Версия за печат

00115-2013-0060

BG-Русе: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, пл. "Свобода", 6, За: инж.Александър Стоманчев - гл. инспектор, отдел "ТИИК", тел.: 082 881615, Лидия Петрова - мл. експерт, отдел "ОП", тел.: 082 881725, България 7000, Русе, Тел.: 082 881615, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Отдел "ТИИК"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ruse-bg.eu/index.php.

Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/bg/pages/173/index.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Русе, пл. "Свобода", 6, За: Ваня Попова - старши експерт, България 7000, Русе, Тел.: 082 811635, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Информационен център, гише "Търговия и транспорт"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.ruse-bg.eu.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Русе, пл. "Свобода", 6, За: Ваня Попова - старши експерт, България 7000, Русе, Тел.: 082 811635, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Информационен център, гише "Търговия и транспорт"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.ruse-bg.eu.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Избор на доставчик на електрическа енергие и координатор на балансираща група на средно напрежение 20 kV за захранване на обекти, собственост на Община Русе"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Община Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Избор на доставчик на електрическа енергие и координатор на балансираща група на средно напрежение 20 kV за захранване на обекти, собственост на Община Русе: 1. Административна сграда на пл. "Свобода", 6; 2. Обществено обслужваща сграда за театрален комплекс "Доходно здание" на пл. "Свобода", 4

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09310000

Описание:

Електрическа енергия

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1 100 000 kWh

Прогнозна стойност без ДДС
120000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми:депозит на парична сума по сметка на Възложителя; банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранция за участие. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: по сметката на Община Русе в ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00. Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на „парична сума”, платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката, за който участникът кандидатства. Гаранцията за участие е в размер на 1 200,00 (хиляда и двеста лева).В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, ще бъдат отстранени от участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка. Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка.Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: по сметката на Община Русе в ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението, а не само идентификация на единия от тях. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Бюджет на Община Русе.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка и Възложителят ще отстрани от участие всеки участник, който съгласно чл.47, ал.2 от ЗОП: 1. в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 3. има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 4. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участници, които: - не притежават лицензия за търговия с електрическа енергия и за координатор на балансираща група; - предложи такса за участие в стандартна балансираща група; - начисляват допълнителни суми за излишък и недостиг на консумирана електрическа енергия на обектите на Възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, който съдържа три отделни запечатани непрозрачни плика, както следва: 1. плик № 1 с надпис "Документи за подбор",в който се поставя: Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; оферта по образец; административни сведения за участника по образец, регистрационни документи на участника; - ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР (документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство), ако са регистрирани/пререгистрирани по смисъла на същия закон (в случай, че участникът е обединение на ЮЛ/ФЛ документите се представят за всеки участник в обединението); оригинал или нотариално заверено копие на документа (договор за гражданско дружество, консорциум), с който е създадено обединението. В него следва да е посочено лицето, което ще представлява обединението в качеството му на участник. В случай, че документът за създаване на обединението не съдържа изрично посочване на представляващото лице, към офертата се представя оригинал на пълномощно, с което участниците в обединението упълномощават някое от лицата да представлява обединението в процедурата за възлагане на обществената поръчка; заверено копие на документ за регистрация по ЗДДС (ако е извтршена такава); декларация/и за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП (съгл. приложените образци). Документите се представят в оригинал. Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП води до отстраняване на участника от процедурата. В случай, че участникът е обединение на ЮЛ или е предвидено участието на подизпълнители, наличието на което и да е от обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП по отношение на всяко едно лице, включено в обединението или по отношение на посочен подизпълнител, води до отстраняване на участника от процедурата; декларация за използване на подизпълнител, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие; декларация за съгласие за участие като подизпълнител, ако същата е приложима;декларация, че участникът ще извършва енергиен мониторинг със собствени или наети средства за измерване и комуникация; декларация, че участникът ще отговаря за администрирането на часовите графици на потребление на възложителя и ще отговаря за обмена на информация с „ЕСО" АД; заверено копие на валиден лиценз за търговия с електрическа енергия съгл. чл. 39, във вр. с чл. 69 и 69а от ЗЕ и координатор на балансираща група;справка, съдържаща списък на броя членове в балансиращата група с консумация близка до консумацията на Възложителя; декларация документи, доказващи съответствие с минималните изисквания съгласно раздел ІІІ.2.3 от настоящото обявление; документ за закупена документация за участие (копие);документ за удостоверяващ наличие на гаранция за участие в процедурата в избраната от участника форма според чл. 60, ал. 1 от ЗОП; Проект на договор – подписан и подпечатан на всяка страница; 2. плик № 2 с надпис "Техническо предложение за изпълнение на поръчката, което ", в който се поставят следните документи: Техническо предложение за изпълнение на поръчката по образец; 3. плик № 3 с надпис "Предлагана цена ", в който се поставят следните документи: Ценова оферта по образец;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват.
Минимални изисквания: Неприложимо.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено копие на сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008. В случай, че участникът притежава сертификат, чийто срок на валидност изтича по време на изпълнение на договора, то той следва да представи към офертата си Декларация (свободен текст), че се задължава да започне своевременно процедура по подновяването на сертификата в законоустановения срок. Декларацията се представя в оригинал; 2. Списък - декларация на основните договори за строителство, изпълнени през последните 3 (три) години (2010г., 2011г. и 2012г.). Списъкът следва да се представи в оригинал и да съдържа най-малко: Възложител, предмет на договора, стойност в лева без ДДС, дата на сключване и срок за изпълнение. Списъкът трябва да бъде придружен от заверени от участника копия на препоръки за добро изпълнение на договорите, изброени в списъка, съдържащи тази информация, и/или заверени от участника копия на други документи, издадени от лица, различни от Участника, доказващи изпълнението на договорите; Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, посочените минимални изисквания се прилагат към обединението, а към подизпълнителите - съобразно вида и дела на тяхното участие.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има внедренa ISO 9001:2008 "Системи за управление на качеството" или еквивалентнa, с обхват на сертификата в съответствие с предмета на поръчката. 2. Участникът трябва да е изпълнил три договора с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните три години (2010г., 2011г. и 2012г.)
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.01.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

До 7 /седем/ дни преди изтичане на срока за получаване на офертите участниците могат да закупят документацията за участие в процедурата всеки работен ден от 9:00 до 17:00 часа от Община Русе, пл.Свобода 6, Информационен център, гише "Търговия и транспорт. Обществени поръчки" срещу представен документ за внесена сума от 12.00 лв. с вкл.ДДС по сметката на Община Русе в ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане 447000. Електронният вариант на документацията е достъпен на в профила на купувача на Община Русе, на интернет адрес:http://www.ruse-bg.eu/bg/pages/173/index.html

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.01.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.01.2014 г.  Час: 14:00
Място

Община Русе, пл. "Свобода", 6, ет. 3, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители /чл.68, ал. 3 от ЗОП/.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.12.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ