Версия за печат

02711-2012-0131

BG-село Венец: 21 - Юридически услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП "ДЛС ПАЛАМАРА" КЪМ ДП СИДП ШУМЕН, УЛ. "КИРИЛ И МЕТОДИИ" № 17, с. Венец, общ. Венец, обл. Шумен, За: РЕНГИНАР САЛИ, България 9751, село Венец, Тел.: 05343 2049, E-mail: ddspalamara@abv.bg, Факс: 05343 2047

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ловно и горско стопанствоДруго (моля пояснете): ловно и горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Абонаментно правно обслужване по смисъла на Наредба № 1 за минималните адвокатски възнаграждения от (Обн. – ДВ, бр. 64 от 23.07.2004 г.; изм. и доп., бр. 2 от 09.01.2009 г.; доп., бр. 43 от 08.06.2010 г.;) на ДЛС „Паламара“ ТП на СИДП ДП – гр. Шумен за срок от 01.01.2013 г. до 31.12.2013 г.“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 21
Публикуване на информацията: НЕ
Място на изпълнение: адиминистративния адрес на ТП ДЛС Паламара
Код NUTS: BG333
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

“Абонаментно правно обслужване по смисъла на Наредба № 1 за минималните адвокатски възнаграждения от (Обн. – ДВ, бр. 64 от 23.07.2004 г.; изм. и доп., бр. 2 от 09.01.2009 г.; доп., бр. 43 от 08.06.2010 г.;) на ДЛС „Паламара“ ТП на СИДП ДП – гр. Шумен за срок от 01.01.2013 г. до 31.12.2013 г.“

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79100000

Описание:

Юридически услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
12000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: предложена цена; тежест: 50
Показател: доказан опит в правно обслужване на ДЛС; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 2 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за абонаметно правно обслужване
V.1) Дата на сключване договора
17.01.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.01.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Адвокатско дружество "Иванова-Табаков" по БУЛСТАТ 176430201,, ГР.ШУМЕН, УЛ. СЪДЕНИНЕНИЕ № 68, ВХ.2, АП. 20, БЪЛГАРИЯ 9700, ШУМЕН, Тел.: 054 802200

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 12000 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.12.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

Поръчката е за услуги по категория № 21 от Приложение № 3 към чл. 5, ал. 1, т. 2 от ЗОП.