02538-2013-0374
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.11.2013 14:17 ч. : | 14/11/2013 14:13 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.11.2013 14:17 ч. : | 14/11/2013 14:13 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Монтана: Покупка
Доставки
Окръжна прокуратура - Монтана, гр. Монтана, ул."Васил Левски" № 24, ет.4, Съдебна палата, За: Кирил Петков Кирилов, Република България 3400, Монтана, Тел.: 096 395180, E-mail: op_mon@mon.prb.bg, Факс: 096 300945
Място/места за контакт: гр. Монтана, ул."Васил Левски" № 24, ет.4, Съдебна палатаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://prb.bg/opmontana/bg.
Адрес на профила на купувача: http://prb.bg/opmontana/bg/Public_procurement.
Електронен достъп до информация: http://prb.bg/opmontana/bg/Public_procurement.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: надзор за законност
НЕ
Открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: “Доставка на почистващи и хигиенни материали за нуждите на Окръжна прокуратура - Монтана, Районна прокуратура – Монтана, Районна прокуратура – Лом, Районна прокуратура – Берковица, по спецификация“.
Обявлението обхваща обществена поръчка
"Доставка на почистващи и хигиенни материали за нуждите на Апелативна специализирана прокуратура и Специализирана прокуратура, по спецификация".
39800000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно техническата спецификация към документацията за участие в процедурата
НЕ
НЕ
12
Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1% (един процент) от прогнозната стойност на поръчка без ДДС е, както следва: 9.17 лв. (девет лева и седемнадесет стотинки). Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Окръжна прокуратура - Монтана: „ Обединена българска банка „ АД, Банков код BIC : UBBSBGSF, Банкова сметка IBAN: BG 11 UBBS 8002 3300 1414 32 Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.
Начин на плащане – по банков път, с платежно нареждане в български лева. Плащането се осъществява по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава фактура в оригинал в срок от 3 (три) работни дни от пълното изпълнение на заявената за съответния период (тримесечен) доставка. Изпълнението са доказва с приемно-предавателен протокол, подписан от представители на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, съставен в два еднакви оригинални екземпляра. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената по в срок до 10 (десет) работни дни от предоставяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на фактурата, в едно с приложен приемно-предавателен протокол.
1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1, т. 3, т. 4 и т. 5 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта участниците попълват декларации по образци на Възложителя. 2. Изискуемите документи по чл. 56 от ЗОП са описани подробно в документацията за участие в процедурата, достъпът до която е осигурен по електронен път.
Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участниците да са реализирали оборот от услуги, които са предмет на поръчката – общо за последните 3 приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на – 2,5 (два и половина) пъти от прогнозната стойност на поръчката, следва да се представи: А) Заверена справка за оборота от услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си (Приложение № 2.1. от документацията). Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП – минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод.
Участниците в настоящата процедура трябва да са реализирали оборот от услуги, които са предмет на поръчката – общо за последните 3 приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на – 2,5 (два и половина) пъти от прогнозната стойност на обществената поръчка.
1. Във връзка с минималното изискване на Възложителя - през последните 3 години (2010г., 2011г. и 2012г.) участникът да е изпълнил минимум два договора, сходни с предмета на поръчката, да се представи списък на основните договори, сходни с предмета на поръчката, включително стойностите, дати и получателите придружени от препоръки за добро изпълнение, съгласно образец - (Приложение № 2.2. от документацията). 2. Във връзка с минималното изискване на Възложителя участникът да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката, да се представи заверено от участника копие на сертификата за управление на качеството ISO 9001:2008, или еквивалент.
1. Участниците да имат изпълнени през последните три години (2010г., 2011г. и 2012г.) минимум два договора, които са предмет на поръчката и с оглед на изпълнението им да са дадени препоръки за добро изпълнение. 2. Участникът да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката.
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Всеки от официалните езици на ЕС
120
гр. Монтана, ул. "Васил Левски" № 24,Съдебна палата,ет.4, зала № 5
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 ат Закона за обществените поръчки
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
14.11.2013 г.