Версия за печат

00307-2014-0002

BG-Козлодуй: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000193250

Община Козлодуй, ул. "Христо Ботев" №13, За: Марио Милов, директор на Дирекция "Международни проекти и обществени поръчки", Република България 3320, Козлодуй, Тел.: 0973 85858, E-mail: mimilov@kozloduy.bg, Факс: 0973 80183

Място/места за контакт: Дирекция "Международни проекти и обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.kozloduy.bg.

Адрес на профила на купувача: www.kozloduy.bg.

Електронен достъп до информация: www.kozloduy.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на хранителни продукти за учебни и детски заведения, ясли, както и за заведения за социални услуги в община Козлодуй за периода 2014 – 2016 година”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Козлодуй, с. Хърлец, с. Гложене, с. Бутан и с. Крива бара, община Козлодуй
Код NUTS: BG313
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Настоящата процедура е разделена на шест обособени позиции. Офертите може да бъдат подавани за една или повече обособени позиции, както следва: 1. Обособена позиция №1 – “Пакетирани хранителни изделия” Доставката включва: - Доставка на различни видове пакетирани продукти - олио, оцет, захар, макаронени изделия, варива, брашна, маргарин, пастет, яйца, подправки, сол, вафли и др. За детайлно запознаване виж Ценоразписа за тази обособена позиция и Техническата спецификация. 2. Обособена позиция №2 – “Хляб и хлебни изделия” Доставката включва: - Доставка на хляб, козунаци и различни видове готови закуски. За детайлно запознаване виж Ценоразписа за тази обособена позиция и Техническата спецификация. 3. Обособена позиция №3 – “Мляко и млечни продукти” Доставката включва: - Доставка на прясно и кисело мляко, кашкавал. сирене и др. За детайлно запознаване виж Ценоразписа за тази обособена позиция и Техническата спецификация. 4. Обособена позиция №4 – “Месо и месни продукти” Доставката включва: - Доставка на различни видове месо с и без кокали, месни полуфабрикати, кайма, колбаси, риба и др. За детайлно запознаване виж Ценоразписа за тази обособена позиция и Техническата спецификация. 5. Обособена позиция №5 – “Зеленчукови и плодови консерви” Доставката включва: - Доставка на различни видове компоти, буркани със зелен боб, грах, кисели краставици, домати, паприкаш, зеле, чушки-капия, моркови, лютеница, гъби, нектари, мед, конфитюр и др. За детайлно запознаване виж Ценоразписа за тази обособена позиция и Техническата спецификация. 6. Обособена позиция №6 – “Пресни плодове и зеленчуци” Доставката включва: - Доставка на лук, ябълки, краставици, домати, картофи, тиквички, зеле, чушки, моркови и различни южни плодове - банани, мандарини, портокали, лимони и др. За детайлно запознаване виж Ценоразписа за тази обособена позиция и Техническата спецификация. С настоящата поръчка се цели доставка на хранителни продукти франко до учебни и социални заведения на територията на община Козлодуй, както следва: 1. ЦДГ „Слънчице”, град Козлодуй, ул. „Славейков” №2; 2. ОДЗ „Мир”, град Козлодуй, ж.к. 1; 3. ОДЗ „Радост”, град Козлодуй, ул. „В. Воденичарски” №5; 4. ОДЗ „Звънче”, град Козлодуй, ж.к. 3, кв.134, ул. „Девети май”; 5. Детска ясла, град Козлодуй, ул. „Хаджи Димитър” №19; 6. СОУ „Св. Св. Кирил и Методий”, град Козлодуй, ул. „Тодор Каблешков” №1; 7. СОУ „Христо Ботев”, град Козлодуй, ул. „Аспарух” №5; 8. НУ „Васил Левски”, град Козлодуй, ул. „Георги Димитров” №16; 9. ОДЗ „Здравец”, с.Хърлец, ул. „Митко Палаузов” №2; 10. ОУ „Васил Априлов”, с.Хърлец, ул. „Антим І” №2; 11. ОДЗ „Радост”, с.Гложене, ул. „Маршал Бирюзов” №67; 12. ОУ „Христо Ботев”, с.Гложене, ул. „Паисий” №1; 13. ЦДГ „Първи юни”, с.Бутан, ул. „Георги Димитров” №80; 14. ОУ „Св. Св. Кирил и Методий”, с.Бутан, ул. „Христо Ботев” №1; 15. ЦДГ „Първи юни” №2, с.Крива бара, ул. „Георги Димитров” №45; 16. Дом за възрастни хора с умствена изостаналост, с.Бутан, ул. „Петър Костов” №99; 17. Домашен социален патронаж, с. Бутан, ул. „Петър Костов” №99; 18. „Защитено жилище”, с. Гложене, ул. „Йонко Милев” №9.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Настоящата процедура е разделена на шест обособени позиции. Офертите може да бъдат подавани за една или повече обособени позиции, както следва: 1. Обособена позиция №1 – “Пакетирани хранителни изделия” Съгласно описаните видове и количества хранителни продукт в ценоразписа за тази обособена позиция, която е неразделна част от документацията за участие. 2. Обособена позиция №2 – “Хляб и хлебни изделия” Съгласно описаните видове и количества хранителни продукт в ценоразписа за тази обособена позиция, която е неразделна част от документацията за участие. 3. Обособена позиция №3 – “Мляко и млечни продукти” Съгласно описаните видове и количества хранителни продукт в ценоразписа за тази обособена позиция, която е неразделна част от документацията за участие. 4. Обособена позиция №4 – “Месо и месни продукти” Съгласно описаните видове и количества хранителни продукт в ценоразписа за тази обособена позиция, която е неразделна част от документацията за участие. 5. Обособена позиция №5 – “Зеленчукови и плодови консерви” Съгласно описаните видове и количества хранителни продукт в ценоразписа за тази обособена позиция, която е неразделна част от документацията за участие. 6. Обособена позиция №6 – “Пресни плодове и зеленчуци” Съгласно описаните видове и количества хранителни продукт в ценоразписа за тази обособена позиция, която е неразделна част от документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
939652 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Документ за внесена гаранция за участие, както следва: a. За обособена позиция №1 е в размер на 2 022,75 лева (две хиляди двадесет и два лева и 75 стотинки). b. За обособена позиция №2 е в размер на 969,72 лева (деветстотин шестдесет и девет лева и 72 стотинки). c. За обособена позиция №3 е в размер на 1 535,72 лева (хиляда петстотин тридесет и пет лева и 72 стотинки). d. За обособена позиция №4 е в размер на 2 747,60 лева (две хиляди седемстотин четиридесет и седем лева и 60 стотинки). e. За обособена позиция №5 е в размер на 951,25 лева (деветстотин петдесет и един лева и 25 стотинки). f. За обособена позиция №6 е в размер на 1 169,77 лева (хиляда сто шестдесет и девет лева и 77 стотинки). Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя във формата на Образец №15. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато Участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима, със срок на валидност минимум 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Когато Участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума, същото следва да се извърши по банков път, по следната сметка: IBAN: BG68 SOMB 9130 3336 5415 01, BIC код: SOMB BGSF. Банка: „Общинска банка” АД – клон Козлодуй В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано «Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Доставка на хранителни продукти за учебни и детски заведения, ясли, както и за заведения за социални услуги в община Козлодуй за периода 2014 – 2016 година” – както номера и наименованието на обособената/ите позиция/и за която/които участника кандидатства. При представяне на гаранцията за участие, в платежното нареждане или съответно в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на поръчката. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция в изискуемия размер. Участникът ще бъде отстранен от участие от процедурата, ако в банковата гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на минимум валидност 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите, и че е изрично за настоящата обществена поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя по образец; Определеният Изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато Изпълнителят избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – 30 календарни дни от окончателно приемане на изпълнението по договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Доставената храна за месеца се фактурира до 5-то число на следващия месец. Заплащане – по банков път, в срока до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на фактура отговаряща на Закона за счетоводството с указана в нея банкова сметка и изготвени приемо- предавателни протоколи за съответния месец.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

1. Открита процедура за възлагане на обществена поръчка, при която всички заинтересовани лица могат да подадат оферта. Заинтересовани лица може да бъдат български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на определените в Закона за обществените поръчки, Правилникът за прилагането му, обявлението за поръчка и документацията на Възложителя условия; 2. В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват споразумение (договор за обединение), което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на обединението/консорциума; всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. В договора за създаване на обединението/консорциум кандидатите задължително включват клаузи определящи, кои участници в него, коя част от дейностите, в какъв обем ще изпълняват - разпределение на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението да е в съответствие с чл.25, ал. 8 от ЗОП. Участниците в обединението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява пред трети лица, както и да определят наименование на участника за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато в споразумението за създаването на обединение / консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато не е приложено в офертата споразумение за създаването на обединение / консорциум, Комисията назначена от Възложителя за разглеждане и оценяване на подадените оферти, го изисква на основание чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП. Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. При подписване на договора за обществена поръчка Участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал. 1 от ЗОП и на посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Когато в съответната чужда държава не се издават документите по ал.2 или когато те не включват всички случаи по чл.47, ал.1 и 2 от ЗОП, Участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, Участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. Когато Участникът е посочил ЕИК-то си, документите за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал. 1 от ЗОП и на посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП може да не ги представи на възложителя, ако обстоятелствата са вписани в търговския регистър. Документите се представят в оригинал или заверено от Участника копие “Вярно с оригинала”. При подписване на договора за обществена поръчка Участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 (три) % от стойността на договора без включен ДДС. При подписване на договора за обществена поръчка Участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи договор (оригинал) сключен със “САПИ” ООД за осигуряване на бюлетинът с базовите данни, за сметка на изпълнителя, включващ всички обособени позиции. Бюлетинът следва да се представя до всяко 3-то число от текущият месец директно на Възложителя, който е необходим за изчисляване на единичните цени през текущия месец, на следният адрес: община Козлодуй, гр. Козлодуй 3320, област Враца, ул. „Христо Ботев” №13. 2. Лицето, определено за изпълнител включително и декларираните в офертата подизпълнители, членове на обединението, трябва да отговаря на изискванията в обявлението, съответно документацията, и към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 3. Ако при разглеждането на офертите от възложителя бъде установена сума или елементи свързани с ценовото предложение поставени извън плик №3 с надпис „Предлагана цена“, офертата ще бъде отхвърлена като неотговаряща на изискванията, а участникът който я е подал отстранен от по-нататъшно участие в процедурата по смисъла на чл.69, ал.1, т.4 от ЗОП. 4. Ако участник, подизпълнител или член на обединение (от когото се изисква), не представи документ по точка 1 Съдържание на офертата от Указанията за участие и подготовка на офертата към документацията, точка ІІІ.2.1, точка ІІІ.2.2, точка ІІІ.2.3 от настоящето обявление, включително и след прилагане на чл.68, ал.8 и 9 от ЗОП, ще бъде отстранен от участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка на основание чл.69, ал.1, т.1 от ЗОП. 5. Всеки участник може да поиска писмено от Възложителя разяснения по документацията за участие. Писмени искания за разяснения по същество относно документация за участие и/или реда за провеждане на процедурата могат да бъдат подавани от лицата, всеки работен ден между 8:00ч. и 17:00ч., в деловодството на Община Козлодуй най-късно до 10 дни преди изтичането на срока за подаване на офертите. Възложителят предоставя исканите разяснения в четири дневен срок от постъпване на искането.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Не може да участва в процедура за възлагане на обществената поръчка участник, който е: 1.1. осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. 1.2. обявен в несъстоятелност; 1.3. в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 1.4. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществената поръчка кандидат или участник, който: 1.4.1. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 1.4.2. който е лишен от правото да упражнява доствка на стоки съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, съгласно чл. 16 от ЗАНН; 1.4.2.а) който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 1.4.3. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. 1.4.4. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 1.4.5. има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 (пет) години. Когато участниците са юридически лица, изискванията по т. 4.1 , т. 5.2 и 5.4. се отнасят за лицата по чл.47, ал.4 от ЗОП, както следва: а) при събирателно дружество – за лицата по чл. 84, ал.1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; б) при командитно дружество – за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; в) при дружество с ограничена отговорност – за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност – за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; г) при акционерно дружество – за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване – за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; д) при командитно дружество с акции – за лицата по чл. 244, ал.4 от Търговския закон; е) при едноличен търговец – за физическото лице – търговец; ж) във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица – за лицата, които представляват участника; з) в случаите по предходните букви – и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларация се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България. 1.6. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници: 1.6.1. при които лице по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, е „свързано лице” с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация по смисъла на § 1, точка 23а от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки; 1.6.2. които са сключил договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Заверени копия на баланса и отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключили финансови години (2011г., 2012г. и 2013г.) – когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен – за юридическите лица, в зависимост от датата си на регистрация или на която е започнал дейността си. Участник може да не представи изисканите документи по т.1, ако е посочил ЕИК-то си и те са достъпни чрез него в търговския регистър. Всички страници на документите трябва да са заверени от участника с „вярно с оригинала” и да имат подпис и печат на участника. 2. Информация за оборота от дейността му по изпълнение на сходни договори с предмета на обособената позиция за която се кандидатства, за последните 3 (три) години (2011г., 2012г. и 2013г.) в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си по образец №6; Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му (като допустим документ възложителят ще приеме копие от данъчна декларация, служебни бележки за доходи и други подобни) за всяка една от последните 3 години (2011г., 2012г. и 2013г.), заверени от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка страница.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да има през последните 3 (три) години – 2011г., 2012г. и 2013г., а за новорегистрирани участници – от датата на учредяване или от датата на която е започнал дейността си – оборот от извършени доставки сходни с предмета на обособената позиция за която кандидатстват, както следва: - За обособена позиция №1 - “Пакетирани хранителни изделия” минимум – 200 000,00 (двеста хиляди) лева без включен ДДС. - За обособена позиция №2 - “Хляб и хлебни изделия” минимум – 90 000,00 (деветдесет хиляди) лева без включен ДДС. - За обособена позиция №3 - “Мляко и млечни продукти” минимум – 150 000,00 (сто и петдесет хиляди) лева без включен ДДС. - За обособена позиция №4 - “Месо и месни продукти” минимум – 270 000,00 (двеста и седемдесет хиляди) лева без включен ДДС. - За обособена позиция №5 - “Зеленчукови и плодови консерви” минимум – 95 000,00 (деветдесет и пет хиляди) лева без включен ДДС. - За обособена позиция №6 - “Пресни плодове и зеленчуци” минимум – 115 000,00 (сто и петнадесет хиляди) лева без включен ДДС. *** При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло. Съгласно чл.56, ал.3 от ЗОП, когато Участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по икономическото и финансовото си състояние. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице изискването за оборот от доставки се прилага за обединението като цяло, като образец се попълва веднъж сумарно за цялото обединение, след това само от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си. Съгласно чл.56, ал.2 от ЗОП, когато Участникът предвижда участието на подизпълнители, документите се представя от всеки от тях. Основните участници не могат да доказват и допълват своя оборот от доставки сумирайки и оборота за доставки на своите подизпълнители, тоест последните нямат функция на самостоятелен участник, а само подпомагат основния участник.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък с изпълнени договори за доставки през последните до 3 (три) години назад, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, считано от крайния срок за подаване на оферти. Списъкът да съдържа информация стойностите, датите и получателите (възложителите) – по образец №7. 2. Списъкът по т. а) следва да е придружен от препоръки за добро изпълнение на договорите сходни с предмета на поръчката от предишни Възложители от доставки, сходни с предмета на обособената позиция за която се кандидатства, а именно – За обособена позиция №1: Пакетирани хранителни изделия; За обособена позиция №2: Хляб и хлебни изделия; За обособена позиция №3: Мляко и млечни продукти; За обособена позиция №4: Месо и месни продукти; За обособена позиция №5: Зеленчукови и плодови консерви; За обособена позиция №6: Пресни плодове и зеленчуци. 3. Удостоверение за регистрация по чл.12 от Закона за храните, издадено от Областна дирекция по безопасност на храните (ОДБХ) по местонахождение на обекта –за търговия с храни, обхващащо групите храни, за които участникът участва - заверено копие. 4. Списък на транспортни средства за специализиран превоз, които са на разположение на участника, необходими за изпълнение на поръчката, собствено, наето, на лизинг или предоставено (посочват се по вид и характеристики) – Образец №32. 5. За удостоверяване на основанието за ползване на транспортните средства участниците трябва да представят за всяка от машините документ за собственост, договор за наем, за лизинг, предварителен договор за закупуване или наем, лизинг, декларация от собственика за предоставяне, други. Договорите за наем, предварителен договор за закупуване или наем или декларациите от собственика за предоставяне на техническото оборудване трябва да са със срок не по-малък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка. 6. Удостоверения за регистрация на хладилните автомобили издадени от ОДБХ - за превоз на всички хранителни продукти от животински произход - на името на участника, съгласно чл.246, ал.4 от Закона за ветеринорномедицинската дейност (в сила от 02.05.2006 г., посл. изм. ДВ.бр.99 от 15 Ноември 2013г.) и отговарящи на изискванията на Наредба №5/25.05.2006 год. за хигиената на храните (обн. в ДВ бр.55/07.07.2006 год.) - важи само за участие по обособена позиция №3 и обособена позиция №4, за останалите обособени позиции е неприложимо изискване. 7. Валиден сертификат за разработена и внедрена система за управление на безопасността на храните НАССР, издаден от акредитирана институция или агенция – съгласно чл.18 от Закона за храните и чл.70, ал.1 от Наредба №5/25.05.2006 год. за хигиената на храните (обн. в ДВ бр.55/07.07.2006 год.).

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. През последните до 3 (три) години назад, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, считано от крайния срок за подаване на оферти да има изпълнен не по-малко от 1 (един) договор с предмет, сходен с предмета на обособената позиция за която кандидатства. ЗАБЕЛЕЖКА: Под „предмет, сходен с предмета на обособената позиция за което се кандидатства” следва да се разбира: - За обособена позиция №1: Пакетирани хранителни изделия. - За обособена позиция №2: Хляб и хлебни изделия. - За обособена позиция №3: Мляко и млечни продукти. - За обособена позиция №4: Месо и месни продукти. - За обособена позиция №5: Зеленчукови и плодови консерви. - За обособена позиция №6: Пресни плодове и зеленчуци. 2. Удостоверение за регистрация по чл.12 от Закона за храните, издадено от Областна дирекция по безопасност на храните (ОДБХ) по местонахождение на обекта –за търговия с храни, обхващащо групите храни, за които участникът участва - заверено копие. 3. Участникът следва да разполага със: Специализирани транспортни средства (собствено, наето, на лизинг или преотсъпено), необходими за изпълнение на поръчката, от които минимум: - Хладилен автомобил - за превоз на всички хранителни продукти от животински произход – 1 (един) брой – важи само за участие по обособена позиция №3 и обособена позиция №4, за останалите обособени позиции е неприложимо изискване. - Транспортни средства за превоз на хранителни продукти от неживотински произход (бакалски стоки, плодове и зеленчуци и др.) – 2 (два) броя – важи само за участие по обособена позиция №1, обособена позиция №2, обособена позиция №5 и обособена позиция №6, за останалите обособени позиции е неприложимо изискване. Участник в поръчката може да използва ресурсите на други физически и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че представи документи, доказващи, че има на свое разположение тези ресурси. 4. Удостоверения за регистрация на хладилните автомобили издадени от ОДБХ - за превоз на всички хранителни продукти от животински произход - на името на участника, съгласно чл.246, ал.4 от Закона за ветеринорномедицинската дейност (в сила от 02.05.2006 г., посл. изм. ДВ. бр.99 от 15 Ноември 2013г.) и отговарящи на изискванията на Наредба №5/25.05.2006 год. за хигиената на храните (обн. в ДВ бр.55/07.07.2006 год.) - важи само за участие по обособена позиция №3 и обособена позиция №4, за останалите обособени позиции е неприложимо изискване. 5. Валиден сертификат за разработена и внедрена система за управление на безопасността на храните НАССР, издаден от акредитирана институция или агенция – съгласно чл.18 от Закона за храните и чл.70, ал.1 от Наредба №5/25.05.2006 год. за хигиената на храните (обн. в ДВ бр.55/07.07.2006 год.).

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Срок на доставка на хранителни продукти ; тежест: 40
Показател: Процента на отстъпка от базовата стойност определена от “САПИ” ООД; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
14.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 9 BGN
Условия и начин на плащане

Място, срок и цена за получаване на документацията за участие 1. Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Община Козлодуй, гр. Козлодуй 3320, ул. “Христо Ботев” №13. 2. Документацията за участие може да се закупува до 10 /десет/ дни преди изтичане на срока за подаване на офертите. Заплащането се извършва в касата на Информационния център на общината. 3. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. 4. Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й. 5. Документация за участие се предоставя от дирекция „Международни проекти и обществени поръчки” след представяне на платежно нареждане (квитанция), че документацията е заплатена. Цена на документацията за участие и начин на плащане. - Цената на документацията е 9.00 (девет) лева с включен ДДС. Цената на документацията може да бъде заплатена и по банков път по сметката на Община Козлодуй: IBAN: BG84 SOMB 9130 8436 5415 44 BIC: SOMB BGSF Вид плащане: 44 70 00 Банка: „Общинска банка” АД – клон Козлодуй

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
24.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на Община Козлодуй

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

По смисъла на чл.68, ал.3 от ЗОП могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение №15/14.01.2014 г. на Кмета на община Козлодуй. Възложителят ще обявяви датата, часа и мястото на отварянето и оповестяването на ценовите оферти на интернет сайта на община Козлодуй – www. kozloduy.bg. При отварянето на плика с предлаганата цена имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масова информация. Пълен електронен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет сайта на Община Козлодуй - www.kozloduy.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подаде всяко от лицата по чл.120, ал.8 и 9 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл.120, ал.5, ал.6 и ал.7 от ЗОП. Жалба се подава на български език едновременно до Комисия за защита на конкуренцията (КЗК) и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред КЗК. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя с което се възпрепятства достъпът или участието в процдурата.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Козлодуй, ул. "Христо Ботев" №13, Република България 3320, Козлодуй, Тел.: 0973 85858, E-mail: mimilov@kozloduy.bg, Факс: 0973 80183

Интернет адрес/и:

URL: www.kozloduy.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Пакетирани хранителни изделия
1) Кратко описание

Доставката включва: - Доставка на различни видове пакетирани продукти - олио, оцет, захар, макаронени изделия, варива, брашна, маргарин, пастет, яйца, подправки, сол, вафли и др. За детайлно запознаване виж Ценоразписа за тази обособена позиция и Техническата спецификация. Доставките се извършват два пъти седмично, по предварително подадена заявка.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Съгласно описаните видове и количества хранителни продукт в ценоразписа за тази обособена позиция, която е неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
202275 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Хляб и хлебни изделия
1) Кратко описание

Доставката включва: - Доставка на хляб, козунаци и различни видове готови закуски. За детайлно запознаване виж Ценоразписа за тази обособена позиция и Техническата спецификация.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15810000

Описание:

Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия

3) Количество или обем

Съгласно описаните видове и количества хранителни продукт в ценоразписа за тази обособена позиция, която е неразделна част от документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
96972 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Мляко и млечни продукти
1) Кратко описание

Доставката включва: - Доставка на прясно и кисело мляко, кашкавал. сирене и др. За детайлно запознаване виж Ценоразписа за тази обособена позиция и Техническите характеристики. Доставките на мляко (краве прясно и кисело мляко) се извършват два пъти в седмицата. Изпълнителя трябва да разполага с оборотен амбалаж за две поредни доставки. Продуктите се доставят в опаковки, отговарящи на нормативните изисквания. Доставките на другите млечни изделия, опаковани според изискванията за обезпечаване съхранението на продуктите, се извършват един път седмично. Разфасовката за кравето масло задължително е 125 гр.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15500000

Описание:

Млечни продукти

3) Количество или обем

Съгласно описаните видове и количества хранителни продукт в ценоразписа за тази обособена позиция, която е неразделна част от документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
153543 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Месо и месни продукти
1) Кратко описание

Доставката включва: - Доставка на различни видове месо с и без кокали, месни полуфабрикати, кайма, колбаси, риба и др. За детайлно запознаване виж Ценоразписа за тази обособена позиция и Техническата спецификация. Доставките на месо и месни продукти се извършват един път седмично.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15100000

Описание:

Месо и месни продукти

3) Количество или обем

Съгласно описаните видове и количества хранителни продукт в ценоразписа за тази обособена позиция, която е неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
274760 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Зеленчукови и плодови консерви
1) Кратко описание

Доставката включва: - Доставка на различни видове компоти, буркани със зелен боб, грах, кисели краставици, домати, паприкаш, зеле, чушки-капия, моркови, лютеница, гъби, нектари, мед, конфитюр и др. За детайлно запознаване виж Ценоразписа за тази обособена позиция и Техническата спецификация. Доставките се извършват един път седмично, по предварително направени заявки съобразно сезона.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15300000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Съгласно описаните видове и количества хранителни продукт в ценоразписа за тази обособена позиция, която е неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
95125 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Пресни плодове и зеленчуци
1) Кратко описание

Доставката включва: - Доставка на лук, ябълки, краставици, домати, картофи, тиквички, зеле, чушки, моркови и различни южни плодове - банани, мандарини, портокали, лимони и др. За детайлно запознаване виж Ценоразписа за тази обособена позиция и Техническата спецификация. Доставките се извършват два пъти седмично, по предварително подадена заявка, съобразно сезона.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

03222110, 03222300, 03221000

Описание:

Тропически плодове
Нетропически плодове
Зеленчуци

3) Количество или обем

Съгласно описаните видове и количества хранителни продукт в ценоразписа за тази обособена позиция, която е неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
116977 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24