00568-2013-0037
Технически редакции | ||
![]() |
||
19.11.2013 12:15 ч. : | 19/11/2013 12:04 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
19.11.2013 12:15 ч. : | 19/11/2013 12:04 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Созопол: Изпълнение
Строителство
Община Созопол, гр. Созопол, пл. Хан Крум № 2, За: Петя Чапевова-зам.кмет, Божана Вълкова-Чампарова и Галина Георгиева- юристи, България 8130, Созопол, Тел.: 0550 25773; 0550 25702, E-mail: sozopol_obshtina@abv.bg, Факс: 0550 22294
Място/места за контакт: гр. Созопол, пл. Хан Крум № 2Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.sozopol.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.sozopol.bg/index.php?option=com_content&view=category&id=230&Itemid=155.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
СТРОИТЕЛСТВО НА ВИК МРЕЖА В ЗЕМЛИЩЕТО НА ГР. СОЗОПОЛ - М. ПРОВЛАКА
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предметът на настоящата процедура е: "Строителство на ВиК мрежа в землището на гр. Созопол – м. Провлака", в т.ч. изграждане на ВиК мрежа с дължината на водопроводната мрежа 1243 м и дължина на канализационната мрежа 869 м.
45332000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Изпълнителят на настоящата обществена поръчка следва да изгради ВиК мрежа в землището на гр. Созопол – м. Провлака, в т.ч. изграждане на ВиК мрежа с дължината на водопроводната мрежа 1243 м и дължина на канализационната мрежа 869 м със следните под-обекти: • Строителство на обект „Водопроводна мрежа в м. Провлака” и „Сградни водопроводни отклонения в м. Провлака” и • „Битова канализационна мрежа в м. Провлака” и „Сградни канализационни отклонения (СКО)“.
НЕ
НЕ
31.12.2014 г.
Участникът следва да представи като част от офертата и документ за внесена/учредена гаранция за участие в откритата процедура в размер на 13 700 лв. (тринадесет хиляди и седемстотин лв.). Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция (по образец на банката) или парична сума, внесена по сметка на община Созопол: BIC: IORTBGSF IBAN: BG 66 IORT 7378 3311 1563 00 БАНКА: “ИНВЕСТБАНК” АД . Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Гаранциите за участие се освобождават от възложителя, както следва: на отстранените участници в срок до 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; на класираните на първо и второ място участници след сключване на договор за обществена поръчка; на останалите класирани участници в срок до 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок до 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за прекратяване. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. 2.2. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция по образец на банката, която я издава) или парична сума, внесена по сметка на община Созопол: BIC: IORTBGSF IBAN: BG 66 IORT 7378 3311 1563 00 БАНКА: “ИНВЕСТБАНК” АД Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Созопол и със срок на валидност, надвишаващ с 30 дни срока на изпълнение на договора. Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път или в касата на общината гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Финансирането на настоящата обществена поръчка, се осигурява съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № DIR-51011116-C032. Посоченият договор от своя страна е финансиран от Кохезионния фонд на ЕС и от държавния бюджет на Република България, чрез Оперативна програма „Околна среда 2007 - 2013”. Условия на плащане по договора: В срок от 10 дни, считано от подписването на договор ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ авансово 20 % от цената за изпълнение на Договора без ДДС. Върху авансовото плащане не се начислява лихва. Авансовото плащане се погасява чрез приспадане на пропорционални суми в размер на 20 % от плащанията към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Междинните плащания се извършват въз основа на: 1. количествено-стойностна сметка. На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща за съответното количество извършена от него работа съгласно посочената в количествената-стойностна сметка единична цена за всяка позиция; 2. Сметка-опис за СМР по образец, който съдържа и информацията съгласно условията на Договора, с приложени към него документи – надлежни доказателства за качеството на извършваните видове СМР; 3. данъчна фактура, която се издава от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след одобряването на документите от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Първото междинно плащане за СМР и всяко следващо междинно плащане се извършва при реализиране на поне 5% от цената за изпълнение на Договора. Преди подаване на искане за междинно плащане се уведомява Възложителя, който преценява дали е налице изпълнение на достатъчен обем СМР, за които да направи плащането. Междинното плащане се извършва след представяне на необходимите документи и след одобрение от страна на Възложителя. Сумата от изплатения аванс и междинните плащания не може да надвишава 80% от стойността на Договора. Окончателно плащане в размер на 20% от стойността на Договора се извършва след изпълнение на всички задължения на Изпълнителя по Договора и приемане на работата от Възложителя. От него се приспадат всички неустойки, обезщетения и други дължими от изпълнителя суми, за стойността, с която надвишават внесената гаранция за добро изпълнение. При подписването и одобряването на представената от Изпълнителя фактура за окончателно плащане, задължително следва да се представят: • Констативен протокол за извършени СМР между изпълнителя и Възложителя с детайлно описание на извършените видове работи; • Декларация от Изпълнителя, че използваните материали и суровини, при изпълнението на дейностите от предмета на договора не са втора употреба; • Акт за установяване на всички видове строителни и монтажни работи, подлежащи на закриване, удостоверяващ, че са постигнати изискванията на проекта (образец № 12) и други необходими актове и протоколи, които да характеризират изпълненото строителство, подлежащо на актуване, съгласно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; • Акт образец 15 /Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа при предаването на строежа и строителната документация от строителя на възложителя (образец № 15 съгласно Наредба № 3 от 2003 г.) • Протокол за проведена 72-часова проба при експлоатационни условия (образец № 17 съгласно Наредба № 3 от 2003 г.) където е приложимо; • Екзекутивна документация, отразяваща несъществените отклонения от съгласуваните проекти по чл. 175 от ЗУТ; • Обобщен приемо-предавателен протокол между Възложителя и Изпълнителя за всички видове изпълнени и приети строително-монтажни работи. Сумите по междинните и окончателно плащания се извършват в 10 (десет) дневен срок, считано от датата на представяне на фактурата.
Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато Участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. Възложителят поставя изискване, когато избраният за изпълнител е такова обединение, преди подписване на договора за възлагане на изпълнението, да представи удостоверение за регистрация от Регистър БУЛСТАТ и за данъчна регистрация, а за сдруженията на чуждестранни лица - еквивалентни документи за регистрация от държавата, в която са установени, както и документа да формиране на обединението - с нотариална заверка на подписите.
ДА
Открита процедура е процедурата за възлагане на обществени поръчки, при която всички заинтерeсовани лица могат да подадат оферта. Заинтерeсовани лица са български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на определените в Закона за обществените поръчки и предварително обявените от Възложителя условия. В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват споразумение, което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. В споразумението за създаване на обединението / консорциума или друг документ, подписан от лицата в обединението,задължително се посочва представляващия обединението / консорциума. Участниците в обединението/консорциума трябва да посочат в споразумението/договора дяловото разпределение на участниците, както и вида на дейност, която ще извършват. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато в споразумението за създаването на обединение / консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато не е приложено в офертата споразумение за създаването на обединение / консорциум, Комисията назначена от Възложителя за разглеждане и оценяване на подадените оферти, го изисква на основание чл. 68, ал. 8 от ЗОП. В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа.
Участникът следва да представи оферта с приложими документи в обхвата, посочен в чл. 56, ал. 1 от ЗОП, както следва: Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; Административни сведения за участника; Декл., че участника е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката; Декл., че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката; Декл. за приемане на условията в проекта на договор; Копие от документ за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е българско юрид. лице или едноличен търговец, документа за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физ. лице - копие от док. за самоличност. Kогато не посочат ЕИК съгл. чл. 23 ЗТР, участниците – юрид. лица или ЕТ, прилагат към офертите си и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юрид. лица вместо док. за актуално състояние прилагат еквив. документ на съдебен или административен орган на държавата, в която са установени; Док. се представят и от всяко физ. или юрид. лице, включено в обединение, което не е юрид. лице, както и за всеки подизпълнител на участника. Когато участникът в процедурата е чуждестр. физ. или юрид. лице или техни обединения док. по чл. 56 ал.1 т.1. от ЗОП се представя в официален превод; Док. за закупена документация (оригинал или заверено копие от участника); Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на платежния док. или оригинал на банковата гаранция за участие; Декл. за липсата на обстоят. по: чл. 47, ал. 1, т. 1, букви а, б, в, г и д и чл. 47, ал. 2, т. 5 от ЗОП; чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1 и 3 от ЗОП; чл. 47, ал. 5 от ЗОП; Док. за рег. по ЗДДС (ако участника е регистриран по ЗДДС); Нотар. заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това съгл. док. за съдебна регистрация; Декл. за участието на подизпълнители с информация за дела на участието и вида на работите, които те ще извършват; Декл. от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв; Декл. от членовете на обединението за солидарно участие в изп. на дог.; Декл. за оглед на обекта; Декл. за спазването на изискванията за закрила на заетостта, вкл. и за мин. цена и условията на труд - представя се само от участниците, които ще изпълняват строителството; Участникът следва да има регистр. в ЦПРС, съгласно ЗКС за изпълнение на строежи минимум от ІV гр., ІІ кат., която да му позволява извършването на строит. работи, предмет на настоящата поръчка или еквив. док. за вписване на чуждестр. участници в съответен регистър на държавата, в която са установени. Доказва се със заверено копие от Удостов. за регистрация за вписване в ЦПРС, съгласно ЗКС за изпълнение на строежи минимум от ІV група, ІІ категория и декл., че данните са валидни към датата на подаване на офертата.За чуждестр. лица се представя декл. или удостов. за наличието на такава регистрация от компет. органи съгласно националния им закон. При участие на подизпълнители, за тях се представят док. съгл. чл. 56, ал. 2 във връзка с чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 11 от ЗОП; Мин. изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им. Когато участникът е обединение, което не е юрид. лице, док. по чл. 56, ал. 1, т. 1 и т. 6 от ЗОП се представят за всяко физ. или юрид. лице, включено в обединението. Док. по чл. 56, ал. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Всички док. в офертите на участниците, които не са на бълг. език, се представят и в превод, а док. по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП - в офиц. превод. Наличието на обстоят. по чл. 47, ал. 2, т.1, т. 3 и т. 5 води до отстраняване на участниците в процедурата по възлагане на обществената поръчка.
За доказване на икономическото и финансово си състояние, участниците следва да представят: 1.Справка за оборота от строителство последните три приключили финансови години (2010 2011 и 2012), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си и заверени копия на Отчет за приходите и разходите за последните три счетоводни години (2010, 2011 и 2012), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; В случай на представен ЕИК и при положение, че годишния финансов отчет за изискуемите години е видим в сайта на Търговския регистър на Агенцията по вписванията не е необходимо представянето му, а само неговото позоваване. За участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени в съответствие с чл. 56, ал. 3 от ЗОП. 2.Удостоверение от банка за достъп до свободни средства по кредитна линия или собствен финансов ресурс за финансиране на работите под формата на пари в брой, гарантирана неотменима кредитна линия, отпусната от банка или друга приемлива форма на разполагаеми средства – издадено не по-рано от датата на публикуване на обявлението за настоящата процедура – оригинал. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени в съответствие с чл. 56, ал. 3 от ЗОП. 3.Копие от Застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, следствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани със строителството. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки документ, който възложителя приеме за подходящ. В този случай участникът следва да отправи запитване до Възложителя, в което да посочи документите, с които разполага по реда и начина, описани в настоящата процедура.
1.Участникът да е реализирал сумарно за последните 3 (три) приключили финансови години (2010г., 2011г. и 2012г. - в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си) общ оборот от дейността си в размер не по-малко в размер не по-малко от 4 110 000 лв. /четири милиона сто и десет хиляди лв./ без ДДС и специализиран оборот от строителство – не по-малко от 1 370 000 лв. /един милион триста и седемдесет хиляди лв./ 2.Участникът трябва да разполага със собствени средства или да има достъп до кредитна/и/ линия/и/ в размер не по-малък от 275 000,00 лв. (двеста седемдесет и пет хиляди лв.). Достъпът до ресурсите трябва да бъде безусловен, с изключение на условието участникът да бъде избран за изпълнител. 3.Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), което/които ще осъществяват строителството, която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им при изпълнение на дейностите по строителство. За участник, установен / регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/ регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника. В случай, че участникът бъде избран за изпълнител е длъжен в срок не по-късно от датата на сключване на договора за обществената поръчка да удължи срока на застраховката „Професионална отговорност” с валидност за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени в съответствие с чл. 25, ал. 8 от ЗОП, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им.
За доказване на техн. възможности и квалификация, участниците следва да представят: 1.Списък на основните договори, изпълнени през последните пет години до датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си), придружен от поне 1 препоръка (референция) за добро изпълнение за всеки описан договор. В препоръките задължително се посочва наименованието на възложителя, общата стойност на договора, датата и мястото на строителството, както и дали изпълнението е професионално и в съответствие с нормативните изисквания, адрес и телефон за контакт с подписалия препоръката.В случай, че участникът е обединение, което не е юрид. лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени в съотв. с чл. 56, ал. 3 от ЗОП. 2.Сертификат за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват ремонт и строителство на ВиК мрежи.Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват отговарящ на предмета на поръчката. 3.Сертификат за въведена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен с обхват ремонт и строителство на ВиК мрежи, отговарящ на предмета на поръчката – представя се заверено от участника копие. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с обхват отговарящ на предмета на поръчката. В случай на участие на обединение/ консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, описаните сертификати се представят за всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва съответната дейност от предмета на поръчката. 4.Автобиографии на ключовите експерти по образец и документи, удостоверяващи обстоятелствата в тях (официални документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и стажа на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката, с приложени заверени копия на дипломи за завършено образование, удостоверения за вписване в професионалните регистри, сертификати, трудови или осигурителни книжки), както и Декларация за разположение на експерт по образец. Допуска се включване в екипа на участника и на лица със специалности, приравнени към посочените по-горе (Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на съответната специалност по посочените по-горе). Когато участникът е установен и регистриран извън Република България, се представя списък на експертите и съответните им специалности и правоспособност, съгласно законодателството на държавата, където е установен и регистриран участника, а също и извадка от съответното законодателство в оригинал и задължително в превод на български език. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 5.Декларация по образец за техн. оборудване и копия на документи за собственост (за МПС – копие на регистрационен талон) или на договор за наем/лизинг или предварителен договор за ползване от трети лица, от които произтича правото на участника да ползва оборудването. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени в съответствие с чл. 56, ал. 3 от ЗОП.
1. През последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил поне два обекта, сходни с предмета на поръчката. Под сходни с предмета на поръчката следва да се разбира строителство/рехабилитация на ВиК мрежи с обща дължина не по-малко от 2 км. Общата дължина на ВиК мрежата се изисква кумулативно за изброените обекти, с които се доказва поставеното минимално изискване. 2.Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват ремонт и строителство на ВиК мрежи, отговарящ на предмета на поръчката, посочен в настоящата документация за участие. 3.Участникът да има внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарта ISO 14001:2004 или еквивалентен, с обхват ремонт и строителство на ВиК мрежи, отговарящ на предмета на поръчката, посочен настоящата документация за участие. 4. Участникът трябва да разполага със следните експерти: - Ръководител проект - строителен инженер специалност ВиК с образователна степен „магистър” или еквив., 5 години опит в изпълнение на инфраструктурни проекти. - Технически ръководител - строителен инженер специалност ВиК или ХТС с образователна степен „магистър” или еквив., 3 години по специалността и опит в изпълнението поне на 1 инфраструктурен проект. - Строителен инженер специалност „Геодезия” или еквив., 3 години опит по специалността. - Специалист по опазване на околна среда - инженер с образователна степен „магистър” или еквив., 3 години опит по специалността. 5.Участникът трябва да разполага със следното минимално техническо оборудване за изпълнението на поръчката: Колесен или верижен багер с тегло 12–16 т. и кофа за земни почви с широчина до 0.90 м. – 1бр.Багер съоръжен с хидравличен чук - 1бр. Комбиниран багер-товарач – 1бр. МИНИБАГЕР КОМБИНИРАН – 1бр. Бетоновози V=5.0м3 – 2 бр. Специализирана камера за видеонаблюдение с автоматично записване на процеса. – 1 бр. Самосвал 8 – 12 т – 5 бр. Ел. агрегат 12 Kva – 2 бр. Машина за челно заваряване на ПЕВП тръби - 2 бр. Машина за електродифузна заварка на ПЕВП тръби – 1 бр. Потапяща помпа Q=6 – 12л/с и Н = 8 - 2 бр. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени в съответствие с чл. 25, ал. 8 от ЗОП, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им.
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Сумата следва да бъде внесена в касата на община Созопол, пл. "Хан Крум" № 2, от 9:00 часа до 16:00 часа, всеки работен ден или по банков път, на следната сметка на община Созопол: Банка: ”Инвестбанк”АД IBAN: BG 75 IORT 7378 3111 1563 00
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
Община Созопол
Участниците, техни представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и медиите.
ДА
Настоящата обществена поръчка е в рамките на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ (БФП) № DIR-51011116-C032, финансиран от Кохезионния фонд на ЕС и от държавния бюджет на Република България чрез Оперативна програма Околна среда 2007 - 2013”.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 ЗОП.
Община Созопол, гр. Созопол, хл. Хан Крум № 2, България 8130, Созопол, Тел.: 0550 25773; 0550 25702, E-mail: sozopol_obshtina@abv.bg, Факс: 0550 22294
19.11.2013 г.