Версия за печат

00246-2014-0007

BG-с. Ковачево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: по техническите въпроси - инж. Желязко Джевлеков, по документацията - Станимир Проданов, Р. България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662428; 042 662914, E-mail: s.prodanov@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Конструктивно технологичен отдел, Търговски отдел.

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tpp2.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: Станимир Проданов, Р. България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662914, E-mail: s.prodanov@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Търговски отдел

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: Христина Димитрова – Тaнева - Завеждащ „Регистратура обществени поръчки”, Р. България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662717, E-mail: tec2@tpp2.com, Факс: 042 662507

Място/места за контакт: Регистратура обществени поръчки

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на разводки и кутии за разпалваща горивна уредба на котлоагрегат 11”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: „ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на разводки и кутии за разпалваща горивна уредба на котлоагрегат 11, по две обособени позиции: Първа обособена позиция - “Доставка на разводки на екраните на ДРЧ за разпалваща горивна уредба на котлоагрегат 11” съгласно спецификация. Втора обособена позиция - “ Доставка на кутия към екраните на ДРЧ за разпалваща горивна уредба на котлоагрегат 11” съгласно спецификация. Срок на изпълнение за Първа и Втора обособена позция - до 60 дни след сключване на договора. Гаранционен срок - 12 месеца от датата на монтажа, но не повече от 18 месеца от датата на доставката. Участниците трябва да представят оферта за целия обем на обществената поръчка. Участници, представили оферти за част от обществената поръчка ще бъдат отстранявани.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31161700

Описание:

Части за парогенераторни котли

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обемът на обществената поръчка е посочен в документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
91500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие се представя в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Тази гаранция е в размер на: - за Първа обособена позиция - 500(петстотин) лева; - за Втора обособена позиция - 300(триста) лева; 2. Гаранцията за изпълнение на договора се представя преди подписването му и се освобождава до 30 дни след изтичане на 14 месеца от датата на сключване на договора. Гаранцията е в размер на 3% от стойността на договора. 3. Ако гаранциите са парична сума, се внасят по сметката на Възложителя, а именно: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево. 4. Ако гаранциите са банкови, се представят по представените в документацията образци със срок на валидност, съответно за участие 180 дни от датата на отваряне на офертата, а за изпълнение на договора е 15 месеца от датата на сключването му.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането е със собствени средства. 1. Плащането се извършва до 60 дни, след извършване на доставка и представяне на приемо-предавателен протокол и фактура - оригинал, издадена съгласно чл 113 от ЗДДС. Срокът за плащане тече от датата на последно представения документ. 2. Предложената цена е в лева, без ДДС и да включва всички разходи за изпълнение на поръчката.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

НЕ. Преди подписване на договора определеният за Изпълнител представя документите, посочени в чл.49, ал.1 и ал.2 от Правилник за прилагане на Закона за обществени поръчки (ППЗОП).

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участниците, следва да представят декларация, от която да е видно производителя на резервните части и страната производител. Настоящата обществена поръчка е в изпълнение на проект BG-$-0010 -“Пълен инженеринг на газо разпалващи инсталации на енергийни котли от 1 до 12” - 2014г., като част от Националния план за инвестиции за периода 2013-2020 година във връзка с дерогация по чл. 10в от Директива 2003/87/ЕО на Европейския парламент и на Съвета, и е свързан с намаляване на вредни емисии на парникови газове.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки участник представя в офертата си: 1.Удостоверение за актуално състояние или заверено извлечение от Търговския регистър. 2. Декларации за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1, ал.2(т.1, т.2, т.3 и т.5) и ал.5 ЗОП – представят се декларации по приложен в документацията за участие образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 т.1, т.2, т.3 и т.5 се отстранява от участие. 3. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности

За доказване на техническите възможности и/или квалификация, всеки участник представя в офертата си: 1. Съгл. чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП - списък на основните договори за доставки на стоки, изпълнени през последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.), включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Участниците следва да са изпълнили минимум един договор с предмет аналогичен (доставка на нагревни повърхности за І-ва обособена позиция и сварни конструкции за ІІ-ра обособена позиция) на предмета на обособената позиция за която участва през последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.), придружен с препоръки за добро изпълнение. 2. Съгл. чл.53, ал.1, от ЗОП - Производителят следва да има въведена собствена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентно, с обхват предмета на съответната обособена позиция, което се удостоверява с копие на сертификатите на български език, заверено от участника. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

14014

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.02.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е без ДДС. Документацията се получава от участника или негов представител всеки работен ден от 08:00 до 11:30 и от 12:30 до 15:30 часа в Търговски отдел на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД след представяне на бланка с данните на участника (телефон, факс, мобилен телефон, адрес) и фактура за закупена документация. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банков път: банкова сметка: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.02.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 24.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

1. Участници в процедурата или техни упълномощени представители. 2. Представители на средства за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Минимален срок, през който участникът е обвързан с офертата си - 150 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на чл.120 и сл. ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция “Доставка на разводки на екраните на ДРЧ за разпалваща горивна уредба на котлоагрегат 11”
1) Кратко описание

Доставка на разводки на екраните на ДРЧ за разпалваща горивна уредба на котлоагрегат 11, съгласно технически изисквания към докумнтацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31161700

Описание:

Части за парогенераторни котли

3) Количество или обем

съгласно технически изисквания към докумнтацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
59000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция “Доставка на кутия към екраните на ДРЧ за разпалваща горивна уредба на котлоагрегат 11”
1) Кратко описание

Доставка на кутия към екраните на ДРЧ за разпалваща горивна уредба на котлоагрегат 11, съгласно технически изисквания в докумнтацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31161700

Описание:

Части за парогенераторни котли

3) Количество или обем

съгласно технически изисквания в докумнтацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
32500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60