Версия за печат

00115-2013-0054

BG-гр. Русе:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-01-3370 от 06.12.2013 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Русе, пл. „Свобода” № 6, За: Катя Павлова - директор дирекция "Европейско развитие" Албена Добрева - ст. експерт отдел Обществени поръчки 082 881 725, Република България 7000, гр. Русе, Тел.: 082 881767, E-mail: mayor@ruse-bg.eu,, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Дирекция "Европейско развитие"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ruse-bg.eu/..

Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Строителство
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Проектиране и строителство на електронни информационни табла и за рехабилитация на тролейбусна мрежа”

II.3) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е „строителство” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3, б. „а“ от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка e“Проектиране и строителство на електронни информационни табла и за рехабилитация на тролейбусна мрежа” Предметът на поръчката включва две обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 с предмет: „Проектиране и строителство на електронни информационни табла“; Обособена позиция № 2 с предмет: „Проектиране и строителство за рехабилитация на тролейбуснатамрежа“.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

45211360, 71220000, 45221000

Описание:

Строителни и монтажни работи по градско благоустройство
Архитектурно проектиране
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на мостове, виадукти, тунели и подлези

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД-01-3238 от 22.11.2013 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2013-571134
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 115-2013-54
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

571134

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

22.11.2013 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Вместо:

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът трябва да съдържа клаузи, в които е определено: - Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; - Представляващия обединението/ консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума; - - Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; - Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; - Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; - Разпределението на дейностите между членовете на обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Лицето, определено да представява обединението/ консорциума може да бъде посочено в учредителния или в друг документ, подписан от съдружниците в обединение/консорциума. В случай, че обединението/консорциума не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка и в основното споразумение липсва някоя от горните клаузи, то следва липсващия текст да бъде добавен в допълнително споразумение, сключено между членовете на обединението/консорциума. Допълнителното споразумение, следва да отговаря на изискванията за форма, относими към основното споразумение. Когато не е приложен документ (споразумение или договор) за създаването на обединение/консорциум или в приложения такъв липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 26, ал. 2, т. 6 от ЗОП и съобразно разпоредбата на чл. 25, ал. 8 от ЗОП; 3. декларацията по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство.

Да се чете:

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ цената за изпълнение на поръчката, чрез банков превод по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, по следната схема: 1. 30 % аванс в срок до 30 (тридесет) дни от превеждане на авансово плащане от ОПРР и след представяне на следните документи: - банкова гаранция за стойността на дължимия аванс; - оригинална данъчна фактура за дължимата сума. Авансът се приспада пропорционално от всяко следващо плащане дължимо от Възложителя на Изпълнителя. 2. Междинни плащания на дейностите по проектиране събразно действително извършени и с необходимото качество видове работи след представяне на двустранно подписан Акт обр. 19 за съответния проект с пропорционално приспадане размера на изплатения аванс, както и оригинална фактура за дължимата стойност. 3. Междинни плащания на изпълнените СМР се извършват в рамките на до 90% от стойността на действително извършените видове строително-монтажни работи, както следва: - само за действително извършени и с необходимото качество видове работи, след пропорционално приспадане на платения аванс, в срок до 30 дни от датата на представяне на следните документи: - подписан Протокол за приемане на извършени СМР по образец на ОПРР; - оригинална фактура за дължимата сума. 4. Разплащане след получаване на Разрешение за ползване - 10 % от цената на договора, в срок до 30 (тридесет) дни от датата на представяне на Разрешение за ползване и оригинална фактура. 5. Разплащането на авторския надзор се извършва на 100 % на база единична часова цена и вложено време с пропорционално приспадане размера на изплатения аванс след представяне на следните документи: - план-сметка за отчитане разходите за упражняване на авторски надзор; - акт за заплащане на авторски надзор; - оригинална данъчна фактура за дължимата сума. Всички плащания се извършват с платежно нареждане по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ оригинална фактура. Съответната фактура се издава в срок до 5 (пет) календарни дни считано от датата на заверка от оторизиран представител на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на представените доказателствените документи. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не заплаща суми за непълно и/или некачествено извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ работи преди отстраняване на всички недостатъци, установени с двустранен писмен протокол. Отстраняването на недостатъците е за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.2.3) Технически възможности, част "Минимални изисквания"

Вместо:

1) Участникът да има изпълнен най-малко 1 (един) договор за работно проектиране на електрозахранване на електронни информационни табла през последните 3 (три) години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите – приложимо за обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2

Да се чете:

1а) Участникът да има изпълнен най-малко 1 (един) договор за работно проектиране на електрозахранване на електронни информационни табла през последните 3 (три) години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите – приложимо за обособена позиция № 1 ; 1б) Участникът да има изпълнен най-малко 1 (един) договор за работно проектиране на тролейбусна мрежа през последните 3 (три) години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите – приложимо за обособена позиция № 2

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.2.3) Технически възможности, част "Минимални изисквания"

Вместо:

2) През последните пет години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите най-малко един договор за строителство на електронни информационни табла – приложимо за обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2;

Да се чете:

2а) През последните пет години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите най-малко един договор за строителство на електронни информационни табла – приложимо за обособена позиция № 1; 2б) През последните пет години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите най-малко един договор за рехабилитация, реконструкция, ремонт на електронни информационни табла – приложимо за обособена позиция № 2;

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.2.3) Технически възможности, част "Минимални изисквания"

Вместо:

6) Екипът, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката трябва да отговаря на следните изисквания - – приложимо за обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2: 6.1. Кл. експерт “Ръководител на екипа” • да има завършена магистърска степен в областта на транспортното строителство; • да има проф. опит минимум 10 г.; • да има опит като ръководител на екип в мин. 2 инфраструктурни проекти; 6.2. Кл. експерт “Главен проектант” • да има магистърска степен в областта на транспортното строителство; пълна проектантска правоспособност; • да има мин. 10 г. опит в проектирането; • да има опит като ръководител на група проектанти при проектирането на съоръжения от техническата инфраструктура - в мин. 2 проекта; 6.3. Кл. експерт - част "Контактна мрежа";Ключов експерт - част "План за безопасност и здраве": •с пълна проектантска правоспособност; да имат мин. 10 г. опит като проектанти в изработването на инвестиционни инфраструктурни проекти; •да имат доказан опит в поне 2 инфраструктурен проект от техническата инфраструктура. 6.4. Кл. експерт “Ръководител на обекта” – да има мин. 5 г. стаж като строителен инженер, от които минимум 3 г. на позиция ръководител на обект при строителство на съоръжения от техническата инфраструктура; 6.5. Експерти “Строителство” - за всяка проектна част изпълнителят да разполага с инженерни специалисти, които да имат мин. 5 г. стаж и опит като инженери на съоръжения от техническата инфраструктура.

Да се чете:

Екипът, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката трябва да отговаря на следните изисквания - – приложимо за обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2: Ключов експерт “Ръководител на екипа”: • да има завършена магистърска степен в областта на транспортното строителство или електроснабдяване и електрообзавеждане или електроцентрали и мрежи или еквивалент; • да има професионален опит минимум 5 (пет) години; • да има опит като ръководител на екип в минимум 2 (два) инфраструктурни проекти. Ключов експерт “Главен проектант” • да има магистърска степен в областта на транспортното строителство или електроснабдяване и електрообзавеждане или електроцентрали и мрежи или еквивалент; пълна проектантска правоспособност; • да има минимум 5 (пет) години опит в проектирането; • да има опит като ръководител на група проектанти при проектирането на съоръжения от техническата инфраструктура - в минимум 2 (два) проекта. Ключов експерт - част "Контактна мрежа";Ключов експерт - част "План за безопасност и здраве": •с пълна проектантска правоспособност; да имат минимум 5 (пет) години опит като проектанти в изработването на инвестиционни инфраструктурни проекти; •да имат доказан опит в поне 2 (два) инфраструктурни проекти от техническата инфраструктура. Ключов експерт “Ръководител на обекта” – да има минимум 3 (три) години стаж като строителен инженер, от които минимум 3 (три) години на позиция ръководител на обект при строителство на съоръжения от техническата инфраструктура. Експерти “Строителство” - за всяка проектна част изпълнителят да разполага с инженерни специалисти, които да имат минимум 3 (три) години стаж и опит като инженери на съоръжения от техническата инфраструктура.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
09/01/2014 16:00
Да се чете:
23/01/2014 16:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на документация за участие

Вместо:
30/12/2013 16:00
Да се чете:
13/01/2014 16:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Условия при отваряне на офертите

Вместо:
10/01/2014 14:00
Да се чете:
24/01/2014 14:00
V.9) Друга допълнителна информация:

I. В документацията за участие, Глава III" Показатели, относителна тежест и методика за определяне на комплексната оценка на офертата", показател "Работна програма" - П1 е записано: "Участникът получава 5 т., в случай че в предложената „Работна програма” е налице някое от долните обстоятелства: - Липсва описание на организацията в етап на подготовка на инвестиционното проектиране, на подготовка на строителната площадка или доставка на материали, или строителство, или въвеждане на обекта в експлоатация; - Не са описани съществени необходими дейности в етапа на подготовка или не са показани отговорници за конкретните дейности; - При описани са технологичната последователност на строителните процеси е допусната грешка в последователността на процесите; - Не са описани необходимите технически или човешки ресурси; - Липсва описание на взаимодействието с основни участници в процеса на инвестиционното проектиране или с основните участници в процеса на строителство; - Предложените мерки за намаляване на затрудненията на местното население не гарантират безопасността на населението и/или създават риск от социално напрежение по време на строителството или застрашават живота и здравето на гражданите; - Не са описани методите на контрол на материалите или необходимите лабораторни изпитвания или тяхното описание не е съобразено със спецификата на проекта или изискванията на нормативната уредба" Да се чете: "Участникът получава 5 т., в случай че в предложената „Работна програма” е налице някое от долните обстоятелства: - Не е ясно описана организацията в етап на подготовка на инвестиционното проектиране, на подготовка на строителната площадка или доставка на материали, или строителство, или въвеждане на обекта в експлоатация; - Не са ясно описани съществени необходими дейности в етапа на подготовка или не са ясно показани отговорниците за конкретните дейности; - Не е ясно описана технологичната последователност на строителните процеси; - Не са ясно описани необходимите технически или човешки ресурси; - Не е ясно описано взаимодействието с основни участници в процеса на инвестиционното проектиране или с основните участници в процеса на строителство; - Не са ясно описани предложените мерки за намаляване на затрудненията на местното население; - Не са ясно описани методите на контрол на материалите или необходимите лабораторни изпитвания". II. Текстът на т. 1.2. от Раздел III "Изисквания към участниците", а именно: "Всеки участник може да представи оферта само по една обособена позиция" да се чете: "Всеки участник може да представи оферта за една или повече обособени позиции". III. Във връзка с промените, описани в поле V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление и в съответствие с посочените в цитираното поле записи се променяти следните точки от Раздел III "Изисквания към участниците", т. 2.2. Критерии за подбор, включващи минимални изисквания за техническите възможности и квалификация на участниците, а именно: т. 2.2.2.1); т. 2.2.2.2) и т. 2.2.2.6) от документацията за участие.


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

06.12.2013 г. 


Възложител

Трите имена: Пламен Пасев Стоилов
Длъжност: Кмет на Община Русе