Версия за печат

00147-2014-0001

BG-гр. Трън, обл.Перник: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Трън, гр. Трън, пл. "Владо Тричков" № 1, За: Евгения Такова, Република България 2460, гр. Трън, обл.Перник, Тел.: 07731 9116, E-mail: obshtina_tran@mail.bg, Факс: 0884 898902

Място/места за контакт: Евгения Такова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tran.bg.

Адрес на профила на купувача: www.tran.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Упражняване на строителен надзор, контрол на строително-монтажни работи и изготвяне на технически паспорт за строежа по проект: „Рехабилитация, реконструкция и изграждане на улично осветление и тротоарна мрежа в община Трън”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: община Трън
Код NUTS: BG414
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Упражняване на строителен надзор по смисъла на чл. 168 от ЗУТ , контрол на строително-монтажни работи и изготвяне на технически паспорт за строежа по проект: „Рехабилитация, реконструкция и изграждане на улично осветление и тротоарна мрежа в община Трън”, съгласно Договор № 14/322/00830 от 27.11.2012 г., за отпускане на финансова помощ по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за Развитие на Селските Райони за периода 2007-2013г . /ПРСР/, подкрепена от Европейския Земеделски Фонд за Развитие на Селските Райони /ЕЗФРСЗ/.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71500000, 71520000, 71521000, 71000000

Описание:

Услуги, свързани със строителството
Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството
Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Упражняване на строителен надзор по време на строителството на обектите (чл.168, ал. 2 от ЗУТ) в обем и обхват съгласно изискванията на ЗУТ и съответните подзаконови нормативни актове, вкл. надзор върху съставяните при строителството актове и протоколи по ЗУТ и изготвяне на окончателен доклад/и по чл. 168, ал. 6 от ЗУТ; - изготвяне на технически паспорти на обектите/строежите съгласно чл. 176б от ЗУТ и в обхвата, посочен в чл. 4 от НАРЕДБА № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите, издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството, обн., ДВ, бр. 7. - извършване на геодезическо заснемане за издаване на удостоверение по чл. 52 от ЗКИР. Строителния надзор ще включва дейности, с които ще следи за: - Законосъобразно започване на строежа; - Извършване на СМР съобразно одобрени инвестиционни проекти и спецификации; - Контрол по спазване условията на безопасност на труда, съгласно проекта за безопасност и здраве; - Опазване на околната среда по време на изпълнение на СМР; - Качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с техническите спецификации; - Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - Годност на строежа за въвеждане в експлоатация. - Издаване на технически паспорти на строежите. - Други задължения, произтичащи от действащото законодателство и от договора за възлагане на дейностите. Изпълнителят на строителния надзор ще подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение. Актовете и протоколите ще бъдат съставяни съгласно спецификата на обособяването на отделните под-обекти/строежи/ по начина, описан в договораите за строителство, включително съгласно обособяването на инвестиционните проекти съгласно издаденото разрешение за строеж, а също и в случай на предвиждания на етапност на строителството съобразно разпоредбата на чл. 152 от ЗУТ. След приключване на строително-монтажните работи, строителният надзор изготвя окончателен доклад за получаване на разрешение за ползване на съответния обект/строеж/етап.

Прогнозна стойност без ДДС
19142 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

365


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Банкова или парична гаранция за участие в размер на 191,00 (сто деветдесет и един ) лв. В случай на участник – обединение възложителят ще приеме за редовна и гаранция, внесена от името на един от членовете на обединението. Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя с условията на Образец № 10. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато Участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова, тя следва да е с валидност мин. 120 (сто и двадесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Когато Участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума, същото следва да се извърши по банков път, по следната сметка IBAN BG88STSA93003300722169 BIC STSABGSF Банка ДСК При представяне на гаранцията за участие, в платежното нареждане или съответно в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на поръчката. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция в изискуемия размер. Участникът ще бъде отстранен от участие от процедурата, ако в банковата гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на минимум валидност 120 (сто и двадесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите, и че е изрично за настоящата обществена поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2.Банкова гаранция за изпълнение в полза на Възложителя. «Банкова гаранция за изпълнение» може да бъде по образец на банката издател. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Гаранцията за изпълнение следва да бъде валидна до 35 дни след издаване на разрешение за ползване на обекта. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение, която е в размер на 3 % от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева.Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Разплащането ще се извърши по следния начин: 70% от стойността на договора, ще бъдат изплатени пропорционално на цената на изпълнени строително монтажни работи на основание двустранно подписани протоколи за извършените от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ дейности по съответните етапи на строителството с приложени копия от документите, удостоверяващи извършването на строително монтажните работи за същите етапи. Останалите 30% от стойността на договора, ще бъдат изплатени след издаване на разрешение за ползване на строежа от ДНСК. Всяко плащане се извършва по банков път в срок от 25 календарни дни след представяне на данъчна фактура и съответно изброените за отделните случаи документи.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

При подаване на оферта, ако участникът е обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват споразумение (договор за обединение), което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; всички членове на обединението / консорциума са задължени да бъдат солидарно отговорни към Възложителя по настоящата поръчка и договора. В договора за създаване на обединението/консорциум участниците задължително включват клаузи определящи, кои участници в него, коя част от дейностите, в какъв обем ще изпълняват - разпределение на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Участниците в обединението / консорциума следва да определят едно лице, което да ги представлява пред трети лица, както и да определят наименование на участника за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и промени във вътрешното разпределение на дейностите между участниците в обединението. Когато в споразумението за създаването на обединение / консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато не е приложено в офертата споразумение за създаването на обединение / консорциум, Комисията по чл.34 ЗОП, назначена от Възложителя за разглеждане и оценяване на подадените оферти, го изисква на основание чл. 68 ал. 8 и 9 от ЗОП. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.Когато определеният за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. В този случай ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. Участниците в обединението носят солидарна отговорност за изпълнение на договора за обществената поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка Участник, който е : 1. осъден с влязла в сила присъда за : престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система (включително изпиране на пари) по чл. 253-260 от Наказателния кодекс (НК); подкуп по чл. 301-307 от НК; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК, освен ако е реабилитиран; 2. обявен в несъстоятелност; 3. в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове; 4. в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 5. лишен от правото да упражнява определена професия (осъществяване на строителен надзор) или дейност (строителен надзор) съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 6. е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от Възложителя с влязло в сила съдебно решение; 7. който има задължения по смисъла на чл. 162 (2), т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. 8. има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 9. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.Когато участниците са юридически лица, изискванията по т. 14.1., 14.5. и 14.9. се прилагат за лицата по чл. 47 (4) от ЗОП, както следва :а.при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; б.при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници;в.при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; г.при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон;д.при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон; е.при едноличен търговец - за физическото лице - търговец; ж.във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват кандидата или участника;з.в случаите по б. а-ж и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България. 10. чийто член на управителен орган, включително прокурист (лицата от б.«а» до б.«з» по-горе), е свързано лице по смисъла на § 1, т. 23а от ДР на ЗОП с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата администрация; 11. сключил договор с лице по чл. 21 или чл.22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.12. представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия и изисквания на Възложителя, обективирани в обявлението за обществена поръчка, настоящите указания и документация за участие.13. представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57 (2) от ЗОП. 14. представил гаранция за участие под формата на банкова гаранция, която е със срок на валидност по кратък от срока на офе

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на документите, съдържащ се в Офертата, подписан от Участника;2.Оферта (Образец № 1) – представя се от представляващия Участника;3.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ Участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител;4.Документи за правосубектност на Участника - когато Участникът е юридическо лице или едноличен търговец - копие от документа за регистрация, заверено с подпис и печат на лицето, определено по регистрация да представлява дружеството, или Единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър;- когато Участникът е физическо лице - копие от документа за самоличност;- за лица, които не са регистрирани в Република България - документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде преведен на български език с официален превод; - когато Участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението;- когато Участникът предвижда участието на подизпълнители - документите се представят за всеки от тях;5.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47 (1) т. 1, (2), т. 2 и 5 и (5), т. 1 от ЗОП, попълнена по образец, Образец № 2;6.Декларация по чл. 47(1), т. 2 и 3, (2), т. 1, 2а /с изключение на обстоятелствата по отношение на поръчки по чл.3, ал. 2 от ЗОП/ , 3 и 4 и (5), т. 2 от ЗОП, попълнена по Образец № 3;7.Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката (Образец № 4);8.Декларация, че участникът приема условията на проекта на договор за изпълнение на обществената поръчка (Образец № 5);9.Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП;10.10 Доказателства за технически възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП;11.Декларация за ползване/не ползване на подизпълнител/и по чл. 56 (1), т. 8 от ЗОП (Образец № 8);12.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (оригинал) - представляващия и управляващ подизпълнителя попълва и подписва декларация по образеца приложен към настоящата документация (Образец № 9);13.Документ за внесена гаранция за участие (за банкова гаранция с условията на Образец № 10);14.14 Споразумение/Договор за обединение с нотариална заверка на подписите (ако Участникът е обединение);15.Документ за закупена документация за участие в процедурата;16.Декларация по чл. 56 (1), т. 11 от ЗОП - (Образец № 11), като справката може да бъде получена от НОИ, НАП, Агенция по заетостта и др.;17.Техническо предложение и приложения към него (Образец № 13);18.Ценова оферта - представя се в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис “Предлагана цена”. Пликът съдържа попълнен образец на ценова оферта (Образец № 13) на хартиен и електронен носител с електронен файл.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а/Справка за общия оборот от извършената дейност от участника за последните 3 (три) години, (2010г. , 2011г. и 2012г.. - в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си) - попълва се Образец №6 и се представят заверени копия на отчети за приходите и разходите за последните три календарни години (2010г. , 2011г. и 2012г..), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; б/Копие от Застраховка „Професионална отговорност”, за строежи ІІІ – та (трета) категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3, буква „а” от ЗУТ за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, следствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ.
Минимални изисквания: а/ Участникът трябва да има сумарно за последните 3 (три) години (2010г. , 2011г. и 2012г. - в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си) общ оборот от извършена дейност в размер не по-малко от 40 000.00 лв. (четиридесет хиляди лева) без ДДС. б/ Участникът да има сключена застраховка „Професионална отговорност”, за строежи ІІІ – та (трета) категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3, буква „а” от ЗУТ (Закон за устройство на територията), която да е валидна минимум 60 дни, считано от крайния срок за подаване на офертите.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а/Списък на основните договори за осъществяване на Строителен надзор, изпълнени от участника през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), с посочени: цена, предмет, място на изпълнение, срокове на изпълнение, възложители - Образец № 7; б/Сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват в областта на упражняването на Строителен надзор – представя се заверено от участника копие. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват в областта на упражняването на Строителен надзор; в/Копие от лиценз издаден от Министъра на регионалното развитие и благоустройството по реда на чл. 166, ал. 2 от ЗУТ за извършване на дейността – Строителен надзор, в съответствие с изискванията на Наредбата за условията и реда за издаване на лицензии на консултанти за упражняване на Строителен надзор и/или оценка на съответствието на инвестиционните проекти (ДВ, бр. 99/2003г.). или копие на еквивалентен документ удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава- членка на Европейския съюз, или на друга държава- страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Минимални изисквания: а/Участникът трябва успешно да е изпълнил през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), да е изпълнил минимум 1 (един) договор за Строителен надзор по проект финансиран напълно или частично със средства от Европейския съюз и/или държавния бюджет на Р България, и/или други донорски програми и/или други финансови източници. б/Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват в областта на упражняването на Строителен надзор; в/в.Участникът, трябва да притежава лиценз, издаден от Министъра на регионалното развитие и благоустройството по реда на чл. 166, ал. 2 от ЗУТ за извършване на дейността – Строителен надзор, в съответствие с изискванията на Наредбата за условията и реда за издаване на лицензии на консултанти за упражняване на Строителен надзор и/или оценка на съответствието на инвестиционните проекти (ДВ, бр. 99/2003г.) или еквивалентен документ удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава- членка на Европейския съюз, или на друга държава- страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Технически показател със следните подпоказатели:Срок за издаване на техническия паспорт на строежа-20т.;Срок за изготвяне на окончателния доклад след прислючване на стр.-монтажните работи-20т.; тежест: 40
Показател: Икономически показател -цена; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да се закупи и получи в сградата на община Трън от 9.00 часа до 17.00 часа, всеки работен ден. Цената на документацията е с ДДС; Сумата следва да бъде внесена в касата на община Трън или по следната банкова сметка на Общината: IBAN: BG16STSA93008400474700; BIC: STSABGSF; при банка: „Банка ДСК” ЕАД; вид плащане: 448090; Документацията за участие може да се закупува и получава до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Комплект от документацията за участие се получава на адрес: община Трън – гр. Трън, п.к. 2460, площад „Владо Тричков” №: 1, телефон: 07731/91 16, факс: 0884 89 89 02, лице за контакт: Евгения Такова, след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена. Документацията за участие може да бъде изпратена на съответния участник по куриер за негова сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в Област Перник, община Трън, гр. Трън, п.к. 2460, пл. „Владо Тричков” №: 1.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката: Упражняване на строителен надзор по смисъла на чл. 168 от ЗУТ , контрол на строително-монтажни работи и изготвяне на технически паспорт за строежа по проект: „Рехабилитация, реконструкция и изграждане на улично осветление и тротоарна мрежа в община Трън”, съгласно Договор № 14/322/00830 от 27.11.2012 г., за отпускане на финансова помощ по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за Развитие на Селските Райони за периода 2007-2013г . /ПРСР/, подкрепена от Европейския Земеделски Фонд за Развитие на Селските Райони /ЕЗФРСЗ/.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл. 120, ал.5.т.1 ит.4, ал.6 и ал. 7 от ЗОП; Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ