Версия за печат

00126-2013-0035

BG-НЕСЕБЪР: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000057122

ОБЩИНА НЕСЕБЪР, ГР. НЕСЕБЪР , УЛ. "ЕДЕЛВАЙС"10, За: ОТДЕЛ "ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ, БЪЛГАРИЯ 8230, НЕСЕБЪР, Тел.: 0359554 29343, E-mail: opnessebar@abv.bg, Факс: 0359554 29362

Място/места за контакт: НЕСЕЪР

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nesebarinfo.com/.

Адрес на профила на купувача: http://www.nesebarinfo.com/profile.php.

Електронен достъп до информация: http://www.nesebarinfo.com/profile.php.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка, монтаж и демонтаж на автомобилни гуми за служебните автомобилите на Община Несебър “

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Сервизна база за Изпълнителя за извършване на монтаж, демонтаж и баланс. Доставка може и на адреса на Община Несебър
Код NUTS: BG341
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

"Доставка, монтаж, демонтаж и баланс на автомобилни гуми за служебните автомобилите на Община Несебър “

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50116510

Описание:

Услуги по монтаж на автомобилни гуми

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно приложен списък

Стойност, без да се включва ДДС
292023 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Кандидатът или участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение преди подписването на договора.Гаранциите се представят в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Кандидатът, участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие се внася по сметка на община Несебър IBAN BG79UNCR 76303300000 413 BIC UNCRBGSF , както следва: размер на 2920,23 лева без ДДС, предстваляваща 1 % от прогнозната стойност на поръчката, а гаранцията за изпълнение се внася преди подписване на договора представляваща 2% от прогнозната стойност и се внася по сметка на Община Несебър

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се извършва от бюджета на Община Несебър за всяка календарна година. Условията и начините на плащане са уредени в договора за възлагане на поръчката.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато участника определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, преди подписване на договора следва да представи документ за регистрация на новото обединение и/или юридическо лице

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник, който: а) не е представил някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП; б) за когото са налице обстоятелствата по чл. 47,ал.1 и ал. 5 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл.47,ал.2. в) който е представил оферта,която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; г) чиято оферта не е подписана от представляващия дружеството или лице(а), упълномощени от него с пълномощно приложено в офертата ; д) за когото по реда на чл.68,ал.11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Комисията може да отстрани от участие в процедурата кандидат или участник: - който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; - който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка; - който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; - който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Необходими документи за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка (Плик1): - Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър или копие от документа за регистрация, издаден не по-рано от 6 (шест) месец преди датата на представянето му. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени в официален превод на български език. Заверено копие на документ за самоличност, когато участникът е физическо лице. - Заверено копие на удостоверение за регистрация по ЗДДС (подпис и печат на участника) – при наличието на такава. - Когато участникът в процедурата е обединение на физически и/или юридически лица трябва да представи заверено копие на документ, удостоверяващ възникването на обединението и лицата, които го представляват. Обединението следва да укаже изрично разпределението на дейностите при изпълнение на поръчката между участниците в него. - Доказателства за икономическо и финансово състояние на участниците: Минимални изисквания - няма - Доказателства за техническа възможност за изпълнение на поръчката: Минимални изисквания: В процедурата могат да участват лица: - които притежават опит за изпълнение на поръчката; - които притежават сертификат за внедрена система за управление на качеството с обхват продажба на автомобилни гуми; - които предлагат за продажба гуми от производител с гарантиран произход; - които , разполагат със сервизна и складова база на територията на Област Бургас - на които работното време е без почивни дни; Изискуеми документи: - препоръки за добро изпълнение по предмета на поръчката - минимум 3 броя; - копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството – ISO -9001:2008 или еквивалентен с обхват продажба на автомобилни гуми; - копия на сертификати от производител за гарантиран произход на гумите; - декларация свободен текст, подписана и подпечатана от участника, че участникът разполага със сервизна и складова база на територията на Област Бургас - доказва се с договор за наем или документ за собственост - декларация от участника, че работното му време е без почивни дни; - Оригинален документ за внесена гаранция за участие, съгласно обявлението за обществената поръчка – в размер на 2920,23 лева без ДДС, предстваляваща 1 % от прогнозната стойност на на поръчката. Гаранциите за участие се внасят по сметка на община Несебър IBAN BG79UNCR 76303300000 413 BIC UNCRBGSF ; - Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.5 и чл.47, ал.5 ЗОП – по образец Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, той трябва да отговаря на изискванията по чл.47, ал.1, чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.5 и чл.47, ал.5 ЗОП в държавата, в която е установен. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, те трябва също да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1, чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.5 и чл.47, ал.5 ЗОП, за което следва да представят съответните доказателства - декларации. - При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал.2, т.1, т.2 и т.5 от ЗОП и гранция за изпълнение на договора – банкова или парична в размер на 2% от прогнозната стойност по сметка на Община Несебър както следва: BG 06 UNCR 76303300000 563 UNCRBGSF - Точен адрес, лице и телефон за контакти и банкови реквизити - образец - Пълномощно на лицата, подписали предложението, в случай че нямат представителни функции по закон. - Списък с данни за подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не се изисква

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не се изисква

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

- които притежават опит за изпълнение на поръчката; - които притежават сертификат за внедрена система за управление на качеството с обхват продажба на автомобилни гуми; - които предлагат за продажба гуми от производител с гарантиран произход; - които , разполагат със сервизна и складова база на територията на Област Бургас - на които работното време е без почивни дни;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

- препоръки за добро изпълнение по предмета на поръчката - минимум 3 броя; - копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството – ISO -9001:2008 или еквивалентен с обхват продажба на автомобилни гуми; - копия на сертификати от производител за гарантиран произход на гумите; - декларация свободен текст, подписана и подпечатана от участника, че участникът разполага със сервизна и складова база на територията на Област Бургас - доказва се с договор за наем или документ за собственост - декларация от участника, че работното му време е без почивни дни;

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Срок на изпълнение на доставката и/ или услугата ; тежест: 10
Показател: Гаранционен срок на доставените и монтирани гуми ; тежест: 30
Показател: Предлагана цена ; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
20.01.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
28.01.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.01.2014 г.  Час: 10:00
Място

сградата на Община Несебър

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват имат лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП. Участниците /законните им представители/ или техните упълномощени представители могат да присъстват на действията на комисията по чл. 68, ал. 4 и ал. 5 от ЗОП, както и при отварянето на ценовите оферти. Информация за датата и часа на отваряне на ценовите предложения ще бъде публикувана на интернет страницата на Община Несебър - www.nessebarinfo.com, профила на купувача. Ако по процедурата има постъпили запитвания, разясненията ще бъдат публикувани на гореописания адрес.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.12.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ