Версия за печат

00087-2013-0179

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Диана Иванова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: d.ivanova@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Д-я "Обществени поръчки и търгове", ул. Париж №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Столична община, 1000, За: Фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Провеждане на мерки за информация и публичност по проект „Парково пространство на Национален дворец на културата - възстановяване и обновяване”, Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013 г.”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”, Договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PО001/1.4-09/2012/0034.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 13 (13 - Рекламни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Провеждане на мерки за информация и публичност по проект „Парково пространство на Национален дворец на културата - възстановяване и обновяване”, Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013 г.”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”, Договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PО001/1.4-09/2012/0034. Избраният изпълнител ще бъде непосредствено ангажиран с прилагане на следните конкретни действия по отношение на осигуряване на публичност на проекта : • 1 брой Разработване на телевизионна репортерска тема в рамките на реализацията на проекта; • 20 броя изработване и организиране на рекламни публикации с размер 1/2 страница в национални и местни печатни медии; • Поставяне на 1 брой Билборд за популяризиране на проекта; • 1 брой постоянна информационна табела; • 2 броя Информационни събития

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79341000

Описание:

Рекламни услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

• 1 брой Разработване на телевизионна репортерска тема в рамките на реализацията на проекта; • 20 броя изработване и организиране на рекламни публикации с размер 1/2 страница в национални и местни печатни медии; • Поставяне на 1 брой Билборд за популяризиране на проекта; • 1 брой постоянна информационна табела; • 2 броя Информационни събития

Стойност, без да се включва ДДС
20800 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

10.05.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

I. Гаранция за участие в обществената поръчка – 208 /двеста и осем/ лева, представена в една от следните форми: банкова гаранция /оригинал/ или парична сума, внесени по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси". Когато Участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 120 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. II. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 2% от общата цена по договора за обществена поръчка без ДДС, представена преди подписването му, в една от следните форми, избрани от участника, определен за Изпълнител на поръчката: -парична сума, внесена по сметка на Столична община Банка: Общинска банка, клон "Врабча", IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301, BIC: SOMBBGSF на името на Столична община, дирекция "Финанси" или -банкова гаранция, издадена в полза на възложителя. Валидността на гаранцията за изпълнение ще изтече след приключване на договора. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл.61 и чл. 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще извършва плащания на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ както следва: 1. авансово плащане – в размер на до 20% от стойността на договора – 30 /тридесет/ дни след представяне на фактура за авансово плащане от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; 2. окончателно плащане – в размер на 80% от стойността на договора – 30 дни след приключване на дейностите, подписване на Приемо-предавателен протокол между Възложителя и Изпълнителя и представяне на фактура за окончателно плащане.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от регистрация по БУЛСТАТ. Когато обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1, букви а, б, в, г и д, т. 2, т. 3, ал.2, т.1, 2а /с изключение на частта от разпоредбата, която касае поръчки по чл.3, ал.2 от ЗОП/, 3, 4, 5 и ал.5, т.1, 2 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.56 от ЗОП, освен ако това не бъде отстранено при условията на чл.68, ал.8 и ал.9 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания и изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

I. В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български и чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. В Случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице изискванията за икономически и финансови възможности се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаването, съгласно чл. 25, ал.8 от ЗОП. В случай, че Участникът участва като обединение се представя споразумение за създаване на обединение (когато участникът е обединение което не е юридическо лице). Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: (а) всички членове на Обединението са отговорни солидарно при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; (б) всички членове на Обединението са длъжни да останат в състава на Обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура. В споразумението за обединение или в друг документ подписан от лицата в обединението задължително се посочва представляващият обединението. В споразумението за обединение членовете на обединението трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка. В случай, че Обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на същото се прилага в офертата. Когато при изпълнение на поръчката Участникът предвижда участието на подизпълнител/и, административните изисквания се прилагат за всеки от тях, а изискванията за икономическото и финансово състояние, както и за техническите възможности и/или квалификация се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие в настоящата обществена поръчка. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. II. Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие - издадено не повече от 4 месец преди датата на подаване на офертата за всеки от участниците. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. За доказване на съответствие с финансовите изисквания участникът следва да приложи следните документи към офертата си: 1) Отчет за приходите и разходите за последните три приключили финансови години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г., когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; Представя се копие на ОПР, заверено от управителя с гриф „вярно с оригинала”. В случай, че участникът е физическо лице се представя копие от документ удостоверяващ дохода (годишната данъчна декларация, справка от работодател или др.) за последните три години. За чуждестранни физически или юридически лица, документите трябва да бъдат преведени на български език. 2) Информация (образец №9) за оборота от услуги, сходни на предмета на настоящата процедура за последните три години (2010, 2011, 2012г.) Представянето на отчети за приходите и разходите и баланси не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър на Агенцията по вписванията. Когато по обективни причини участник в процедурата не може да представи някой/и от посочените в настоящата документация документи, то той може за да докаже икономическото си и финансово състояние да представи всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да има реализиран оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката, (за физически лица – доход по смисъла на ЗДДФЛ или съответния национален закон) сумарно за последните 3 (три) приключили финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) в размер не по-малък от 30 000 /тридесет хиляди/ лв. с ДДС, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. Под „услуги, сходни с предмета на поръчката” се разбират изпълнение на дейности и мерки за информация и публичност и/или осъществяване на информационно-комуникационни кампании и/или изработка на печатни/ информационни/ презентационни материали.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. За доказване изискването за опит: - списък (Образец №10) на изпълнените договори за сходни услуги, придружен от минимум 1 референция към договор, с които участникът доказва съответствие с изискването. Както в списъка, така и в препоръките трябва да се съдържат датата на изпълнение, предмета на договора, стойност на договора и възложител. 2. За експерта ангажиран с изпълнението на поръката: - професионална автобиография на ключовия експерт; - документи, удостоверяващи образование, професионалната квалификация и професионален опит на ключовия експерт (заверени копия от дипломи, удостоверения, сертификати, трудови /служебни /осигурителни книжки, референции от работодатели/възложители и други подходящи документи); - декларация за ангажираност от ключовия експерт, предвиден за изпълнението на поръчката-свободен текст.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците трябва да имат опит в извършването на услуги, сходни с предмета на поръчката: през последните 3 години до датата на подаване на офертата, да е изпълнил най-малко 1 договор (придружен с референции) за изпълнението на услуги, сходни с предмета на поръчката. Под „услуги, сходни с предмета на поръчката” се разбират изпълнение на дейности и мерки за информация и публичност и/или осъществяване на информационно-комуникационни кампании и/или изработка на печатни/ информационни/ презентационни материали. 2. Участниците трябва да разполагат с екип за изпълнение на поръчката- минимум един /1/ ключов експерт образователна степен – магистър или бакалавър в областта на: журналистика и/или публични комуникации и/или връзки с обществеността или еквивалент. С професионален опит минимум три години стаж по специалността и да бъде на разположение за изпълнение предмета на възлаганата обществена поръчка.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 015 - 021208 от 22.01.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
06.01.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това на адрес: ул."Париж"№3, стая №1, след издаването на фактура на ул. "Париж"№3 ет.4, стая 405, и заплащането й в касата на ул. Париж №3 , етаж 2, стая №201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00ч до 12.00ч и от 14.00ч до 16.00ч, а последния работен ден от месеца от 10.00ч до 12.00ч. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва по сметка в лева както следва: IBAN: BG81 SOMB 9130 3133 0083 01 ; BIC код: SOMB BGSF Име на банката: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6 При поискване от заинтересовано лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за негова сметка, на посочен от него адрес, след заплащането й . Съгласно чл.28, ал.6 от ЗОП, документацията за участие може да се закупува до 10 (десет) дни, преди изтичане на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването. От датата на публикуване в регистъра на Агенция по обществени поръчки ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg – раздел „Профил на куповача”, като желаещите да подадат оферта участници, задължително следва да закупят същата в указания в обявлението срок.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
16.01.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 17.01.2014 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, ул. "Париж" №3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Действието на комисията по чл. 68, ал. 3 от ЗОП (отварянето на офертите) е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на Столична община-www.sofia.bg, не по-късно от един ден преди тяхното отваряне.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Проект "Парково пространство на Национален дворец на културата - възстановяване и обновяване" съгласно сключен Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.4-09/2012/0034 между Столична община (СО) и Министерство на регионалното развитие (МРР), който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие" 2007-2013г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.12.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ