Версия за печат

00246-2014-0016

BG-с. Ковачево: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: инж. Нено Димов - Специалист търговия; инж. Георги Кожухаров - Н-к Електроцех, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662911; 042 662062, E-mail: n.dimov@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Търговски отдел; Електроцех

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tpp2.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: инж. Нено Димов - Специалист търговия, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662911, E-mail: n.dimov@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: търговски отдел

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, област Стара Загора /Регистратура класифицирана информация/, За: Христина Димитрова - Танева, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662717, Факс: 042 662507; 042 662950

Място/места за контакт: Регистратура за обществени поръчки

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Абонаментно сервизно поддържане на автоматични пожарогасителни инсталации /АПГИ/ и автоматични пожароизвестителни инсталации /АПИИ/ и връзката им с централизираната системата за мониторинг /ЦСМ/ в „ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Абонаментно сервизно поддържане на автоматични пожарогасителни инсталации /АПГИ/ и автоматични пожароизвестителни инсталации /АПИИ/ и връзката им с централизираната системата за мониторинг /ЦСМ/ в „ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД за период от три години (36 месеца), съгласно Технически изисквания.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50710000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно Технически изисквания , приложенi в документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
212400 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие (представя се в офертата на участника и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП) в размер на 2100.00 (две хиляди и сто) лева. 2. Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 3% от стойността му. Представя се преди подписването му и се освобождава до 30 дни след изтичане на договора и отправено писмено искане от страна на Изпълнителя до Възложителя. Тази гаранция се връща на Изпълнителя при добросъвестно изпълнение и липса на претенции от страна на Възложителя. 3. Ако гаранциите са парична сума се внасят по сметката на Възложителя: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, „Корпоративна търговска банка”, гр. Раднево. В основанието за плащане да бъде посочено: "Гаранция за участие /изпълнение/ по ОП №........". 4. Ако гаранциите са банкови се представят по приложени в документацията образци и са със следните срокове на валидност: - за участие - 180 дни от датата на отваряне на офертите; - за изпълнение на договора - 37 месеца от датата на сключване на договор;

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането на поръчката е със собствени средства. Плащането се извършва ежемесечно на равни вноски до 60 /шестдесет/ дни след представяне на приемо-предавателен протокол за извършената дейност и фактура-оригинал, издадена съгласно чл.113 от ЗДДС. Срокът на плащането тече от датата на последно представения документ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не. Преди подписване на договора определения за изпълнител представя документите посочени в чл.49, ал.1 и ал.2 от Правилник за прилагане на Закона за обществени поръчки (ППЗОП).

ІІІ.1.4) Други особени условия

Изисквания към участниците: - Участниците трябва да представят методики за следгаранционно абонаментно поддържане на инсталациите в съответствие с изградените инсталации и предписанията на производителите. - Участниците трябва да представят документ, удостоверяващ правото им на ползване на марката на софтуера, обслужващ централизираната система за мониторинг на възложителя - WinGuard, както и правото им на ползване на марката на пожарогасителния агент INERGEN или еквивалентен на него пожарогасителен агент, например: свидетелство за регистрация на марка или лицензионен договор, заверени от участника.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки участник представя в офертата си: 1.Удостоверение за актуално състояние или заверено извлечение от Търговския регистър. 2. Декларации за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1, ал.2, т.1, т.2, т.3, т.5 и ал.5 от ЗОП – представят се декларации по приложен в документацията за участие образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2, т.3 и т.5 се отстранява от участие. 4. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изискват

ІІІ.2.3) Технически възможности

Доказателства за техническите възможности и/или квалификация: 1. Участниците представят списък на основните договори за услуги, с предмет аналогичен на предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 години (2011, 2012 и 2013 г.), включително стойностите, датите и контрагентите, придружен с препоръки за добро изпълнение - съгласно чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП.Възложителят изисква Участниците да са изпълнили през последните три години минимум 1 бр. договор за поддържането на АПГИ и АПИИ, работещи с безвреден газообразен пожарогасящ агент (ГПГА) и системи за мониторинг на същите в системата на енергетиката. 2. Участниците да представят декларация за техническото оборудване и специализираната окомплектовка (тестери, консумативи за тях, специализирани инструментални комплекти, базово и приложно програмно осигуряване), с които разполагат за изпълнение предмета на поръчката - съгласно чл. 51‚ ал. 1‚т. 9 от ЗОП. 3. Участниците да представят сертификат, издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството по ІSO 9001:2008 или еквивалентно, с обхват покриващ предмета на поръчката - съгласно чл.53, ал.1 от ЗОП. Представя се заверено от участника копие на сертификата, преведено на български език. 4. Участниците да представят сертификат, издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на околната среда по ІSO 14001:2004 или еквивалентно - съгласно чл.53, ал.2 от ЗОП. Представя се заверено от участника копие на сертификата, преведено на български език. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

14002

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.02.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е без ДДС. Документацията се получава от участника или негов представител, всеки работен ден от 08:00 до 11:30 и от 12:30 до 15:30 часа в Търговски отдел на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, след представяне на бланка с данните на участника (адрес по регистрация, адрес за кореспонденция, телефон, факс) и фактура за закупена документация. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банков път: банкова сметка: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка”, гр. Раднево.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.02.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, Централна административна сграда,Заседателна зала на Търговски отдел

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

1. Участници или техни упълномощени представители. 2. Представители на средства за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на чл. 120 и сл. ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ