00672-2014-0001
Технически редакции | ||
![]() |
||
10.01.2014 15:56 ч. : | 10/01/2014 15:46 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
10.01.2014 15:56 ч. : | 10/01/2014 15:46 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Кнежа: Изпълнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Община Кнежа, ул. Марин Боев 69, За: инж. Николай Дамяновски, България 5835, Кнежа, Тел.: 09132 7136, E-mail: obstina_kneja@abv.bg, Факс: 09132 7007
Място/места за контакт: Община КнежаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: kneja.acstre.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.kneja.acstre.com/section-162-profil_na_kupuvacha.html.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
„ Изпълнение на част от допълваща водопроводна мрежа от общата ВК мрежа на град Кнежа в съответствие с Договор за БФП № DIR-51011116-С016 от Оперативна програма Околна среда по подробно описан списък". Обектът е обособен като самостоятелен и като такъв е възможно да бъде въведен самостоятелно в експлоатация.
Възлагане на обществена поръчка
Изпълнение на част от допълваща водопроводна мрежа от общата ВК мрежа на град Кнежа в съответствие с Договор за БФП № DIR-51011116-С016 от Оперативна програма Околна среда по подробно описан списък. Обектът е обособен като самостоятелен и като такъв е възможно да бъде въведен самостоятелно в експлоатация. За изпълнението на проекта са изготвени и процедирани работни проекти, организиран е цялостният инвестиционен проект с функциониране на всички необходими участници – възложител – община Кнежа, строителен надзор, авторски надзор, техническа помощ. За обхвата на обекта са издадени съответните документи за разрешаване на строителното изпълнение. Обектът представлява част от водопроводната мрежа на града, предвиден за изпълнение в действаща градска среда. За изпълнението на останалата част от проекта е създадена организация и се изпълнява с друг изпълнител на СМР. С оглед на горепосоченото, изпълнителят на настоящата обществена поръчка ще осъществява функциите на строител по реда на чл. 163 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), който ще извършва всички необходими строително-монтажни работи за доизграждане, реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежа – град Кнежа.
45332200
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
В рамките на настоящата обществена поръчка се планират следните дейности по стоителство на водопроводната мрежа на град Кнежа: •Главни водопроводни клонове (удължаване) – 460 м (0.46 км), в т.ч.: Главен водопроводен клон 2 -173м. Главен водопроводен клон 1 -287м. •Второстепена водопроводна мрежа – 5240 м; •Сградни водопроводни отклонения (рехабилитация) – 2781 м (2.8 км) Трасетата, по които ще бъдат изпълнявани инвестиционните дейности по водопроводната мрежа в рамките на настоящата поръчка са подробно описани в техническата спецификация. 2. Пълно възстановяване на съществуващите настилки и тротоари.
Срок за изпълнение на поръчката е не по-късно от 01.09.2014 г.
7
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.Гаранцията за участие е в размер на 6 780 (шест хиляди и седемстотин и осемдесет) лева.Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни от датата на представяне на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка на община Кнежа. IBAN: BG11IABG74943301620403;BIC: IABGBGSF;Банка: Интернешънъл Асет Банк АД, филиал Кнежа. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. 2.Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 2 % (два процента) от стойността на договора за обществена поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на община Кнежа и, че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) календарни дни след въвеждане в експлоатация на сроежа, предмет на настоящата поръчка; При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
Съгласно проекта на договора за изпълнение на настоящата поръчка се предвижда следната схема на плащане: 1. Авансовото плащане към Изпълнителя, в размер на 30 % (тридесет процента) от стойността на договора се осъществява в 30 (тридесет) дневен срок от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво за строежи на техническата инфраструктура (Приложение № 2а към чл. 7, ал. 3, т. 2 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството). Върху авансовото плащане не се начислява лихва. Изпълнителят следва да използва авансовото плащане само за покриване на разходи за оборудване и строителни материали, които са му необходими за изпълнението на договора. Изпълнителят доказва, че е използвал авансовото плащане съгласно предназначението му чрез представяне на копия от фактури, други платежни документи и/или договори. 2.Междинно плащане за СМР в размер на 30% (тридесет процента) от стойността на договора се извършва в срок от 30 (десет) дни от одобрението от страна на Възложителя на фактура за междинно плащане и представяне на КСС с наверижване на стойностите (Приложение №1 към Указания по ОПОС); Сметка-Опис за извършените строително монтажни работи (Приложение №2 към Указания по ОПОС);3. Доклад от Изпълнителя за извършените СМР, с приложени към него документи – надлежни доказателства за качеството на извършваните видове СМР;4. Доклад за извършените СМР, изготвен от консултанта/строителния надзор с приложени към него документи – надлежни доказателства за качеството на извършваните видове СМР;5. Междинен сертификат за изпълнени СМР, съставен от Изпълнителя /сметка 22 с акт образец 19 и приложения по ОПОС за изпълнени дейности, съставен от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобрен от КОНСУЛТАНТА и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ;Данъчна фактура, която се издава от Изпълнителя след одобряването на всички горепосочени документи от страна на Възложителя. 3. Окончателно плащане в размер на 40 % (четиридесетпроцента) от стойността на договора. Окончателното плащане се извършва в срок от 30 (тридесет) дни от въвеждане в експлоатация на строежа, предмет на настоящата поръчка.
Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и възложителят не е предвидил в обявлението изискване за създаване на юридическо лице, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
Посочената цена на документацията е с включен ДДС. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена на касата на Община Кнежа или по банкова сметка:IBAN: BG 24 IABG 7494 8401 6205 00; ВIC: IABGBGSF; Банка: „Интернешънъл Асет Банк” АД; филиал Кнежа; Код за вид плащане: 447000. Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в стая № 101 /Общински център за услуги и информация на граждани/ в сградата на Община Кнежа, намираща се в гр. Кнежа, ул. „Марин Боев № 69. Лицата имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. Заинтересованите лица могат да поискат изпращане на разпечатана на хартия ведно с електронен носител документация за участие чрез куриер за тяхна сметка. Искането следва да бъде направено на факс 09132/ 7255, като в него трябва да се съдържат следните данни:име на участника, ЕИК, телефон, факс, и е-адрес, данни за издаване на фактура, административен адрес за изпращане на документацията, копие от документа за внесена сума. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП, Възложителят е длъжен да предостави безвъзмездно променената документация на лицата, закупили такава преди издаване на решението за промяна. Всеки участник може да поиска писмено от възложителя разяснения по документацията за участие. Лицата могат да поискат писмено от възложителя разяснения по документацията за участие до изтичането на срока за нейното закупуване или получаване. Възложителят е длъжен да отговори в (4) четиридневен срок от датата, на която е постъпило запитването. Възложителят изпраща разясненията до всички участници, които са закупили документация за участие и са посочили адрес за кореспонденция. Разясненията се прилагат и към документацията, която предстои да се купува от други участници. Електронен достъп до разясненията на Възложителя, ще бъде осигурен и на Профила на купувача на Възложителя на адрес http://www.kneja.acstre.com/section-162-profil_na_kupuvacha.html.
Български
180
Сградата на община Кнежа, на адрес 5835 Кнежа, ул. „М. Боев“ № 69
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Настоящата поръчка се осъществява в рамките на инвестиционен проект „Доизграждане, реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежа – І етап и изграждане на ПСОВ – гр. Кнежа”, който се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма “Околна среда 2007 – 2013 г.”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие/Кохезионния фонд.
1.Допълнения към поле III.2.1):х.Удостоверение от Камарата на строителите за вписване в Централния професионален регистър на участника (ЦПРС) за изпълнение на строително-монтажни работи за четвърта група строежи от първа категория, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 4.2.1 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС или за по-висока категория строежи, допускаща по закон изпълнението на обекти от вида, предмет на тази обществена поръчка или еквивалентен документ(декларация или удостоверение за наличие на регистрация), издаден от съответния компетентен орган съгласно националния закон на участника при участие на чуждестранните лица;2.ПЛИК „2” с надпис „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”, в който се поставят попълнен, подписан и подпечатан Обр. 22 „Предложение за изпълнение на поръчката” и Обр. 21 Декларация по чл.56, ал.1, т.9 от ЗОП за срок на изпълнение на поръчката;3.ПЛИК „3” с надпис „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА”, който съдържа предлагана от участника цена – попълва се Обр. 23 „Ценово предложение” и Приложенията към Обр. 23. 2.На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП са намалени сроковете за изпращане на настоящето обявление за вписване в РОП- със 7 дни, поради публикуване на обявлението по електронен път . 3. Обстоятелството по чл. 47, ал. 2, т. 2 от ЗОП, които участникът следва да декларира е, че участникът не е лишен от правото да упражнява професия или дейност в областта на строителството, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. Възложителят ще отстрани от участие участник, за който са налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, т. 2-да упражнява професия или дейност в областта на строителството, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението;т. 3; т. 4 и т. 5 и ал. 5 от ЗОП(не се декларират обстоятелства, които са свързани с възлагане на обществени поръчки с обект по чл. 3, ал. 2 ЗОП и същите не водят до отстраняване на участник). 4. В поле III.2.3), дясна част, т. 4) Изискваното минимално ниво: Участникът трябва да притежава специализирано техническо оборудване и механизация (собствено или наето), необходими за изпълнение на поръчката, които минимум: i.Машина за рязане на асфалт и бетон – 1 бр. ii.Багер с обем на кофата 0.25-0.5 м3 – 1 бр. iii.Челен товарач (фадрома) до 10 тона – 1 бр. iv.Транспортна техника – самосвал 20 тона – 1 бр. v.Валяк – Вибрационен – 1 бр. vi.Малка уплътнителна техника – виброплочи – 1 бр. vii.Машина за направа на безтраншеен изкоп- 1 бр. Посоченото минимално ниво се доказва с документа, посочен в поле III.2.3), лява част, т. 5). Участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
Община Кнежа, ул. Марин Боев № 69, България 5835, Кнежа, Тел.: 09132 7136, E-mail: obstina_kneja@abv.bg, Факс: 09132 7255; 09132 7007
Интернет адрес/и:
URL: kneja.acstre.com.
10.01.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ