00115-2013-0054
Технически редакции | ||
![]() |
||
22.11.2013 10:36 ч. : | 22/11/2013 10:32 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
22.11.2013 10:36 ч. : | 22/11/2013 10:32 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-гр. Русе: Проектиране и изпълнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Русе, пл. „Свобода” № 6, За: Катя Павлова - директор дирекция "Европейско развитие" Албена Добрева - ст. експерт отдел "Обществени поръчки" тел. 082 881 725, Република България 7000, гр. Русе, Тел.: 082 881767, E-mail: mayor@ruse-bg.eu,, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Дирекция "Европейско развитие"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ruse-bg.eu/..
Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/..
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Информационен център гише " Обществени поръчки"Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, Факс: 082 881635
Място/места за контакт: Информационен център гише "Обществени поръчки"Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
“Проектиране и строителство на електронни информационни табла и за рехабилитация на тролейбусна мрежа”
Възлагане на обществена поръчка
Обект на настоящата обществена поръчка е „строителство” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3, б. „а“ от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка e“Проектиране и строителство на електронни информационни табла и за рехабилитация на тролейбусна мрежа” Предметът на поръчката включва две обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 с предмет: „Проектиране и строителство на електронни информационни табла“; Обособена позиция № 2 с предмет: „Проектиране и строителство за рехабилитация на тролейбуснатамрежа“.
45211360, 71220000, 45221000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
1. Обхват на дейностите по обособена позиция № 1 с предмет: „Проектиране и строителство на електронни информационни табла“: А) Проектирането е по част електрическа по отношение осигуряване на електрозахранване електронните информационни табла и комуникационни връзки с Центъра за управление и контрол на трафика. Електрозахранване на 100 бр. светлинни електронни табла на спирките, които известяват времето до пристигане на следващото превозно средство, разположени на най-натоварените спирки на ОГТ. Б. Авторски надзор по време на строителството В. Строителство, в това число: • временно строителство; • демонтажни работи; • Доставка на необходимите материали и оборудване; • строително – монтажни работи; • единични, комплексни и 72-часови изпитвания; • изработване на изпълнителна и екзекутивна документации; • геодезическо заснемане на кадастрални данни на изградения обект и получаване на удостоверение по чл. 52, ал. 5 от ЗКИР; • всички дейности по приемане на обекта с Протокол обр. 16 и получаване на разрешение на ползване; • дейности по време на периода за съобщаване на дефекти и гаранционен период на строително – монтажните работи съгласно българското законодателство. 2. Обхват на дейностите по обособена позиция № 2 с предмет: „Проектиране и строителство за рехабилитация на тролейбусната мрежа“: Дейността обхваща рехабилитация на контактната мрежа с цел възстановяването и в своето начално проектно състояние, а нейните параметри да бъдат приведени в пълно съответствие на техническите изисквания за контактната мрежа и на правилата за нейната техническа експлоатация. Рехабилитацията включва замяна на определени нейни елементи, възли и конструкции, като от дейността се изключват части от мрежата, които са били подновявани или реконструирани при предходни ремонти. От стълбовете се подменят само износените, с намалена товароносимост и без възможност за възстановяване или усилване. Компонентът предвижда по отношение на стълбовете: • Пребоядисване на всички стълбове с цел предпазване от корозия и придаване на добър естетичен вид на ВКМ; възстановяването или извършване на номериране; • допълнително укрепване на пет броя стълба – извод „П. Караминчев”, както и укрепване на надземната част на някои фундаменти - извод „Г. Генов”; • подмяна на два броя стълба 1 бр. – извод „КАТ” и 1 бр. извод „П. Караминчев” По отношение на въздушно-контактната мрежа (ВКМ): • почти пълна подмяна на тези групи елементи от ВКМ, които има пряко влияние върху скоростта на подвижния състав, като специални съоръжения, което включва: доставка и монтаж на уравнителни връзки, стрелки – САУ, стрелки изходящи, стрелки автоматични, секторни изолатори, кръстовки тролейбусна 18°У, кръстовки тролейбусна раздвижна, компенсатори, прекъсвачи, дистанционни управления за стрелките в превозните средства, усреднени окачвания за стълб и други. • подмяна на 75 км контактен проводник в износените участъци, определени с техническия проект. А) Кадастрално заснемане на въздушно-контактната мрежа (ВКМ) Б). Изработване на технически проект за рехабилитация на цялата въздушно-контактна тролейбусна мрежа в гр. Русе, съгласно резултатите от кадастралното заснемане. В) Проектът следва да: • определи броя и местата за подмяна на съоръженията и елементите на тролейбусната инфраструктура с използване на съоръжения от същия тип, както и участъците за подмяна на контактния проводник с цел да отговарят на изискванията на българските и европейски стандарти . • по отношение на кръговото движение на бул. „Цар Освободител” се предвижда задължителна подмяна на всички съоръжения и елементи на тролейбусната инфраструктура, като само там стрелките следва да бъдат подменени с автоматични с дистанционно управление, които ще бъдат управлявани от водачите на превозните средства; Г) Авторски надзор по време на строителството Д) Строителство.
НЕ
19
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранцията за участие Гар. за участие е в размер, както следва: По об. позиция № 1 – 2 000 лв.; По об. позиция № 2 – 27 000 лв. Гар-иите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя Участникът сам избира формата на гар. за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гар-ия, съответно вносител на сумата по гар-ията. При избор на гар-ия за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка на Община Русе Банка: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе Банков код (BIC): IORTBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG37IORT73793300030000 Ако участникът избере да представи гар-ията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гар-ия, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път, той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат (отнася се само до лица, които по закон следва да притежават печат). В гар-ията за участие следва да бъде посочено номера на решението за откриване на процедурата и об. Поз-ияза която участникът подава оферта. В случай, че участникът представя банкова гар-ия, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гар-ия. Гар-ията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Русе или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гар-ията за участие следва да бъде не по-малко от 30 к. дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Задържането, освобождаването и усвояването на гар-ията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гар-ия за изпълнение Задължение за представяне на гар-ия за изп-ние възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гар-ията за изп-ние има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гар-ията за изп-ние е в размер на 2 % от стойността на договора за изпъ-ние на об. поръчка. Гар-ията за изп-ние може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гар-ия. Участникът сам избира формата на гар-ията за изп-ние. Когато участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гар-ията. Гар-ията за изп-ние под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната банкова сметка на ОБЩИНА РУСЕ: Банка: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе Банков код (BIC): IORTBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG37IORT73793300030000 Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гар-ията за изп-ние под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гар-ия, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път, той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Когато участникът избере гар-ията за изп-ние да бъде банкова гар-ия, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко със срок на валидност 1 месец, след датата на получаване на Разрешение за ползване на обектите. Продължава в раздел VI.3.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът трябва да съдържа клаузи, в които е определено: - Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; - Представляващия обединението/ консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума; - - Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; - Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; - Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; - Разпределението на дейностите между членовете на обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Лицето, определено да представява обединението/ консорциума може да бъде посочено в учредителния или в друг документ, подписан от съдружниците в обединение/консорциума. В случай, че обединението/консорциума не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка и в основното споразумение липсва някоя от горните клаузи, то следва липсващия текст да бъде добавен в допълнително споразумение, сключено между членовете на обединението/консорциума. Допълнителното споразумение, следва да отговаря на изискванията за форма, относими към основното споразумение. Когато не е приложен документ (споразумение или договор) за създаването на обединение/консорциум или в приложения такъв липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 26, ал. 2, т. 6 от ЗОП и съобразно разпоредбата на чл. 25, ал. 8 от ЗОП; 3. декларацията по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът трябва да съдържа клаузи, в които е определено: - Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; - Представляващия обединението/ консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума; - - Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; - Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; - Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; - Разпределението на дейностите между членовете на обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Лицето, определено да представява обединението/ консорциума може да бъде посочено в учредителния или в друг документ, подписан от съдружниците в обединение/консорциума. В случай, че обединението/консорциума не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка и в основното споразумение липсва някоя от горните клаузи, то следва липсващия текст да бъде добавен в допълнително споразумение, сключено между членовете на обединението/консорциума. Допълнителното споразумение, следва да отговаря на изискванията за форма, относими към основното споразумение. Когато не е приложен документ (споразумение или договор) за създаването на обединение/консорциум или в приложения такъв липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 26, ал. 2, т. 6 от ЗОП и съобразно разпоредбата на чл. 25, ал. 8 от ЗОП; 3. декларацията по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Във връзка с представянето на декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, посочваме че участниците могат да получат необходимата информация задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва: Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите: Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: http://www.nap.bg" www.nap.bg Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите: Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.; 1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67Телефон: 02/ 940 6331; Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg София 1051, ул. Триадица №2 Телефон: 8119 443
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие може да бъде получена в деловодството на Община Русе - на адрес: гр. Русе ул. Свобода № 6, всеки работен ден от 9.00 до 16:00 часа. Крайният срок за получаване на документацията е най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка. При поискване от заинтересованото лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва в: Община Русе, адрес: гр. Русе, пл. Свобода № 6, всеки работен ден от 9.00 до 16:00 часа. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена на касата в Община Русе или по бюджетна сметка на Община Русе: Банка: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе BIC: IORTBGSF, IBAN: BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане : 447000/други неданъчни приходи/. Във връзка с упражняване на правото, произтичащо от нормата на чл. 64, ал. 3 от ЗОП, считано от датата на публикумане на обявлението в електронен вид, възложителят ще осигури пълен достъп до документацията на интернет адрес: http://www.ruse-bg.eu/
Български
90
В сградата на Община Русе - гр. Русе - 7000, пл. "Свобода" № 6
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие, приложен към протокола на комисията. Комисията ще обяви писмено до участниците за датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти. При отварянето на плика с предлаганата цена имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масова информация.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките на проект „Интегрирана система за градски транспорт на град Русе”, в изпълнение на договор BG161PO001/1.5-03/2011/005 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.
I. Прод. от раздел III.1.1.: Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гар-ията се уреждат с договора. 3. Банкова гар-ия (БГ) за авансово плащане. Авансово заплатената по договора сума се обезпечава от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ с БГ, открита в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за сума, в размер на авансовото плащане. БГ следва да бъде открита до 5 раб. дни от подписване на договора и да е със срок на валидност не по-малко от 15 дни след датата, на която аванс. плащане ще е напълно възстановено от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. БГ трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. БГ трябва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши плащане при първо писмено искане от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, деклариращ, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ, не е изпълнил някое от договорните си задължения. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право да откаже плащането на аванс, когато: - БГ не е открита и не му е представена в определения срок; - в посочения срок му е представена БГ с доп. у-ия или с у-ия, които се различават от тези в образеца от Документацията за участие. II. Прод. от поле III.2.1.: Когато участникът в процедура е чуждестр. ФЛ или ЮЛ или техни обединения, док. за рег-ция трябва да е издаден от компетентния орган в страната, в която участникът е установен, и да се представи в офиц. превод на бълг. език; 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгл. документите му за рег-ция); 5. Документ - договор или споразумение (в случай, че участникът е обединение, което не е ЮЛ), подписан от лицата, включени в обединението. Лицето, определено да представлява участника може да бъде посочено в учредителния или в друг док., подписан от всички съдружници; 6. деклар. за отсъствие на посочените в поле III.2.1 обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; 7. документи, за доказ. за иконом. и финанс. състояние, посочени в поле III.2.2. и за техн. възможности и квалификация, посочени в III.2.3 от обявлението; 8. Лицата, които ще реализират строителство трябва да притежава валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС за изп-ние на СМР за III гр., строежи от II кат-ия съгл. ПРВВЦПРС. В случай, че участникът е чуждестр. лице той може да представи валиден еквивалентен док., издаден от компетентен орган на държава – членка на ЕС или на друга държава – страна по Споразумението за ЕИП или да докаже рег-ията си в еквивалентен проф. регистър на държавата, в която е установен, или да представи декл. или удостоверение за наличието на такава рег-ция от компетентните органи съгл. нац. му закон - приложимо за об. позиция № 1 и об. позиция № 2. Удостоверението за регистрация в ЦПРС се изисква от всеки изпълнител/подизпълнител/член на обединение, който ще изпълнява конкр. строителни дейности и удостоверението следва да бъде за групата и категорията, в която се причисляват тези дейности, съгл. ПРВВЦПРС; 9.Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 9. Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, като институциите от които участниците могат да получат инф-я са посочени в поле III.1.4; 10. Декл. за съгласие за участие като подизпълнител; 11. Док. за внесена гар-ия за участие; 12. Декл. за приемане на у-ята в проекта на договора; 13. Декл. за запознаване с у-ията на стр. площадка; Съд-ние на плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”. Представя се толкова плика № 2, за колкото об. позиции участникът представя оферта, съгл. чл. 57, ал. 3 от ЗОП – Техн. оферта, съгл. чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП и докумет, указващ срока за изп-ние, съгл. 56, ал. 1, т. 9 от ЗОП; Съд-ние на плик № 3 „Предлагана цена”. Представя се толкова плика № 3, за колкото об. позиции участникът представя оферта, съгл. чл. 57, ал. 3 от ЗОП - ценово предложение, съгл. чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП; IV. На осн., посочени в чл. 64, ал. 3 от ЗОП срокът по чл. 64, ал. 1 от ЗОП от 52 дни се намалява на 40 дни.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
22.11.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
„Проектиране и строителство на електронни информационни табла“
45211360, 71220000, 45221000
Описание:
Обхват на дейностите по обособена позиция № 1 с предмет: „Проектиране и строителство на електронни информационни табла“: А) Проектирането е по част електрическа по отношение осигуряване на електрозахранване електронните информационни табла и комуникационни връзки с Центъра за управление и контрол на трафика. Електрозахранване на 100 бр. светлинни електронни табла на спирките, които известяват времето до пристигане на следващото превозно средство, разположени на най-натоварените спирки на ОГТ. Б. Авторски надзор по време на строителството В. Строителство, в това число: • временно строителство; • демонтажни работи; • Доставка на необходимите материали и оборудване; • строително – монтажни работи; • единични, комплексни и 72-часови изпитвания; • изработване на изпълнителна и екзекутивна документации; • геодезическо заснемане на кадастрални данни на изградения обект и получаване на удостоверение по чл. 52, ал. 5 от ЗКИР; • всички дейности по приемане на обекта с Протокол обр. 16 и получаване на разрешение на ползване; • дейности по време на периода за съобщаване на дефекти и гаранционен период на строително – монтажните работи съгласно българското законодателство
„Проектиране и строителство за рехабилитация на тролейбусната инфраструктура“
45211360, 71220000, 45221000
Описание:
Обхват на дейностите по обособена позиция № 2 с предмет: „Проектиране и строителство за рехабилитация на тролейбусната мрежа“: Дейността обхваща рехабилитация на контактната мрежа с цел възстановяването и в своето начално проектно състояние, а нейните параметри да бъдат приведени в пълно съответствие на техническите изисквания за контактната мрежа и на правилата за нейната техническа експлоатация. Рехабилитацията включва замяна на определени нейни елементи, възли и конструкции, като от дейността се изключват части от мрежата, които са били подновявани или реконструирани при предходни ремонти. От стълбовете се подменят само износените, с намалена товароносимост и без възможност за възстановяване или усилване. Компонентът предвижда по отношение на стълбовете: • Пребоядисване на всички стълбове с цел предпазване от корозия и придаване на добър естетичен вид на ВКМ; възстановяването или извършване на номериране; • допълнително укрепване на пет броя стълба – извод „П. Караминчев”, както и укрепване на надземната част на някои фундаменти - извод „Г. Генов”; • подмяна на два броя стълба 1 бр. – извод „КАТ” и 1 бр. извод „П. Караминчев” По отношение на въздушно-контактната мрежа (ВКМ): • почти пълна подмяна на тези групи елементи от ВКМ, които има пряко влияние върху скоростта на подвижния състав, като специални съоръжения, което включва: доставка и монтаж на уравнителни връзки, стрелки – САУ, стрелки изходящи, стрелки автоматични, секторни изолатори, кръстовки тролейбусна 18°У, кръстовки тролейбусна раздвижна, компенсатори, прекъсвачи, дистанционни управления за стрелките в превозните средства, усреднени окачвания за стълб и други. • подмяна на 75 км контактен проводник в износените участъци, определени с техническия проект. А) Кадастрално заснемане на въздушно-контактната мрежа (ВКМ) Б). Изработване на технически проект за рехабилитация на цялата въздушно-контактна тролейбусна мрежа в гр. Русе, съгласно резултатите от кадастралното заснемане. Проектът трябва да съдържа най-малко следните основни части: Част: „Контактна мрежа” ( вкл. „Стълбовна мрежа” ) Част: План за безопасност и здраве при работа Техническият проект следва да обхваща: • Стълбово стопанство; • ВКМ; • Контактно-кабелната мрежа и кабелното захранване са извън обхвата на настоящата поръчка. В) Проектът следва да: • определи броя и местата за подмяна на съоръженията и елементите на тролейбусната инфраструктура с използване на съоръжения от същия тип, както и участъците за подмяна на контактния проводник с цел да отговарят на изискванията на българските и европейски стандарти . • по отношение на кръговото движение на бул. „Цар Освободител” се предвижда задължителна подмяна на всички съоръжения и елементи на тролейбусната инфраструктура, като само там стрелките следва да бъдат подменени с автоматични с дистанционно управление, които ще бъдат управлявани от водачите на превозните средства; Г) Авторски надзор по време на строителството; Д) Строителство: • временно строителство; • демонтажни работи; • Доставка на необходимите материали и оборудване; • строително – монтажни работи; • единични, комплексни и 72-часови изпитвания; • изработване на изпълнителна и екзекутивна документации; • геодезическо заснемане на кадастрални данни на изградения обект и получаване на удостоверение по чл. 52, ал. 5 от ЗКИР; • всички дейности по приемане на обекта с Протокол обр. 16 и получаване на разрешение на ползване; дейности по време на периода за съобщаване на дефекти и гаранционен период на строително – монтажните работи съгласно българското законодателство.