Версия за печат

00115-2013-0058

BG-Русе: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ани Венкова - Ръководител проект; Албена Добрева - ст.експерт отдел "Обществени поръчки" 082 881 725;, България 7000, Русе, Тел.: 082 881737, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ruse-bg-eu.

Адрес на профила на купувача: www.ruse-bg-eu.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе, Информационен център, гише Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.ruse-bg-eu.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе, Информационен център, гише Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.ruse-bg-eu.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Популяризиране на проект: "Нашите деца са нашата отговорност - разкриване на комплекс от резидентни услуги за деца и младежи с увреждания на възраст от 3 до 18г. в Община Русе, сред преките целеви групи, заинтересованите институции и широката общественост"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: гр. Русе, пл. Свобода 6
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Популяризиране на Проект: „Нашите деца са нашата отговорност – разкриване на комплекс от резидентни услуги за деца и младежи с увреждания на възраст от 3 до 18 г. в Община Русе” ще се осъществи чрез организиране на две конференции и един информационен ден, както и подготовката и отпечатването на: брошури - 800 броя, дипляни - 700 броя, плакати - 50 броя. Обект на поръчката е и изработването на 4 броя информационни табели, както и подготовката и излъчването на 4 репортажа в местни радиа и 4 публикации във вестници.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22462000, 79341400

Описание:

Рекламни печатни материали
Услуги, свързани с рекламни кампании

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

. организиране на две конференции и един информационен ден, както и подготовката и отпечатването на: брошури - 800 броя, дипляни - 700 броя, плакати - 50 броя, изработването на 4 броя информационни табели, както и подготовката и излъчването на 4 репортажа в местни радиа и 4 публикации във вестници.

Прогнозна стойност без ДДС
7087.5 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.10.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на : 70 лв./седемдесет лева/ 2. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 3 % от стойността на поръчката. Гаранциите се внасят по сметката на Община Русе в ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00 Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. ъзложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

По банков път, след представяне на двустранно подписан приемо – предавателен протокол и данъчна фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът е неперсонифицирано обединение или консорциум, тогава участниците в обединението/консорциума сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират: - че всички членове на обединението/консорциума са отговорни заедно и поотделно по закон за изпълнението на договора; - че водещият член на обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; - че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на водещия член на обединението/консорциума; - че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на Офертата. Забележка: Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Регистрационни документи: - ЕИК /единен идентификационен код/, съгласно чл.23 от ЗТР /Закона за търговския регистър/, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът е обединение следва да представи документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл. 56, ал.1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал.2, т.6 от ЗОП; Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техните обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал.1, т.1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал.1, т. 4, 5, 6 и 11, които са на чужд език, се представят и в превод. -Оферта на участника, по образец; Списък на документите, съдържащи се в офертата на участника; Нотариално заверено изрично пълномощно, в случай, че участникът се представлява от трето лице; Декларация за запознаване с условията на поръчката; Декларации относно отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП по образец; Списък с данни за подизпълнител/и, ако се ползват такива, както и декларация, подписана от управителя, съответно от членовете на управителния орган за участие на подизпълнител; Копие на документ за закупуване на документацията в размера изписан в т.ІV. 3.3 от обявлението; Декларация по образец на основание чл. 56, ал. 1 т. 12 от ЗОП; Документ за внесена гаранция за участие в процедурата в размера изписан в т.ІІІ 1.1 от обявлението; Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника, съгласно изисканите в т. ІІІ. 2.2 от обявлението; Доказателства относно техническата възможност за изпълнение на поръчката, съгласно изисканите в т. ІІІ. 2.3 ; Предложение за изпълнение на поръчката по образец; Предлагана цена по образец; Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите, по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, който съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: плик № 1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8, 11 - 14 от ЗОП; плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и 9, от ЗОП; плик № 3 с надпис "Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на участника. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка и Възложителят ще отстрани от участие всеки участник: който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверени от участника копия на баланс и отчет на приходите и разходите като съставни части на годишния финансов отчет за предходните три финансови години /2010, 2011 и 2012г./, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Забележка: Участници, които са регистрирани в Търговския регистър и са публикували годишните си финансови отчети, част от които са балансът и отчетът за приходите и разходите, не следва да ги прилагат, т.е не се изисква доказването на обстоятелства, вписани в търговския регистър. 2. Справка - Декларация за реализирания общ оборот от услуги и оборот от услуги, сходни с дейностите по предмета на поръчката за последните 3 /три/ финансово приключили години /2010, 2011 и 2012г./ Забележка: Под сходни с предмета на настоящата поръчка следва да се разбира услуги по провеждане на медийни кампании и/или осигуряване на публикации в медиите и/или услуги за изработване на информационни и/или рекламни материали , организация на събития – пресконференции, представяния или други събития в маркетинга и рекламата.
Минимални изисквания: Участниците трябва да са реализирали оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката не по-малко от 3500 (три хиляди и петстотин) лева общо за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012 г.) или, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. *** Под „услуги, сходни с предмета на поръчката” следва да се разбира услуги по провеждане на медийни кампании и/или осигуряване на публикации в медиите и/или услуги за изработване на информационни и/или рекламни материали, организация на събития – пресконференции, представяния или други събития в маркетинга и рекламата. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася общо за обединението. При кандидатстване на участник чрез подизпълнители, изискването за оборот се отнася към подизпълнителя съобразно вида и дела на участието му.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък- декларация на основните договори сходни с предмета на поръчката/услуги по провеждане на медийни кампании и/ил осигуряване на публикации в медиите и/или услуги за изработване на информационни и/или рекламни материали, организация на събития – пресконференции, представяния или други събития в маркетинга и рекламата./, изпълнени през последните три години (2010г., 2011г. и 2012г.), включително стойностите, датите и получателите, с възможност за контакти с тях. Всеки договор, посочен в декларацията, трябва дъ бъде придружен от от препоръка за добро изпълнение, съдържаща информация за възложителя, получателя, предмета на договора, неговата стойност, дата на сключване и изпълнение, както и информация дали участникът е реализирал доборсъвестно договорните си задължения. Не се допуска представянето на препоръки за договори, които не са посочени в декларацията.
Минимални изисквания: Участникът следва да е изпълнил през последните три години/2010, 2011 и 2012г./ най- малко един договор, сходен с предмета на обществената поръчка./услуги по провеждане на медийни кампании и/ил осигуряване на публикации в медиите и/или услуги за изработване на информационни и/или рекламни материали, организация на събития – пресконференции, представяния или други събития в маркетинга и рекламата./ Когато участникът е консорциум/обединение на минималните изисквания трябва да отговаря обединението като цяло, а не всеки един от субектите в него. Участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Условията по настоящия пункт се прилагат и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.12.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

До 7 /седем/ дни преди изтичане на срока за получаване на офертите участниците могат да закупят документацията за участие в процедурата всеки работен ден от 9:00 до 16:00 часа от Община Русе, пл.Свобода 6, Информационен център, гише Обществени поръчки срещу представен документ за внесена сума от 12 лв. с вкл. ДДС по сметката на Община Русе в ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане 447000

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.01.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.01.2014 г.  Час: 14:00
Място

Община Русе, пл. "Свобода" 6, ет.3, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз Договор: BG051PO001-5.2.12-0015-С0001 Проект: "Нашите деца са нашата отговорност – разкриване на комплекс от резидентни услуги за деца и младежи с увреждания на възраст от 3 до 18 г. в Община Русе" Бенефициент: Община Русе

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице, съгласно чл. 120 от ЗОП в срока по ал. 5. Жалбата срещу решение на възложителя, с изключение на решението за определяне на изпълнител не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата".

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.12.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ