02538-2013-0449
Технически редакции | ||
![]() |
||
19.12.2013 16:12 ч. : | 19/12/2013 16:03 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
19.12.2013 16:12 ч. : | 19/12/2013 16:03 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Пирдоп: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности
Услуги
Районна прокуратура гр. Пирдоп, ул. "Цар Освободител" № 47, За: Диана Василева Георгиева, РБългария 2070, Пирдоп, Тел.: 07181 5295, E-mail: rp_pirdop@prb.bg, Факс: 07181 5295
Място/места за контакт: Районна прокуратура гр. ПирдопИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.prb.bg/opsofia/bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/opsofia/bg/Public_procurement.
Електронен достъп до информация: http://www.prb.bg/opsofia/bg/Public_procurement.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: надзор за законност
НЕ
Открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет "Извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Районна прокуратура Пирдоп"
Обявлението обхваща обществена поръчка
Обществената поръчка е с предмет„Извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Районна прокуратура - Пирдоп“. Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на услуги и дейности свързани с осигуряване изпълнението на задълженията на работодателя, съгласно изискванията на приложение 5, към чл. 8 от Наредба № 3/28.02.1987 г. за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи на работниците, чл. 9 от Наредба № 7/15.08.2005 г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи, становище на обслужващата Служба по трудова медицина.
85110000, 85120000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Обществената поръчка обхваща провеждане на профилактични медицински прегледи на персонал до 11 /единадесет/ щатни бройки (прокурори и съдебни служители), от Районна прокуратура – Пирдоп.
НЕ
НЕ
10.04.2014 г.
Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1% (Един процент) от прогнозната стойностна поръчка без ДДС и е, както следва: 4,80 лв. (Четири лева и осемдесет стотинки). Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура – Пирдоп:УниКредит БулбанкБанков код BIC:UNCRBGSFБанкова сметка IBAN:BG14UNCR70003321031886. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата, за която се внася гаранцията.б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура - Пирдоп:УниКредит Булбанк Банков код BIC:UNCRBGSFБанкова сметка IBAN:BG14UNCR70003321031886. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.
Начин на плащане : плащането се извършва по банкова сметка, посочена от Изпълнителя, с платежно нареждане в български лева. Възложителят заплаща стойността на действителния брой извършени прегледи на персонала на Районна прокуратура – Пирдоп. Плащането ще се извършва по единична цена за дейността след представяне на фактура, придружена с протокол за приемане на извършената работа, подписан от представителите на Възложителя и Изпълнителя. Протоколът удостоверява броя на прегледаните служители от Районна прокуратура – Пирдоп и вида на прегледите.
ДА
Посочената от възложителя обща щатна численост на персонала подлежи на промяна по време на изпълнение на поръчката, след изрично писмено уведомление от Възложителя при структурни промени или при напускане или назначаване на служители.
В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал.1, ал.2, т.1, т.3, т.4 и т.5 и ал.5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта участниците попълват декларации по образци на Възложителя. Участници в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да бъдат лечебни заведения за извънболнична и болнична помощ. Лечебните заведения следва да отговарят на регламентираните в закона условия за придобиването на правоспособност за осъществяване на предоставяните от тях медицински услуги. Представят се следните документи за регистрация съгласно чл.49, ал.2 от ЗОП: Заверено копие от Удостоверение за извършване на лечебната дейност по чл.40, ал.9 от Закона за лечебните заведения – представя се в случай, че участниците в поръчката са лечебните заведенията за извънболнична помощ или заверено копие от Разрешение за осъществяване на лечебна дейност по чл.46, ал.1 и 2 от Закона за лечебните заведения – представя се в случай, че участниците в процедурата са лечебните заведения за болнична помощ. Изискуемите документи по чл. 56 от ЗОП са описани подробно в документацията за участие в процедурата, достъпът до която е осигурен по електронен път.
Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участниците да са реализирали оборот от услуги, които са предмет на поръчката – общо за последните три приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на – два пъти от прогнозната стойност на поръчката, следва да се представи: А) Заверена справка за общия оборот и оборота от услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си (Приложение № 2.1.) Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП – минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод.
Участниците в настоящата процедура трябва да са реализирали оборот от услуги, които са предмет на поръчката – общо за последните 3 (три) приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на – два пъти от прогнозната стойност на обществената поръчка.
Във връзка с минималното изискване на Възложителя - през последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.) участникът да е изпълнил минимум три договора, с предмет сходен с предмета на поръчката, да се представи списък на основните договори, които са с предмет сходен с предмета на поръчката, включително стойностите, дати и получателите придружени от препоръки за добро изпълнение, съгласно образец (Приложение № 2.2.). Във връзка с минимално изискване на Възложителя - Участникът следва да посочи лицата, които ще отговарят за извършването на услугата (Приложение № 1), като представи за същите заверено копие от документи (дипломи, удостоверения и др.), удостоверяващи необходимото образование и професионална квалификация за осъществяването на медицинските прегледи и лабораторните изследвания. Участникът следва да разполага с екип от лекари-специалисти, необходими за качествено изпълнение на поръчката. Във връзка с минималното изискване на Възложителя - Участникът да има техническа възможност за изпълнение на поръчката. Участник може да използва ресурсите на едно или повече други физически или юридически лица (трето лице) при изпълнение на поръчката, при условие, че докаже, че ще има на разположение тези ресурси. Комисията ще приеме, че участникът има на разположение ресурсите на трето лице, ако същият представи договори или други документи, допустими от законодателството на държавата по тяхното местосключване, от които по безусловен начин може да бъде установено, че представените документи са с обвързваща сила за срока на изпълнение на договора.
Участникът да има изпълнени през последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.) минимум три договора, с предмет сходен с предмета на поръчката и с оглед на изпълнението им да са дадени препоръки за добро изпълнение. Участникът следва да посочи лицата, които ще отговарят за извършването на услугата, като представи за същата заверено копие от документи (дипломи, удостоверения и др.), удостоверяващи необходимото образование и професионална квалификация за осъществяването на медицинския преглед. Участникът следва да разполага с екип от лекари-специалисти, необходими за качествено изпълнение на поръчката. Участникът следва да има техническа възможност за изпълнение на поръчката. Участник може да използва ресурсите на едно или повече други физически или юридически лица (трето лице) при изпълнение на поръчката, при условие, че докаже, че ще има на разположение тези ресурси.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Всеки от официалните езици на ЕС
120
гр. Пирдоп, ул. "Цар Освободител" № 47, канцелария
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване или на юридически лица с нестопанска цел.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
19.12.2013 г.