Версия за печат

00115-2013-0062

BG-Русе: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, пл. Свобода 6, За: арх. Живка Бучуковска - ръководител на проект, Р България 7000, Русе, Тел.: 082 881816, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ruse-bg-eu.

Адрес на профила на купувача: https://www.ruse-bg.eu/bg/pages/173/index.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Русе, пл. Свобода №6, За: Ваня Попова, Р България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Информационен център, гише "Търговия и транспорт"

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Русе, пл. Свобода №6, За: Ваня Попова, Р България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Информационен център, гише "Търговия и транспорт"

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ИЗВЪРШВАНЕ НА НЕЗАВИСИМ ФИНАНСОВ ОДИТ НА РАЗХОДИТЕ ПО ПРОЕКТ „БЛАГОУСТРОЯВАНЕ И ДОСТЪПНА ГРАДСКА СРЕДА НА ЦЕНТРАЛНА ГРАДСКА ЗОНА – УЧАСТЪК ОТ УЛ. „АЛЕКСАНДРОВСКА“, ПЛОЩАД „БАТЕНБЕРГ“ И ПРИЛЕЖАЩИТЕ ПРОСТРАНСТВА“, ДОГОВОР BG161PO001/1.4-09/2012/023, ФИНАНСИРАН ПО ОП „РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ 2007-2013, СХЕМА ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ „ЗЕЛЕНА И ДОСТЪПНА ГРАДСКА СРЕДА“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 9
Място на изпълнение: Община Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ следва да извърши независим финансов одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект „БЛАГОУСТРОЯВАНЕ И ДОСТЪПНА ГРАДСКА СРЕДА НА ЦЕНТРАЛНА ГРАДСКА ЗОНА – УЧАСТЪК ОТ УЛ. „АЛЕКСАНДРОВСКА“, ПЛОЩАД „БАТЕНБЕРГ“ И ПРИЛЕЖАЩИТЕ ПРОСТРАНСТВА“, Договор BG161PO001/1.4-09/2012/023. Дейностите ще бъдат осъществени в съответствие със законодателството на Република България, Международните одиторски стандарти, законодателството на Европейския съюз, Техническата спецификация и офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. В рамките на срока на договора ще бъде необходимо изпълнението на междинни одити (при необходимост), както и един финален одитен доклад, в срока на изпълнение на проекта. Срокът за изготвяне на Междинен доклад е до 14 дни от възлагането. Срокът за изготвяне на Финален доклад е до 20 дни след възлагането, но не по-късно от датата на внасяне на искането за окончателно плащане.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212100

Описание:

Услуги по финансов одит

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Извършеният одит трябва да изразява независимо одиторско мнение относно достоверното представяне във всички аспекти на същественост при изпълнение на проекта, в съответствие със законодателството на Република България, Международните одиторски стандарти, законодателството на Европейския съюз и да включва следните проверки: - Осъществяване на пълен, независим финансов одит на средствата по проекта, посредством изготвяне на междинни (при необходимост) и окончателен одиторски доклади. Извършване на проверка за установяване на съответствие между отчитането от страна на Община Русе (бенефициент) на разходи по дейности, залегнали в одобреното проектно предложение и реда и правилата за отчитане на съответните разходи, определени и описани от Управляващия орган; - Проверка за съответствие между разходите, заявени от Община Русе за възстановяване и тези, посочени в счетоводните записи и разходно-оправдателни документи; - Проследяване ефективното прилагане на националното законодателство и правото на Европейския съюз при изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по тях, залегнали в проекта, както и на процедурите по избор на изпълнители; - Проверка за съответствие между декларираните в разходно-оправдателните документи разходи и дейностите, залегнали в одобрения проект; - Проверка за наличието на всички необходими реквизити в разходно-оправдателните документи на Община Русе и за съответствие с изискванията на Закона за счетоводството и приложимите подзаконови нормативни актове; - Проверки за проследяване реалното извършване на дейностите и разходите от страна на Община Русе; - Проверка за проследяване адекватността на одитната пътека, осигурявана от Община Русе, както и съхраняване на проектната документация, съгласно изискванията; - Извършване на проверка за установяване на съответствие между отчитането от страна на Община Русе (бенефициент) на разходи по дейности, залегнали в одобреното проектно предложение и реда и правилата за отчитане на съответните разходи, определени и описани от Управляващия орган; - Проследяване на ефективното прилагане от страна на Възложителя на правилата за управление и изпълнение на проекта, разписани от органите, отговорни за управление, наблюдение и контрол на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013. - Осигуряване на допълнителен контролен механизъм за проследяване на изпълнението на всички правила за изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проекта и изпълнението на извършената одитна дейност. - Осъществяване на действия по събиране и анализиране на информация за оценка на управлението на финансовите средства и на отчетността на одитирания проект, с цел подобряването му. - Извършване на оценка на съответствието (извършване на одит за оценка на съответствието и изготвяне на доклади) на проекта. - Изготвяне на междинни (при необходимост) и един окончателен одиторски доклади от проверки и представянето им на екипа по управление на проекта и на Възложителя за предприемане на последващи действия, както и на Управляващия орган във връзка с изпълнение целите на мониторинга. В изготвените одитни доклади следва да се съдържат констатации и евентуални препоръки към екипа по управление и Община Русе в качеството й на Възложител на поръчката и бенефициент по проекта. - Разкриване, регистриране/вписване и докладване при наличие на нередности при изпълнението на проекта и отчитането изпълнението на извършената одитна дейност.

Прогнозна стойност без ДДС
15000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

10.06.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата: участникът следва да представи гаранция за участие в процедурата в размер на 150 (сто и петдесет) лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: 1. парична сума, платима по банкова сметка на възложителя. 2. банкова гаранция в полза на възложителя. Гаранция за изпълнение на договора: гаранцията за изпълнение на договора е 3 (три) % от стойността на договора без ДДС, представена в една от следните форми: 1. парична сума, платима по банкова сметка на възложителя, допълнително посочена на определения за изпълнител участник или 2. банкова гаранция в полза на възложителя. Когато участникът избере гаранцията за участие / изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, с възможност да се усвои изцяло или на части, със срок на валидност най-малко: - срокът на валидност на офертата /за гаранцията за участие/; - от датата на подписване на договора до 30 календарни дни след датата на одобрение и приемане на окончателен финансов доклад /за гаранцията за изпълнение/. Същата следва да съдържа заявление на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. При избор на гаранция за участие (съответно за изпълнение) парична сума, то тя следва да бъде внесена по банков път по сметка на Възложителя: IBAN: BG37IORT73793300030000 BIC: IORTBGSF Банка :”Инвестбанк„ АД

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Посоченото от изпълнителя възнаграждение за извършен независим финансов одит ще бъде заплатено от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по банков път, след представяне на изготвен окончателен одитен доклад, доклад/и за свършена работа, двустранно подписан/и приемо-предавателен/и протокол/и и фактура – оригинал.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически или юридически лица, възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата следва да бъде представена по начина, посочен в чл. 57, ал.2 от ЗОП, т.е. запечатаният непрозрачен плик следва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: 1. плик № 1 "Документи за подбор", в който се поставят следните документи, отнасящи се до критериите за подбор на участниците: - списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – по образец на участника; - оферта за участие - ОБРАЗЕЦ № 1; - административни сведения - ОБРАЗЕЦ № 2; - документ за внесена по сметка на възложителя или безусловна и неотменяема банкова гаранция за участие – в оригинал; - копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ. Чуждестранните ФЛ или ЮЛ представят еквивалентен документ, издаден от компетентен орган в страната, в която са установени. Участникът прилага удостоверение за актуално състояние, само в случай че не е представил ЕИК. Ако е посочен ЕИК, участникът има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от ЗТР и да не представя доказателства за обстоятелства, вписани в Търговския регистър, както и да не представя актове, обявени в Търговския регистър, с изключение на всички други обстоятелства, невписани в Търговския регистър. В тези случаи в списъка на документите се посочва „не се прилага съгласно чл. 23, ал. 4 от ЗТР”. - при участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението /споразумение, договор/, в който задължително се посочва представляващият - оригинал с нотариална заверка на подписите или нотариално заверено копие/; - док-ва за икономическо и финансово състояние, посочени от Възложителя в III.2.2; - док-ва за технически възможности и квалификация, посочени от Възложителя в III.2.3; - декларации по чл.47, ал.1, т.1 б. „а“-„д“, т.2 и т.3, ал. 2, т.1 и т.3 и ал. 5, т.1 и т.2 от ЗОП– ОБРАЗЕЦ № 3; ОБРАЗЕЦ № 4; ОБРАЗЕЦ № 5; ОБРАЗЕЦ № 6; ОБРАЗЕЦ № 7. Наличието на което и да е от обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 б. „а“-„д“, т.2 и т.3, ал. 2, т.1 и т.3 и ал. 5, т.1 и т.2 от ЗОП е основание за отстраняване на участника. - декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП - ОБРАЗЕЦ № 14; - декларация за съгласие за участие от подизпълнител - ОБРАЗЕЦ № 15; - документ за закупена документация за участие – копие; - декл-я за приемане на условията в проекта на договора - ОБРАЗЕЦ № 18; - декл-я, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, вкл. за минимална цена на труда и условията на труд - ОБРАЗЕЦ № 8. 2. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техническо предложение за изпълнение на поръчката (ОБРАЗЕЦ № 16); 3. Плик № 3 „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника /ОБРАЗЕЦ № 17/. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители следните документи: - адм. сведения - ОБРАЗЕЦ № 2; - копие от документа за регистрация или EИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ; - декларации по чл.47, ал.1, т.1 б. „а“-„д“, т.2 и т.3, ал. 2, т.1 и т.3 и ал. 5, т.1 и т.2 от ЗОП; - док-ва за икономическо и финансово състояние и за технически възможности и квалификация, посочени от възложителя; - декл-я за съгласие за участие от подизпълнител - ОБРАЗЕЦ № 13; се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединение, което не е ЮЛ, следн. документи: - адм. сведения - ОБРАЗЕЦ № 2; - копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ; - декл. по чл.47, ал.1, т.1 б. „а“-„д“, т.2 и т.3, ал. 2, т.1 и т.3 и ал. 5, т.1 и т.2 от ЗОП се представят за всяко ФЛ или ЮЛ, включено в обединението. При участници чуждестранни ЮЛ, ФЛ или техни обединения - продължава в раздел VІ.3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - Копия от счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите на участника за 2010, 2011 и 2012г., заверени съгласно Закона за счетоводството. Едноличните търговци представят само отчет за приходи и разходи. За физическите лица се представя подходящ документ за доказване на приход (годишна данъчна декларация или еквивалентен официален документ). Участници, които са регистрирани в Търговския регистър и са публикували годишните си финансови отчети, част от които са счетоводният баланс и отчетът за приходите и разходите, не следва да ги прилагат към офертата си. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, той представя посочените съставни части на ГФО, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която е установен; - декларация, съдържаща информация за общия оборот и оборота от услуги, които са предмет на поръчката, за последните три години (2010, 2011 и 2012г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - ОБРАЗЕЦ № 9; Под услуги, предмет на поръчката, се разбират дейности, свързани с извършване на независим финансов одит. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: Участникът следва да е реализирал за последните три години (2010, 2011 и 2012г.), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, оборот от изпълнени договори с предмет, сходен на предмета на настоящата поръчка (извършване на независим финансов одит) на обща стойност не по-малка от 45 000 лв. (четиридсет и пет хиляди лева) без ДДС - доказва се с попълнени данни в декларацията по чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП (Образец № 9), данните в която следва да съответстват на представените от участника отчети за приходите и разходите (респ. др подходящ документ за доказване на икономическото и финансовото състояние при участници физически лица, чуждестранни участници) за съответните години (2010г., 2011г. и 2012г.). Под оборот от изпълнени договори с предмет, сходен на предмета на настоящата поръчка се разбира оборот от извършване на независим финансов одит. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат за обединението като цяло. При участие с използване на подизпълнител изискването за оборот се отнася за подизпълнителя съобразно процентното му участие в изпълнението на конкретните дейности от предмета на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - декларация, съдържаща списък на основните договори от услуги (извършване на независим финансов одит), изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, включително стойностите, датите и получателите - ОБРАЗЕЦ № 10; - декларация, съдържаща списък на експертите, които участникът ще използва за извършване на предмета на поръчката (ОБРАЗЕЦ № 11). Към декларацията се прилагат професионална автобиография (ОБРАЗЕЦ № 12), декларация за ангажираност на всеки един от експертите (ОБРАЗЕЦ № 13) и документи, с които експертите доказват съответствието си с минималните изисквания за професионална квалификация и опит.
Минимални изисквания: 1. За последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил минимум 2 (два) договора, сходни с предмета на поръчката ( извършване на независим финансов одит). Това минимално изискване се доказва с попълнен Списък на основните договори с предмет, сходен на предмета на поръчката, и представяне на референции за цитираните договори. 2. Участникът да разполага с екип, включващ минимум следните експерти, притежаващи необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, пряко ангажирани за изпълнението на услугата: 1. експерт – одитор, който: - да има висше образование в област "Икономика", „Финанси“, „Счетоводство“ или еквивалент – доказва се с представяне на копие от диплома за завършено висше образование; - да има най-малко 3 (три) години професионален опит като одитор – доказва се с представяне на копия от трудови, служебни/осигурителни книжки или еквивалент; - да притежава един или повече от следните сертификати или еквивалент: национални - сертификат за дипломиран експерт-счетоводител, издаден от ИДЕС (Институт на дипломираните експерт-счетоводители); международни: - чуждестранни еквиваленти на Българския сертификат за дипломиран експерт-счетоводител (ДЕС) - CPA, ACCA, CFSA, CA или - сертификат на Международния институт на вътрешните одитори – CIA или CGAP – доказва се с представяне на копие от съответния сертификат; 2. юрист, който: - да има завършена образователна степен "магистър" в професионално направление от област "Право" - доказва се с представяне на копие от диплома за завършено висше образование; - да има юридическа правоспособност - доказва се с представяне на копие от удостоверението за придобита юридическа правоспособност; - да има минимум 3 (три) години юридически стаж - доказва се с представяне на копия от трудови, служебни/осигурителни книжки, удостоверение от Адвокатска колегия и/или с адвокатска карта, удостоверяващи дата на вписване в АК или еквивалент; Това минимално изискване се доказва чрез посочване данните на лицата в декларацията ОБРАЗЕЦ № 11 и прилагане на професионални автобиографии, декларации за ангажираност на всеки един от експертите, и документи за доказване на образование, професионална квалификация и опит. В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания за техническите възможности и квалификация на участниците важат за обединението като цяло. При участие на подизпълнители, минималните изисквания важат за тях, съобразно вида и дела им в изпълнение на дейностите от предмета на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.01.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата от 12 (дванадесет) лв. с ДДС следва да бъде внесена в касата на Община Русе или по банков път на следната сметка: IBAN: BG 96IORT73798400080000 вид плащане: 447000 BIC: IORTBGSF Банка: „Инвестбанк” АД

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.01.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.01.2014 г.  Час: 14:00
Място

Община Русе, пл. Свобода 6, Заседателна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата, техни упълномощени представители /не е необходимо пълномощното да е с нотариална заверка/, както и представители на юридическите лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ПРОЕКТ „БЛАГОУСТРОЯВАНЕ И ДОСТЪПНА ГРАДСКА СРЕДА НА ЦЕНТРАЛНА ГРАДСКА ЗОНА – УЧАСТЪК ОТ УЛ. „АЛЕКСАНДРОВСКА“, ПЛОЩАД „БАТЕНБЕРГ“ И ПРИЛЕЖАЩИТЕ ПРОСТРАНСТВА“, ДОГОВОР BG161PO001/1.4-09/2012/023, ФИНАНСИРАН ПО ОП „РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ 2007-2013, СХЕМА ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ „ЗЕЛЕНА И ДОСТЪПНА ГРАДСКА СРЕДА“

VI.3) Допълнителна информация

Когато участникът в проц. е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обед-я, офертата се подава на бълг. език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП (копие от документа за регистр. или ЕИК съгл. чл.23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ) трябва да е издаден от компетентен орган в страната, в която участникът е установен и да се представи в официален превод*, а документите по чл.56, ал. 1, т. 4, 5, 6 и 11 от ЗОП (доказ. за иконом. и фин. съст-е по чл.50 ЗОП и за техн. възм. и/или квалифик. по чл.51 ЗОП, посочени от възложителя; декл. за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП) които са на чужд език, се представят и в превод. * Официален превод е превод, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.12.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ