00147-2013-0014
Технически редакции | ||
![]() |
||
09.12.2013 17:04 ч. : | 09/12/2013 15:35 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
09.12.2013 17:04 ч. : | 09/12/2013 15:35 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Трън: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
община Трън, област Перник, община Трън, град Трън, пл. „Владо Тричков” №: 1;, За: Екатерина Цветанова – гл. спец. Европейски програми, Република България 2460, Трън, Тел.: 07731 9616, E-mail: obshtina_tran@mail.bg, Факс: 0884 898902
Място/места за контакт: Екатерина Цветанова – гл. спец. Европейски програмиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.tran.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Извършване на строително-монтажни работи по проект: „Подобряване условията на живот в община Трън чрез усъвършенстване на пътната инфраструктура и достъпа до услуги”.
Възлагане на обществена поръчка
Обществената поръчка е в изпълнение на Договор № 14/321/01351 от 27.11.2012г., финансиран по Мярка 321 «Основни услуги за населението и икономиката в селските райони» от «Програма за развитие на селските райони 2007-2013г.», подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР)”; Изпълнението на предвидените СМР ще подобри достъпността на района, което пък ще доведе до икономически растеж и повишаване на привлекателността за живеене в района. Нещо повече, тъй като община Трън е богата на културни, исторически и природни забележителности с потенциал за развитие на туризъм, то подобряването на пътната инфраструктура е важно условие за усвояването на туристическия потенциал и подобряване на средата на живот и облика на населените места. В дългосрочен аспект пък, постигнатия икономическия растеж, ще донесе социални и икономически ползи за обществото и населението, под формата на печалба от собствен бизнес и развит туризъм, нормални инфраструктурни условия за живот и висока заетост. С реализирането на строително-монтажните работи и проекта като цяло, община Трън ще стане по-конкурентоспособна, ще се създадат предпоставки за динамично и устойчиво икономическо развитие и респективно – ще се повиши качеството на живот.
45000000, 45233120, 45233000, 45233161
Описание:
НЕ
НЕ
„Извършване на строително-монтажни работи по проект: „Подобряване условията на живот в община Трън чрез усъвършенстване на пътната инфраструктура и достъпа до услуги”; Дейностите, предмет на стройтелно-монтажните работи включват рехабилитация на 8 (осем) пътни участъци от общинската пътна мрежа на община Трън: 1. Рехабилитация на път PER3158 / II – 63, Трън – Стрезимировци / - Бераинци от km. 0+000 до km. 1+046.64; 2. Рехабилитация на път PER3185 /II - 63, Трън - Стрезимировци/ - Турoковци от km. 0+000 до km. 0+848.07; 3. Рехабилитация на път PER3159 /II - 63, Трън - Стрезимировци/ - Забел от km. 0+000 до km. 1+700; 4. Рехабилитация на път PER3162 /II - 63, Трън - Стрезимировци/ - Залениград от km. 0+000 до km. 2+300; 5. Рехабилитация на път PER3164 /II – 63, Трън – Стрезимировци/ - Милославци от km. 0+000 до km. 1+900; 6. Рехабилитация на път PER3165 /II - 63, Трън - Стрезимировци/ - Главановци - Рани луг от km. 0+000 до km. 3+000; 7. Рехабилитация на път PER3171 /III – 637, Трън – Вукан/ - Бусинци от km. 0+000 до km. 2+291.22; 8. Рехабилитация на път PER3186 /III – 637, Трън – Вукан/ - Студен извор от km. 0+000 до km. 1+077.98;
НЕ
15.07.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Участникът следва да представи с офертата и оригинал или заверено копие на документ за внесена/учредена гаранция за участие (без ДДС!) в размер на 40 000.00 лв.;Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция (образец № 16.1 или по образец на банката, която я издава при условие, че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или банков превод с платежно нареждане, вносна бележка или електронно банкиране, по сметка на община Трън, IBAN: BG88STSA93003300722169; BIC: STSABGSF, при банка: “ДСК” ЕАД - клон Трън. В нареждането за плащане следва да бъде записан следния текст: "Гаранция за участие в ОП, за СМР по проект с рег. 14/321/01351 от 27.11.2012г. на ДФЗ”. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие.Гаранциите за участие се освобождават от възложителя по реда на чл. 62 от ЗОП. Възложителя има право да задържи гаранцията за участие при наличие на обстоятелствата по чл. 61 от ЗОП.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция – (Образец № 16.2 или по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или банков превод с платежно нареждане, вносна бележка или електронно банкиране по сметка на община Трън: IBAN: BG88STSA93003300722169; BIC: STSABGSF, при банка: “ДСК” ЕАД - клон Трън. В нареждането за плащане следва да бъде записан следния текст: "Гаранция за изпълнение на ОП, за СМР по проект с рег. 14/321/01351 от 27.11.2012г. на ДФЗ". Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Трън и със срок на валидност – 30 дни след окончателното приемане на работата по договора. Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя оригинал на банковата гаранция или оригинали на платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора. Гаранцията за изпълнение превеждана по банков път следва да е постъпила реално в банковата сметка на Възложителя не по-късно от датата на сключване на договора.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.Когато избрания изпълнител в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за добро изпълнение.Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за авансово плащане под формата на банкова гарация по образец /Образец № 16.3/ в размер до 20 % от стойността на договора.
Договорът се сключва в пълно съответствие с проекта на договор, от документацията и включва задължително всички предложения от офертата на определения за изпълнител. Плащането на възнаграждението по договора ще се извършва по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ посочена в издадените от него фактури, както следва: 1. Авансово плащане – до 20 % от общата сума се заплащат в срок до 10 (десет) работни дни, считано от датата на влизане в сила на настоящия договор, откриване на строителната площадка и след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на гаранция за изплатения аванс под формата на банкова гаранция. а). Възложителят пристъпва към усвояване/реализиране на гаранцията за авансово плащане, в случай че договорът е бил прекратен по каквато и да е причина и изпълнителят не е извършил никаква работа по договора или извършената и приета работа е на стойност по-малка от стойността на изплатения аванс. В последния случай усвояването/реализирането на представената гаранция за авансово плащане е до размера на неусвоения аванс. В случай че избраният изпълнител доброволно е изплатил обратно на Възложителя дължимата сума по авансовото плащане при негово поискване, мотивирано от гореописаните условия, Възложителят не пристъпва към усвояване/реализиране на гаранцията за авансово плащане, а оригиналът на същата се връща на Изпълнителя в срок до 10 работни дни след постъпване на дължимата сума по сметката на Възложителя. б). Оригиналът на банкова гаранция за авансово плащане се връща на изпълнителя след като той е извършил работа, равностойна на аванса и срещу подписан двустранен протокол за приемане на работата на изпълнителя и съответно издадена фактура за стойността на извършената работа в срок до 10 работни дни от подписване на протокола. 2. Междинни плащания – в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на подписване на двустранен протокол за приемане на извършените СМР, съгласно условията на този договор и представяне на фактура/и. 3. Окончателно плащане – в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на подписване на двустранен протокол за приемане на извършените СМР, съгласно условията на договора и след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на фактура. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава фактура за всяко плащане в съответствие със Закона за счетоводството и ЗДДС (когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е данъчно задължено лице по този закон). ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да посочи в издадените от него фактури номера на настоящия договор, текста: „Разходът е по договор за отпусната финансова помощ № 14/321/01351 от 27.11.2012г. с ДФЗ”.
При подаване на оферта, ако участникът е обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват споразумение (договор за обединение), което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; всички членове на обединението / консорциума са задължени да бъдат солидарно отговорни към Възложителя по настоящата поръчка и договора. В договора за създаване на обединението/консорциум участниците задължително включват клаузи определящи, кои участници в него, коя част от дейностите, в какъв обем ще изпълняват - разпределение на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Участниците в обединението / консорциума следва да определят едно лице, което да ги представлява пред трети лица, както и да определят наименование на участника за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и промени във вътрешното разпределение на дейностите между участниците в обединението. Когато в споразумението за създаването на обединение / консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато не е приложено в офертата споразумение за създаването на обединение / консорциум, Комисията по чл.34 ЗОП, назначена от Възложителя за разглеждане и оценяване на подадените оферти, го изисква на основание чл. 68 ал. 8 и 9 от ЗОП. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.Когато определеният за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. В този случай ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. Участниците в обединението носят солидарна отговорност за изпълнение на договора за обществената поръчка.
1. Лицето, определено за изпълнител вкл. и декларираните в офертата подизпълнители, членовете на обединението, трябва да отговаря на изискванията и ограниченията в обявлението, съответно документацията, и към момента на сключване на договора за поръчката. 2.Ако при разглеждане на офертите от Възложителя бъдат установени елементи свързани с предлаганата цена, поставени извън плик 3, офертата ще бъде отхвърлена, а участникът който я е подал – отстранен от по-нататъшно участие по смисъла на чл. 69 ал. 1 т.4 ЗОП. 3.Ако участник, подизпълнител или член на обединение, или техен управител, респективно член на управителния му органи, а в случай че членовете са юридически лица – техните представители в управителния орган, декларира в съответните декларации или посочи в други документи неверни данни и обстоятелства, или представи нередовен/подправен/ документ или такъв с невярно съдържание, и това се установи от комисията по чл. 34 ЗОП в хода на процедурата по избор на изпълнител, този участник ще бъде отстранен от по-нататъшно участие в процедурата. 4.Възложителят ще отстрани от настоящата процедура участник при наличие на някое от обстоятелствата по чл.47, ал.2, т. 1 а)-д), 2а /предл. първо/, 3, 4 и 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП); 5. Прогнозната стойност на настоящата поръчка е в размер на: 5 242 512.00 лв. без ДДС. В нея са включени непредвидени разходи, представляващи 5% без ДДС от стойността - 5 242 512.00 лв. без ДДС. Участниците следва да имат на предвид, че оферират Ценови предложения на база прогнозна стойност: 5 242 512.00 лв. без ДДС. Непредвидените разходи са в максимално допустим размер на 5%, който е включен в прогнозната стойност и се изчислява върху стойността за изпълнение на поръчката, която посочват участниците в своите ценови предложения!!! Офертите на участниците не трябва да надхвърлят прогнозната стойност на настоящата поръчка. В цената се включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката в описания вид и обхват в техническата спецификация. Участник, предложил цена, по-висока от прогнозната стойност, ще бъде отстранен от участие за същата. 6. Документацията съдържа: 1. Решение за откриване на процедурата; 2. Обявление за обществена поръчка; 3. Изисквания и указания за подготовка на офертата, реда и условията за провеждане на открита процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на ЗОП; 4. Техническа спецификация; 5. Методика за определяне на комплексната оценка на офертата, показателите и относителната им тежест; 6. Образец на Техническо и Ценово предложение; 7. Проект на договор; 8. Задължителни образци съгласно изискванията за провеждане на открита процедура по реда на ЗОП; Забележка: Работен проект „Подобряване условията на живот в община Трън чрез усъвършенстване на пътната инфраструктура и достъпа до услуги” с приложени Количествени сметки е на разположение на участниците в настоящата процедура за преглед и запознаване с детайлите по него, всеки работен ден до 13.01.2014г. – 17:00 часа в сградата на общинска администрация на община Трън, гр. Трън, п.к. 2460, площад „Владо Тричков” №: 1, телефон: 07731/91 16, факс: 0884 89 89 02, лице за контакт: Екатерина Цветанова – гл. спец. Европейски програми;
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие може да се закупи и получи в сградата на община Трън от 9.00 часа до 17.00 часа, всеки работен ден. Цената на документацията е с ДДС; Сумата следва да бъде внесена в касата на община Трън или по следната банкова сметка на Общината: IBAN: BG16STSA93008400474700; BIC: STSABGSF; при банка: „Банка ДСК” ЕАД; вид плащане: 448090; Документацията за участие може да се закупува и получава до 10 (десет) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите.Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Комплект от документацията за участие се получава на адрес: община Трън – гр. Трън, п.к. 2460, площад „Владо Тричков” №: 1, телефон: 07731/91 16, факс: 0884 89 89 02, лице за контакт: Екатерина Цветанова – гл. спец. Европейски програми, след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена.Документацията за участие може да бъде изпратена на съответния участник по куриер за негова сметка.
Български
120
Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в Област Перник, община Трън, гр. Трън, п.к. 2460, пл. „Владо Тричков” №: 1;
При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Проект „Подобряване условията на живот в община Трън чрез усъвършенстване на пътната инфраструктура и достъпа до услуги” в това число и настоящата обществена поръчка се финансира по Мярка 321 «Основни услуги за населението и икономиката в селските райони» от «Програма за развитие на селските райони 2007-2013г.», подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР)”, Договор за отпускане на финансова помощ с рег. №: 14/321/01351 от 27.11.2012г. сключен между Община Трън и Държавен фонд „Земеделие”.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл. 120, ал.5.т.1 ит.4, ал.6 и ал. 7 от ЗОП; Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
09.12.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ