово плащане, покриваща пълния размер на аванса - двадесет процента (20 %) от стойността на договора. В случай, че Участникът представи като обезпечение на авансовото плащане банкова гаранция, същата следва да е неотменима, безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части и следва да бъде със срок 30 дни след изтичане срока на изпълнение на поръчката. Сумата на авансовото плащане се приспада от окончателното плащане. Възложителят възстановява гаранцията за авансово плащане след извършване на окончателното плащане по настоящия договор. - Окончателното разплащане на изготвеният работен проект, предмет на този договор ще се извърши в срок до 10 работни дни след изготвяне на доклад за съответствие и одобряване на работен проект за изграждане и възстановяване на зона за обществен отдих – парк Св. Димитър от ОбЕСУТ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че Участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава Участниците в обединението представят споразумение/договор за обединяване. Споразумението/договорът за създаване на обединение следва да бъде представено в оригинал или заверено копие „Вярно с оригинала” и подписи на членовете на обединението на всяка страница. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението (консорциума) са отговорни, заедно и поотделно по закон за изпълнението на договора; че всички членове на обединението (консорциума) са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението (консорциума) трябва да определят едно лице, което да представлява обединението (консорциума) за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата. Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Комисията предлага на възложителя да отстрани от процедурата всеки участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 ЗОП, а именно: има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2, т 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 ЗОП; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Когато не е приложено споразумение/договор за създаването на обединение или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – Участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата открита процедура. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл.56, ал.1, точка 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал. 1, т. 4, 5 от ЗОП се представят само от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; декларацията по чл. 56, ал. 1, т. 11 се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с услуги. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл.56, ал.1, т. 4, 5, 6 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ПЛИК 1. "Документи за подбор", в който се поставят документите, изисквани от възложителя, отнасящи се до критериите за подбор на участниците: 1. Оферта за участие – Образец 1; 2. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника; 3. Документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър. - копие от документа за регистрация, заверено с подпис и печат на лицето, определено по регистрация да представлява дружеството, или Единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато Участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, участниците представят и удостоверение за актуално състояние. - При участник обединение, което не е юридическо лице се представят: 1) Споразумение/договор за създаване на обединение - в оригинал или заверено копие „Вярно с оригинала” и подписи на членовете на обединението на всяка страница; 2) Документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. В случай, че обединението има регистрация в Регистър БУЛСТАТ, да се представи БУЛСТАТ на обединението; - копие от документа за самоличност, когато Участникът е физическо лице; - документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде представен в официален превод (за юридическо лице, което не е регистрирано в Р. България); - когато Участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включени в обединението. - когато Участникът предвижда участието на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях. Ако е посочен ЕИК, участникът има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от ЗТР и да не представя доказателства за обстоятелства, вписани в търговския регистър. 4. Документ за гаранция за участие, в зависимост от формата, която участникът е избрал /парична сума или банкова гаранция / - оригинал на платежния документ или оригинал на банковата гаранция; 5. Сведения за участника – съгласно приложения Образец 2; 6. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 5, т. 1 от ЗОП - Образец 3; 7. Декларация по чл.47, ал.1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - Образец 4; 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за ползване или не на подизпълнител – съгласно приложения Образец 5; 9. Когато за изпълнение на обществената поръчка се предвижда участие на подизпълнител/и, се попълва Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – съгласно приложения Образец 6; 10. Декларация за запознаване с условията на обществената поръчка – съгласно приложения Образец 7; 11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП – съгласно приложения Образец 8; 12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП – съгласно приложения Образец 9; 13. Доказателства за икономическото и финансово състояние - съгласно Указанията за подготовка на офертата; 14. Доказване на техническите възможности и/или квалификацията на участниците - съгласно Указанията за подготовка на офертата. ПЛИК 2. "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания: 1. Попълнено и подписано Техническо предложение - попълва се приложения към документацията Образец 10. ПЛИК 3. "Предлагана цена", който съдържа: 1. Ценово предложение – попълва се приложения към документацията Образец 11. Непредставянето на някой от горепосочените документи е основание за отстраняване на участника. Към отстраняване на участник, поради липса на документи и/или несъответствия с критериите за подбор, ще се пристъпи като бъде спазен редът по чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическо и финансово състояние: 1. Баланс и Отчет за приходите и разходите за последните 3 /три/ финансово приключили години (2010, 2011, 2012 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. В случай, че участникът е посочил Единен идентификационен код и ГФО са обявени в търговския регистър, горепосочените документи могат да не се представят. 2. Справка - Декларация за реализирания оборот от услуги, сходни с дейностите по предмета на поръчката за последните 3 /три/ финансово приключили години (2010, 2011, 2012 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - попълва се приложения към документацията Oбразец 12. Под дейности със сходен предмет следва да се разбира: Изготвяне на работни проекти за изграждане или възстановяване на зони за отдих – паркове, пешеходни зони, междублокови пространства, квартални градини, малки зелени площи. 3. Копие на застраховка за професионална отговорност на участника за извършване на проектиране или еквивалентна за чуждестранни участници. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансово си състояние с всеки документ, който възложителя приеме за подходящ.
Минимални изисквания: 1) Заверени от участника копия на Баланс и Отчет за приходите и разходите за последните 3 /три/ финансово приключили години (2010, 2011, 2012 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. 2) Участникът трябва да е реализирал оборот от услуги, сходни с дейностите по предмета на поръчката в размер не по-малко от 40 000 лева без ДДС общо за последните 3 /три/ финансово приключили години (2010, 2011, 2012 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 3) Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност за извършване на проектиране или еквивалентна за чуждестранни участници. Участникът следва да приложи Декларация в свободен текст в случай, че същата изтича по време на изпълнението на договора, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора и 30 дни след изтичането му. Когато Участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, минималните икономически изисквания се прилагат за обединението като цяло. При участие на подизпълнител, минималните икономически изисквания се прилагат съобразно вида и дела на неговото участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказване на техническите възможности и/или квалификацията на участниците: 1. Списък на договорите за услуги изпълнени за период от 3 години, считано до крайния срок за подаване на оферти или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, сходни с предмета на настоящата поръчка. Списъкът трябва да съдържа: дата на договора, име на Възложителя, предмет на договора, срок на изпълнение, стойност без ДДС на договора, в качеството на какъв е участвал в изпълнението, описание на дейностите – попълва се приложения към документацията Образец 13. Задължително към Списъка на договорите за услуги следва да се приложат референции/препоръки за добро изпълнение. Под дейности със сходен предмет следва да се разбира: Изготвяне на работни проекти за изграждане или възстановяване на зони за отдих – паркове, пешеходни зони, междублокови пространства, квартални градини, малки зелени площи. 2. Списък - декларация за техническите лица (собствени или наети), и ангажирани от участника за изпълнение на предмета на поръчката – попълва се приложения към документацията Образец 14; За доказване на образованието и професионалната квалификация, участникът трябва да приложи за минимално изискуемите лица: копие на трудова/служебна/осигурителна книжка; копие от диплома; удостоверение за пълна проектантска правоспособност; професионална автобиография; референции, длъжностни характеристики, служебни бележки и/или други документи, доказващи наличие на професионален опит, съобразно изискванията. 3. Сертификат (заверено копие), издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството – внедрена система по ISO 9001:2008 или еквивалент. Съгласно чл.53, ал.4 от ЗОП, Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки.
Минимални изисквания: 1) Участникът следва да има изпълнен за период от 3 години, считано до крайния срок за подаване на оферти или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, минимум 1 /един/ договор за изработен работен проект за зони за отдих, включващи паркове, пешеходни зони, междублокови пространства, квартални градини, малки зелени площи. Задължително към Списъка на договорите за услуги следва да се приложат референции/препоръки за добро изпълнение. 2) Участникът трябва да разполага минимум със следните техническите лица (собствени или наети), и ангажирани от участника за изпълнение на предмета на поръчката: Eксперт 1: Ръководител - Ръководи, организира, координира и контролира извършването на всички дейности свързани с изпълнението на поръчката и тяхното ресурсно обезпечаване; Отговаря за: Постигане на необходимото количество и качество; Спазване на етапите и сроковете заложени в офертата; Периодичното отчитане на постигнатите резултати; Осъществяване на комуникация с Възложителя и всички заинтересовани страни от изпълнението на обществената поръчка; Квалификация: Магистър – архитектура или еквивалент; Професионален опит: Минимум 5 години стаж по специалността. Eксперт 2: Ландшафтен архитект - Участва в разработването на проектните решения за елементите на ландшафтната архитектура на зоните за обществен отдих - парк зелени площи, детски площадки и др.; Отговаря за: Постигане на необходимото качество на проектните решения; Квалификация: Магистър или бакалавър – ландшафтна архитектура или еквивалент; Професионален опит: Минимум 5 години стаж по специалността. Eксперт 3: Геодезист - Ръководи, организира и контролира извършването на всички дейности свързани със създаването и поддържането на работната геодезическа основа и цифров модел на терена, необходими за разработването на проекта в настоящата обществена поръчка; Отговаря за: Постигане на необходимото качество, точност и прецизност на измерванията и елементите на работната геодезическа основа и цифровия модел на терена; Квалификация: Магистър – геодезия или еквивалент; Професионален опит: Минимум 5 години стаж по специалността. Eксперт 4: Електроинженер - Разработва проектните решения в част „Електротехническа” - осветление на паркове; Отговаря за: Постигане на необходимото качество на проектните решения, остойностяване и спазване на етапите и сроковете по част „Електротехническа“; Квалификация: Магистър – електроинженер или еквивалент; Професионален опит: Минимум 5 години стаж по специалността. Eксперт 5: ВиК - Разработва проектните решения в част „ВиК”; Отговаря за: Постигане на необходимото качество на проектните решения, остойностяване и спазване на етапите и сроковете по част „ВиК“; Квалификация: Магистър – водоснабдяване и канализация или еквивалент; Професионален опит: Минимум 5 години стаж по специалността. 3) Актуален Сертификат за съответствието на кандидата със системата за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват проектиране на зони за отдих или еквивалент. Когато Участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, минималните технически изисквания се прилагат за обединението като цяло. При участие на подизпълнител, минималните технически изисквания се прилагат съобразно вида и дела на неговото участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Изпълнителят на настоящата обществена поръчка трябва да е Проектант - физическо или юридическо лице, включващо в състава си физически лица, притежаващи необходимата проектантска правоспособност съгласно чл.162, ал.1 от ЗУТ.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Обща цена на поръчката; тежест: 60
Показател: Срок за изпълнение ; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава всеки работен ден от 08:00 – 17:00 часа в Центъра за услуги и информация /ЦУИ/ в сградата на Община град Добрич, срещу документ за закупена документация в размер на 15 лева с ДДС, внесени в касата на ЦУИ. Документацията може да бъде закупена и по банков път, като цената на документацията следва да бъде преведена по следната сметка на Община град Добрич в Общинска банка АД, клон Добрич: IBAN: BG 06 SOMB 9130 8410 000644 BIC: SOMBBGSF Код за вид плащане: 44 70 00 Възложителят изпраща документацията за сметка на лицето, отправило искането, след получаване на копие от платежния документ по факс (058/600166) или на e-mail: n_velikov@dobrich.bg или s_encheva@dobrich.bg, с посочени данни за фактура, телефон, факс и актуален адрес, на който да бъде изпратена тръжната документация.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

Община град Добрич,ул.България 12, Малка заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

На публичните заседания на комисията могат да участват управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице, представило пълномощно. Могат да присъстват и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: • За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност • За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и пълномощно • За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие • За юридически лица с нестопанска цел – представляващия/ите юридическото лице с нестопанска цел, представят документ за самоличност. За упълномощените представители на юридическото лице с нестопанска цел - документ за самоличност и пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Финансирането е осигурено по проект “Бъдеще за Добрич”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 161PO001/5-02/2012/001.

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП срокът от 40 дни е намален със 7 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и с още 5 дни, защото от датата на публикуване на обявлението, възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на Интернет адреса на възложителя посочен в Раздел І.1 - www.dobrich.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община град Добрич, ул. България № 12, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 600050, E-mail: dobrich@dobrich.bg, Факс: 058 600166

Интернет адрес/и:

URL: www.dobrich.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ