Версия за печат

00115-2013-0061

BG-Русе:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-01 -51 от 13.01.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Русе, пл. Свобода № 6, За: Милена Мартинович - младши експерт, дирекция „Европейско развитие”, Р България 7000, Русе, Тел.: 082 506684, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ruse-bg.eu.

Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/bg/pages/173/index.html.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Доставки
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка и монтаж на LED – дисплей панели, информационна и комуникационна техника (ИКТ) и софтуер за обща система за събиране и обработка на информация за трафика“ по проект МИС ЕТС код 115 „Подобряване на достъпността на Еврорегион Русе – Гюргево с Пан-европейски транспортен коридор 9”, финансиран по Програмата за трансгранично сътрудничество Румъния – България 2007 – 2013, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие на ЕС

II.3) Кратко описание на поръчката

С настоящата поръчка се възлага разработване/изработване, доставка, монтаж в т.ч. и на носещите конструкции и въвеждане в експлоатация на обща информационна система за събиране и обработка на информация за трафика, регистриране на преминаващи автомобили и възникнали непредвидени събития по пътната инфраструктура с цел намаляване на критичните точки и натоварените участъци по Пан-европейски транспортен коридор 9 и свързаните с него пътища, преминаващи през териториите на двете общини Русе и Гюргево. Към системата следва да се предвидят и 9 броя „четящи трафика“ устройства. Доставка на: • Осем броя широкоекранни LED-дисплей панели • Два броя сървъри • Два броя операционна система за сървър – лиценз • Четири броя настолни компютри • Четири броя операционна система за компютър – лиценз • Четири броя офис пакет за компютър – лиценз

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

48800000, 48813200, 30200000

Описание:

Информационни системи и сървъри
Система за информиране на пътниците в реално време
Компютърно оборудване и принадлежности

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД-01-3423 от 13.12.2013 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2013-574700
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 115-2013-61
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

574700

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

13.12.2013 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 8, т. 1 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

Вместо:

23.01.2014 г. Час: 17:00

Да се чете:

13.02.2014 г. Час: 17:00

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите

Вместо:

Дата: 24.01.2014 г. Час: 14:00

Да се чете:

Дата: 14.02.2014 г. Час: 14:00

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

Вместо:

13.01.2014 г. Час: 17:00

Да се чете:

03.02.2014 г. Час: 17:00

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
23/01/2014 17:00
Да се чете:
13/02/2014 17:00

VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg..

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

13.01.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Пламен Пасев Стоилов
Длъжност: Кмет на Община Русе