00087-2013-0176
Технически редакции | ||
![]() |
||
28.11.2013 14:00 ч. : | 28/11/2013 13:46 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
28.11.2013 14:00 ч. : | 28/11/2013 13:46 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Столична община, ул. "Московска" №33, За: Станислава Цветкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561
Място/места за контакт: ул. "Париж" №3, партер, стая №6, дирекция "ОПК"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.
Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Столична община, ул. Московска №33, За: фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505, Факс: 02 9807315
Място/места за контакт: фронт офисРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
Доставка на обзавеждане по обособени позиции: Обособена позиция №1: Обзавеждане на Информационен център за Кандидатурата на София и Югозападен регион за Европейска столица на културата 2019г. и официална приемна на кмета на Столична община на ул. „Париж” №1 Обособена позиция №2: Обзавеждане на шест стаи в Учебения център на доброволното формирование на Столична община
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка на обзавеждане по обособени позиции: • Обособена позиция №1: Обзавеждане на Информационен център за Кандидатурата на София и Югозападен регион за Европейска столица на културата 2019г. и официална приемна на кмета на Столична община на ул. „Париж” №1. СГРАДАТА на ул. „Париж” № 1 е един от емблематичните образци на българската класическа архитектура от началото на ХХ век / 1921г./и изисква запазване на стила , както и реновиране на вътрешния интериор в адекватна симбиоза между автентичност и съвременни представителните функции. Проектът третира вътрешното пространствено обзавеждане в следните основни помещения на Партера: 1. ПРИЕМНО ФОАЙЕ 2. ЗАСЕДАТЕЛНА ЗАЛА 3. ПРИЕМНА на КМЕТ СО 4. ЗИМНА ГРАДИНА 5. КУХНЕНСКИ ТРАКТ • Обособена позиция №2: Обзавеждане на шест стаи в Учебения център на доброволното формирование на Столична община. Учебният център на доброволното формирование на СО се намира в район «Панчарево».
39200000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
За обособена позиция №1: Обзавеждане на Информационен център за Кандидатурата на София и Югозападен регион за Европейска столица на културата 2019г. и официална приемна на кмета на Столична община на ул. „Париж” №1 Р.з.п. = 296 м2 1. ОБЗАВЕЖДАНЕ 1.1 ПРИЕМНО ФОАЙЕ Във ФОАЙЕТО са предвидени: 1.1.1. КЪТ за ПОСЕТИТЕЛИ - пред камината във Фоайето - 3 кресла 80/80/70 и ниска маса 70/70/50 1.1.2. ИНФОРМАЦИОНЕН МОДУЛ - конзола тип „ Писалище”50/180/75 - за поставяне на информационни и рекламни материали 1.2. ЗАСЕДАТЕЛНА ЗАЛА - за конференции и презентации Обзавеждането предвижда: 1.2.1. КОНФЕРЕНТНА МАСА с 12 СТОЛА - разтегателна 300/100/72 / при презентации размерът се намалява на 200/100/72 см/ 1.2.2. КОНФЕРЕНТНИ СТОЛОВЕ - 18 бр. 50/50/95 - разполагат се по периферията на помещението, а при презентации се подреждат в 6 реда по 5 бр. столове в средата на Залата. 1.2.3. МУЛТИМЕДИЕН МОДУЛ - СКРИН 45/180/80 . Над него се монтира плосък екран за презентации. 1.3. ПРИЕМНА на КМЕТ СО - с представителни функции Обзавеждането предвижда: 1.3.1. ЗАСЕДАТЕЛНА МАСА - осмоъгълна /кръгла-Ф 180/75/ 1.3.2. ЗАСЕДАТЕЛНИ СТОЛОВЕ - 8 бр. -50/50/120 1.3.3. КЪТ с мека мебел за разговори - пред камината: - МАСА - 100/100/50 - ДИВАН - 95/210/100 - 2бр. - КРЕСЛО - 90/90/110 1.3.4. ШКАФ БИБЛИОТЕКА - 60/200/190 1.4.5. ШКАФ ЪГЛОВА ВИТРИНА - 60/60/190 1.4. ЗИМНА ГРАДИНА - прилежаща на ПРИЕМНАТА Обзавеждането предвижда: 1.4.1. МАСА - ф70 1.4.2. КРЕСЛО 2бр. - 80/80/110 1.5. КУХНЕНСКИ ТРАКТ 1.5.1. БАРПЛОТ -70/ 160/75 1.5.2. БАР СТОЛ - 45/45/75 1.5.3. КУХНЕНСКИ МОДУЛ: - долни шкафове Н=90см - горни шкафове Н=50 см - с врати витрини - горни и дилни рафтове 2. АКСЕСОАРИ 2.1. ПЕРДЕТА и ЗАВЕСИ - за всички прозорци -тези елементи са необходими за изграждане на представителна , уютна и защитена /видимост от прилежащите улици/ атмосфера в помещенията. Видът и изпълнението им трябва да хармонизира със стила на сградата и интериора.Дамаските да са в колекция с дамаските за мебелите. Размери и вид съгласно Технически спецификации за Обособена позиция №1- Приложение №1. 2.2. ДЕКОРАТИВНИ РЕШЕТКИ пред радиатори - по детайли на същ. решетки в Приемно фоайе. 2.3. ПРОИЗВЕДЕНИЯ НА ИЗОБРАЗИТЕЛНОТО И МОНУМЕНТАЛНО ИЗКУСТВО- За изграждане на едно СЪВРЕМЕННО обществено пространство с адекватни представителни функции , се препоръчва присъствие в интериора на уникални образци от Българското културно,изобразителното и монументално изкуство. Картините ще бъдат окачвани с помощта на специални въжени елементи /закачени под корнизите на тавана и спускащи се на определена височина/ 2.4. МУЛТИМЕДИЕН ЕКРАН - вграден в декоративна рамка за картина Тип на екрана: електрически, развиващ се, ширина: 210 см, височина: 150 см За обособена позиция №2: Обзавеждане на шест стаи в Учебения център на доброволното формирование на Столична община. Обект : Учебният център на доброволното формирование на СО се намира в район «Панчарево». Битовото оборудване, необходимо за обзавеждане на цетъра включва: 1. Обзавеждане: 1.1. Единични легла 82/190 см. цвят дъб, 12 бр.; 1.2. Матрак 82/90 см. цвят дъб, 12 бр.; 1.3. Нощни шкафчета 50/35/40 цвят дъб - 12 бр.; 1.4. Гардероб двукрил 90/50/180 цвят дъб - 6 бр.; 1.5. Телевизионен шкаф 90/60/56 цвят дъб - 6 бр.; 1.6. Полица с огледало (комплект) 85(100)/35/85 цвят дъб - 6 бр.; 1.7. Секция 240/45/170 цвят дъб - 1 бр.; 1.8. Диван тройка- 195/97/97 бежово- изкуствена кожа- 1 бр.; 1.9. Табуретки 50/50/50 бежово- изкуствена кожа- 6 бр. 2. Санитарно оборудване 2.1. Закачалка двойна, цвят хром- 6 бр. 2.2. Кошче с педал, цвят хром- 6 бр. 2.3. Поставка за тоал. х-я, цвят хром- 6 бр. 2.4. Дозатор за течен сапун, цвят хром- 6 бр. 2.5. Ринг за кърпи- цвят хром- 6 бр. 2.6. Поставка за хавлии- цвят хром- 6 бр. 2.7. Поставка за гъба- цвят хром- 6 бр. 2.8. Огледало 40/50- 6 бр. 2.9. Четка за тоал. чиния, комплект- цвят хром,6 бр.
НЕ
НЕ
6
Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата Доставка на обзавеждане по обособени позиции и е в размер на: • За Обособена позиция №1: Обзавеждане на Информационен център за Кандидатурата на София и Югозападен регион за Европейска столица на културата 2019г. и официална приемна на кмета на Столична община на ул. „Париж” №1- 500 /петстотин/ лв. • За Обособена позиция №2: Обзавеждане на шест стаи в Учебения център на доброволното формирование на Столична община- 54 /петдесет и четири/лв. Валидността на гаранциите за участие е до срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за участие е в размер на 1% от ориентировъчната стойност на поръчката. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на две на сто от стойността на договора за обществената поръчка без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде до изтичане срокът на договора за обществена поръчка. Гаранциите се представят в една от следните форми: - депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (Столична община): Банка: Общинска банка, клон "Врабча" IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC: SOMBBGSF - банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Участниците в процедурата и определеният Изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че Изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Валидността на банковата гаранция за участние е до срока на валидност на офертата. Валидността на банковата гаранция за изпълнение е 30 календарни дни след изтичане срока на договора за изпълнение, съгласно предложението на избрания изпълнител. Разходите по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранциите за участие на процедурата в случаите по чл. 61 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 от ЗОП.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще извършва плащания на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ както следва: 1. авансово плащане - в размер на 20% от стойността на договора в срок до 1 месец след подписване на договора и представяне на фактура за авансово плащане; 2. окончателно плащане в размер на 80% от стойността на договора в срок до 1 месец след приключване на дейностите, подписване на протокол за приемане на доставката от страна на Възложителя и представяне на фактура за окончателно плащане. (2) Плащанията по договора се извършват с платежно нареждане по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ;
НЕ
В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Участниците в процедурата трябва да представят: Копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод.Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника.Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В документа за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Като минимум документът задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1.всички членове на обединението са отговорни солидарно за изпълнението на целия договор; 2. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6;3. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по ал.1, т. 1, 5, и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по ал. 1, т. 1 на чл. 56 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по ал. 1, т. 4, 5, 6 на чл. 56 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.
няма
няма
Доказването на опита се извършва с представяне на списък- Образец № 14 на основните договори за подобни услуги, изпълнени през последните три години, до датата определена като краен срок за представяне на оферти, придружен от референция към всеки от договорите, посочени в списъка, с които участникът доказва съответствие с изискването. Както в списъка, така и в препоръките трябва да се съдържат датата на изпълнение, предмета на договора, стойност на договора и възложител. Участниците задължително представят портфолио с изпълнени проекти по обзавеждане на обществени сгради.
1. Участниците трябва да има опит в извършването на доставки, сходни с предмета на поръчката: за последните 3 години, считано до датата, определена като краен срок за представяне на оферти, да е изпълнил и/или участвал в изпълнението на най-малко два договора (придружени от референции и портфолио). Под „услуги, сходни с предмета на поръчката” се разбират дейности по доставка и монтаж на оборудване, съоръжения и обзавеждане за жилищни и/или административни сгради и хотели.
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" №3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 2, ст.204 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00. ч.При поискване от заинтересовано лице, придружено от платежен документа за стойността на документацията, Възложителят ще я изпрати по куриер за сметка на лицето, отправило искането. Цената на документацията се превежда по банкова сметка на Столична община: IBAN BG81 SOMB 9130 31 33008301 BIC SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" 6. От датата на публикуване в електрония регистър на АОП ще бъде предоставен достъп до документацията за участие в процедурата в профила на купувача на адрес www.sofia.bg
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
ул. "Париж" №3
Могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на СО-www.sofia.bg, два дни преди тяхното отваряне.
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
28.11.2013 г.
Обзавеждане на Информационен център за Кандидатурата на София и Югозападен регион за Европейска столица на културата 2019г. и официална приемна на кмета на Столична община на ул. „Париж” №1
39000000
Описание:
За обособена позиция №1: Обзавеждане на Информационен център за Кандидатурата на София и Югозападен регион за Европейска столица на културата 2019г. и официална приемна на кмета на Столична община на ул. „Париж” №1 Р.з.п. = 296 м2 1. ОБЗАВЕЖДАНЕ 1.1 ПРИЕМНО ФОАЙЕ Във ФОАЙЕТО са предвидени: 1.1.1. КЪТ за ПОСЕТИТЕЛИ - пред камината във Фоайето - 3 кресла 80/80/70 и ниска маса 70/70/50 1.1.2. ИНФОРМАЦИОНЕН МОДУЛ - конзола тип „ Писалище”50/180/75 - за поставяне на информационни и рекламни материали 1.2. ЗАСЕДАТЕЛНА ЗАЛА - за конференции и презентации Обзавеждането предвижда: 1.2.1. КОНФЕРЕНТНА МАСА с 12 СТОЛА - разтегателна 300/100/72 / при презентации размерът се намалява на 200/100/72 см/ 1.2.2. КОНФЕРЕНТНИ СТОЛОВЕ - 18 бр. 50/50/95 - разполагат се по периферията на помещението, а при презентации се подреждат в 6 реда по 5 бр. столове в средата на Залата. 1.2.3. МУЛТИМЕДИЕН МОДУЛ - СКРИН 45/180/80 . Над него се монтира плосък екран за презентации. 1.3. ПРИЕМНА на КМЕТ СО - с представителни функции Обзавеждането предвижда: 1.3.1. ЗАСЕДАТЕЛНА МАСА - осмоъгълна /кръгла-Ф 180/75/ 1.3.2. ЗАСЕДАТЕЛНИ СТОЛОВЕ - 8 бр. -50/50/120 1.3.3. КЪТ с мека мебел за разговори - пред камината: - МАСА - 100/100/50 - ДИВАН - 95/210/100 - 2бр. - КРЕСЛО - 90/90/110 1.3.4. ШКАФ БИБЛИОТЕКА - 60/200/190 1.4.5. ШКАФ ЪГЛОВА ВИТРИНА - 60/60/190 1.4. ЗИМНА ГРАДИНА - прилежаща на ПРИЕМНАТА Обзавеждането предвижда: 1.4.1. МАСА - ф70 1.4.2. КРЕСЛО 2бр. - 80/80/110 1.5. КУХНЕНСКИ ТРАКТ 1.5.1. БАРПЛОТ -70/ 160/75 1.5.2. БАР СТОЛ - 45/45/75 1.5.3. КУХНЕНСКИ МОДУЛ: - долни шкафове Н=90см - горни шкафове Н=50 см - с врати витрини - горни и дилни рафтове 2. АКСЕСОАРИ 2.1. ПЕРДЕТА и ЗАВЕСИ - за всички прозорци -тези елементи са необходими за изграждане на представителна , уютна и защитена /видимост от прилежащите улици/ атмосфера в помещенията. Видът и изпълнението им трябва да хармонизира със стила на сградата и интериора.Дамаските да са в колекция с дамаските за мебелите. Размери и вид съгласно Технически спецификации за Обособена позиция №1- Приложение №1. 2.2. ДЕКОРАТИВНИ РЕШЕТКИ пред радиатори - по детайли на същ. решетки в Приемно фоайе. 2.3. ПРОИЗВЕДЕНИЯ НА ИЗОБРАЗИТЕЛНОТО И МОНУМЕНТАЛНО ИЗКУСТВО- За изграждане на едно СЪВРЕМЕННО обществено пространство с адекватни представителни функции , се препоръчва присъствие в интериора на уникални образци от Българското културно,изобразителното и монументално изкуство. Картините ще бъдат окачвани с помощта на специални въжени елементи /закачени под корнизите на тавана и спускащи се на определена височина/ 2.4. МУЛТИМЕДИЕН ЕКРАН - вграден в декоративна рамка за картина. Тип на екрана: електрически, развиващ се, ширина: 210 см, височина: 150 см
Обзавеждане на шест стаи в Учебения център на доброволното формирование на Столична община.
39000000
Описание:
За обособена позиция №2: Обзавеждане на шест стаи в Учебения център на доброволното формирование на Столична община. Обект : Учебният център на доброволното формирование на СО се намира в район «Панчарево». Битовото оборудване, необходимо за обзавеждане на цетъра включва: 1. Обзавеждане: 1.1. Единични легла 82/190 см. цвят дъб, 12 броя; 1.2. Матрак 82/90 см. цвят дъб, 12 броя; 1.3. Нощни шкафчета 50/35/40 цвят дъб - 12 броя; 1.4. Гардероб двукрил 90/50/180 цвят дъб - 6 броя; 1.5. Телевизионен шкаф 90/60/56 цвят дъб - 6 броя; 1.6. Полица с огледало (комплект) 85(100)/35/85 цвят дъб - 6 броя; 1.7. Секция 240/45/170 цвят дъб - 1 брой; 1.8. Диван тройка- 195/97/97 бежово- изкуствена кожа- 1 брой; 1.9. Табуретки 50/50/50 бежово- изкуствена кожа- 6 броя 2. Санитарно оборудване 2.1. Закачалка двойна, цвят хром- 6 броя; 2.2. Кошче с педал, цвят хром- 6 броя; 2.3. Поставка за тоалетна хартия, цвят хром- 6 броя; 2.4. Дозатор за течен сапун, цвят хром- 6 броя; 2.5. Ринг за кърпи- цвят хром- 6 броя; 2.6. Поставка за хавлии- цвят хром- 6 броя; 2.7. Поставка за гъба- цвят хром- 6 броя; 2.8. Огледало 40/50- 6 броя; 2.9. Четка за тоалетна чиния, комплект- цвят хром- 6 броя;