00087-2013-0175
Технически редакции | ||
![]() |
||
28.11.2013 13:28 ч. : | 28/11/2013 12:56 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
28.11.2013 13:28 ч. : | 28/11/2013 12:56 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Столична община, ул. "Московска" №33, За: Станислава Цветкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561
Място/места за контакт: ул. "Париж" №3, партер, стая №6, дирекция "ОПК"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.
Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Столична община, ул. Московска №33, За: Фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505, Факс: 02 9807315
Място/места за контакт: Фронт офисРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
“Доставка на малогабаритна техника, инструменти и материали за ремонт за територията на зелена система на Столична община за 2014-2015г. по обособени позиции”
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на настоящата обществена поръчка е “Доставка на малогабаритна техника, инструменти и материали за ремонт за територията на зелената система на Столична община за 2014 -2015г.по обособени позиции: - Обособена позиция №1- Малогабаритна техника; - Обособена позиция №2- Инструменти и оборудване; - Обособена позиция №3- Материали за ремонти; Дейностите по закупуване и доставка на малогабаритна техника, инструменти и материали за ремонт - формиран дървен материал (дъски, летви), бетонови и каменни плочи са необходими за обекти, част от зелената система на Столична община, за дейността на ОП „Паркове и градини” и за реализиране на проекти по програма „Зелена София”. Доставките са за територията на зелената система на Столична община през периода 2014-2015г. Доставките включват: - доставяне на предварително заявен асортимент от приложените в техническата спецификация- Раздел IV списъци към отделните обособени позиции на обекти - част от зелената система на Столична община, посочени от Възложителя и за нуждите на ОП „Паркове и градски градини“.
16160000, 44510000, 44100000, 16310000
Описание:
ДА
НЕ
Доставките на малогабаритната техника, инструментите и оборудването и материалите за ремонт ще се извършват по предварителна заявка.
НЕ
24
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие в откритата процедура е: - За Обособена позиция №1- Малогабаритна техника-750 /седемстотин и петдесет/ лева; - За Обособена позиция №2- Инструменти и оборудване – 250 /двеста и петдесет/ лева; - За Обособена позиция №3- Материали за ремонти -333/ триста тридесет и три/ лева; Валидността на гаранцията за участие е до срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 2% (две на сто) от прогнозната стойност на договора за обществената поръчка, без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде до изтичане срока на договора за обществена поръчка. Гаранциите се представят в една от следните форми: - депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (Столична община): Банка: Общинска банка, клон "Врабча" IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC: SOMBBGSF - банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Участниците в процедурата и определеният изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Банковата гаранцоя за участие в процедурата трябва да бъде до срока на валидност на офертата за участие. Разходите по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранциите за участие на процедурата в случаите по чл. 61 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 от ЗОП.
Заплащането на изпълнените заявки ще се извършва по единични цени съгласно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, неразделна част от договора за обществена поръчка. Цената не подлежи на промяна за срока на договора. Дължимата сума за извършената доставка се превежда по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок от 30 /тридесет/ работни дни след приемане на доставката. Общата стойност на доставките, за срока на действие на договора, се определя от годишния бюджет. За 2014г. ориентировъчната стойността на доставките е : - За обособена позиция №1: 90 000/деветдесет хиляди/ лева с ДДС; - За обособена позиция №2: 30 000/тридесет хиляди/ лева с ДДС; - За обособена позиция №3: 40 000/четиредесет хиляди/ лева с ДДС; ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не е задължен да възложи доставки в този обем. Плащанията по смисъла на този договор за 2014 и 2015г. се извършват в съответствие и в рамките на разчетените в годишния общински бюджет средства (за съответната година) за извършване на доставки, предмет на настоящата поръчка по съответната обособена позиция. До 30 /тридесет/ дни, след приемане на бюджета на Столична община (за съответната година) от Столичния общински съвет, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ уведомява ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за годишната стойност на договора.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" №3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 2, ст.204 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00. ч.При поискване от заинтересовано лице, придружено от платежен документа за стойността на документацията, Възложителят ще я изпрати по куриер за сметка на лицето, отправило искането. Цената на документацията се превежда по банкова сметка на Столична община: IBAN BG81 SOMB 9130 31 33008301 BIC SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" 6. От датата на публикуване в електрония регистър на АОП ще бъде предоставен достъп до документацията за участие в процедурата в профила на купувача на адрес www.sofia.bg
Български
180
гр. София, ул. "Париж" №3, заседателна зала
Могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на СО-www.sofia.bg, два дни преди тяхното отваряне.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
24 месеца
24 месеца
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
1.На обжалване подлежи всяко решение на Възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка. 2. Решенията на Възложителите се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни зисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. 3. На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпа или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по чл.120, ал. 1 от ЗОП. 4. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1). изтичане на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2). получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3). публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз. 5.Срокът за обжалване на решението по т. 4, 1) тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1). жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2). документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3). документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. 6. Жалбата по т. 3. се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. 7. Жалба може да се подава от - всяко заинтересовано лице - в случаите по т.4, 1), т.4, 3), т.5 и т.6. - всеки заинтересован участник - в случаите по т. 4, 2) и т.6. 8. В срока по т. 4,1) жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. 9. В случаите по т. 4.,1) и т. 4.,3), когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в „Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.. 10. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя.
28.11.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
“Доставка на малогабаритна техника, инструменти и материали за ремонт за територията на зелената система на Столична община за 2014 -2015г.по обособени позиции: - Обособена позиция №1- Малогабаритна техника;
16310000
Описание:
По предварителна заявка
Вид 1. Моторни косачки Изисквания: 1.1. Професионални - стоманен корпус - колела с метални джанти - двигател, който не се влияе от наклона на работа /двутактов или четиритактов с маслена помпа/ - широчина на откоса: над 50 см - мощност на двигателя - над 5 конски сили 1.2. Малки косачки - стоманен корпус - колела с метални джанти - широчина на откоса: мин. 46 см - мощност на двигателя – мин. 3 конски сили 2.Тримери Изисквания: - работен обем на двигателя над 40 см3 - оборудван с нож за косене на трева /със съответния предпазител/ - оборудван с нож за рязане на храсти /със съответния предпазител/ - окомплектована със самар за носене 3. Храсторези (ножица за жив плет) Изисквания: - работен обем на двигателя минимум 20 см3 - дължина на режещата шина /нож/ минимум 60 см 4. Моторни резачки: Изисквания: 4.1. Средна моторна резачка - работен обем на двигателя минимум 50 см3 - метален или метализиран корпус - режеща гарнитура с дължина над 30 см - да се окомплектова с прикачна ножица за жив плет /не е задължително изискване, но е предимство/ 4.2. Големи моторни резачки - работен обем на двигателя минимум 75 см3 - метален или метализиран корпус - режеща гарнитура с дължина над 50 см 4.3. Телескопични моторни резачки - с минимум 3,5 м работна височина - режеща гарнитура с дължина минимум 30 см 5. Машини за обдухване Изисквания: - работен обем на двигателя минимум 60 см3 - максимален дебит на въздушната струя не по-малък от 1200 м3 / час - окомплектована за носене на гръб
Доставка на малогабаритна техника, инструменти и материали за ремонт за територията на зелената система на Столична община за 2014 -2015г.по обособени позиции: - Обособена позиция №2- Инструменти и оборудване;
16160000
Описание:
По предварителна заявка.
Техническа спецификация за Обособена позиция №2- Инструменти и оборудване: 1. Електрически самоходни косачки: ширина на откоса мин. 34 см, 2. Електрически тримери- мин.диаметър на рязане 30см, 3. Електрически храсторези 4. Лопати (прави и криви) 5. Гребла –мин-ширина 40см. 6. Мотики 7. Кирки 8. Коси 9. Ножици за храсти (лозарски ножици) 10. Ножици за жив плат 11. Триони режеща част мин. 50см. 12. Комплект инструменти за цветя (лопатка, гребло, садило) 13. Ръчен градински валяк за трева – ширина мин. 50см., тегло мин.10кг. 14. Удължител за електрозахранване за електрическите инструменти -25м. 15. Накрайници за чешма за маркуч ” 16. Маркуч за поливане ” – 50м. 17. Пръскачки за поливане 18. Четки за боя комплект 3бр. Градинарските инструменти да са със стандартни дървени дръжки и със стоманени работни части.
Доставка на малогабаритна техника, инструменти и материали за ремонт за територията на зелената система на Столична община за 2014 -2015г.по обособени позиции: - Обособена позиция №3- Материали за ремонти;
44510000, 44100000
Описание:
По предварителна заявка
Техническа спецификация за Обособена позиция №3- Материали за ремонти: 1. Обработен дървен материал – фасониран иглолистен дървен материал (дъски и летви - размерите се задават при заявката) 2. Дървена ограда с височина 40см. за м. (оградно пано с мин. размери 40/100см.) 3. Бетонови плочи - вибробетон (40/40/5см. и 50/50/5см. ) 4. Бетонови градински бордюри -50/16/8см. 5. Пясък за пясъчник и опесъчени настилки ( на чували по 20кг. и м3) 6. Декоративни камъни на чували по 25кг.и м3 -ф до 5см. -ф 5 до 10см. -ф 10 до 20см. -ф над 20см. 7. Дървесни кори (Мулч) на чували по 25кг. 8. Плодна пръст на чували по 25кг. и м3 9. Лак за дървени повърхности 10. Блажна боя 11. Разредител АМВ или МРТ