00087-2014-0003
Технически редакции | ||
08.01.2014 16:36 ч. : | служебно вписване | |
затвори |
Технически редакции | ||
07.01.2014 16:50 ч. : | 07/01/2014 15:59 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
07.01.2014 16:50 ч. : | 07/01/2014 15:59 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Столична община, ул. "Московска" № 33, За: Татяна Здравкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377366, E-mail: t.zdravkova@sofia.bg, Факс: 02 9861221
Място/места за контакт: ул. "Париж"№ 3, партер, стая №1, Дирекция "ОПК"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.
Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Столична община, ул. "Московска" №33, За: фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505, Факс: 02 9809866
Място/места за контакт: фронт офисРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
“Доставка на паркова мебел необходима за територията на зелената система на Столична община за 2014 -2015г.по обособени позиции“: 1. Обособена позиция: Пейки, беседки, маси; 2. Обособена позиция: Кошчета за отпадъци и съдове за цветя
Обявлението обхваща обществена поръчка
Дейностите по доставка на паркова мебел /пейки, кошчета за отпадъци, съдове за цветя / на територията на зелената система на Столична община по обособени позиции включват: -доставяне (транспортиране) на предварително заявена паркова мебел и монтирането и на обект посочен от Възложителя. Доставките са за обекти- част от зелената система на Столична община, за нуждите на ОП „Паркове и градски градини“ и по програма „Зелена София“. -предмет на доставка са различни типове паркови пейки, перголи, беседки, маси, кошчета за отпадъци, съдове за цветя - посочени като размери, материали и скици в приложенията. -доставките се извършват по предварителна заявка от Възложителя. -Заявката се подава писмено от Възложителя. Тя трябва да съдържа видове от асортимента по поръчката, количество(брой), срок (дата) за доставка и място за доставка и монтаж. -доставката следва да се изпълни за не повече от 20 календарни дни, считано от деня на писменото заявяване. Възложителят трябва да съобрази подаването на заявката и изискания в нея срок(дата) за доставката с посочения от доставка срок по договор. Парковата мебел, предмет на тази поръчка е обособена в две отделни позиции:1.Първа позиция – Пейки, беседки, маси: А. Пейки с облегалка; Б. Пейки без облегалка; В. Беседки; Г. Маси 2.Втора позиция - Кошчета за отпадъци и кашпи: А. Бетонови кошчета за отпадъци; Б. Метални кошчета за отпадъци; В. Бетонови съдове за цветя; Г. Полимерни съдове за цветя
39142000, 39224340
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Дейностите по доставка на паркова мебел /пейки, кошчета за отпадъци, съдове за цветя / на територията на зелената система на Столична община по обособени позиции включват: -доставяне (транспортиране) на предварително заявена паркова мебел и монтирането и на обект посочен от Възложителя. Доставките са за обекти- част от зелената система на Столична община, за нуждите на ОП „Паркове и градски градини“ и по програма „Зелена София“. -предмет на доставка са различни типове паркови пейки, перголи, беседки, маси, кошчета за отпадъци, съдове за цветя - посочени като размери, материали и скици в приложенията. -доставките се извършват по предварителна заявка от Възложителя. -Заявката се подава писмено от Възложителя. Тя трябва да съдържа видове от асортимента по поръчката, количество(брой), срок (дата) за доставка и място за доставка и монтаж. -доставката следва да се изпълни за не повече от 20 календарни дни, считано от деня на писменото заявяване. -Възложителят трябва да съобрази подаването на заявката и изискания в нея срок(дата) за доставката с посочения от доставчика срок по договор. № ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1Първа позиция – Пейки, беседки, маси А. Пейки с облегалка Б. Пейки без облегалка В. Беседки Г. Маси 2. Втора позиция - Кошчета за отпадъци и кашпи А. Бетонови кошчета за отпадъци Б. Метални кошчета за отпадъци В. Бетонови съдове за цветя Г. Полимерни съдове за цветя
НЕ
НЕ
24
Гаранция за участие за всяка една обособена позиция поотделно в размер на: 1) обособена позиция: 5000(пет хиляди) лева; 2) обособена позиция: 1666 (хиляда шестстотин шестдесет и шест) лева; Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция за срока на валидност на предложението/оригинал/ копие на платежно нареждане или оригинал на банковата гаранция за участие; Гаранция за изпълнение в размер на 2 % от прогнозната стойност на договора, представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция /оригинал/ валидна за срока на договора. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора.
Заплащането на изпълнените заявки ще се извършва по единични цени съгласно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Дължимата сума за извършената доставка се изплаща в срок от 30 /тридесет/ работни дни след приемане на доставката. Плащанията за 2014 и 2015г. се извършват в съответствие и в рамките на разчетените в годишния общински бюджет средства (за съответната година) за извършване на доставки, предмет на настоящата поръчка по съответната обособена позиция.
НЕ
Изискуеми документи и информация: 1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български и чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. В Случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице изискванията за икономически и финансови възможности се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаването, съгласно чл. 25, ал.8 от ЗОП. В случай, че Участникът участва като обединение се представя споразумение за създаване на обединение (когато участникът е обединение което не е юридическо лице). Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: (а) всички членове на Обединението са отговорни солидарно при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; (б) всички членове на Обединението са длъжни да останат в състава на Обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура. В споразумението за обединение или в друг документ подписан от лицата в обединението задължително се посочва представляващият обединението. В споразумението за обединение членовете на обединението трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка. В случай, че Обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на същото се прилага в офертата. Когато при изпълнение на поръчката Участникът предвижда участието на подизпълнител/и, документите по чл. 56 ал. 1, т. 1,4, 5 и 6 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие в настоящата обществена поръчка. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. 2. Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника.
1).Информация за оборота (образец №5) от доставки сходни с предмета на настоящата поръчка (доставка на паркова мебел – пейки, кошчета и съдове за цветя) за последните 3 (три) години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си . 2).Копия от годишните счетоводни баланси и отчети за приходи и разходи за последните 3 години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Забележка: Представянето на отчети за приходите и разходите и баланси не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър на Агенцията по вписванията. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
1.Участниците в процедурата трябва да имат минимален оборот от доставки сходни с предмета на настоящата поръчка (доставка на паркова мебел – пейки, кошчета и съдове за цветя) за последните 3 (три) години в размер на: -За Позиция 1 - не по-малък от 600 000лв. -За Позиция 2 - не по-малък от 200 000лв. Забележка: Участник, който кандидатства и за двете обособени позиции е достатъчно да докаже наличието на минимален оборот от 600 000 лв.
1).Списък (образец №6.n) с изпълнените договори, сключени през последните 3 години включително до датата на подаване на офертата, с предмет сходен с предмета на поръчката (доставка на паркова мебел – пейки, кошчета и съдове за цветя за позицията за която участва). 2).Референции за минимум 3 /три/ броя от договорите посочени в списъка (образец №6.n) с предмет сходен с предмета на поръчката (доставка на съответната паркова мебел – пейки, кошчета и съдове за цветя за позицията за която участва). В случай, че участникът не е производител, същият представя документ /копие, заверено за вярност с оригинала/, изходящ от производителя на предлаганата паркова мебел, че участникът е оторизиран да извършва доставки на този производител. За доказване качеството и съответствието на предмета на доставката с изискванията на Възложителя, участниците представят: Снимков материал (визуализации) за всички изделия за съответната позиция, които ще доставят; Сертификати и(или) декларации за съответствие на материалите;
Участниците в процедурата трябва да имат опит в извършване на подобен вид доставки. За всяка една позиция, за която участва да има изпълнени минимум 3 /три/ броя договори с предмет сходен с предмета на поръчката (доставка на паркова мебел – пейки, кошчета и съдове за цветя), изпълнени през последните 3 години включително до датата на подаване на офертата.
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Документацията за участие в настоящата обществена поръчка може да се получи в сградата на Столична община на ул."Париж"№3, стая №1, след издаването на фактура на ул. "Париж"№3 ет.2, стая 204, и заплащането й в касата на ул. Париж №3, етаж 2, стая №201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00ч. до 12.00ч. и от 14.00ч. до 16.00ч., а последния ден от месеца от 10.00ч. до 12.00ч. Документацията за участие може да се закупува до 10 дни преди изтичане на срока за подаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Документацията за участие се предоставя след представяне на платежен документ. При закупуване на документацията лицата предоставят административни данни - наименование на фирмата, телефон, факс, електронна поща, необходими за изпращане на отговори в случай на постъпили въпроси. Цената на документацията за участие е 6 лева. Сумата за закупуване на документацията за участие може да се внесе на касата на Столична община на ул. Париж №3, етаж 2, стая №201 или по банков път на следната сметка: Банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6 IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301 BIC: SOMBBGSF При поискване от заинтересовано лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за негова сметка, на посочен от него адрес, след заплащането й. При участие на обединение, е достатъчно представянето на документ за закупуване на документацията на името на поне един от участниците в обединението. Достъп до документацията за участие в електронен формат, може да бъде намерен на интернет страницата на Столична община - www.sofia.bg – раздел „Обществени поръчки”, като желаещите да подадат оферта участници, задължително следва да закупят същата в указания в обявлението срок.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
ул. "Париж" №3
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масова информация и юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени на интернет страницата на Столична община – www.sofia.bg най-малко един ден преди тяхното отваряне.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул." Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
07.01.2014 г.
А. Пейки с облегалка-тип А1-9бр.летви и стойки от чугун, тип А1 -9бр.летви и стойки от полимербетон, тип А2- 19бр.летви и стойки от чугун, тип А3-23бр.летви и стойки от тръба, тип А4- 3+1 летви и стойки с подлакътници от чугун, тип А5 - 5бр.летви и стойки от чугун, тип А5 - 5бр.летви и стойки от полимербетон, тип А6 - дървена, тип А7 - метална от неръждаема стомана, тип А7 - метална от поцинкована ламарина с прахово покр.; Б. Пейки без облегалка-тип Б1 - 4бр.летви и стойки от полимербетон, тип Б2 - 4бр.летви и стойки от тръба, тип Б3 - от полимербетон, свободностояща; В. Беседки-тип В1 - правоъгълна, тип В2 - шестоъгълна,
39142000, 39113600
Описание:
-доставките се извършват по предварителна заявка от Възложителя. -Заявката се подава писмено от Възложителя. Тя трябва да съдържа видове от асортимента по поръчката, количество(брой), срок (дата) за доставка и място за доставка и монтаж.
А. Бетонови кошчета за отпадъци-с мин.вместимост 50л., с декоративна повърхност - мин.вместимост 50л. с капак и декоративна повърхност - мин.вместимост 50л, Метална вложка за бетоновото кошче Б. Метални кошчета за отпадъци-стоящо (метална мрежа) с капак и мин.вместимост 50л., стоящо (метални лайсни) мин.вместимост 50л, стоящо с дървена обшивка и мин.вместимост 50л., на стойка със заключващ механизъм- мин.вместимост 50л., - двойно на стойка с мин.вместимост 30л.(2х30л.), Монтаж на метално кошче на стойка чрез замонолитване в бетонов фундамент; В. Бетонови съдове за цветя-Бетонова кашпа правоъгълна - голяма, Бетонова кашпа правоъгълна - голяма с декоративна повърхностна обработка, Бетонова кашпа квадратна - малка, Бетонова кашпа квадратна - малка с декоративна повърхностна обработка, Бетонова кашпа кръгла - малка, Бетонова кашпа кръгла - малка с декоративна повърхностна обработка, Бетонова кашпа кръгла - голяма, Бетонова кашпа кръгла - голяма с декоративна повърхностна обработка; Г. Полимерни съдове за цветя.
39224340
Описание:
-доставките се извършват по предварителна заявка от Възложителя. -Заявката се подава писмено от Възложителя. Тя трябва да съдържа видове от асортимента по поръчката, количество(брой), срок (дата) за доставка и място за доставка и монтаж.